abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:42:03 #101
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En dit:
[ afbeelding ]

She was giving a lawful command to stop .

She drove directly into the officer.

You can see him in front of the vehicle.

This was a person doing acts of violence using a car as a weapon.

https://x.com/0hour1/status/2008983067558596733
Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.

Hoe kom je ook in zo'n situatie terecht? Volgens mij heb je minimaal 10 kansen om eruit te komen voor er uberhaupt wapens getrokken worden.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:43:03 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.
Your beauty never ever scared me.
pi_219776191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:42 schreef incel het volgende:

[..]
Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.

Hoe kom je ook in zo'n situatie terecht? Volgens mij heb je minimaal 10 kansen om eruit te komen voor er uberhaupt wapens getrokken worden.
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.
Maar dat schijnt nogal raar te zijn. FAFO.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:43:35 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219776192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
Dat is op dit moment toch niet relevant? Als hier een politieagent schiet op iemand met een trekker maakt het toch ook niet uit dat er in dat dorp ergens een AZC staat?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219776196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En dit:
[ afbeelding ]

She was giving a lawful command to stop .

She drove directly into the officer.

You can see him in front of the vehicle.

This was a person doing acts of violence using a car as a weapon.

https://x.com/0hour1/status/2008983067558596733
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies ;)
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies ;)
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....
pi_219776207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.
Ja daar wacht ik dan wel op.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:45:13 #108
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.
Maar dat schijnt nogal raar te zijn. FAFO.
Typisch gevalletje fuck around and find out zoals het nu lijkt.

Maar we zullen het echte politieonderzoek wel afwachten.

Als er maar genoeg burgers boos worden zullen ze damage control doen. Die agent die George Floyd oppakte werd uiteindelijk ook voor de bus gegooid om de rellen te sussen.

Maar deze vrouw was blank, dus waarschijnlijk geen of weinig rellen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:47:48 ]
pi_219776209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait. :')
Ik zie een agent die vanuit een veilige positie 3 schoten lost op een vrouw die van hem weg reed.

Het eerste schot lost hij als hij al volledig naast de auto staat daarna nog twee door het zijraam waarin die letterlijk het pistool tegen het slachtoffer aan hield
pi_219776214
quote:
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
Leg het verband tussen Somalië eens uit en dit incident ?
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:46:01 #111
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
En die agenten keken naar de banden? eentje stond letterlijk 1 meter voor de auto die kon de banden niet eens zien.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:46:24 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776226
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.
Die had waarschijnlijk geen pols meer joh.

Wat had deze wonderdokter überhaupt willen doen aan meerdere gunshots door het hoofd?

Hoe lang na het gebeuren was dit filmpje?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219776227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze werkte niet mee, reed bijna iemand aan, ik kan niet in de auto kijken wat ze aan het doen is en ik kan niet horen wat ze zegt. Tevens waren ee laatste 2 schoten nodig? Ik weet het niet maar mischien eerst wachten op het onderzoek ipv meteen alle ice agenten te willen afmaken.
Ze reed inderdaad bijna iemand aan. Wij zien dat ze hem niet wilde aanrijden maar dat is voor die ICE vent natuurlijk niet duidelijk. Het was chaotisch. Eerst wordt haar meerdere malen gevraagd te vertrekken, ze rijdt al een beetje achteruit, en dan moet ze haar portier opendoen en stapt een gemaskerd iemand op haar af en probeert haar deur open te trekken. Ik persoonlijk kan me voorstellen dat iemand de verkeerde keuze maakt en in Amerika betekent dit dat de dood er op kan volgen.

Voor ons westerlingen is het allereerst absurd dat ICE überhaupt kan bestaan en bijna niet gebonden is aan regels. Ze lopen ook nog gemaskerd rond, identificeren zich vaak niet en zijn ook nog eens gewapend. Dat zou hier in heel Europa niet mogelijk zijn. Ook zijn wij niet gewend dat er zo snel dodelijk geweld gebruikt wordt, maar dat is daar natuurlijk anders. Wellicht dat zelfs een gewapende burger hiermee weg zou zijn gekomen.

Wat mijn nek haren overeind doet staan is dat ICE na dat schieten een arts weigert eerste hulp te verlenen. Wat is dit voor achterlijk gedrag?! Welke functie vervuld dat ICE hiermee?!

Lang verhaal kort. Jij hebt helemaal gelijk dat iedereen eerst even moet wachten tot meer informatie naar buiten komt of wat uit het onderzoek komt. Helaas doet president Trump daar natuurlijk niet aan, liegt hij dat de agent gewond is geraakt en doet hij er nog een schepje bovenop door meteen een groep (links en democraten) als schuldigen aan te wijzen. En die minister van binnenlandse veiligheid Kristi Noem betiteld deze bestuurder direct van terrorisme.

Amerika is een totaal achterlijk land aan het worden en het is ook nog eens doodeng want wij gaan daar last van krijgen. Amerika is gewoon veel sterker dan wij zijn en wij Europa staan gewoon op het lijstje.

Jaaaren geleden heb ik iets gelezen over conjucturen. Wat ook qua politiek gezien kan worden. Elke keer is het geloof ik 80 jaar. Dat betekende dat het absolute dieptepunt op 2028 ligt en dat het daarna weer wat beter zal gaan. Nou, ik moet steeds vaker denken aan die 2028....
pi_219776231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook alleen maar een Karen geweest zijn die vrouw, wegrijden terwijl er tientallen bewapende agenten om je heen staan, waaronder een voor je auto en een die aan je deurklink hangt |:(
Dat is zo een situatie die in zo een theorieboekje had kunnen staan:

"Uw auto is omsingeld door agenten die U sommeren om uit te stappen. U rijdt weg"

Mag dat?

( dit is een grapje, he? Moet kunnen)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219776232
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.
Ze reed niet eens met een rotvaart weg.

Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.

Het is een near miss. Ook in Nederland zou een rechter meest waarschijnlijk oordelen dat dit dusdanig close is dat ze weldegelijk de kans heeft aanvaard bij haar keuze om weg te rijden dat zij hem zou raken.
pi_219776235
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:48:01 #117
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.

Ergo: hij kwam met getrokken wapen op haar af.
Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijd :')
pi_219776240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bron?
Persco zag ik op X. Zal even zoeken.
pi_219776241
quote:
Oja. Hoeveel Somalische miljonairs zijn er dan?

Succes met zoeken (als je dat überhaupt al gaat doen) want niemand weet het alleen het voedt zo goed je onderbuik hè. Krekels
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:48:59 #120
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219776245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
ICE is dan ook geen politie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219776260
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ICE is dan ook geen politie.

De U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten.
pi_219776261
https://x.com/BarronTNews_/status/2009048447811309762

Zie filmpje.

It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.

Kristi Noem made it crystal clear.

Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.

The agent has been released and is recovering. Thank God.

This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:50:43 #123
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776267
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

"Radicaal" ben je als je inderdaad de wetten en instructies van een agent wil volgen.

Je bent tegenwoordig dus radicaal als je je aan de regels wilt houden. _O-

Laat wel zien hoe hard we zijn afgegleden. Die Karen die was neergeschoten had dus hetzelfde idee. Zij was goed en de agenten waren maar slecht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:52:35 ]
pi_219776281
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.
Tsja, de Hoge Raad heeft zulks beslist. En als je het arrest kent (het is een standaardarrest, dus iedere jurist kan dit als het goed is oplepelen), dan is er ook weinig op af te dingen (ook al ben ik op zichzelf geen fan van voorwaardelijk opzet).

Verder heb ik duidelijk gezegd dat ik haar dood niet ok vind. Maar ik kan mij vanuit de agent wel voorstellen dat die zich bedreigd heeft gevoeld en dat hij vanuit zijn positie bekeken zichzelf meende hiermee te moeten verdedigen. Ook al omdat aldaar de mentaliteit totaal anders is en de opleiding tekortschiet.
pi_219776286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.

Het is een near miss. Ook in Nederland zou een rechter meest waarschijnlijk oordelen dat dit dusdanig close is dat ze weldegelijk de kans heeft aanvaard bij haar keuze om weg te rijden dat zij hem zou raken.
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:52:29 #126
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:

Zie filmpje.

It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.

Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.

This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
Nou, case closed.

Maar goed dat ze mijn halve post hebben weggehaald dan uit dit topic.

Want ik ben radicaal en extreem omdat ik vind dat je geen terroristische daden moet plegen en agenten gewoon hun werk moet laten doen.

Het is compleet doorgeslagen in de wereld inclusief dit forum.
pi_219776295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....
Dan alsnog geen reden om iemand in het hoofd te schieten. Dat is toch veel te extreem ? Op de banden was de bestuurster niet veel verder gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 08-01-2026 09:59:44 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon moord.
Dat is het sowieso niet.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:52:44 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.

Ergo: hij kwam met getrokken wapen op haar af.
Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Mijn gok is omdat ze in een SUV rijdt wat mogelijkerwijs een veel groter kaliber is dan meneer ICE agent in zijn hand heeft.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:53:07 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219776303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijd :')
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219776312
quote:

Zie filmpje.

Nee, hier hoort echt alleen een :') op lieve modjes.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:54:20 #132
pi_219776321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef incel het volgende:
Het is compleet doorgeslagen in de wereld inclusief dit forum.
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.
pi_219776327
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.

Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
Waar bemoeit zij zich met agenten die hun werk doen?
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:54:50 #134
13456 AchJa
Shut up!!!
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:55:18 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
Dat is wel fucked up.
pi_219776342
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.
Dat geldt ook voor de politie in de VS.

Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).

Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:55:56 #137
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.

Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:56:29 #138
pi_219776350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef incel het volgende:

[..]
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:56:30 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776351
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef AchJa het volgende:
FAFO!

[ x ]
'Ze reed gewoon weg'

Uhu.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:06 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776360
quote:

[..]

Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:09 #141
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.
Ik zie toch een hoop reacties hier die afkeurend reageren op ICE en de kant van de vrouw kiezen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:16 #142
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219776362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).

Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?
Veel mensen weten het verschil niet eens tussen moord en doodslag, heeft niks met je kletskoek verhaal over extreem links te maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219776369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Gibson88 het volgende:
Er lopen meer moordenaars rond bij de politie daar dan ' in het wild ' .

Wat is dit nou weer voor onzin?
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:54 #144
pi_219776370
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
Mensen die zeggen 'laten we het bewijs afwachten'
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:55 #145
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776371
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Ama het volgende:

[..]
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.
Moord is het sowieso niet. Vrouw deed poging tot doodslag naar agenten toe en agenten verdedigde zich met hun vuurwapen.

Dit gaat zo in zowel Amerika als in Nederland.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:58:03 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776373
quote:

[..]

Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent. :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:58:37 #147
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent. :')
Een groep agenten waarvan 1 of meerdere voor de auto stond. Maakt verder niet uit of je op 1 agent inrijdt of op 10.
pi_219776389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.

Een vrouw laat drie jonge kinderen achter, die wegreed van gewapende ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden, voor iets waar ze gewoon aan mee werkte.

90% van FOK, FAFOO!!!!!!!!!! :))))))))
pi_219776394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
Ik hoor duidelijk dat gevraagd wordt om de auto uit te stappen. In plaats daarvan probeert ze de agent dood te rijden. Deze vrouw heeft voor haar arrogantie betaald met haar leven.
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, maar ik zag duidelijk een persoon die in paniek op de vlucht wilde slaan. Ze reed op niemand in en de agent die schoot stond niet voor, maar naast de auto en was op geen enkel moment in gevaar om overreden te worden. Deze vrouw is live op beeld geexecuteerd door een agent van een organisatie die wel heel sterke overeenkomsten begint te vertonen met een andere organisatie die zich zo'n 80 jaar geleden kleedden in bruine hemden.

En dan heb je een Poolse regeringsafgevaardigde die dit toejuicht op X, een POTUS die keihard liegt en de boel verdraait op zijn eigen 'social media kanaal', en een of andere teef met een cowboyhoed die dit probeert te spinnen als domestic terrorism.

Applaus voor jezelf USA, wat een verrot kloteland is dat geworden zeg. :r :r :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:11 #150
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een vrouw laat drie jonge kinderen achter, die wegreed van gewapende ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden, voor iets waar ze gewoon aan mee werkten.

90% van FOK, FAFOO!!!!!!!!!! :))))))))
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"

"He was a good boy he never did nothing to no one until he robbed someone at gunpoint to get some money to fuel his drug addiction"
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:17 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219776401
Goed om te zien trouwens dat er grote demonstraties waren gisteren na deze trieste gebeurtenis in verschillende Amerikaanse steden, veel mensen zijn echt heel erg boos, en voelen zich helemaal niet veiliger met die ICE aanwezigheid.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219776402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.
pi_219776403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, de ad hominem. Verrassend.
Ja laten we er niet omheen draaien, zonde van de tijd.
In Southern Sun
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:31 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.

Het zou hier een absolute schande zijn en een gevangenisstraf voor de agent. Maar goed, het is niet hier.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:42 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776411
quote:

Zie filmpje.

Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
pi_219776423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:

[..]
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"

"He was a good boy he never did nothing to no one until he robbed someone at gunpoint to get some money to fuel his drug addiction"
Drie keer gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.
pi_219776424
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef AchJa het volgende:
FAFO!

[ x ]
Zij rijdt de agent aan.

In deze tweet e.e.a. ook duidelijk uitgelegd.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219776428
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
Paar woorden in HOOFDLETTERS en het moet wel WAAR zijn.
In Southern Sun
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:02:34 #160
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776431
Wel benieuwd of hier een rechtszaak over gaat volgen. Lijkt mij wel toch? genoeg haters van het regime die hier een zaak in zien.
pi_219776432
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee, Kristi Noem staat bekend als een uiterst betrouwbaar persoon.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:02:53 #162
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219776435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef Hathor het volgende:
Applaus voor jezelf USA, wat een verrot kloteland is dat geworden zeg. :r :r :r
Het was altijd al een verrot kloteland.
pi_219776437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten.

Het is echt absurd hoeveel users de extreem linkse talking points hier aan het opdreunen zijn…

Geen agent.
Nul bevoegdheden.
Het is moord.

Allemaal niet waar, maar het blijft maar komen.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 10:03:24 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776440
quote:
82s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Het was altijd al een verrot kloteland.
Ik vind het toch knap eigenlijk dat ze het voor elkaar krijgen om het elke keer nog wat erger te maken.
pi_219776442
twitter

Dit.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:03:37 #166
pi_219776445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.

Het zou hier een absolute schande zijn en een gevangenisstraf voor de agent. Maar goed, het is niet hier.
Ja, Amerika is een verrschrikking wat dat betreft. Achja.
pi_219776449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is het sowieso niet.
Absoluut wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vinden ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776460
hopelijk een nog grotere troepenmacht daar
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:05:34 #169
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd of hier een rechtszaak over gaat volgen. Lijkt mij wel toch? genoeg haters van het regime die hier een zaak in zien.
Ik denk dat het niet zo ver gaat komen. Lijkt tot nu toe gewoon op een geoorloofde shooting.
pi_219776467
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.

Het probleem is wat mij betreft veeleer de gebrekkige training en overbewapening, dan de agenten zelf die onder kutomstandigheden kutwerk moeten doen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:06:30 #171
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zij rijdt de agent aan.

In deze tweet e.e.a. ook duidelijk uitgelegd.

[ x ]
Prima uitleg van een genuanceerd iemand. Fijn dat die mensen ook nog bestaan in Amerika :P

Uiteindelijk = het een Amerikaans probleem.
pi_219776483
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:30 schreef GezondRechts het volgende:
Tijd voor een ICE in Nederland.
Hm, ik weet het niet.

Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.

Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad :{
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:07:18 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776484
Zijn er al gewapende Redditors op jacht op ICE-crew in Minneapolis?
pi_219776485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoeveel zijn er dat dan?
pi_219776487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.

Het probleem is wat mij betreft veeleer de gebrekkige training en overbewapening, dan de agenten zelf die onder kutomstandigheden kutwerk moeten doen.

https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share
pi_219776489
De tering, wat een psychopaat die agent.
Incelfrikandel
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:08:33 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776492
ALs voormalig jan 6er kan je 47 dagen in training en daarna kan je dus met wapen op zak, vrouwen in hun auto neerschieten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:08:57 #179
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219776495
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219776496
Fascisme goed praten,je moet het maar willen. Dat hele ICE is niet bezig met het narratief wat Trump en co wil doen geloven. Het is pure repressie, niet zo vreemd dat mensen daar tegen ageren.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:23 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219776499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn er al gewapende Redditors op jacht op ICE-crew in Minneapolis?
Thank you for the gunshot wound kind stranger
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:26 #182
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776500
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De tering, wat een psychopaat die vrouw die al de hele dag deze politiemensen in hun taak aan het hinderen is en vervolgens besluit om met een 2000kg wegende auto op hun in te rijden.
Fixed.
pi_219776501
quote:
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:35 #184
pi_219776502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Hm, ik weet het niet.

Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.

Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad :{
En Pim, en die mensen in het winkelcentrum in Alphen aan... oh, wacht.
pi_219776503
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?
Veel mensen weten het verschil niet eens tussen moord en doodslag, heeft niks met je kletskoek verhaal over extreem links te maken.
Ook doodslag lijkt mij niet de uitkomst. En leuk dat je er 1 van de drie uitpikt, wat de minst duidelijke is.
pi_219776505
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan moet je helemaal beter nadenken.
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.

Is ook maar een idee.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:07 #187
8781 crew  Frutsel
pi_219776507
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed om te zien trouwens dat er grote demonstraties waren gisteren na deze trieste gebeurtenis in verschillende Amerikaanse steden, veel mensen zijn echt heel erg boos, en voelen zich helemaal niet veiliger met die ICE aanwezigheid.
Ongetwijfeld toch zie ik ook zat, maar dan ook meer dan zat, mensen die in bepaalde comments ICE groot gelijk geven. Ik sta daar wel van te kijken en het bevestigd ook maar weer hoe groot de verschillen daar in de VS zijn wat betreft Republikeinen en Democraten. Amerikanen kijken sowieso anders naar dit soort zaken dan Europeanen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:14 #188
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Ericr het volgende:
Fascisme goed praten,je moet het maar willen. Dat hele ICE is niet bezig met het narratief wat Trump en co wil doen geloven. Het is pure repressie, niet zo vreemd dat mensen daar tegen ageren.
Gevaarlijke criminele illegalen uitzetten is fasiscme?

Zouden ze hier ook moeten doen met al die mensen die hier niks te zoeken hebben. Dan leefde Lisa misschien nog.
pi_219776512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.
Hier gaat het meestal bij je fout.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:27 #190
pi_219776513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Ja, dat gaat MAGA natuurlijk weer zien als kans om nog harder op te treden. Barre tijden in de blauwe grote steden aldaar.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:29 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Hm, ik weet het niet.

Heb je een koortsdroom ofzo? Dan zou je juist zoveel extra Lisa's en Theo's hebben omdat elk mentaal onstabiel mongooltje dan een wapen kan hebben.
pi_219776523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:
ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?
pi_219776525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dat gebeurd al en dat een politici ICE vergelijken met gestapo helpt ook niet echt
life is like a box of chocolates
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:11:42 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776526
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit.
Wanneer heeft de media dan lollig gedaan over dat trein incident?
pi_219776535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?
Zal denk ik niet gebeuren want ICE is ook anti-terrorisme dus hebben recht verdachten te stoppen. Sommigen moeten eens Google gebruiken.
life is like a box of chocolates
pi_219776537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.
Het is overduidelijk dat de beoordeling voor velen langs de politieke stammenstrijd loopt.

En als het dit keer over extreem rechtse talking points had gegaan, had ik dat genoemd, want ik ben tegen extremisme.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:14:26 #197
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776541
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.

Is ook maar een idee.
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:03 #198
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_219776547
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:10 #199
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776548
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Mensen zijn verbaasd dat de echte wereld niet zo is als hun politiek correcte social media bubbel.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:23 #200
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
Wat een rare vergelijking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')