SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Taylor moet niet zeurenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dus als taylor de hoofdrol speelt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Reverse horrorgames zijn wel leuk. Waarin je het monster speelt
?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Reverse horrorgames zijn wel leuk. Waarin je het monster speelt
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet hetquote:
Nog beter.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dus als taylor de hoofdrol speelt?
Dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet het
Sneeuw op je bord, snert uit de lucht?quote:
Snap ik. Jullie hebben ook wel wat weg van elkaarquote:
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
De meeste bijzondere horrorgame die ik heb gespeeld, is Ecstatica.
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.
Mensen zijn bang voor de hel.
De hel is bang voor Doomguy.
is ook wel voorspeld, geen idee of dat vanavond of morgen isquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier gaat het vanavond waaien denk ik.
Ik heb vanwege deze post even een Doom Metal playlist op spotify aangeslingerdquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.
Mensen zijn bang voor de hel.
De hel is bang voor Doomguy.
Bedoelde meer binnenshuisquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook wel voorspeld, geen idee of dat vanavond of morgen is
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monsterquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet het
GTA is mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monster
Demons and shotguns!quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vanwege deze post even een Doom Metal playlist op spotify aangeslingerd
quote:
quote:
Ik eet net een banaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Ik vind er echt helemaal niks aanquote:
Ik heb er 3 opquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet net een banaan
Komt wel dichtbij zo
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind er echt helemaal niks aan
Yakuza/Like A Dragon is veel leuker
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 3 opZe waren heerlijk krokant en gloeiend heet
wat vervelend dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Moet ook in je aard liggenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
En heb er nog 3quote:
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig wasquote:
Yakuza 0 is meesterlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar meh
Gewoon ff in de airfryer?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er nog 3moet alleen nog bedenken hoe ik die morgen dan opwarm, had @:ieniminimuis hier geen handige truc voor?
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenquote:
moeten ze beter adverteren dat ze open zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig was
Gewoon nu opetenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Een chinees en adverterenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten ze beter adverteren dat ze open zijn
Zit al een beetje volquote:
Beetje olie in de koekenpan en weer opbakkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?quote:
Ja weet niet wat Nizzie allemaal bazeltquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje olie in de koekenpan en weer opbakken
Of in de oven
Of in de magnetron maar dan wordt ie nie knapperig meer schat ik
Ik kreeg een rolberoerte toen ik dit las. Dacht dat je gehackt was ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het sneeuw is even hoog als de kat, volgens die meisje.
Ja dan is de oven praktischerquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ik
Abdullahquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik 1 ding ben dan is het wel praktischquote:
Hallo Djanillaquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar niet want zelfs @LTVDK wist niet dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Zeker:quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik 1 ding ben dan is het wel praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
omdat ik hem er heen stuurdequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloop
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
Heul nietquote:
ja uiteindelijk welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopen
*Voelt hartslagquote:
uhuh... kloptquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Hij had gewoon trek in kiep kerrie en gebakken banaan
jahquote:
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzetquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... klopt
hij had zin in sjinees
maar hij wist niet of ze open waren.
dus ik zei dan bel je en kun je meteen bestellen.
ja nou ja hij had ook ingredienten niet blabla dus moest sowieso de deur uit.
nou dan ga je lekker via de sjinees.
*shotgun pakt*quote:
Amateurquote:
Je doet je username eer aan.quote:
surequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Ik ben de deur niet uitgeweestquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig.
En niet ingesneeuwd?
[..]
Wel lekker warm
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Vandaar de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halen
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie overquote:
Hangt ee vanaf hoeveel het isquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie over
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijnquote:
Dan xenk ik dat dat vlees nog wel een dagje extra in de vriezer kan blijvenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijn
Ik ga heul geen horrorfilms kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef dud0r het volgende:
Welke horrorfilms gaan we eigenlijk kijken en wanneer?
Ik ben in december aan de fangoria top 100 begonnen. Moet daar eigenlijk weer eens mee verder
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga heul geen horrorfilms kijken
Ik was even Ama Wollahma aan het doenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg een rolberoerte toen ik dit las. Dacht dat je gehackt was ofzo
Fangoria doet me aan Fangtasia denken uit True Blood haha.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef dud0r het volgende:
Welke horrorfilms gaan we eigenlijk kijken en wanneer?
Ik ben in december aan de fangoria top 100 begonnen. Moet daar eigenlijk weer eens mee verder
Altijd nog beter dan alles bij elkaar liegen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even Ama Wollahma aan het doen
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijvenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan xenk ik dat dat vlees nog wel een dagje extra in de vriezer kan blijven
Vast welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijven
dat xenkt essn welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijven
ontspanning is een extreem nuttige levensinvullingquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is deze post dat wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe met je meequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
same samequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker driften.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar het staat in de TTquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Fangoria doet me aan Fangtasia denken uit True Blood haha.
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaarquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:45 schreef Ama het volgende:
Hey nice, hoor weer iemand druk bezig met sneeuwschuiven voor het huis. Wat een toppertje.
Helaas dit was de buurvrouw die alleen haar huis deed. Naja ze is niks verplicht natuurlijk haha. Misschien vraag ik morgen wel even om die sneeuwschuiver te lenen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaar
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het staat in de TT
[..]
Dat is wel wat anders.
Wij hebben een beetje als afdeling afgesproken dat we allemaal thuis werken.quote:
quote:Een vrouw van 47 uit Grobbendonk heeft een celstraf van 7 jaar gekregen omdat ze haar partner maandenlang geslagen, gefolterd en opgesloten heeft. Dat heeft de rechtbank van Turnhout beslist. De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten. Hij kreeg ook geen of weinig eten.
Eerder had ze van de rechtbank ook al een boete van 3.600 euro gekregen voor de erbarmelijke omstandigheden waarin zestig honden, voornamelijk chihuahua's, in haar woning in Grobbendonk leefden.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)bbendonk-7-jaar-cel/
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevreequote:
en daarom altijd zorgen dat er een kooi in zit dat op slot kan en boeien om de armen en benen die verankerd zijn aan de vloer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis is eigenlijk nog best normaal
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
Kan merken dat ik ze een paar weken te weinig heb getraind...
Dak moest eraf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
WAZZAAAAHHquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
Komquote:
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
*Geeft tikje op @dud0r 's neusquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?quote:
All die kerstkilo'squote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
Ohnoesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Ben bang dat ze het fietspad naar de branderij dan ook niet meer doen kutzooi.quote:Alle provinciale fietspaden worden op dit moment niet meer sneeuwvrij gemaakt. In deze omstandigheden is fietsen niet veilig en is het aantal fietsers sterk afgenomen.
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....quote:
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijkquote:
...anders?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwenquote:
Ja daar ben ik geen fan van!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwen
ik las ff iets als gepijpt ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
ik had eerder bron Nieuwspaal verwacht ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, cupjes zijn net zo duur alleen zitten er dan 12 ipv 16 in een doosjequote:
Pijn is fijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijk
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:24 schreef Ama het volgende:
Een koopje voor een armband wat lijkt op iets wat je sleutels bij elkaar moet houden.
[ afbeelding ]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Laatst was er een broche oid dat bestond uit een veiligheidsspeld met 6 vasten (basishaaksteek) erop, voor iets van ¤1200 oid
haal dat 'soms' er maar afquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.
In Utrecht ligt ie nu op de grond.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat lukt prima in Foquevillequote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.quote:
Die lat hing in Utrecht?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijk
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.
Klinkt ook wel bijzonder.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangtquote:
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.quote:
Lekker rondjes lopen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijn is fijn
En ik moet mijn rondje weer gewoon kunnen doen, dit was triest
Dimmy ben jij het?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef Ama het volgende:
Oké twee afleveringen van Taylor Swift is wel weer even genoeg voor vanavond.
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangt
Hebben we een slotgrachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddels
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen isquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had ze alle zes in één keer gekeken denk ik.
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat gevenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.
[..]
Lekker rondjes lopen.
Misschien had je dan ook gewoon netjes moeten gaan ipv thuis zitten.
quote:
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen is
Naja ze weet niet dat ze geen ban meer heeft, zij denkt sowieso nog dat ze tot volgende maand ergens een ban heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zinquote:
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar waar de krokodillen in zwemmen en de brug overheen ligt
Mijn billenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het een naakte Ger ofzo? Plaatje was erg snel weg
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomt maar ze heeft nooit meer ingelogd sinds haar ban heeft een vogeltje mij verteld.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.
vallen? gegooidquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
@Koen66 heb je de lat laten vallen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
Als die dat niet regelmatig zou vergeten wel ja ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zin
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
@kwiwiquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
quote:
@4EverBlackEyed kan ons er meer over vertellen geloof ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Klinkt eng.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een soort Shangri-Laquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
Schandalig!quote:
Sangria?quote:
Vertel ons meer sprookjes!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat geven
[..]
quote:
Op het dorpsplein ermeequote:
Er was eens,quote:
Ze vroeg om sprookjes, geen horrorverhalenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Die ging iedere dag vrijwillig naar buiten toe om met andere echte personen sociale dingen te doen!
En die vond het nog leuk ook!
En nu wordt het heel spannend:
Die persoon zag sommige andere personen heel graag. Dus die ging ie zelfs bewust regelmatig opzoeken. Om daar activiteiten mee te doenzoals.. winkelen. Of borrelen in een druk café. Of samen dansen.
En ze leefden nog lang en gelukkig ook
Nounounou dat is nou ook weer overdreven.quote:
Ja dit is het origineel, niet de Disney versiequote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vroeg om sprookjes, geen horrorverhalen
Ohquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nounounou dat is nou ook weer overdreven.
Gewoon met zijn allen een afkeurende blik geven is wel voldoende
* kwiwi duwt guillotine terug de berg opquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nounounou dat is nou ook weer overdreven.
Gewoon met zijn allen een afkeurende blik geven is wel voldoende
Goed voor je brandweertrainingquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi duwt guillotine terug de berg op
straks ga je nog vertellen dat ze elkaar graag onder de dekens ontmoetenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Die ging iedere dag vrijwillig naar buiten toe om met andere echte personen sociale dingen te doen!
Die persoon zag sommige andere personen heel graag. Dus die ging ie zelfs bewust regelmatig opzoeken. Om daar activiteiten mee te doenzoals.. winkelen. Of borrelen in een druk café. Of samen dansen.
Noujaquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
straks ga je nog vertellen dat ze elkaar graag onder de dekens ontmoeten
Zijn vaak wel de ergste pyromanen bij de brandweerquote:
quote:Een bevelvoerder van de brandweer in Rijnsburg (gemeente Katwijk) is door de Veiligheidsregio Hollands Midden (VRHM) op non-actief gesteld nadat hij is aangehouden op verdenking van brandstichting.
https://nos.nl/artikel/25(...)g-van-brandstichting
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de ergste pyromanen bij de brandweer
[..]
gelukkig...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Dekentjes
Maar ik hou niet zo van horror, dit vond ik al spannend genoeg
Realiteitquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig...
wat is de overtreffende trap van horror?
Tilburgquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig...
wat is de overtreffende trap van horror?
Is dit een Duits sprookje?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Al een idee wanneer je naar huis gaat?
Ja, van de gebroeders Grimmquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.
Of de macarena weer kan dansenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.
quote:
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijvenquote:
Zaterdag en zondag wordt het heel koud maar verder valt het redelijk mee. Naja vergeleken met die twee dagen valt het mee lol, 2 graden is ook koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik dacht dat het weer warmer zou gaan worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijven
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kanquote:
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kan
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag het ook op een wat hoger tempo doen
Bekijk deze YouTube-video
zaterdag zou het hier 0 om -4 worden (dag/nacht)quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.
Heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
Wat sympathiek, iemand heeft een looppad gemaakt bij mijn huis.
[ afbeelding ]
Morgen maar even kijken bij wie dat ook zo is, even netjes dankjewel zeggen.quote:
Oh zoiets heb ik nu ook op de bank liggen, dat is wel lekker warm. Ja ik lig nu in bed dus dat dekentje ligt op de bank.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, dekentje besteldhttps://www.hema.nl/wonen(...)a-blauw-7325151.html
voor de flat hier wordt totaal niet geveegd of gestrooid, wordt feestquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen maar even kijken bij wie dat ook zo is, even netjes dankjewel zeggen.
Ja ik vind zo'n dekentje wel fijn over mijn benen na het lopen met dit weer, na 2 uur door de sneeuw zijn ze wel redelijk bevrorenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zoiets heb ik nu ook op de bank liggen, dat is wel lekker warm. Ja ik lig nu in bed dus dat dekentje ligt op de bank.
Nou ja dit pad gaat naar de stoep waar wel nog sneeuw ligt dus echt nut heeft het niet maar het is alsnog wel heel erg vriendelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de flat hier wordt totaal niet geveegd of gestrooid, wordt feest
Passen jullie daar allebei onder?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
HEMAquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Hedwig er genoeg?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef Ama het volgende:
Veel dekentjes ook in de sale maar ik heb echt genoeg.
Hij is wel te klein voor een dutje.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HEMA
Die heb ik ook vastgehad maar vond hem te klein
Zoals een wijze in het oosten ooit zeiquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passen jullie daar allebei onder?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Ik heb mijn skeletten dekentje van Halloween aan haar afgestaan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
dat sowieso..quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dit pad gaat naar de stoep waar wel nog sneeuw ligt dus echt nut heeft het niet maar het is alsnog wel heel erg vriendelijk.Scheelt misschien wel wat bende in huis.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn skeletten dekentje van Halloween aan haar afgestaan.
Heb je een John Deere?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso..
ik heb wel even de trekker over de gallerij getrokken, in de hoop dat het niet teveel een ijsbaan kan worden bij mij voor de deur
Daar lag ik net nog onderquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ze wil niet in haar poef liggen met het mooie gekleurde panterprint kussentje die iemand heeft gemaakt voor haar. Als ik dat dekentje erin leg slaapt ze er wel dus ik laat het nu maar zo. Ik heb nog voor mezelf een vleermuizen dekentje.quote:
Met rondjes lopen train ik m'n armen niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef dud0r het volgende:
Lekker rondjes lopen.
Misschien had je dan ook gewoon netjes moeten gaan ipv thuis zitten.
Ze zijn wel heerlijk warmquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HEMA
Daarom meer dekentjesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar lag ik net nog onder
Oh dus die is goedgekeurd door het dekentjescomitéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Past dit?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets in tweepersoons
We zijn je schatjes niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
De expert heeft gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus die is goedgekeurd door het dekentjescomité
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets in tweepersoons
Je had thuis gewoon armen kunnen trainenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met rondjes lopen train ik m'n armen niet.
En m'n sportschool was dicht. Ik ben FOK!er, verandering is eng.
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.quote:
Ik wil vooral een dekentje om mijn benen weer op te warmen, niet om onder te gaan liggen slapenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.
elektrisch dekentjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil vooral een dekentje om mijn benen weer op te warmen, niet om onder te gaan liggen slapen
Ja die vertrouw ik niet zoquote:
Kijk dat overkomt mij nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.
Ik heb een kleintje, is meer een kussentjequote:
ik heb er wel 1 die ik af en toe gebruik, maar laat ik 'snachts ook niet aanquote:
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er wel 1 die ik af en toe gebruik, maar laat ik 'snachts ook niet aan
Scheelt dat mijn romp zelden koud is, vooral armen en benen die het wel eens koud hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje, is meer een kussentje
Precies mooi voor je rug opwarmen oid
Ahjaquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn romp zelden koud is, vooral armen en benen die het wel eens koud hebben
essnchillsquote:
daar gebruik ik em dus ook voorquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uit
quote:
Dat is ook wel te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is meer van de wijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
omdat de kachels aan staan?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het nu warmer dan dat het de hele dag is geweest?
Gedaan. Is toch niet hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had thuis gewoon armen kunnen trainen
Ik verwacht dat alle sneeuw morgenochtend weg is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het nu warmer dan dat het de hele dag is geweest?
Ik heb een ouderwetse kruik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uit
daar wordt het niet warm genoeg voorquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alle sneeuw morgenochtend weg is.
Ah nee dat vind ik niks, lekker in een koel bed stappen en het donzen dekbed is binnen enkele minuten op een zalige temperatuurquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ziet er ook heel zalig zacht en warm uit, maar ik heb net deze besteld, heerlijk zachte dekentjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.smulderstexti(...)6078/shopart/111389/
Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |