quote:
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijvenquote:
Zaterdag en zondag wordt het heel koud maar verder valt het redelijk mee. Naja vergeleken met die twee dagen valt het mee lol, 2 graden is ook koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik dacht dat het weer warmer zou gaan worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijven
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kanquote:
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kan
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag het ook op een wat hoger tempo doen
Bekijk deze YouTube-video
zaterdag zou het hier 0 om -4 worden (dag/nacht)quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.
Heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
Wat sympathiek, iemand heeft een looppad gemaakt bij mijn huis.
[ afbeelding ]
Morgen maar even kijken bij wie dat ook zo is, even netjes dankjewel zeggen.quote:
Oh zoiets heb ik nu ook op de bank liggen, dat is wel lekker warm. Ja ik lig nu in bed dus dat dekentje ligt op de bank.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, dekentje besteldhttps://www.hema.nl/wonen(...)a-blauw-7325151.html
voor de flat hier wordt totaal niet geveegd of gestrooid, wordt feestquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen maar even kijken bij wie dat ook zo is, even netjes dankjewel zeggen.
Ja ik vind zo'n dekentje wel fijn over mijn benen na het lopen met dit weer, na 2 uur door de sneeuw zijn ze wel redelijk bevrorenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zoiets heb ik nu ook op de bank liggen, dat is wel lekker warm. Ja ik lig nu in bed dus dat dekentje ligt op de bank.
Nou ja dit pad gaat naar de stoep waar wel nog sneeuw ligt dus echt nut heeft het niet maar het is alsnog wel heel erg vriendelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de flat hier wordt totaal niet geveegd of gestrooid, wordt feest
Passen jullie daar allebei onder?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
HEMAquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Hedwig er genoeg?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef Ama het volgende:
Veel dekentjes ook in de sale maar ik heb echt genoeg.
Hij is wel te klein voor een dutje.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HEMA
Die heb ik ook vastgehad maar vond hem te klein
Zoals een wijze in het oosten ooit zeiquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passen jullie daar allebei onder?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |