quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de ergste pyromanen bij de brandweer
[..]
gelukkig...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Dekentjes
Maar ik hou niet zo van horror, dit vond ik al spannend genoeg
Realiteitquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig...
wat is de overtreffende trap van horror?
Tilburgquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig...
wat is de overtreffende trap van horror?
Is dit een Duits sprookje?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Die ging iedere dag vrijwillig naar buiten toe om met andere echte personen sociale dingen te doen!
En die vond het nog leuk ook!
En nu wordt het heel spannend:
Die persoon zag sommige andere personen heel graag. Dus die ging ie zelfs bewust regelmatig opzoeken. Om daar activiteiten mee te doenzoals.. winkelen. Of borrelen in een druk café. Of samen dansen.
En ze leefden nog lang en gelukkig ook
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Al een idee wanneer je naar huis gaat?
Ja, van de gebroeders Grimmquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.
Of de macarena weer kan dansenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ik weer een ongepaste begroeting kan doen.
quote:
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijvenquote:
Zaterdag en zondag wordt het heel koud maar verder valt het redelijk mee. Naja vergeleken met die twee dagen valt het mee lol, 2 graden is ook koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik dacht dat het weer warmer zou gaan worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt ook voor jou de macarena dansen om warm te blijven
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kanquote:
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht wel dat ze niet zeker weten welke kant het opgaat omdat ze met een koude en warmtefront zitten en het echt elke kant op kan
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag het ook op een wat hoger tempo doen
Bekijk deze YouTube-video
zaterdag zou het hier 0 om -4 worden (dag/nacht)quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij stond dat -10 eerder vandaag ook niet in de app. Goed elke keer als ik kijk verandert er wel weer iets. Vrijdag lijkt het ook alweer wat minder erg te worden qua regen hier.
Heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Past wel in mijn muziekstraatje maar word je ook snel moe van als je meegaat doen met de muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
Wat sympathiek, iemand heeft een looppad gemaakt bij mijn huis.
[ afbeelding ]
Morgen maar even kijken bij wie dat ook zo is, even netjes dankjewel zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |