*shotgun pakt*quote:
Amateurquote:
Je doet je username eer aan.quote:
surequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Ik ben de deur niet uitgeweestquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig.
En niet ingesneeuwd?
[..]
Wel lekker warm
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Vandaar de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halen
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie overquote:
Hangt ee vanaf hoeveel het isquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie over
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijnquote:
Dan xenk ik dat dat vlees nog wel een dagje extra in de vriezer kan blijvenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijn
Ik ga heul geen horrorfilms kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef dud0r het volgende:
Welke horrorfilms gaan we eigenlijk kijken en wanneer?
Ik ben in december aan de fangoria top 100 begonnen. Moet daar eigenlijk weer eens mee verder
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga heul geen horrorfilms kijken
Ik was even Ama Wollahma aan het doenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg een rolberoerte toen ik dit las. Dacht dat je gehackt was ofzo
Fangoria doet me aan Fangtasia denken uit True Blood haha.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef dud0r het volgende:
Welke horrorfilms gaan we eigenlijk kijken en wanneer?
Ik ben in december aan de fangoria top 100 begonnen. Moet daar eigenlijk weer eens mee verder
Altijd nog beter dan alles bij elkaar liegen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even Ama Wollahma aan het doen
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijvenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan xenk ik dat dat vlees nog wel een dagje extra in de vriezer kan blijven
Vast welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijven
dat xenkt essn welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de groentjes ook nog goed blijven
ontspanning is een extreem nuttige levensinvullingquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |