En als ik 1 ding ben dan is het wel praktischquote:
Hallo Djanillaquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het sneeuw is even hoog als de kat, volgens die meisje.
blijkbaar niet want zelfs @LTVDK wist niet dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Zeker:quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik 1 ding ben dan is het wel praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
omdat ik hem er heen stuurdequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloop
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
Heul nietquote:
ja uiteindelijk welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopen
*Voelt hartslagquote:
uhuh... kloptquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Hij had gewoon trek in kiep kerrie en gebakken banaan
jahquote:
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzetquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... klopt
hij had zin in sjinees
maar hij wist niet of ze open waren.
dus ik zei dan bel je en kun je meteen bestellen.
ja nou ja hij had ook ingredienten niet blabla dus moest sowieso de deur uit.
nou dan ga je lekker via de sjinees.
*shotgun pakt*quote:
Amateurquote:
Je doet je username eer aan.quote:
surequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Ik ben de deur niet uitgeweestquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig.
En niet ingesneeuwd?
[..]
Wel lekker warm
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzet
Vandaar de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt vergeten het vlees er uit te halen
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie overquote:
Hangt ee vanaf hoeveel het isquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar moet ik nu voor morgen wel het vlees er uit halen want nu heb ik natuurlijk ook nog kip kerrie over
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijnquote:
Dan xenk ik dat dat vlees nog wel een dagje extra in de vriezer kan blijvenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ze hier nooit heel zuinig zijn
Ik ga heul geen horrorfilms kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef dud0r het volgende:
Welke horrorfilms gaan we eigenlijk kijken en wanneer?
Ik ben in december aan de fangoria top 100 begonnen. Moet daar eigenlijk weer eens mee verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |