Demons and shotguns!quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vanwege deze post even een Doom Metal playlist op spotify aangeslingerd
quote:
quote:
Ik eet net een banaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Ik vind er echt helemaal niks aanquote:
Ik heb er 3 opquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet net een banaan
Komt wel dichtbij zo
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind er echt helemaal niks aan
Yakuza/Like A Dragon is veel leuker
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 3 opZe waren heerlijk krokant en gloeiend heet
wat vervelend dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Moet ook in je aard liggenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
En heb er nog 3quote:
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig wasquote:
Yakuza 0 is meesterlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar meh
Gewoon ff in de airfryer?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er nog 3moet alleen nog bedenken hoe ik die morgen dan opwarm, had @:ieniminimuis hier geen handige truc voor?
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenquote:
moeten ze beter adverteren dat ze open zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig was
Gewoon nu opetenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Een chinees en adverterenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten ze beter adverteren dat ze open zijn
Zit al een beetje volquote:
Beetje olie in de koekenpan en weer opbakkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?quote:
Ja weet niet wat Nizzie allemaal bazeltquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje olie in de koekenpan en weer opbakken
Of in de oven
Of in de magnetron maar dan wordt ie nie knapperig meer schat ik
Ik kreeg een rolberoerte toen ik dit las. Dacht dat je gehackt was ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het sneeuw is even hoog als de kat, volgens die meisje.
Ja dan is de oven praktischerquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ik
Abdullahquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het sneeuw is even hoog als de kat, volgens die meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |