Bedoelde meer binnenshuisquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook wel voorspeld, geen idee of dat vanavond of morgen is
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monsterquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet het
GTA is mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monster
Demons and shotguns!quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vanwege deze post even een Doom Metal playlist op spotify aangeslingerd
quote:
quote:
Ik eet net een banaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Ik vind er echt helemaal niks aanquote:
Ik heb er 3 opquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet net een banaan
Komt wel dichtbij zo
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind er echt helemaal niks aan
Yakuza/Like A Dragon is veel leuker
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 3 opZe waren heerlijk krokant en gloeiend heet
wat vervelend dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb me ingehouden, alleen kip kerrie en gebakken banaan
Moet ook in je aard liggenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
En heb er nog 3quote:
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig wasquote:
Yakuza 0 is meesterlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yakuza heb ik op de PS3 nog wel gespeeld, maar dat vond ik maar meh
Gewoon ff in de airfryer?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er nog 3moet alleen nog bedenken hoe ik die morgen dan opwarm, had @:ieniminimuis hier geen handige truc voor?
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenquote:
moeten ze beter adverteren dat ze open zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was wel aan het mopperen dat het zo rustig was
Gewoon nu opetenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Een chinees en adverterenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten ze beter adverteren dat ze open zijn
Zit al een beetje volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |