Beetje olie in de koekenpan en weer opbakkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dat ding eerst helemaal gaan uitgravenIs er geen makkelijkere methode?
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?quote:
Ja weet niet wat Nizzie allemaal bazeltquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje olie in de koekenpan en weer opbakken
Of in de oven
Of in de magnetron maar dan wordt ie nie knapperig meer schat ik
Ik kreeg een rolberoerte toen ik dit las. Dacht dat je gehackt was ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het sneeuw is even hoog als de kat, volgens die meisje.
Ja dan is de oven praktischerquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het oven gaat worden dan, zit al poedersuiker over namelijk, dat gaat een zooi worden in de pan gok ik
Abdullahquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik 1 ding ben dan is het wel praktischquote:
Hallo Djanillaquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
blijkbaar niet want zelfs @LTVDK wist niet dat ze open warenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon natuurlijke aanloop?
Zeker:quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik 1 ding ben dan is het wel praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloopquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
omdat ik hem er heen stuurdequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Grmbl was vandaag de natuurlijke aanloop
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar niet want zelfs @:ltvdk wist niet dat ze open waren
Heul nietquote:
ja uiteindelijk welquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er toch natuurlijk naartoe gelopen
*Voelt hartslagquote:
uhuh... kloptquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Hij had gewoon trek in kiep kerrie en gebakken banaan
jahquote:
Ja dat was laatste was een inkoppertje van zijn eigen voorzetquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... klopt
hij had zin in sjinees
maar hij wist niet of ze open waren.
dus ik zei dan bel je en kun je meteen bestellen.
ja nou ja hij had ook ingredienten niet blabla dus moest sowieso de deur uit.
nou dan ga je lekker via de sjinees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |