Gelukkig is deze post dat wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga heul geen horrorfilms kijken
same samequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker driften.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar het staat in de TTquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Fangoria doet me aan Fangtasia denken uit True Blood haha.
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaarquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:45 schreef Ama het volgende:
Hey nice, hoor weer iemand druk bezig met sneeuwschuiven voor het huis. Wat een toppertje.
Helaas dit was de buurvrouw die alleen haar huis deed. Naja ze is niks verplicht natuurlijk haha. Misschien vraag ik morgen wel even om die sneeuwschuiver te lenen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaar
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het staat in de TT
[..]
Dat is wel wat anders.
Wij hebben een beetje als afdeling afgesproken dat we allemaal thuis werken.quote:
quote:Een vrouw van 47 uit Grobbendonk heeft een celstraf van 7 jaar gekregen omdat ze haar partner maandenlang geslagen, gefolterd en opgesloten heeft. Dat heeft de rechtbank van Turnhout beslist. De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten. Hij kreeg ook geen of weinig eten.
Eerder had ze van de rechtbank ook al een boete van 3.600 euro gekregen voor de erbarmelijke omstandigheden waarin zestig honden, voornamelijk chihuahua's, in haar woning in Grobbendonk leefden.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)bbendonk-7-jaar-cel/
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevreequote:
en daarom altijd zorgen dat er een kooi in zit dat op slot kan en boeien om de armen en benen die verankerd zijn aan de vloer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis is eigenlijk nog best normaal
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
Kan merken dat ik ze een paar weken te weinig heb getraind...
Dak moest eraf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
WAZZAAAAHHquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
Komquote:
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
Kan merken dat ik ze een paar weken te weinig heb getraind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |