*Geeft tikje op @dud0r 's neusquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?quote:
All die kerstkilo'squote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
Ohnoesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Ben bang dat ze het fietspad naar de branderij dan ook niet meer doen kutzooi.quote:Alle provinciale fietspaden worden op dit moment niet meer sneeuwvrij gemaakt. In deze omstandigheden is fietsen niet veilig en is het aantal fietsers sterk afgenomen.
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....quote:
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijkquote:
...anders?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwenquote:
Ja daar ben ik geen fan van!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwen
ik las ff iets als gepijpt ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
Kan merken dat ik ze een paar weken te weinig heb getraind...
ik had eerder bron Nieuwspaal verwacht ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis is eigenlijk nog best normaal
[..]
Nee ik ook niet, cupjes zijn net zo duur alleen zitten er dan 12 ipv 16 in een doosjequote:
Pijn is fijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijk
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis is eigenlijk nog best normaal
[..]
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:24 schreef Ama het volgende:
Een koopje voor een armband wat lijkt op iets wat je sleutels bij elkaar moet houden.
[ afbeelding ]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Laatst was er een broche oid dat bestond uit een veiligheidsspeld met 6 vasten (basishaaksteek) erop, voor iets van ¤1200 oid
haal dat 'soms' er maar afquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.
In Utrecht ligt ie nu op de grond.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat lukt prima in Foquevillequote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |