Gelukkig is deze post dat wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is films kijken niet echt een hele nuttige levensinvulling.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga heul geen horrorfilms kijken
same samequote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker driften.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar het staat in de TTquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Fangoria doet me aan Fangtasia denken uit True Blood haha.
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaarquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:45 schreef Ama het volgende:
Hey nice, hoor weer iemand druk bezig met sneeuwschuiven voor het huis. Wat een toppertje.
Helaas dit was de buurvrouw die alleen haar huis deed. Naja ze is niks verplicht natuurlijk haha. Misschien vraag ik morgen wel even om die sneeuwschuiver te lenen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het na de eerste 2 dagen opgegeven, maar de stoep is prima begaanbaar
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het staat in de TT
[..]
Dat is wel wat anders.
Wij hebben een beetje als afdeling afgesproken dat we allemaal thuis werken.quote:
quote:Een vrouw van 47 uit Grobbendonk heeft een celstraf van 7 jaar gekregen omdat ze haar partner maandenlang geslagen, gefolterd en opgesloten heeft. Dat heeft de rechtbank van Turnhout beslist. De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten. Hij kreeg ook geen of weinig eten.
Eerder had ze van de rechtbank ook al een boete van 3.600 euro gekregen voor de erbarmelijke omstandigheden waarin zestig honden, voornamelijk chihuahua's, in haar woning in Grobbendonk leefden.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)bbendonk-7-jaar-cel/
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevreequote:
en daarom altijd zorgen dat er een kooi in zit dat op slot kan en boeien om de armen en benen die verankerd zijn aan de vloer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
De man kon vorig jaar uiteindelijk ontsnappen uit het hondenhok waarin ze hem had opgesloten.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis is eigenlijk nog best normaal
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
Kan merken dat ik ze een paar weken te weinig heb getraind...
Dak moest eraf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
WAZZAAAAHHquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
Komquote:
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Scary Movie gaat kijken, dan is die weer tevree
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
*Geeft tikje op @dud0r 's neusquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?quote:
All die kerstkilo'squote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je in Utrecht? Te hard aan het dak getrokken?
Ohnoesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebbie die DG machines gezien die ik van de week postte?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom
Vechten
Dan
[..]
Ze moet blij zijn dat ze niet de top100 met me mee moet kijken
[..]
Ben bang dat ze het fietspad naar de branderij dan ook niet meer doen kutzooi.quote:Alle provinciale fietspaden worden op dit moment niet meer sneeuwvrij gemaakt. In deze omstandigheden is fietsen niet veilig en is het aantal fietsers sterk afgenomen.
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....quote:
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijkquote:
...anders?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is dat ik sherma nog bij je moet komen halen. Want anders....
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwenquote:
Ja daar ben ik geen fan van!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze die nog wel meer gaan afprijzen om die 'neo' dingen er doorheen te duwen
ik las ff iets als gepijpt ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Armen weer gepijnigd ✅️
ik had eerder bron Nieuwspaal verwacht ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, cupjes zijn net zo duur alleen zitten er dan 12 ipv 16 in een doosjequote:
Pijn is fijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende dagen spierpijn hebben natuurlijk
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:24 schreef Ama het volgende:
Een koopje voor een armband wat lijkt op iets wat je sleutels bij elkaar moet houden.
[ afbeelding ]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Laatst was er een broche oid dat bestond uit een veiligheidsspeld met 6 vasten (basishaaksteek) erop, voor iets van ¤1200 oid
haal dat 'soms' er maar afquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms denk je toch van ik heb iets mis gedaan in dit leven.
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 'normaal' lat ligt inmiddels erg laag zie ik.
In Utrecht ligt ie nu op de grond.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat lukt prima in Foquevillequote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.quote:
Die lat hing in Utrecht?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijk
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.
Klinkt ook wel bijzonder.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangtquote:
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.quote:
Lekker rondjes lopen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijn is fijn
En ik moet mijn rondje weer gewoon kunnen doen, dit was triest
Dimmy ben jij het?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef Ama het volgende:
Oké twee afleveringen van Taylor Swift is wel weer even genoeg voor vanavond.
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangt
Hebben we een slotgrachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddels
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen isquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had ze alle zes in één keer gekeken denk ik.
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat gevenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.
[..]
Lekker rondjes lopen.
Misschien had je dan ook gewoon netjes moeten gaan ipv thuis zitten.
quote:
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen is
Naja ze weet niet dat ze geen ban meer heeft, zij denkt sowieso nog dat ze tot volgende maand ergens een ban heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zinquote:
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar waar de krokodillen in zwemmen en de brug overheen ligt
Mijn billenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het een naakte Ger ofzo? Plaatje was erg snel weg
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomt maar ze heeft nooit meer ingelogd sinds haar ban heeft een vogeltje mij verteld.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.
vallen? gegooidquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
@Koen66 heb je de lat laten vallen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
Als die dat niet regelmatig zou vergeten wel ja ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zin
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
@kwiwiquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
quote:
@4EverBlackEyed kan ons er meer over vertellen geloof ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Klinkt eng.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een soort Shangri-Laquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
Schandalig!quote:
Sangria?quote:
Vertel ons meer sprookjes!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat geven
[..]
quote:
Op het dorpsplein ermeequote:
Er was eens,quote:
Ze vroeg om sprookjes, geen horrorverhalenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Die ging iedere dag vrijwillig naar buiten toe om met andere echte personen sociale dingen te doen!
En die vond het nog leuk ook!
En nu wordt het heel spannend:
Die persoon zag sommige andere personen heel graag. Dus die ging ie zelfs bewust regelmatig opzoeken. Om daar activiteiten mee te doenzoals.. winkelen. Of borrelen in een druk café. Of samen dansen.
En ze leefden nog lang en gelukkig ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |