Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.quote:
Die lat hing in Utrecht?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja flink pak sneeuw gevallen natuurlijk
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er hangt hier ook kunst in het ziekenhuis bij ons in Emmen waarvan ik zeker weet dat ik het ook had kunnen maken.
Klinkt ook wel bijzonder.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het AMC gingen foto's van daken enzo met naakte mensen erover gedrapeerd. Weet niet of die er nog steeds hangen, is alweer een paar jaar geleden.
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangtquote:
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.quote:
Lekker rondjes lopen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijn is fijn
En ik moet mijn rondje weer gewoon kunnen doen, dit was triest
Dimmy ben jij het?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef Ama het volgende:
Oké twee afleveringen van Taylor Swift is wel weer even genoeg voor vanavond.
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar die lat hangt, kwiwi heeft Foqueville ontworpen, die zou moeten weten waar die hangt
Hebben we een slotgrachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt ie op de bodem van de slotgracht inmiddels
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen isquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had ze alle zes in één keer gekeken denk ik.
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat gevenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Denk daar maar over na.
[..]
Lekker rondjes lopen.
Misschien had je dan ook gewoon netjes moeten gaan ipv thuis zitten.
quote:
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze lijkt ook echt weg zelfs nu ze weer vrijgekomen is
Naja ze weet niet dat ze geen ban meer heeft, zij denkt sowieso nog dat ze tot volgende maand ergens een ban heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zinquote:
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar waar de krokodillen in zwemmen en de brug overheen ligt
Mijn billenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het een naakte Ger ofzo? Plaatje was erg snel weg
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |