Ik hoop dat ze terugkomt maar ze heeft nooit meer ingelogd sinds haar ban heeft een vogeltje mij verteld.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heeft al heel lang afscheid genomen. Die probeert niet eens meer terug te komen.
vallen? gegooidquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
@Koen66 heb je de lat laten vallen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, heeft onze onhandige brugwachter hem er zeker in laten vallen
Als die dat niet regelmatig zou vergeten wel ja ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders heeft dje brug om op te halen ook niet zoveel zin
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Hoop dat ze haar leven lekker op de rails heeft zo zonder FOK!
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
@kwiwiquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:koen66 heb je de lat laten vallen?
quote:
@4EverBlackEyed kan ons er meer over vertellen geloof ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 'leven', daar hoor ik af en toe ook wel eens verhalen over dat dat echt zou bestaan
Klinkt eng.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een soort Shangri-Laquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
Schandalig!quote:
Sangria?quote:
Vertel ons meer sprookjes!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mythische verhalen uit verre oorden ver buiten de Foqueville grenzen
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je een digitale knuffel gaat geven
[..]
quote:
Op het dorpsplein ermeequote:
Er was eens,quote:
Ze vroeg om sprookjes, geen horrorverhalenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens,
Een echt persoon
Van vlees en bloed.
Die ging iedere dag vrijwillig naar buiten toe om met andere echte personen sociale dingen te doen!
En die vond het nog leuk ook!
En nu wordt het heel spannend:
Die persoon zag sommige andere personen heel graag. Dus die ging ie zelfs bewust regelmatig opzoeken. Om daar activiteiten mee te doenzoals.. winkelen. Of borrelen in een druk café. Of samen dansen.
En ze leefden nog lang en gelukkig ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |