quote:
"oh, was dat een houtbeitel?"quote:Op woensdag 2 december 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ditniks zo frustrerend als misgrijpen. Ook een reden waarom er bij mij niemand zelf gereedschap mag pakken, of dat er überhaupt niemand gereedschap mag lenen
niet aan zitten:Pquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat je er alles op ziet en continue mag boenen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde hem in eerste instantie zelf hebben voor het schattige rateltjenu heb ik een setje standaard in de auto, een in de keuken en 1 in de werkplaats liggen om snel even mee te grijpen :x
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
.. echt degene die me dat ooit zou flikken zou ik de ogen uit steken met said beitel.quote:
Part of the charm of life.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een sadomasochist.
Dat ene ding niet kunnen vinden omdat je te lam was om het goed op te bergen.
Volgens mij heb ik het bleiblei wel eens zien posten, dat z'n uitgeleende houtbeitel de kliko in kon daardoor.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
.. echt degene die me dat ooit zou flikken zou ik de ogen uit steken met said beitel.
maarja. ik heb een Japanse beitelset die me meer dan een maandsalaris gekost heeft. En ik om die reden ook niet echt durf te gebruikenmaar hij is zo moooooooi
Kroeloekroeliekroeliequote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.quote:
Dat had de mijne ook, plus de werkbank daarvoor die compleet overspoeld was met gereedschap.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
mijn vader had in de garage een bord ophangen met het gereedschap. Daar kan ik ook wel dingen aan gaan hangen, maar dan moet ik het bord wat groter gaan maken denk ik
Niet meer, nou ja heb genoeg van die shit nog maar ik doe liever andere dingen dan hamertje tik of schroefje schroefquote:Op woensdag 2 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stondquote:Op woensdag 2 december 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had de mijne ook, plus de werkbank daarvoor die compleet overspoeld was met gereedschap.
Leuk voor de dingen die je écht vaak pakt.
Prioriteiten.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stond
Ik weet vooral wat wat is hoor, en hoe je het ongeveer gebruikt.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft ook het beste van het beste. Maar die kan ook echt alles zelf.
Ik ben de stumperd van de familie
Die stond er ķķk.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stond
Ik heb een heel huis ooit gebouwd, zonde van de tijd als je genoeg geld hebt om met een biertje in de hand toe te kijken hoe een ander werkt.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft ook het beste van het beste. Maar die kan ook echt alles zelf.
Ik ben de stumperd van de familie
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.
[..]
ik heb de frituurpan 2x gebruikt en daarna definief afscheid van genomen.quote:
Ja idd, die herinner ik me ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het bleiblei wel eens zien posten, dat z'n uitgeleende houtbeitel de kliko in kon daardoor.
In mijn vorige huis had de vorige bewoner een apart aanrecht met afzuigkap gemaakt speciaal voor de frituurpanquote:
Die lucht ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de frituurpan 2x gebruikt en daarna definief afscheid van genomen.
het is lekker, maar die troep
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet ideaal wegens gebrek aan massa.
[..]
Ja, zo erg mis ik 'm nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had de vorige bewoner een apart aanrecht met afzuigkap gemaakt speciaal voor de frituurpan
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo erg mis ik 'm nou ook weer niet.
[..]
idd!quote:Op woensdag 2 december 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat wat is hoor, en hoe je het ongeveer gebruikt.Vaak genoeg gebruikt zien worden, maar lui die gefrustreerd raken als ik loop te prutsen en het dan maar voor me doen, tsja. Daar leer ík niets van.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een frituurpan in huis
Wat een prutserquote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
de deurman was hier. HEeft zijn hele inboedel hier geparkeerd voor de deur en nu is die wat vergeten
quote:
[..]
Wat je wil horen als je je broek laat zakken.
vrij normaal dat er nog een stukje van een deur afgezaagd moet worden. Daar zijn 'off the shelf' deuren ook op gebouwd meestalquote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Overigens past de deur niet maar dat komt omdat het een oud huis is en dan zakt alles in elkaar
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel amusant
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zitquote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Gereedschap hoort door elkaar te liggen anders ben je een autist en een saaie piet
Hier ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht ook.
Geen frituurpannen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |