SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op 0 graden Kelvinquote:Op woensdag 2 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat 100% statisch is.
Ja, afgezien van ikzelf als het vriest. Knetter alles.
wat Ijs zegt, net wat de frequentie isquote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?
In m'n normale habitat onder relatief normale omstandigheden.quote:
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
wat een geldquote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
Ik hoor sinds een jaar of drie de "puberverjagers" niet meer. Officieel oud.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
doof aan het wordenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het wel ook nog iets anders als alleen een sensorMaar ik dacht dat die daar zit om te checken wanneer het donker wordt
Hoeveel voor een plastic ton?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
hitatchi magic wand van boven gnoomquote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
die van mij ook..quote:Op woensdag 2 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn bankrekening mag blij zijn dat ik niets met design heb.
Hoe bedoel je een slaaf?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat een geld
en dan ben je vervolgens er nog een slaaf van ook :x
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, daar komt de "WE WILLEN GELD VAN JE" stroom van december.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij ook..
maar dat compenseer ik met de inhoud van mn werkplaats
ja dat je er alles op ziet en continue mag boenen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een slaaf?
K loop al echt al jaren te geilen op deze kastjes
Mijn bankrekening heeft het al zwaar zat.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn bankrekening mag blij zijn dat ik niets met design heb.
ik koop vrij makkelijk gereedschap waarvoor menig mens een nier af moet staan, voor iets wat ik hooguit 1x per jaar nodig hebquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.![]()
EN DAN NOG MIST 'IE DINGEN.
Toch wel.quote:
Ja, maar het geeft zo'n voldoening als je aan het klussen bent en precies het juiste gereedschap hebtquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.![]()
EN DAN NOG MIST 'IE DINGEN.
pcies.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft zo'n voldoening als je aan het klussen bent en precies het juiste gereedschap hebt
Gebrek aan een goede plek om het op te bergen helpt wel denk ik. Het ligt nu allemaal in de trapkast (de meeste mensen gebruiken dat ding voor voorraad, bij ons ligt 'ie vol met gereedschap.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik koop vrij makkelijk gereedschap waarvoor menig mens een nier af moet staan, voor iets wat ik hooguit 1x per jaar nodig heb
Dat heb ik al geregeld. Ook nog even nagedacht over jaarbetaling. Maar voor die 20 euro toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch wel.![]()
Vanmiddag zorg nog even regelen. Voor ik dat vergeet en het doodleuk automagisch doorgaat.
Het is ook niet enorm veel nee, maar er ineens vanaf zijn lijkt me ergens wel chill. Dus eens uitproberen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al geregeld. Ook nog even nagedacht over jaarbetaling. Maar voor die 20 euro toch maar niet gedaan.
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebrek aan een goede plek om het op te bergen helpt wel denk ik. Het ligt nu allemaal in de trapkast (de meeste mensen gebruiken dat ding voor voorraad, bij ons ligt 'ie vol met gereedschap.), als we een garage hadden, was het denk ik wel een ander verhaal geweest.
ik heb m'n zus een hele uitgebreide gereedschapsset gegevenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje gereedschap. Ik vind het al heel wat dat ik een kruiskopschroevedraaier heb in twee maten
Zelf heb ik niks hoor, maar het was erg makkelijk om goed spul te lenen van m'n pa en daarna wist ik waar ik mee ging samenwonen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje gereedschap. Ik vind het al heel wat dat ik een kruiskopschroevedraaier heb in twee maten
dat wil ik ook nog hebben. heb nu het meeste in een grote verrijdbare gereedschapskist, maar die krijg ik niet meer dichtquote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.
Ik ben dan meer van het efficiënter opbergen. Dus een paar gereedschapswagens met lades staan.
Dit is meer een "ik durf die onderste niet te pakken, want daar steunt alles op".quote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.
Ik ben dan meer van het efficiënter opbergen. Dus een paar gereedschapswagens met lades staan. Wat bij m'n pa in 6 kasten ligt, heb ik in 1 wagen.
Been there, done thatquote:Op woensdag 2 december 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb m'n zus een hele uitgebreide gereedschapsset gegeven![]()
Niks is zo frustrerend als gebeld omdat iemand een schroef ergens niet uit krijgt. En dan vervolgens ziend at ze de kop aan frieten gedraaid hebben omdat ze maar 2 maten kruiskop hebben
Ik heb er 2 van datona. Voor 't geld hele mooie wagensquote:Op woensdag 2 december 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik ook nog hebben. heb nu het meeste in een grote verrijdbare gereedschapskist, maar die krijg ik niet meer dicht
Ik heb alles in een schoenendoos.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Gereedschap hoort door elkaar te liggen anders ben je een autist en een saaie piet
Nee, dan ben je een sadomasochist.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Gereedschap hoort door elkaar te liggen anders ben je een autist en een saaie piet
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Been there, done that
Of de kruiskop zelf naar z'n grootje gedraaid omdat het kutkwaliteit is
dan maar autistquote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
ditquote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een sadomasochist.
Dat ene ding niet kunnen vinden omdat je te lam was om het goed op te bergen.
Wat een schattig dingetje.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.
https://www.weragereedsch(...)s-4013288173003.html tegenwoordig raad ik deze set aan (elders goedkoper te krijgen hoor)
Daarmee heb je werkelijk alles voor huis tuin en keuken werk in compact formaat in huis. Dus dat gehuil van 'ik heb geen plek voor een gereedschapskist' gaat niet op. Dit setje is kleiner dan de gemiddelde broodtrommel.
Dat is een mooi setje.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.
https://www.weragereedsch(...)s-4013288173003.html tegenwoordig raad ik deze set aan (elders goedkoper te krijgen hoor)
Daarmee heb je werkelijk alles voor huis tuin en keuken werk in compact formaat in huis. Dus dat gehuil van 'ik heb geen plek voor een gereedschapskist' gaat niet op. Dit setje is kleiner dan de gemiddelde broodtrommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |