pffff gelukkigquote:Op woensdag 2 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de caafs aan het tellen, dat duurt gewoon even.
Allemaal present?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de caafs aan het tellen, dat duurt gewoon even.
Ik had 112 al aan de lijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
was een close call heb ik het gevoel
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Of dat ze eitjes leggen in een wondje, heb je wondjes ergens gerrie?
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 december 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt naar haar brood met hagelslag*
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.
Rouwvliegjesquote:Op woensdag 2 december 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:ah ik had deze zomer ook zo'n pot tot de nek toe volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.![]()
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?
Keek vannacht weer of ik er bij kon maar neequote:Op woensdag 2 december 2020 09:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoor
Oa zeer waarschijnlijk een kleine trafo. Wellicht ook een relais/thyristor/triac. condensator? who knows. Maar al die dingen kunnen brommen.
Geen gebouwbeheerder ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keek vannacht weer of ik er bij kon maar nee
O ja zoiets bedoelde ik ookquote:Op woensdag 2 december 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn we zelf. Straks ff appje sturen naar buurman., hij is voorzitten van onze vve.
ja onze vve wordt ook wel beheerd door een extern iemand dus die kan ik ook nog mailen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zoiets bedoelde ik ookals hier een lamp kapot is of gezeik met de lift of iets dan moet ik ook iemand van de vve mailen en dan komt iemand van het klusteam het fiksen.
Dat ze maar opschieten hier ook, dan kunnen we weer losquote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschikbaar~a54a9cdd/
Engeland gaat even proefkonijn van de wereld spelen.
even wachten nog hier. ik wil geen kerst met familie.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het wel goed zit met dat vaccin.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
behalve lizziequote:Op woensdag 2 december 2020 09:16 schreef Haags het volgende:
Enfin, over 2 maanden ruim 3 miljoen Britten overleden...
Die is toch al jaren geleden vervangen door een cyborgquote:
Nou ja, ik weet niet wat voor ding het precies is verder. Maar transformators kunnen brommenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoor
Oa zeer waarschijnlijk een kleine trafo. Wellicht ook een relais/thyristor/triac. condensator? who knows. Maar al die dingen kunnen brommen.
Lizzie the Lizard.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren geleden vervangen door een cyborg
Dibs op een huisje in het Peak District.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:16 schreef Haags het volgende:
Enfin, over 2 maanden ruim 3 miljoen Britten overleden...
de feitelijke sensor is slechts 1component. Maar in de volksmond is 't geheel een sensorquote:Op woensdag 2 december 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat voor ding het precies is verder. Maar transformators kunnen brommen
OMG ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dibs op een huisje in het Peak District.
huehuehuequote:Op woensdag 2 december 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En sowieso, alles wat kan bewegen, kan brommen.
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de feitelijke sensor is slechts 1component. Maar in de volksmond is 't geheel een sensor
Net als een bewegingsmelder. De feitelijke bewegingssensor is 1 onderdeel ervan
Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat 100% statisch is.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk kan alles brommen/resoneren
Net wat de frequentie is.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |