best wel jaquote:Op woensdag 2 december 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Oude vips
https://www.scientias.nl/(...)-kust-van-australie/
Fishjerkyquote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden vissen hier ook worden als we de zeebodem niet kaal zouden rossen met sleepnetten
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?
ik heb nu echt geen trek in vipsquote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er over een uurtje op terug.
*noteert op oude vips kauwen.
Ja Tilapia of zo, die noemen ze niet voor niets strontmondjes.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.
que?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
He wat, slaap je op de bank?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
Beetje wennen aan het getrouwde leven zo alvastquote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherriequote:
en die zit bij je slaapkamer?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.Tap tap tap
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherrie
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.![]()
ik heb geen idee. Ik denk dat het daar zit omdat je dan ziet of of het donker wordt of nietquote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:Blij dat ik al had ontbetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.![]()
Omdat er tien over m'n toetsenbord lopen.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rouwvliegjes, waarom zoek je daarop op dit tijdstip?
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er tien over m'n toetsenbord lopen.
[..]
Als ik iets in een spoiler zet, dan weet je gewoon dat het nasty is. Vooral als er iets over lijken onder staat. Eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 2 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik al had ontbeten
[..]
Dus ergens ligt er een lijk?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn echt piepkleine zwarte vliegjes, beetje sloom, flikkeren in je drinken. Kunnen geen kwaad, maar ze vreten denk ik de wortels van m'n planten op. Ze zaten in de potgrond van m'n stekjes denk ik.quote:
Of een toekomstig lijk...quote:Op woensdag 2 december 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Of die vliegjes denken dat er een lijk te smikkelen valt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou even een headcount met je cavia’s doen?
ja misschienquote:Op woensdag 2 december 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze aanvoelen dat er vandaag iets sterft en hun plekje alvast hebben gereserveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |