best wel jaquote:Op woensdag 2 december 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Oude vips
https://www.scientias.nl/(...)-kust-van-australie/
Fishjerkyquote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden vissen hier ook worden als we de zeebodem niet kaal zouden rossen met sleepnetten
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?
ik heb nu echt geen trek in vipsquote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er over een uurtje op terug.
*noteert op oude vips kauwen.
Ja Tilapia of zo, die noemen ze niet voor niets strontmondjes.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.
que?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
He wat, slaap je op de bank?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
Beetje wennen aan het getrouwde leven zo alvastquote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherriequote:
en die zit bij je slaapkamer?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |