quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets in tweepersoons
Je had thuis gewoon armen kunnen trainenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met rondjes lopen train ik m'n armen niet.
En m'n sportschool was dicht. Ik ben FOK!er, verandering is eng.
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.quote:
Ik wil vooral een dekentje om mijn benen weer op te warmen, niet om onder te gaan liggen slapenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.
elektrisch dekentjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil vooral een dekentje om mijn benen weer op te warmen, niet om onder te gaan liggen slapen
Ja die vertrouw ik niet zoquote:
Kijk dat overkomt mij nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo'n deken waar je onder in slaap valt op de bank en om drie uur 's nachts wakker wordt met de tv nog aan en je haar aan je wang geplakt. En dan moet je je met al je kracht naar je bed slepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb een kleintje, is meer een kussentjequote:
ik heb er wel 1 die ik af en toe gebruik, maar laat ik 'snachts ook niet aanquote:
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er wel 1 die ik af en toe gebruik, maar laat ik 'snachts ook niet aan
Scheelt dat mijn romp zelden koud is, vooral armen en benen die het wel eens koud hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje, is meer een kussentje
Precies mooi voor je rug opwarmen oid
Ahjaquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn romp zelden koud is, vooral armen en benen die het wel eens koud hebben
essnchillsquote:
daar gebruik ik em dus ook voorquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uit
quote:
Dat is ook wel te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
Ze is meer van de wijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
omdat de kachels aan staan?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het nu warmer dan dat het de hele dag is geweest?
Gedaan. Is toch niet hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had thuis gewoon armen kunnen trainen
Ik verwacht dat alle sneeuw morgenochtend weg is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het nu warmer dan dat het de hele dag is geweest?
Ik heb een ouderwetse kruik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem wel voor in bed. Maar dan doet ze die voor ze erin gaat al aan zodat ze in een warm bed stapt. En dan zet ze hem weer uit
daar wordt het niet warm genoeg voorquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alle sneeuw morgenochtend weg is.
Ah nee dat vind ik niks, lekker in een koel bed stappen en het donzen dekbed is binnen enkele minuten op een zalige temperatuurquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ziet er ook heel zalig zacht en warm uit, maar ik heb net deze besteld, heerlijk zachte dekentjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.smulderstexti(...)6078/shopart/111389/
Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |