Ik heb mijn skeletten dekentje van Halloween aan haar afgestaan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik ook vastgehad maar vond hem te klein
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
dat sowieso..quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dit pad gaat naar de stoep waar wel nog sneeuw ligt dus echt nut heeft het niet maar het is alsnog wel heel erg vriendelijk.Scheelt misschien wel wat bende in huis.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn skeletten dekentje van Halloween aan haar afgestaan.
Heb je een John Deere?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso..
ik heb wel even de trekker over de gallerij getrokken, in de hoop dat het niet teveel een ijsbaan kan worden bij mij voor de deur
Daar lag ik net nog onderquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, dekentje besteldhttps://www.hema.nl/wonen(...)a-blauw-7325151.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ze wil niet in haar poef liggen met het mooie gekleurde panterprint kussentje die iemand heeft gemaakt voor haar. Als ik dat dekentje erin leg slaapt ze er wel dus ik laat het nu maar zo. Ik heb nog voor mezelf een vleermuizen dekentje.quote:
Met rondjes lopen train ik m'n armen niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef dud0r het volgende:
Lekker rondjes lopen.
Misschien had je dan ook gewoon netjes moeten gaan ipv thuis zitten.
Ze zijn wel heerlijk warmquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HEMA
Die heb ik ook vastgehad maar vond hem te klein
Daarom meer dekentjesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar lag ik net nog onder
Oh dus die is goedgekeurd door het dekentjescomitéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Past dit?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets in tweepersoons
We zijn je schatjes niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
De expert heeft gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus die is goedgekeurd door het dekentjescomité
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets in tweepersoons
Je had thuis gewoon armen kunnen trainenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met rondjes lopen train ik m'n armen niet.
En m'n sportschool was dicht. Ik ben FOK!er, verandering is eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |