SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Taylor moet niet zeurenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor is geen fan van sporten.
dat is dus als taylor de hoofdrol speelt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Reverse horrorgames zijn wel leuk. Waarin je het monster speelt
?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Reverse horrorgames zijn wel leuk. Waarin je het monster speelt
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet hetquote:
Nog beter.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dus als taylor de hoofdrol speelt?
Dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet het
Sneeuw op je bord, snert uit de lucht?quote:
Snap ik. Jullie hebben ook wel wat weg van elkaarquote:
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
De meeste bijzondere horrorgame die ik heb gespeeld, is Ecstatica.
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.
Mensen zijn bang voor de hel.
De hel is bang voor Doomguy.
is ook wel voorspeld, geen idee of dat vanavond of morgen isquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier gaat het vanavond waaien denk ik.
Ik heb vanwege deze post even een Doom Metal playlist op spotify aangeslingerdquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doom is ook een horrorgame. Alleen iets anders.
Mensen zijn bang voor de hel.
De hel is bang voor Doomguy.
Bedoelde meer binnenshuisquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook wel voorspeld, geen idee of dat vanavond of morgen is
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monsterquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een game waarin je het monster bent. En je dus op mensen jaagt. Carrion heet het
GTA is mehquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In GTA ben je eigenlijk ook wel een beetje het monster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |