abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:52:22 #1
388664 crew  Dotteke
pi_219756861

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra
Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden
Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk
Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.

Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland
Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk
Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in

Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden
Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen
Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk
De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!
'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219756895
Waar is mijn hele epistel van de eerste aflevering gebleven die ik vandaag geschreven heb?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219756899
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Waar is mijn hele epistel van de eerste aflevering gebleven die ik vandaag geschreven heb?
Die mot je even opzoeken.. _O-
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:58:55 #4
388664 crew  Dotteke
pi_219756900
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb niets verwijderd
  Moderator / Colorchick maandag 5 januari 2026 @ 22:59:12 #5
382129 crew  Donna
pi_219756904
In het RTL topic. :7
pi_219756915
Krijg hier de slappe lach zowat, maar goed, ik zit zelf nu in aflevering drie.
pi_219757058
Die moeder van Andre :X Veel te gretig dat haar zoon een vriendin vindt.
pi_219757133
Die Robin is toch wel sneu, met zijn lege koelkast en hooguit uit de vriezer wat patatjes en hamburgers. Armoedzaaier. Oh wacht, tis geen B&B eigenaar, maar een meubelverver of zoiets. We worden weer eens genept.

Vraagt ie aan Pearl, je bent 57? Zij, nee 55, lachend, je geeft mij extra jaren erbij. Hij, ik wou net zeggen, je ziet eruit als 45. Ik vond je al zo strak.. :D _O- :r

Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen, hij ziet er naar uit dat zij gaat koken.

[ Bericht 21% gewijzigd door Firuze60 op 05-01-2026 23:50:02 ]
pi_219757194
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757205
Ouwe koek, freaky _O-
  maandag 5 januari 2026 @ 23:55:02 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219757220
Dat is het! Suzan Visser uit Gooische Vrouwen :Y Haar kreten door de intercom zijn hilarisch.

Alle afleveringen meteen gekeken. Ik zal er deze week eens mijn onbescheiden analyse op loslaten.
pi_219757226
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ouwe koek, freaky _O-
Het stond in het verkeerde topic voor zonder de spoils.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757229
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het stond in het verkeerde topic voor zonder de spoils.
Klopt en mijn reactie daarop ook, maar goed, hier mag je lekker spoileren.. :Y
pi_219757254
Claudia voor de camera: "Het is een hele lieve vriendelijke man." Je ziet direct, dat ze denkt...maar te dom om te poepen.. _O-
pi_219757316
Ga je naar Noorwegen voor een liefde, kun je gelijk gaan mantelzorgen.. :D
pi_219757918
Claudia en haar welkomgilletjes vond ik wel grappig. 1ste man leek op het broertje van Marc Marie :P veel leuke katten gespot erg schattig.

Ik vond het ook vaag die vriendin van Robin die even langs kwam, duidelijk dat hij in de friendzone zat maar best ongemakkelijk momentje met hoe ze elkaar ontmoet hadden en die andere vrouw die dat moet aanhoren :P hij zou haar gewoon nog steeds doen denk ik :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 09:01:49 #17
367000 roos94
pi_219758053
Oh dit is het videoland topic dus.

Benieuwd hoeveel flessen wijn er nu weer doorheen gaan in dit programma.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 10:07:54 #18
3542 Gia
User under construction
pi_219758562
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Denk dat de vierde erop stond, omdat het (gisteren) maandag was. Toen kwam 's avonds deel 1 op tv. We lopen op Videoland dus 3 voor, waarbij de vierde om 12 uur 's nachts voor de uitzenddag, weer online komt.

Dus ja, je kunt er 4 voorlopen als je voor half 9 de nieuwste op videoland kijkt.
pi_219762748
Luuk gaat geen blijvertje worden bij Claudia, zover is wel duidelijk en geeft hem al snel een ticket terug naar Antwerpen. Die Jolijn bij Robin schijnt een lid van Extinction Rebellion te zijn dus een snelwegplakster, van huis uit zag ik op JuiceFBI. Dus wat uitgesproken meningen zullen niet op zich laten wachten ga ik vanuit...een gekkie dus. Die 'vriendin' van Robin die langskwam is gewoon een 'vriendin' wat uiteindelijk niets is geworden maar ze hebben nog wel contact...denk gewoon een fuckbuddy dus al schijnt zij nu ook gewoon een relatie te hebben maar ja, dat zegt ook niets meer. Snelwegplakstertje Jolijn was op haar hoede zag je gelijk. Mooie TV.
Die nieuwe man bij Elsje Fiederelsje is wel een beetje een eigenaardig mannetje die graag zijn tandjes laat zien, hierdoor komt hij wat psychopathisch over, tot nu toe heeft Elsje dat nog niet door...Die boswachter gaat ook niet lang blijven al is hij wel kleurrijk om de strijd nog even aan te gaan.
Andre en zijn ouders hebben ook het eerste meisje ontvangen, volgens mij kan het de goedkeuring van de moeder vooralsnog wel wegdragen en van Andre ook, maar ja dat zegt niets...
Hans, de nieuw voorgestelde B&B houder in deze aflevering lijkt op het eerste gezicht een beetje saai, maar de vrouwen zijn gewaarschuwd. Hans heeft namelijk '2 ogen en die staan helemaal open en gaat er graag in met open ogen, met een gevoel van laat het maar komen, en laten we maar kijken wat er komt!'...Ok Hans.. :{ Op naar morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219763134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Denk dat de vierde erop stond, omdat het (gisteren) maandag was. Toen kwam 's avonds deel 1 op tv. We lopen op Videoland dus 3 voor, waarbij de vierde om 12 uur 's nachts voor de uitzenddag, weer online komt.

Dus ja, je kunt er 4 voorlopen als je voor half 9 de nieuwste op videoland kijkt.
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
pi_219763257
Nou kijkt toch wel lekker weg. Die ene is al helemaal in love met Pearl, classic.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_219763329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 18:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou kijkt toch wel lekker weg. Die ene is al helemaal in love met Pearl, classic.
Ja, leuk mens wel, ze gruwelt van magnetronmaaltijden.

Lekker programma met dit winterse weertje hier, hoef je nu niet voor naar Zweden.. :)
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:25:31 #23
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763496
Mag je hier vooruit kijken?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator / Colorchick dinsdag 6 januari 2026 @ 19:26:10 #24
382129 crew  Donna
pi_219763501
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Mag je hier vooruit kijken?
Yes dit is het Videoland topic!
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:27:53 #25
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:26 schreef Donna het volgende:

[..]
Yes dit is het Videoland topic!
Ja, toch even voor de zekerheid :@

Ik vond de voorstelronde van ben zo suf in aflevering 1. Je zag gewoon dat hij het voorlas van z’n briefje :D

Nu halverwege aflevering 2. :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:39:44 #26
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763661
Wat een kwal die Robin met dat koken. Nul spullen, alleen maar zeiken en niks doen. |:(
pi_219765152
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_219765186
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
Ik heb inmiddels al vijf afleveringen zitten bingen en wacht even totdat iedereen hier op hetzelfde zit, is leuker.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:30:02 #29
3542 Gia
User under construction
pi_219767586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 18:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
pi_219769801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
Je hebt gelijk. Inmiddels ook aflevering 6 bekeken en alle kandidaten zijn inmiddels langs gekomen. Vind Monique ook wel een aparte tante.. :D
  woensdag 7 januari 2026 @ 15:36:18 #31
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219770349
Ik ga het hier (nog) niet lezen, want wij zijn nu net in aflevering 1. Maar even een pro-tip waar ik nog niet van wist: er is sinds dit jaar ook een Vlaamse variant voor wie er niet genoeg van kan krijgen.

Ontopic: het is wel weer een bijzonder stel mensen die ze weer weten te vinden... :P
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_219770941
3e aflevering ook er op zitten, die Surinaamse dat vindt Robin wel een lekker hapje zo te zien, die snelwegplakster Jolijn gaat weer vrolijk snelwegen bezetten en andere deugdingetjes doen dus die is weer snel vertrokken. En zo ook Luuk bij Claudia die eerst nog maar nadenken of hij echt van de vrouwenliefde of toch herenliefde is...Lekker weer terug naar het veel leukere Antwerpen dus. ^O^ Ben bevalt goed bij Claudia, maar vind hem wat te burgerlijk in vergelijk met haar, ze is toch een soort van hippie. Het is wel een typetje die Ben. En ik vind het sowieso echt van die typetjes dit seizoen vooralsnog, dus de imitatoren Iris Rulkens en Max van den Burg kunnen hun lol weer op. ^O^
Monique de zeilster aan het meer van Geneve, ik weet het niet wat ik hier van moet vinden. Tot nu toe nog een beetje kleurloos maar dat komt wel goed want ze is een beetje...apart denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219774502
En die Ben die aankomt bij Claudia krijgt via de intercom ook weer een hysterische verwelkoming van haar en schiet weer helemaal door in dat orgastische gekrijs.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 januari 2026 @ 11:30:11 #34
367000 roos94
pi_219777253
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
pi_219777800
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.

Nu was het mij iedere keer wel duidelijk wanneer de beste man een grapje maakte. Het verschil met veel mensen is, dat hij er zelf niet bij ging zitten lachen, of een hoofd trekt van "kijk een grap! lach dan! lach dan!". (iets wat veel vooral mannen doen). Ik kan dat zelf juist wel waarderen.
Maar als jij als potentíële partner niet door hebt wanneer dat aan de hand is, dan ben je duidelijk geen match.

Het "gezeik" over het opwarmen van de appeltaart vond ik opmerkelijk. Edwin stelt voor het op 160 graden in de oven te doen, zij kiest grill stand, dat gaat mis.
Edwin zegt daar niets over, behalve iets als "ontdooien in grillstand gaat niet, weten we dat ook weer".
Zij weet vervolgens te melden: "ja dat ontdooien ging mis, en niemand zei er iets toen de appeltaart in de oven stond".

Wacht ff, jij ging tegen het idee van Edwin in de grill stand gebruiken, en stond voor de fucking oven tijdens het ontdooien. Dus je bent gewoon geheel en alleen verantwoordelijk voor de faal. Verder niet erg natuurlijk, maar het onvermogen om dat toe te geven doet mij alarmbellen afgaan.

Dat ze later in de instart ook nog zegt: "ja het ging over het ontdooien van Appeltaart, komop! waar hebben we het over". laat ook zien dat het in haar hoofd een heel ding was. Terwijl Edwin het als een (grappige) voetnoot van de dag had beschouwd.
pi_219777851
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:50:10 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219777935
Bij de selectie van mannen vond ik dat ze allemaal mannen koos die haar vader hadden kunnen zijn. Ik vind dat bij Edwin ook echt. Zo'n ouwe knar met stomme grappen. En zij ziet er natuurlijk qua gezicht jonger uit, maar is in haar doen en laten ook een stuk jonger en een beetje 'onwetend'. Denk dat een jongere vent veel beter bij haar past.

Maar typisch zijn de situaties idd wel. En als in dat soort simpele situaties het al niet matcht --> wegsturen. Dat gaat nooit goedkomen joh.
pi_219778292
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
pi_219778342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
Ze heeft inderdaad een wat verlopen kop ja.
pi_219781041
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef freaky40 het volgende:
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Wist je niet de Nederland ooit ook heel veel slaven vanuit Azie heeft zitten slepen naar Suriname?

quote:
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.

quote:
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Ben was opvulling. Past totaal niet bij Claudia. En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
pi_219784305
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
pi_219784582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Battlecruiser het volgende:
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
Oja, zit vast verschil in, de ene tegen zijn wil in kettingen en de andere gelokt met een hongerloontje. Maar goed, maakt niet uit, Robin lijkt er nu even blij mee.

Als iedereen hier inmiddels bij is met aflevering zeven, hoor ik het wel.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:08:49 #44
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219811705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
Edwin? Je bedoelt André neem ik aan? Maar inderdaad, Mike en Mo all over again. En die sneue pa die er de hele tijd een beetje treurig naast staat, mag af en toe ook een keer "ja" en "inderdaad" zeggen en verder moet 'ie z'n smoel houden. Ik krijg echt jeuk van die hele familie.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_219812447
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens zo gezapig en saai is het.

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 11-01-2026 22:28:44 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! zondag 11 januari 2026 @ 20:48:28 #46
367000 roos94
pi_219813088
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens so gezapig en saai is het.
_O-
pi_219814542
Vind het wel meevallen, er zijn nog meer spraakmakende types dan de voorgaande seizoenen van WvL moet ik zeggen. Ook Max van den Burg heeft de eerste imitaties er al weer op zitten: https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Allemaal cabaretteketet!
pi_219814596
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens zo gezapig en saai is het.
Ik vind het wel mee vallen
pi_219815123
Bij de ouders van André vraag ik me telkens af: is die moeder nou zo lang of die vader nou zo klein?
Of misschien wel beiden, want zij is echt een kop groter dan hem.
pi_219815242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.
Meestal wel inderdaad, maar bij de brieven had ik bij Robin wel de indruk dat hij de hoogste verwachtingen heeft van Pearl.
  maandag 12 januari 2026 @ 09:52:24 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219815659
Ja man, het lijkt wel of die vader op zijn knieën zit telkens :D

Ik zat trouwens helemaal klaar hier, maandagochtend vrij, maar nu is er dus geen aflevering op een maandag? :o :'(
pi_219816054
Vanavond moet die Hanneke die vrachtwagenchauffeur maar naar huis sturen. Als je je bij de Goaßstall gedraagt alsof je op een of andere crematie bent, heb je het niet helemaal begrepen.
  Miss 200.000.000! maandag 12 januari 2026 @ 11:05:17 #53
367000 roos94
pi_219816079
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond moet die Hanneke die vrachtwagenchauffeur maar naar huis sturen. Als je je bij de Goaßstall gedraagt alsof je op een of andere crematie bent, heb je het niet helemaal begrepen.
Ik moest googelen wie Hanneke was ook al heb ik 7 episodes gezien :{ _O-
pi_219819091
De aflevering voor morgen op RTL gezien. Dacht dat we er na Klaas doorheen waren met de B&B houders maar Hanneke was er ook nog. Leuke meid maar beetje kleurloos qua type, en de dates ook niet echt boeiend denk ik, maar we gaan het zien.
Ben gaat het ook niet worden bij Claudia, ik denk. toch te burgerlijk en te droogjes voor haar. Hij heeft in ieder geval wel lekker in het ijskoude water gezwommen met haar, pak je hem niet meer af....
Het geklooi met die appeltaart van die Tukker bij Monique was wel de genade klap denk ik, duurt niet lang meer en kan hij terug naar Tukkerland.
De aflevering van morgen op RTL vond ik verder een beetje voortkabbelen. Morgen meer dynamiek met Robin zie ik al in de voorstukjes. Can't wait.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219824096
Aflevering 8 is wel weer leuk, nieuw record, wordt er eentje een uur na binnenkomst al weer weggebonjourd.. _O-
pi_219825246
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:53 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 8 is wel weer leuk, nieuw record, wordt er eentje een uur na binnenkomst al weer weggebonjourd.. _O-
Dit net gezien, nog nooit gezien. "Ik ga in m'n weerstand, je moet weg" na een uur. Ben benieuwd naar de nieuwe in een camper (ofzoiets?) bij Claudia, had een leuke kop
pi_219825848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:16 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Dit net gezien, nog nooit gezien. "Ik ga in m'n weerstand, je moet weg" na een uur. Ben benieuwd naar de nieuwe in een camper (ofzoiets?) bij Claudia, had een leuke kop
Ja, vond ik ook, hahaha, om niet alles te spoileren voor diegene die de aflevering nog niet hebben gezien. Vond dat met dat parfum ook wel belachelijk, dan schiet je ook in de weerstand.. :D
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:05:46 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219826632
Klaas for president. Zoiets gaat nooit iets worden. Meteen naar huis!

Hoop dat ze nog iemand achter de hand had om in de sneeuw haar verjaardag te vieren.
pi_219826636
Aflevering van morgen al gezien. Die Mylene is een typische dominante Karen, dat zie je gelijk...met die bril van haar.. Die gaat finaal over Andre heen walsen en kan n u al goed met die moeder zie ik, dus ik vrees met grote vrezen. Eva was weer het andere uiterste in dit geval, ook weer snel vertrokken.
Hanneke tanneke toverkanneke haar eerste date is ook niets, te volks voor haar denk ik met zijn Nederlandstalige muziek en zijn vrachtwagen...
Robin is een grijpgraag ventje, maar wat wil je ook in de middle of nowhere valt er niets te viezelevozelen dus hij pakt zijn kans bij Pearl maar laat wel blijken dat er nog meer te pakken dames langs komen. Eens zien hoe dat gaat verlopen, zou wel wat gezonde concurrentie willen zien daar wat ook totaal ontaard in haat en nijd... :Y })
Die Gilbert bij Elsje wil wel erg graag en wordt sentimenteel zag ik in de aflevering van vandaag (op RTL). Vind hem wel wat eng met die tandjes van hem. Had Jeroen wel wat langer willen zien, best een aardige vent gebleken. Daar ook afwachten wat er bij gaat komen om te testen hoe hij daar mee omgaat. Als hij nu al sentimenteel wordt zal het lastig worden om concurrentie toe te laten bij haar.
Klaas met burgertutje Natasja gaat hem niet worden denk ik. Kan wel aardig skiën, maar ja... Denk dat ik maar aan de donderdagaflevering ga beginnen vanavond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219826664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:06 schreef freaky40 het volgende:

Klaas met burgertutje Natasja gaat hem niet worden denk ik. Kan wel aardig skiën, maar ja... Denk dat ik maar aan de donderdagaflevering ga beginnen vanavond.
Mijn god, wat een saai wijf is dat. Mooi om te zien, maar er zit echt nul pit in. Ik gun Klaas en zijn dochters een wat vrouw met wat meer humor en temperament. :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219829539
De donderdagaflevering van volgende week in de mik. Die Mylene valt ineens wel mee nu, het blijft wel een beetje een manwijfje die nogal dominant kan overkomen maar in deze aflevering viel het eigenlijk nog wel mee. Leuk dat ze Nederlandse klompjes had meegenomen, echt een cliche cadeautje voor iemand die juist Nederland ontvlucht is....
De nieuwe aanwinst voor Hans op krukken, Therese oogde op het eerste gezicht wat nors toen ze op dat verlaten treinstation stond ergens in Noorwegen, maar ze valt me mee. Leuke vrouw denk ik, en ik denk dat dit beter matcht met Hans dan Yvonne.
Robin en Pearl gaan ook hun gangetje en ik moet zeggen dat het bij hun wel erg lang duurt voordat de 2e date zich aan dient. Dat mag echt wel wat rapper zodoende heeft de productie er wel de hand in hoe die dates zich kunnen ontwikkelen want de ene date heeft misschien langer de tijd om een klik te krijgen dan de andere waardoor iemand al weer snel afvalt omdat iemand anders een langere voorsprong heeft. Niet helemaal eerlijk dus. Bij B&B Vol Liefde is dat ook altijd het geval vaak.
Hanneke met haar wat volksere date gaat hem niet worden. Toch een beetje een simpele ziel.
Monique met die Tukker waar in deze aflevering motor nozem Willem bij is gekomen zie ik beide nog niet slagen, al denk ik dat die Tukker nu wel snel gaat wieberen. De nasmaak van die bevroren appeltaart onder gril is nog steeds aanwezig bij Monique...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219830154
Ik vond de situatie bij Claudia ook nogal apart. Ik snap best dat Ben dacht "huh ik ben hier 4 dagen, ik heb echt het gevoel dat we naar elkaar toe aan het groeien zijn, en ik leg een arm om haar heen en ik krijg deze reactie".
Ik snap ook dat hij daar onzeker van wordt en gaat vragen waarom ze daar zo'n moeite mee heeft.

Maar het wordt een beetje raar in z'n argumentatie: "ik heb heel veel moeite gestoken in die date, alles perfect geregeld, lekkere lasagne gemaakt, en ik mag niet eens een arm om je heen slaan".

alsof het een soort transactie is, "ik heb moeite gedaan voor jou, dus ik mag ook wat terug verwachten".
later zegt ie ook nog "wat moet ik dan nog meer allemaal doen". Nog steeds alsof het een transactie is, en geen gevoelskwestie.

ik snap dus inderdaad wel dat hij dacht dat ze "verder" waren dan ze waren, en dat ie daar met haar het gesprek over aan gaat. Maar vond z'n gesprek nogal. "ik heb wat voor jou gedaan, dus jij moet genegenheid terug geven".

Best wel een red flag, terwijl ik hem daarvoor juist leuker vond dan in voorgaande afleveringen.
  woensdag 14 januari 2026 @ 08:57:22 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830222
Met veel thuiswerkdagen ben ik lekker bij. Elke ochtend koffie met een aflevering :Y)

Analyse!
Claudia - Ben is leuk, alleen zij zoekt iets anders. Ik vond haar wat hypocriet tijdens de date met lasagne. Eerst beetje seksueel getinte opmerkingen maken en bij een arm om haar heen ineens 'freezen'. Ben helemaal op zijn tenen getrapt. En nu komt er een man met een campertje. Midlifecrisis alert in het kwadraat! (ik heb zelf een campertje :X ) Ik vrees dat Ben het veld gaat ruimen.

Hans - Beetje kleurloos figuur. Heeft zo te merken flink te dealen met zijn afhankelijkheid door die voet. Is al lang alleen en doet dingen zoals hij ze al jaren doet (de spiritus op de banden) :P Aan de andere kant: hoe hij een van de dames naar huis stuurt, is wel weer netjes.

André - Wat een lieve jongen. En de ouders. Eerst wat Mike en Mo-vibes, maar ik geloof dat zij het beste voorhebben met hun zoon. Mylene is ok, alleen er is iets met haar. Kan er de vinger niet op leggen.

Hanneke - Mooie snelle exit van de vrachtwagenchauffeur. Hoop dat er nog wat komt voor haar.

Elsje - Sja, Gilbert. De vonken springen ervan af, alleen ik vind hem echt een creep. Maar ik hoef hem niet :P

Klaas - Topactie om die drukke vrouw meteen huiswaarts te sturen. Natasja moet 'ie ook retour sturen hoor, daar zit weinig in. Ook niks kwaads, maar wat meer humor en pit mag wel voor Klaas.

Monique - Mooi dat de tukker exit is. Dat was toch echt niks. En de man met zijn Sinterklaasgedichtje en zijn vriendin wordt 'm ook niet.

Robin - Weinig van gezien de afgelopen dagen, maar duidelijk wel dat het een beetje een schmutzig mannetje is. Pearl, rennen!

c_/
  woensdag 14 januari 2026 @ 08:58:32 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830225
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef koemleit het volgende:
Ik vond de situatie bij Claudia ook nogal apart. Ik snap best dat Ben dacht "huh ik ben hier 4 dagen, ik heb echt het gevoel dat we naar elkaar toe aan het groeien zijn, en ik leg een arm om haar heen en ik krijg deze reactie".
Ik snap ook dat hij daar onzeker van wordt en gaat vragen waarom ze daar zo'n moeite mee heeft.

Maar het wordt een beetje raar in z'n argumentatie: "ik heb heel veel moeite gestoken in die date, alles perfect geregeld, lekkere lasagne gemaakt, en ik mag niet eens een arm om je heen slaan".

alsof het een soort transactie is, "ik heb moeite gedaan voor jou, dus ik mag ook wat terug verwachten".
later zegt ie ook nog "wat moet ik dan nog meer allemaal doen". Nog steeds alsof het een transactie is, en geen gevoelskwestie.

ik snap dus inderdaad wel dat hij dacht dat ze "verder" waren dan ze waren, en dat ie daar met haar het gesprek over aan gaat. Maar vond z'n gesprek nogal. "ik heb wat voor jou gedaan, dus jij moet genegenheid terug geven".

Best wel een red flag, terwijl ik hem daarvoor juist leuker vond dan in voorgaande afleveringen.
Die beredenering klopt idd niet helemaal, dus daar slaat hij de plank weer mis. Alleen haar eerdere toespelingen vind ik ook wat krom. "Waar krijg jij het warm van?" :')
pi_219830234
Ik vond Ben redeneren als een kind die een beloning verdiende. De vraag zelf is heel normaal, ik snap dat hij wil weten waarom ze het niet fijn vond. Maar die vraag stel je dan omdat je haar beweegredenen wilt weten niet omdat je vind dat je een beloning is afgenomen.
En mooi dat Claudia met respect haar grens aangaf.

En die Klaas, echt, snelste exit ooit.
pi_219830341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:58 schreef Quoi het volgende:

[..]
Die beredenering klopt idd niet helemaal, dus daar slaat hij de plank weer mis. Alleen haar eerdere toespelingen vind ik ook wat krom. "Waar krijg jij het warm van?" :')
nee zeker, en ze zei ook zoiets als: "en hoe kunnen we ervoor zorgen dat we/je het warm krijgt".

Dus ik dacht ook, dit is een hint naar een arm/knuffel. Dus ik snap zijn verwarring heel goed, en dus ook dat ie even verhaal gaat halen. Ik zou in die situatie ook willen weten hoe het kon dat ik het verkeerd had ingeschat? En of mijn idee van hoe het tussen ons ging wel helemaal klopte.
Maar dat was niet wat hij naar voren bracht, hij bracht naar voren "ik heb lasagne gemaakt, en kreeg niets terug".(gechargeerd).

wellicht dat hij zich gewoon wat onhandig uitdrukte en ik dingen zie en het groter maak dan het was, dat ken ook
  woensdag 14 januari 2026 @ 09:25:17 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830369
Feit is dat er geen potentie zit in die twee. Als dit soort dingen al niet vanzelf gaan...
pi_219830442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:25 schreef Quoi het volgende:
Feit is dat er geen potentie zit in die twee. Als dit soort dingen al niet vanzelf gaan...
Liever dit dan die Elsje en Gilbert, die spoel ik door ;)

Ik denk dat Claudia aanvoelt dat Ben al verliefd is. Zij is daar (nog) niet, dan lijkt me het heel slim om niet het fysieke op te zoeken. Maar ik zie het ook niet tussen die 2.
pi_219831188
Als iemand je fysiek aanraakt heb je daar een natuurlijke reactie bij. Ongeacht grapjes die je eerder hebt gemaakt heb je het recht om dat aan te geven en een grens te stellen als je je ergens niet okay bij voelt.

Maar ik vond het op zich wel goed van ze dat ze er een gesprek over hadden en respectvol waren maar wel hun gevoelens benoemden.

Ik vond het wel sneu voor die nieuwe bij Klaas - ze is ook mijn type niet, maar ze voelde zich hier heel rot onder volgens mij.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219831897
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef koemleit het volgende:

Dit is ook hoe het op mij overkwam.

Hij verwoordt het onhandig waardoor het transactioneel overkomt, maar volgens mij wilde hij vooral ter sprake brengen over hoe hij zich voelt over het verschil in gevoelens (hij al richting verliefdheid, zij blijkbaar zo minimaal dat een arm al teveel is) en hoe hij dat niet zag aankomen.

Dus gewoon zíjn gevoel delen zoals Claudia dat ook al deels had gedaan.
pi_219831911
De aflevering van vandaag moet ik nog kijken, maar dat Ben begon over concurrentie vind ik dan wel weer heel erg passen bij iemand die het transactioneel bedoelt. Dus dan is mijn interpretatie hierboven te rooskleurig.
pi_219831994
Nog even teruggekeken naar de fragmenten met Karine in aflevering 8. Mijn irritatie begint al met het voorstellen van haarzelf tijdens de heenreis: "Ik ben een bergenmeisje." En dan een verhaal over dat ze valt op arm- en borsthaar, ok, pffft. En ze beweerde dat je binnen een uur al voelt of er een bepaalde energie is onderling en als die er niet is dan wordt het niks.. :D

En dan tekent ze een hartje op het vieze raam van haar auto langs de kant van de weg. Bij arriveren glijdt ze bijna over het gladde pad. Loopt zo het huis binnen (ook best al vreemd). Vervolgens ratelt ze aan een stuk over zichzelf. "Ik ben vormgever in de breedste zin des woord." :D

De hond (wat een leuk beestje trouwens O+ ) was helemaal murw volgens Klaas.. _O-

Zegt Karine even later tegen de camera: "Ik vind het een erg leuk type, heb mij wel voorgenomen om hier sowieso al drie weken te blijven." HAHAHAHAHA
  Miss 200.000.000! woensdag 14 januari 2026 @ 13:46:09 #73
367000 roos94
pi_219832001
Ben is een sukkel, die milf claudia wil je niet hebben, daaaag
pi_219832044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:46 schreef roos94 het volgende:
Ben is een sukkel, die milf claudia wil je niet hebben, daaaag
Dat zag je ook al van mijlenver. Wat dat betreft vind ik Klaas eerlijker. Bij Claudia krijg ik het idee dat ze de aandacht van de camera's wel prettig vindt, ze had Ben ook al na een uur weg kunnen sturen.

Oja, nog even over Klaas, die zag die volgestampte auto van Karine en zal vast hebben gedacht, die laat ik die auto niet meer uitpakken.. :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Firuze60 op 14-01-2026 14:00:54 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 14 januari 2026 @ 19:19:09 #75
367000 roos94
pi_219834320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zag je ook al van mijlenver. Wat dat betreft vind ik Klaas eerlijker. Bij Claudia krijg ik het idee dat ze de aandacht van de camera's wel prettig vindt, ze had Ben ook al na een uur weg kunnen sturen.

Oja, nog even over Klaas, die zag die volgestampte auto van Karine en zal vast hebben gedacht, die laat ik die auto niet meer uitpakken.. :D
Als ik Claudia kende zou ik er zo hard voor vallen

Maar ik heb een zwak voor zorgzame lieve 50+ brunetjes :@
pi_219834329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:19 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als ik Claudia kende zou ik er zo hard voor vallen

Maar ik heb een zwak voor zorgzame lieve 50+ brunetjes :@
Een hond is ook leuk.
pi_219838081
Ik lig een paar afleveringen achter, maar die Gilbert lijkt toch echt precies op een Dalton. Wat een creep.
pi_219838089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik lig een paar afleveringen achter, maar die Gilbert lijkt toch echt precies op een Dalton. Wat een creep.
Ben benieuwd hoe hij gaat reageren als er andere mannen komen en ook hoe Elsje gaat reageren op die andere mannen. Ze lijkt hem wel als favoriet nu te hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Borrelnootje00 op 15-01-2026 10:14:49 ]
pi_219838108
Hanneke vind ik saai. Ook met haar eerste Dateman dat verwijt dat hij zo chill was en gezapig soort van :P dan denk ik zo van ja Hanneke jij kan hem toch ook wat losser maken. Durf wat meer te vragen het was allemaal zo tam. Doe een beetje je best.

Klaas leek mij eerst niet zo moeilijke man maar denk wel emotioneel intelligente man en toch wel moeilijk :P Natascha vind ik heel vlak, saai eigenlijk. Ze vind alles leuk maar het blijft zo eentonig.

Die tweede vrouw bij Hans vind ik wel wat voor hem. Sterk karakter en eigen. Hij lijkt er ook van onder de indruk te zijn.

Claudia wil denk ik een spirituele man. Ben benieuwd of die nog komen die een beetje zo zijn.

Monique is wat apart qua humor maar komt nu wel wat losser. Maar die gast met zijn *vriendin* dat viel verkeerd en ja dat zit haar toch niet lekker zo close met je ex en dat kan ik opzich wel begrijpen dat ze dat niet helemaal los kan laten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Borrelnootje00 op 15-01-2026 09:59:32 ]
  donderdag 15 januari 2026 @ 10:19:58 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219838286
Sja en wat Monique betreft denk ik ook: bij elke potentiele nieuwe partner krijg je op die leeftijd exen en kinderen erbij. Wat nu als het zijn ex-vrouw was, met wie hij nog vriendschappelijk is, incl. bijhorend kind? Dan kun je dat toch ook niet afwijzen?

Twijfel bij haar zit er met name in dat het nog zo kort geleden is en dat hij haar nog zijn 'vriendin' noemt. Dat suggereert alsof hij er nog niet helemaal klaar mee is. Denk ik zo :P
pi_219838987
Ik vind die Monique dus echt grappig, droge humor.

Vraag me inmiddels wel af of er uberhaupt nog een andere vrouw bij Robin komt.
  donderdag 15 januari 2026 @ 11:53:19 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219839419
Monique is superleuk en grappig. Ze heeft alleen fossielen van mannen gekozen.
pi_219839543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 11:28 schreef exode het volgende:
Ik vind die Monique dus echt grappig, droge humor.

Vraag me inmiddels wel af of er uberhaupt nog een andere vrouw bij Robin komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219839560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef Quoi het volgende:
Ja in het begin was ze zo serieus maar vind haar ook wel een leuke grappige vrouw :P
pi_219840044
quote:
Misschien was er geen andere keuze, heeft de redactie die allemaal afgewezen
Zij moet toch gewoon een actieve, grappige man kunnen vinden lijkt mij.
pi_219841473
quote:
Die mannen (ook nog komen gaan) worden hem waarschijnlijk allemaal niet, maar ik classificeer haar niet zozeer als leuk en grappig. Ik vind haar echt totaal niet sociaal naar haar gasten toe en ze doet eigenlijk geen enkele moeite om enigszins aardig te worden gevonden.

Illustratief is misschien wel haar opmerking dat bij de vraag naar de schoenmaat die man in het Engels ging terugpraten met oh, praten we nu Engels. Wat een heks.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_219841615
Wat maakt Ben zich druk om dat armpje zeg. Dat ie het jammer vindt prima, maar als afstand gewenst is heb je dat maar te respecteren. Hij doet net of ze zijn lasagne in z'n gezicht gesmeerd heeft ofzo.

Bij Klaas kreeg ik plaatsvervangende schaamte toen de nieuwe dame die hartjes op de autoramen aan het tekenen was, gelukkig had Klaas ook meteen door dat het niks was :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Miss 200.000.000! donderdag 15 januari 2026 @ 15:53:49 #88
367000 roos94
pi_219841682
quote:
Zien wij dezelfde vrouw :?
  donderdag 15 januari 2026 @ 19:54:11 #89
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219843699
‘Iedereen wordt geboren met een gaatje in z’n hart’

- Hebben ze dat dan bij jou met beton dichtgemaakt.

:')

Ok
  Miss 200.000.000! donderdag 15 januari 2026 @ 19:55:40 #90
367000 roos94
pi_219843724
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
‘Iedereen wordt geboren met een gaatje in z’n hart’

- Hebben ze dat dan bij jou met beton dichtgemaakt.

:')

Ok
_O-
  donderdag 15 januari 2026 @ 19:56:45 #91
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219843741
Ze vond het niet grappig :D
  donderdag 15 januari 2026 @ 20:00:49 #92
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219843788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:45 schreef Firuze60 het volgende:
Nog even teruggekeken naar de fragmenten met Karine in aflevering 8. Mijn irritatie begint al met het voorstellen van haarzelf tijdens de heenreis: "Ik ben een bergenmeisje." En dan een verhaal over dat ze valt op arm- en borsthaar, ok, pffft. En ze beweerde dat je binnen een uur al voelt of er een bepaalde energie is onderling en als die er niet is dan wordt het niks.. :D

En dan tekent ze een hartje op het vieze raam van haar auto langs de kant van de weg. Bij arriveren glijdt ze bijna over het gladde pad. Loopt zo het huis binnen (ook best al vreemd). Vervolgens ratelt ze aan een stuk over zichzelf. "Ik ben vormgever in de breedste zin des woord." :D

De hond (wat een leuk beestje trouwens O+ ) was helemaal murw volgens Klaas.. _O-

Zegt Karine even later tegen de camera: "Ik vind het een erg leuk type, heb mij wel voorgenomen om hier sowieso al drie weken te blijven." HAHAHAHAHA
_O- _O_
  donderdag 15 januari 2026 @ 20:08:29 #93
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219843889
Komt hij weer met z’n gedicht
pi_219848721
Ik hoor Mylene vaker zeggen dat ze liever bezig is dan dat ze stil zit, dan dat we haar echt bezig zien. En dan staat ze een keer een komkommer te snijden, verdwijnt er meteen een deel van in haar gezicht.

Zal misschien keuze van de productie zijn, maar dan nog :')
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 januari 2026 @ 13:27:09 #95
367000 roos94
pi_219848726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
En dan staat ze een keer een komkommer te snijden, verdwijnt er meteen een deel van in haar gezicht.

:?
pi_219848758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:27 schreef roos94 het volgende:

[..]
:?
pi_219849124
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk mens
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 januari 2026 @ 14:19:16 #98
367000 roos94
pi_219849164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:09 schreef Oriente het volgende:

[..]
Verschrikkelijk mens
Gewoon een nuchtere boerse Hollander.
pi_219849210
Vind Mylene niet zo verschrikkelijk als andere die dat misschien vinden en die familie vind ik ook geen mo. 2.0.

Lijkt mij dat ze de beste intenties hebben voor Andre en de toekomstige vriendin.
pi_219850855
Ik vind haar wel grappig eigenlijk.
pi_219851008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:31 schreef lily het volgende:
Ik vind haar wel grappig eigenlijk.
Ik ook wel, vermoed dat ze met het thuisfront een weddenschap is aangegaan, wie kan het hardste schieten.. :D
  vrijdag 16 januari 2026 @ 22:04:04 #102
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_219853530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, vond ik ook, hahaha, om niet alles te spoileren voor diegene die de aflevering nog niet hebben gezien. Vond dat met dat parfum ook wel belachelijk, dan schiet je ook in de weerstand.. :D
Van Klaas overdreven bedoel je, nou ik ook. Zet het dan niet op de wc.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 22:13:46 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_219853641
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.

Nu was het mij iedere keer wel duidelijk wanneer de beste man een grapje maakte. Het verschil met veel mensen is, dat hij er zelf niet bij ging zitten lachen, of een hoofd trekt van "kijk een grap! lach dan! lach dan!". (iets wat veel vooral mannen doen). Ik kan dat zelf juist wel waarderen.
Maar als jij als potentíële partner niet door hebt wanneer dat aan de hand is, dan ben je duidelijk geen match.

Het "gezeik" over het opwarmen van de appeltaart vond ik opmerkelijk. Edwin stelt voor het op 160 graden in de oven te doen, zij kiest grill stand, dat gaat mis.
Edwin zegt daar niets over, behalve iets als "ontdooien in grillstand gaat niet, weten we dat ook weer".
Zij weet vervolgens te melden: "ja dat ontdooien ging mis, en niemand zei er iets toen de appeltaart in de oven stond".

Wacht ff, jij ging tegen het idee van Edwin in de grill stand gebruiken, en stond voor de fucking oven tijdens het ontdooien. Dus je bent gewoon geheel en alleen verantwoordelijk voor de faal. Verder niet erg natuurlijk, maar het onvermogen om dat toe te geven doet mij alarmbellen afgaan.

Dat ze later in de instart ook nog zegt: "ja het ging over het ontdooien van Appeltaart, komop! waar hebben we het over". laat ook zien dat het in haar hoofd een heel ding was. Terwijl Edwin het als een (grappige) voetnoot van de dag had beschouwd.
Ik vind dat sowieso een aparte vrouw. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar niet sympathiek ofzo. Dat afzeikerige, dat negatieve, af en toe kortzichtig, bepaalde starheid, not my cup of tea. Wel tof dat ze tegen die vent (weet niet hoe hij heet) zei dat ze geen zin had in een soort van driehoeksverhouding.
pi_219853732
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Marrije het volgende:

[..]
Van Klaas overdreven bedoel je, nou ik ook. Zet het dan niet op de wc.
Ook van die Karine, wie weet of het de wc was, kan ook wel de badkamer zijn geweest. En ze leek mij een type om dan de deur uit te komen en te zeggen tegen Klaas: "Oh, heb even jouw geurtje uitgeprobeerd, even kijken of mij dat past." Je zag zijn hoofd vertrekken bij het idee alleen al. :D
pi_219853778
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:13 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ik vind dat sowieso een aparte vrouw. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar niet sympathiek ofzo. Dat afzeikerige, dat negatieve, af en toe kortzichtig, bepaalde starheid, not my cup of tea. Wel tof dat ze tegen die vent (weet niet hoe hij heet) zei dat ze geen zin had in een soort van driehoeksverhouding.
Vind ik ook, die laatste man nam trouwens wel een origineel kado mee waar ze erg blij mee was. Alvast een gastenboek voor haar B&B in wording. Ze lijkt mij trouwens een vreselijke gastvrouw.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:27:40 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_219859044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook van die Karine, wie weet of het de wc was, kan ook wel de badkamer zijn geweest. En ze leek mij een type om dan de deur uit te komen en te zeggen tegen Klaas: "Oh, heb even jouw geurtje uitgeprobeerd, even kijken of mij dat past." Je zag zijn hoofd vertrekken bij het idee alleen al. :D
Komt ook omdat ze al over die hartjes begon, wat een druif was dat ook.
  maandag 19 januari 2026 @ 11:22:11 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219874578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:09 schreef Oriente het volgende:
Verschrikkelijk mens
Och, heeft tenminste nog iets aan karakter, waar het kennelijk bij de mannen in die familie aan ontbreekt.
Ik ga naar huis.
pi_219876268
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zaadlijsten verwijderen kan prima de bedoeling zijn geweest.
pi_219877613
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat was ook de bedoeling, gaf hij zelf aan. En no big deal dat ze dan het verwijderde zo wegwerkt haha
pi_219877656
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dat was ook de bedoeling, gaf hij zelf aan. En no big deal dat ze dan het verwijderde zo wegwerkt haha
Werd verder ook geen probleem van gemaakt; punt was dat ze vaker lieten zien dat ze zegt graag wat te doen dan dat ze laten zien dat ze daadwerkelijk wat doet. En wanneer ze dat wel laten zien, staat ze erbij te eten. :)
pi_219877969
De dinsdagaflevering van morgen al gezien. En dat was me er eentje. Dat kakmevrouwtje bij Klaas was een typetje, toch jammer dat ze zo keihard de deur gewezen is, terug de koude avondlucht weer in huis/hotelwaards...Ik had haar nog wel even langer willen zien. Dit soort types maken juist TV, nu zit die Klaas opgescheept met die ultra saaie Natasja. Juist die extremen maken deze show tot wat het is.
Ben had wel een punt bij Claudia. Zoveel verkeerd deed hij niet, hij zat nota bene in haar aura zelfs en dan was een armpje, hangend over de rugleuning van het bankje net weer wat te veel? Tuut tuut, teer zieltje hoor, Claudia...Denk dat ze eerst in haar yoga sessies moet vragen aan 'the universe' of dat wel woke is om daar zich nu al aan over te geven...
Hans is wel een baasje. Lijkt een beetje op Guus Hiddink trouwens, maar dat terzijde. Ik vind die oud doktersassistent Therese sympathieker dan Yvonne. Nu afwachten wie van de 2 mag blijven, ik ga het morgen eens zien...
Meisje Hanneke klikt voor geen meter met Erik, dat zag je ook van mijlen ver aan komen. Zouteloze ietwat volkse vrachtwagenchauffeur mag weer fijn terug tussen de vangrail, chop chop! Op naar de volgende date.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219879626
Ik vind de broer van John vd Heuvel stikvervelend bij Elsje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219879643
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de broer van John vd Heuvel stikvervelend bij Elsje
Waarom dan? Is het zijn blik? Of houding :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219879753
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 20:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Waarom dan? Is het zijn blik? Of houding :P

SPOILER
Gewoon dat hele claimerige als er een nieuwe man op de stoep staat... ik zou daar echt de kriebels van krijgen. Bart deed het bij Judith wel gewoon prima en liet haar het zelf uitzoeken, maar Gilbert wil nu al een ring om zijn vinger geloof ik :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 09:56:52 #115
367000 roos94
pi_219881664
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
pi_219883070
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
Prima toch, beetje vakantiesfeer. En ook fijn om het ijs te breken. Zou er ook voor kiezen. Of is tegenwoordig iedereen van de blauwe knoop?
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 13:33:33 #117
367000 roos94
pi_219883103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Prima toch, beetje vakantiesfeer. En ook fijn om het ijs te breken. Zou er ook voor kiezen. Of is tegenwoordig iedereen van de blauwe knoop?
Geen antwoord op mijn vraag. Kunnen deze mensen leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk?
  dinsdag 20 januari 2026 @ 13:34:14 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219883107
quote:
Het zijn net volwassenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 13:35:14 #119
367000 roos94
pi_219883115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Het zijn net volwassenen.
Oh ja, want volwassen zijn betekent alcohol bij elke gelegenheid. Noted.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 13:35:46 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219883119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Voor heel veel mensen wel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219883150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:33 schreef roos94 het volgende:

[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Kunnen deze mensen leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk?
Ik vind het persoonlijk wel wat toevoegen. Een lekkere wijn bij een speciaal etentje. En gezellig borrelen. Niks mis mee toch?
Of mogen we alleen nog thee drinken?
pi_219883154
Ik kijk dit programma teveel met een half oog om precies in de smiezen te hebben wat ze wanneer drinken (mijn indruk is juist dat het tot nu toe minder is dan vorige seizoenen), maar zo lang niet een van de twee nog moet rijden mogen ze het van mij lekker zelf weten.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 13:42:58 #123
367000 roos94
pi_219883178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk wel wat toevoegen. Een lekkere wijn bij een speciaal etentje. En gezellig borrelen. Niks mis mee toch?
Of mogen we alleen nog thee drinken?
Zonder drank is het dus niet zo leuk, is je antwoord
pi_219883181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zonder drank is het dus niet zo leuk, is je antwoord
Kan ook leuk zijn. Maar met drank is vaak nog leuker. Maar niet alleen leuk, ook lekkerder. Niet iedereen neemt een drankje om dronken te worden. Sommige mensen, waaronder ik, vinden de smaak ook heel lekker.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 13:43:44 #125
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219883185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wel een beetje heel erg zwart/wit dit :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219883666
Ik ben me er absoluut bewust van dat alcohol maatschappelijk gezien heel erg genormaliseerd is en de schadelijke gezondheidseffecten onderschat (ook bij kleine hoeveelheden), maar zo lang de deelnemers normaal gesproken toch al drinken is het geen gek idee om een deel van hun jaarlijkse alcoholkrediet te reserveren voor dit programma.

Want sommigen slaan helemaal dicht door de setting lijkt het regelmatig. Als drank dan het ijs kan breken moeten ze dat vooral doen.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 17:32:57 #127
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219885110
quote:
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 17:33:56 #128
367000 roos94
pi_219885115
! Dikke spoiler over verloop vd serie

SPOILER
pi_219885232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:32 schreef JeOma het volgende:

[..]
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
Wat losser worden is toch echt heel wat anders dan niet leuk zijn zonder. Zeker in een ontmoetingssituatie waarbij zenuwen een rol spelen.
pi_219885319
Woensdagaflevering er ook weer op zitten. Nou Yvonne weer terug naar de hoofdstad na het avontuur bij Hans. Was te verwachten, Therese is veel gezelliger, wat ik in eerste instantie totaal niet dacht, ik vond het maar een kenau op het eerste gezicht. No(o)rs uiterlijk maar dat viel reuze mee. Bij haar zit veel meer dynamiek in dan Yvonne...
Dan mag de tsunami Karine weer net zo snel vertrokken zijn dan dat ze kwam bij Klaas, maar met Natasja gaat het ook niets worden, het loopt totaal vast. Eigenlijk is Natasja, Karine on steroids. En gulden middenweg voor Klaas is er nog niet gekomen voor hem aldaar.
Monique, blijft een beetje een ijskonijn. Dan mag Edwin wel weer vertrokken zijn naar Tukkerland met Willem gingen de alarmbellen bij haar ook al gelijk af nadat bleek dat hij nog een 'vriendin' thuis had zitten die eerst een relatie met hem had...ja ja, maar ze doen het natuurlijk nog wel gewoon met elkaar...Ik kan me voorstellen dat die alarmbellen af gingen. Die blijft dus ook niet lang.
Elsje Fiederelsje met glibberige Gilbert dreigt aardig de goede kant op te gaan. Wel jammer dat ik al meerdere keren het kruis van Gilbert van dichtbij heb moeten aanschouwen. Hij heeft altijd van die hobbezak broeken aan, en dat hij blij wordt van Elsje wil ik niet constant zien in zijn broekje.... :X Verder doet Gilbert me ook een beetje denken aan Frank van Putten en zijn moeder uit Van Kooten en de Bie, die kinnebak van hem met zijn tandjes..

Ben bij Claudia begint ook een aflopend verhaal te worden. Hij heeft het toch wat zwaar na het blauwtje te hebben gelopen op dat bankje, waar hij wat te dicht in haar aura kwam. Maar de nieuwe deelnemer met camper Raoul zie ook 123 niet zo passen bij haar. Denk ook een beetje gewoontjes. Maar Claudia wordt nu al Giiiillend gek van hem! :{
Allemaal cabaretteketet!
pi_219886635
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:33 schreef roos94 het volgende:

SPOILER
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 januari 2026 @ 00:28:15 #132
22592 crew  Ole
pi_219887966
quote:

SPOILER
Staat al overal op internet en was ook al bij RTL tonight...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 08:47:12 #133
388664 crew  Dotteke
pi_219888567
quote:

SPOILER
SPOILER
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:34:02 #134
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_219889375
quote:

SPOILER
Had ik ook al gelezen. Tot zover dingen geheim houden tot de laatste uitzending _O-
No mercy for animal abusers
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:37:08 #135
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_219889423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
Ik vond hem een eikel vanaf aflevering 1.

Dat kan komen door wat ze van hem hebben laten zien maar ook zag ik niks van chemie tussen hem en Pearl. Alleen maar uitsloverij en gegiegel..
No mercy for animal abusers
pi_219889944
https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv/124950680.html

Meteen een gesprek aanknopen over de overleden vrouw/moeder en Klaas zijn luchtje opspuiten zijn inderdaad hele normale binnenkomers :')

Zoals ik haar zag op tv geloof ik nooit dat die dochter uit zichzelf over haar moeder is begonnen, en dan alsnog zie ik Karine er wel voor aan dat ze heel dat gesprek op een bepaalde manier heeft overgenomen met haar "energie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')