abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2026 @ 09:52:24 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219815659
Ja man, het lijkt wel of die vader op zijn knieën zit telkens :D

Ik zat trouwens helemaal klaar hier, maandagochtend vrij, maar nu is er dus geen aflevering op een maandag? :o :'(
pi_219816054
Vanavond moet die Hanneke die vrachtwagenchauffeur maar naar huis sturen. Als je je bij de Goaßstall gedraagt alsof je op een of andere crematie bent, heb je het niet helemaal begrepen.
  Miss 200.000.000! maandag 12 januari 2026 @ 11:05:17 #53
367000 roos94
pi_219816079
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond moet die Hanneke die vrachtwagenchauffeur maar naar huis sturen. Als je je bij de Goaßstall gedraagt alsof je op een of andere crematie bent, heb je het niet helemaal begrepen.
Ik moest googelen wie Hanneke was ook al heb ik 7 episodes gezien :{ _O-
pi_219819091
De aflevering voor morgen op RTL gezien. Dacht dat we er na Klaas doorheen waren met de B&B houders maar Hanneke was er ook nog. Leuke meid maar beetje kleurloos qua type, en de dates ook niet echt boeiend denk ik, maar we gaan het zien.
Ben gaat het ook niet worden bij Claudia, ik denk. toch te burgerlijk en te droogjes voor haar. Hij heeft in ieder geval wel lekker in het ijskoude water gezwommen met haar, pak je hem niet meer af....
Het geklooi met die appeltaart van die Tukker bij Monique was wel de genade klap denk ik, duurt niet lang meer en kan hij terug naar Tukkerland.
De aflevering van morgen op RTL vond ik verder een beetje voortkabbelen. Morgen meer dynamiek met Robin zie ik al in de voorstukjes. Can't wait.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219824096
Aflevering 8 is wel weer leuk, nieuw record, wordt er eentje een uur na binnenkomst al weer weggebonjourd.. _O-
pi_219825246
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:53 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 8 is wel weer leuk, nieuw record, wordt er eentje een uur na binnenkomst al weer weggebonjourd.. _O-
Dit net gezien, nog nooit gezien. "Ik ga in m'n weerstand, je moet weg" na een uur. Ben benieuwd naar de nieuwe in een camper (ofzoiets?) bij Claudia, had een leuke kop
pi_219825848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:16 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Dit net gezien, nog nooit gezien. "Ik ga in m'n weerstand, je moet weg" na een uur. Ben benieuwd naar de nieuwe in een camper (ofzoiets?) bij Claudia, had een leuke kop
Ja, vond ik ook, hahaha, om niet alles te spoileren voor diegene die de aflevering nog niet hebben gezien. Vond dat met dat parfum ook wel belachelijk, dan schiet je ook in de weerstand.. :D
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:05:46 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219826632
Klaas for president. Zoiets gaat nooit iets worden. Meteen naar huis!

Hoop dat ze nog iemand achter de hand had om in de sneeuw haar verjaardag te vieren.
pi_219826636
Aflevering van morgen al gezien. Die Mylene is een typische dominante Karen, dat zie je gelijk...met die bril van haar.. Die gaat finaal over Andre heen walsen en kan n u al goed met die moeder zie ik, dus ik vrees met grote vrezen. Eva was weer het andere uiterste in dit geval, ook weer snel vertrokken.
Hanneke tanneke toverkanneke haar eerste date is ook niets, te volks voor haar denk ik met zijn Nederlandstalige muziek en zijn vrachtwagen...
Robin is een grijpgraag ventje, maar wat wil je ook in de middle of nowhere valt er niets te viezelevozelen dus hij pakt zijn kans bij Pearl maar laat wel blijken dat er nog meer te pakken dames langs komen. Eens zien hoe dat gaat verlopen, zou wel wat gezonde concurrentie willen zien daar wat ook totaal ontaard in haat en nijd... :Y })
Die Gilbert bij Elsje wil wel erg graag en wordt sentimenteel zag ik in de aflevering van vandaag (op RTL). Vind hem wel wat eng met die tandjes van hem. Had Jeroen wel wat langer willen zien, best een aardige vent gebleken. Daar ook afwachten wat er bij gaat komen om te testen hoe hij daar mee omgaat. Als hij nu al sentimenteel wordt zal het lastig worden om concurrentie toe te laten bij haar.
Klaas met burgertutje Natasja gaat hem niet worden denk ik. Kan wel aardig skiën, maar ja... Denk dat ik maar aan de donderdagaflevering ga beginnen vanavond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219826664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:06 schreef freaky40 het volgende:

Klaas met burgertutje Natasja gaat hem niet worden denk ik. Kan wel aardig skiën, maar ja... Denk dat ik maar aan de donderdagaflevering ga beginnen vanavond.
Mijn god, wat een saai wijf is dat. Mooi om te zien, maar er zit echt nul pit in. Ik gun Klaas en zijn dochters een wat vrouw met wat meer humor en temperament. :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219829539
De donderdagaflevering van volgende week in de mik. Die Mylene valt ineens wel mee nu, het blijft wel een beetje een manwijfje die nogal dominant kan overkomen maar in deze aflevering viel het eigenlijk nog wel mee. Leuk dat ze Nederlandse klompjes had meegenomen, echt een cliche cadeautje voor iemand die juist Nederland ontvlucht is....
De nieuwe aanwinst voor Hans op krukken, Therese oogde op het eerste gezicht wat nors toen ze op dat verlaten treinstation stond ergens in Noorwegen, maar ze valt me mee. Leuke vrouw denk ik, en ik denk dat dit beter matcht met Hans dan Yvonne.
Robin en Pearl gaan ook hun gangetje en ik moet zeggen dat het bij hun wel erg lang duurt voordat de 2e date zich aan dient. Dat mag echt wel wat rapper zodoende heeft de productie er wel de hand in hoe die dates zich kunnen ontwikkelen want de ene date heeft misschien langer de tijd om een klik te krijgen dan de andere waardoor iemand al weer snel afvalt omdat iemand anders een langere voorsprong heeft. Niet helemaal eerlijk dus. Bij B&B Vol Liefde is dat ook altijd het geval vaak.
Hanneke met haar wat volksere date gaat hem niet worden. Toch een beetje een simpele ziel.
Monique met die Tukker waar in deze aflevering motor nozem Willem bij is gekomen zie ik beide nog niet slagen, al denk ik dat die Tukker nu wel snel gaat wieberen. De nasmaak van die bevroren appeltaart onder gril is nog steeds aanwezig bij Monique...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219830154
Ik vond de situatie bij Claudia ook nogal apart. Ik snap best dat Ben dacht "huh ik ben hier 4 dagen, ik heb echt het gevoel dat we naar elkaar toe aan het groeien zijn, en ik leg een arm om haar heen en ik krijg deze reactie".
Ik snap ook dat hij daar onzeker van wordt en gaat vragen waarom ze daar zo'n moeite mee heeft.

Maar het wordt een beetje raar in z'n argumentatie: "ik heb heel veel moeite gestoken in die date, alles perfect geregeld, lekkere lasagne gemaakt, en ik mag niet eens een arm om je heen slaan".

alsof het een soort transactie is, "ik heb moeite gedaan voor jou, dus ik mag ook wat terug verwachten".
later zegt ie ook nog "wat moet ik dan nog meer allemaal doen". Nog steeds alsof het een transactie is, en geen gevoelskwestie.

ik snap dus inderdaad wel dat hij dacht dat ze "verder" waren dan ze waren, en dat ie daar met haar het gesprek over aan gaat. Maar vond z'n gesprek nogal. "ik heb wat voor jou gedaan, dus jij moet genegenheid terug geven".

Best wel een red flag, terwijl ik hem daarvoor juist leuker vond dan in voorgaande afleveringen.
  woensdag 14 januari 2026 @ 08:57:22 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830222
Met veel thuiswerkdagen ben ik lekker bij. Elke ochtend koffie met een aflevering :Y)

Analyse!
Claudia - Ben is leuk, alleen zij zoekt iets anders. Ik vond haar wat hypocriet tijdens de date met lasagne. Eerst beetje seksueel getinte opmerkingen maken en bij een arm om haar heen ineens 'freezen'. Ben helemaal op zijn tenen getrapt. En nu komt er een man met een campertje. Midlifecrisis alert in het kwadraat! (ik heb zelf een campertje :X ) Ik vrees dat Ben het veld gaat ruimen.

Hans - Beetje kleurloos figuur. Heeft zo te merken flink te dealen met zijn afhankelijkheid door die voet. Is al lang alleen en doet dingen zoals hij ze al jaren doet (de spiritus op de banden) :P Aan de andere kant: hoe hij een van de dames naar huis stuurt, is wel weer netjes.

André - Wat een lieve jongen. En de ouders. Eerst wat Mike en Mo-vibes, maar ik geloof dat zij het beste voorhebben met hun zoon. Mylene is ok, alleen er is iets met haar. Kan er de vinger niet op leggen.

Hanneke - Mooie snelle exit van de vrachtwagenchauffeur. Hoop dat er nog wat komt voor haar.

Elsje - Sja, Gilbert. De vonken springen ervan af, alleen ik vind hem echt een creep. Maar ik hoef hem niet :P

Klaas - Topactie om die drukke vrouw meteen huiswaarts te sturen. Natasja moet 'ie ook retour sturen hoor, daar zit weinig in. Ook niks kwaads, maar wat meer humor en pit mag wel voor Klaas.

Monique - Mooi dat de tukker exit is. Dat was toch echt niks. En de man met zijn Sinterklaasgedichtje en zijn vriendin wordt 'm ook niet.

Robin - Weinig van gezien de afgelopen dagen, maar duidelijk wel dat het een beetje een schmutzig mannetje is. Pearl, rennen!

c_/
  woensdag 14 januari 2026 @ 08:58:32 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830225
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef koemleit het volgende:
Ik vond de situatie bij Claudia ook nogal apart. Ik snap best dat Ben dacht "huh ik ben hier 4 dagen, ik heb echt het gevoel dat we naar elkaar toe aan het groeien zijn, en ik leg een arm om haar heen en ik krijg deze reactie".
Ik snap ook dat hij daar onzeker van wordt en gaat vragen waarom ze daar zo'n moeite mee heeft.

Maar het wordt een beetje raar in z'n argumentatie: "ik heb heel veel moeite gestoken in die date, alles perfect geregeld, lekkere lasagne gemaakt, en ik mag niet eens een arm om je heen slaan".

alsof het een soort transactie is, "ik heb moeite gedaan voor jou, dus ik mag ook wat terug verwachten".
later zegt ie ook nog "wat moet ik dan nog meer allemaal doen". Nog steeds alsof het een transactie is, en geen gevoelskwestie.

ik snap dus inderdaad wel dat hij dacht dat ze "verder" waren dan ze waren, en dat ie daar met haar het gesprek over aan gaat. Maar vond z'n gesprek nogal. "ik heb wat voor jou gedaan, dus jij moet genegenheid terug geven".

Best wel een red flag, terwijl ik hem daarvoor juist leuker vond dan in voorgaande afleveringen.
Die beredenering klopt idd niet helemaal, dus daar slaat hij de plank weer mis. Alleen haar eerdere toespelingen vind ik ook wat krom. "Waar krijg jij het warm van?" :')
pi_219830234
Ik vond Ben redeneren als een kind die een beloning verdiende. De vraag zelf is heel normaal, ik snap dat hij wil weten waarom ze het niet fijn vond. Maar die vraag stel je dan omdat je haar beweegredenen wilt weten niet omdat je vind dat je een beloning is afgenomen.
En mooi dat Claudia met respect haar grens aangaf.

En die Klaas, echt, snelste exit ooit.
pi_219830341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:58 schreef Quoi het volgende:

[..]
Die beredenering klopt idd niet helemaal, dus daar slaat hij de plank weer mis. Alleen haar eerdere toespelingen vind ik ook wat krom. "Waar krijg jij het warm van?" :')
nee zeker, en ze zei ook zoiets als: "en hoe kunnen we ervoor zorgen dat we/je het warm krijgt".

Dus ik dacht ook, dit is een hint naar een arm/knuffel. Dus ik snap zijn verwarring heel goed, en dus ook dat ie even verhaal gaat halen. Ik zou in die situatie ook willen weten hoe het kon dat ik het verkeerd had ingeschat? En of mijn idee van hoe het tussen ons ging wel helemaal klopte.
Maar dat was niet wat hij naar voren bracht, hij bracht naar voren "ik heb lasagne gemaakt, en kreeg niets terug".(gechargeerd).

wellicht dat hij zich gewoon wat onhandig uitdrukte en ik dingen zie en het groter maak dan het was, dat ken ook
  woensdag 14 januari 2026 @ 09:25:17 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219830369
Feit is dat er geen potentie zit in die twee. Als dit soort dingen al niet vanzelf gaan...
pi_219830442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:25 schreef Quoi het volgende:
Feit is dat er geen potentie zit in die twee. Als dit soort dingen al niet vanzelf gaan...
Liever dit dan die Elsje en Gilbert, die spoel ik door ;)

Ik denk dat Claudia aanvoelt dat Ben al verliefd is. Zij is daar (nog) niet, dan lijkt me het heel slim om niet het fysieke op te zoeken. Maar ik zie het ook niet tussen die 2.
pi_219831188
Als iemand je fysiek aanraakt heb je daar een natuurlijke reactie bij. Ongeacht grapjes die je eerder hebt gemaakt heb je het recht om dat aan te geven en een grens te stellen als je je ergens niet okay bij voelt.

Maar ik vond het op zich wel goed van ze dat ze er een gesprek over hadden en respectvol waren maar wel hun gevoelens benoemden.

Ik vond het wel sneu voor die nieuwe bij Klaas - ze is ook mijn type niet, maar ze voelde zich hier heel rot onder volgens mij.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219831897
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef koemleit het volgende:

Dit is ook hoe het op mij overkwam.

Hij verwoordt het onhandig waardoor het transactioneel overkomt, maar volgens mij wilde hij vooral ter sprake brengen over hoe hij zich voelt over het verschil in gevoelens (hij al richting verliefdheid, zij blijkbaar zo minimaal dat een arm al teveel is) en hoe hij dat niet zag aankomen.

Dus gewoon zíjn gevoel delen zoals Claudia dat ook al deels had gedaan.
pi_219831911
De aflevering van vandaag moet ik nog kijken, maar dat Ben begon over concurrentie vind ik dan wel weer heel erg passen bij iemand die het transactioneel bedoelt. Dus dan is mijn interpretatie hierboven te rooskleurig.
pi_219831994
Nog even teruggekeken naar de fragmenten met Karine in aflevering 8. Mijn irritatie begint al met het voorstellen van haarzelf tijdens de heenreis: "Ik ben een bergenmeisje." En dan een verhaal over dat ze valt op arm- en borsthaar, ok, pffft. En ze beweerde dat je binnen een uur al voelt of er een bepaalde energie is onderling en als die er niet is dan wordt het niks.. :D

En dan tekent ze een hartje op het vieze raam van haar auto langs de kant van de weg. Bij arriveren glijdt ze bijna over het gladde pad. Loopt zo het huis binnen (ook best al vreemd). Vervolgens ratelt ze aan een stuk over zichzelf. "Ik ben vormgever in de breedste zin des woord." :D

De hond (wat een leuk beestje trouwens O+ ) was helemaal murw volgens Klaas.. _O-

Zegt Karine even later tegen de camera: "Ik vind het een erg leuk type, heb mij wel voorgenomen om hier sowieso al drie weken te blijven." HAHAHAHAHA
  Miss 200.000.000! woensdag 14 januari 2026 @ 13:46:09 #73
367000 roos94
pi_219832001
Ben is een sukkel, die milf claudia wil je niet hebben, daaaag
pi_219832044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:46 schreef roos94 het volgende:
Ben is een sukkel, die milf claudia wil je niet hebben, daaaag
Dat zag je ook al van mijlenver. Wat dat betreft vind ik Klaas eerlijker. Bij Claudia krijg ik het idee dat ze de aandacht van de camera's wel prettig vindt, ze had Ben ook al na een uur weg kunnen sturen.

Oja, nog even over Klaas, die zag die volgestampte auto van Karine en zal vast hebben gedacht, die laat ik die auto niet meer uitpakken.. :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Firuze60 op 14-01-2026 14:00:54 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 14 januari 2026 @ 19:19:09 #75
367000 roos94
pi_219834320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zag je ook al van mijlenver. Wat dat betreft vind ik Klaas eerlijker. Bij Claudia krijg ik het idee dat ze de aandacht van de camera's wel prettig vindt, ze had Ben ook al na een uur weg kunnen sturen.

Oja, nog even over Klaas, die zag die volgestampte auto van Karine en zal vast hebben gedacht, die laat ik die auto niet meer uitpakken.. :D
Als ik Claudia kende zou ik er zo hard voor vallen

Maar ik heb een zwak voor zorgzame lieve 50+ brunetjes :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')