Ja dat is gewoon makkelijker voor de verblijfsvergunning.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:45 schreef ZarB het volgende:
Had wel een beetje te doen met Elsje, ook al begreep ik helemaal niks van haar moves. Gilbert zat overduidelijk in een kliniek.
Robin en Pearl: geweldig stel en Robin heeft het echt goed gedaan met al die vrouwen, maar dat hele trouwen is toch gewoon zodat zij in Zweden kan gaan wonen vanuit Suriname?
Ze waren niet eens op de bruiloft. Er wordt zo emo over gedaan en ze natuurlijk echt wel verliefd maar die bruiloft was zakelijk dus laat ze daar dan eerlijk over zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon makkelijker voor de verblijfsvergunning.
Wel grappig hoe haar kinderen het haar allemaal zo gunnen, terwijl ik ze nog vrij jong vind om aan de andere kant vd wereld te wonen. Alleen die 14 jarige moet nu in schubbekutteveen Zweden wonen bij zijn moeder.
Ik denk dat dat gewoon te duur was.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze waren niet eens op de bruiloft. Er wordt zo emo over gedaan en ze natuurlijk echt wel verliefd maar die bruiloft was zakelijk dus laat ze daar dan eerlijk over zijn.
En in de eerste aflevering dacht iedereen nog jeetje wat een botte lompe bokkelul is dat zeg.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:45 schreef ZarB het volgende:
Robin en Pearl: geweldig stel en Robin heeft het echt goed gedaan met al die vrouwen, maar dat hele trouwen is toch gewoon zodat zij in Zweden kan gaan wonen vanuit Suriname?
Omdat "wauw een winter vol liefde huwelijk" een beetje overdreven was want als pearl uit NL kwam was dit huwelijk er niet geweest. Dus ik vond de reacties een beetje overdreven. Maar goed, wel goede tv.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon te duur was.
Ze moesten trouwen zodat ze straks met haar zoon naar Zweden kan. Ze hebben er zo te zien gewoon iets leuks, kleins van gemaakt. En weten wij veel of er nog een groot feest gaat volgen.
Ik zou niet weten waarom ze er 'eerlijk' over hadden moeten zijn. De vraag is hun niet gesteld en ze zijn niemand verantwoording schuldig.
Wat is dat schietverhaal van viktor? Ik heb het nu al meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een bron hiervan gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:24 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Victor kan niet wachten om weer op onschuldige mensen te schieten. Mongool dat het is.
Heeft onlangs in diverse kranten gestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat schietverhaal van viktor? Ik heb het nu al meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een bron hiervan gezien.
Die gozer was een politie agent. Toen zag hij een auto en hij dacht dat deze gestolen was. Dus eerste wat hij doet is er op losschieten met z’n wapen. Achteraf bleek het een gehuurde auto te zijn met onschuldige mensen erin. Daarvoor is hij opgepakt en heeft een straf gehad. Daarna is hij bij een zorginstelling gaan werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat schietverhaal van viktor? Ik heb het nu al meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een bron hiervan gezien.
Robin was in het begin nogal lomp en ongeīnteresseerd door niets aan eten in huis te halen voor de aankomende kandidaten die er zouden logeren. Maar Pearl heeft hem ontdooid denk ik en hem wat fatsoen bijgebracht. Wat liefde al niet doet bij een mens.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:36 schreef exode het volgende:
En die Robin en Pearlquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:36 schreef exode het volgende:
Wat een saaie reunie was het zeg. Wel goed passend bij het hele seizoen.
Hopelijk krijgt Elsje nazorg, wat krijgt die een hoop over zich heen zeg. Wij zagen allemaal dat die Gilbert een enorme, foute, enge vent was. Zij zag het niet, maar zij zag hem ook niet zoals wij op tv natuurlijk.
Zelfde met Klaas, die zei tegen de dames andere dingen dan in de camera.
En die Robin en PearlNa de eerste uitzending had ik verwacht dat die Robin een hele nare man was, blijkt het gewoon een toffe vent te zijn.
Na de eerste uitzending had ik verwacht dat die Robin een hele nare man was, blijkt het gewoon een toffe vent te zijn.
Bedankt, ik ben een tijdje op vakantie geweest dus de dingen eromheen niet meegekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heeft onlangs in diverse kranten gestaan.
Kan even niet zien of dit een plus artikel is..
Ex-politieagent Viktor werd veroordeeld voor poging tot doodslag, nu verschijnt hij in Winter vol liefde
Bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:36 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Die gozer was een politie agent. Toen zag hij een auto en hij dacht dat deze gestolen was. Dus eerste wat hij doet is er op losschieten met z’n wapen. Achteraf bleek het een gehuurde auto te zijn met onschuldige mensen erin. Daarvoor is hij opgepakt en heeft een straf gehad. Daarna is hij bij een zorginstelling gaan werken
Edit:
Hierbij geen plus artikel: https://www.jan-magazine.(...)blad-viktor-claudia/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |