Een hond is ook leuk.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik Claudia kende zou ik er zo hard voor vallen
Maar ik heb een zwak voor zorgzame lieve 50+ brunetjes
Ben benieuwd hoe hij gaat reageren als er andere mannen komen en ook hoe Elsje gaat reageren op die andere mannen. Ze lijkt hem wel als favoriet nu te hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik lig een paar afleveringen achter, maar die Gilbert lijkt toch echt precies op een Dalton. Wat een creep.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:28 schreef exode het volgende:
Ik vind die Monique dus echt grappig, droge humor.
Vraag me inmiddels wel af of er uberhaupt nog een andere vrouw bij Robin komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Ja in het begin was ze zo serieus maar vind haar ook wel een leuke grappige vrouwquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef Quoi het volgende:
Monique is superleuk en grappig. Ze heeft alleen fossielen van mannen gekozen.
Misschien was er geen andere keuze, heeft de redactie die allemaal afgewezenquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef Quoi het volgende:
Die mannen (ook nog komen gaan) worden hem waarschijnlijk allemaal niet, maar ik classificeer haar niet zozeer als leuk en grappig. Ik vind haar echt totaal niet sociaal naar haar gasten toe en ze doet eigenlijk geen enkele moeite om enigszins aardig te worden gevonden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef Quoi het volgende:
Zien wij dezelfde vrouwquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef Quoi het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
‘Iedereen wordt geboren met een gaatje in z’n hart’
- Hebben ze dat dan bij jou met beton dichtgemaakt.
![]()
Ok
quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:45 schreef Firuze60 het volgende:
Nog even teruggekeken naar de fragmenten met Karine in aflevering 8. Mijn irritatie begint al met het voorstellen van haarzelf tijdens de heenreis: "Ik ben een bergenmeisje." En dan een verhaal over dat ze valt op arm- en borsthaar, ok, pffft. En ze beweerde dat je binnen een uur al voelt of er een bepaalde energie is onderling en als die er niet is dan wordt het niks..![]()
En dan tekent ze een hartje op het vieze raam van haar auto langs de kant van de weg. Bij arriveren glijdt ze bijna over het gladde pad. Loopt zo het huis binnen (ook best al vreemd). Vervolgens ratelt ze aan een stuk over zichzelf. "Ik ben vormgever in de breedste zin des woord."![]()
De hond (wat een leuk beestje trouwens) was helemaal murw volgens Klaas..
![]()
Zegt Karine even later tegen de camera: "Ik vind het een erg leuk type, heb mij wel voorgenomen om hier sowieso al drie weken te blijven." HAHAHAHAHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |