abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 maart 2026 @ 21:28:12 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220268442
Nu pas kunnen kijken. Leuke reünie, wel wat oppervlakkig.

Alles wel verwacht. Andre was een verrassing dat ze niet samen waren.
Claudia kiest echt verkeerd met die schietende agent.

Elsje krijgt wel wat ze verdient. Ben benieuwd wat die kaak dan heeft gedaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 maart 2026 @ 21:39:03 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220268571
Zal trouwens wel over zijn vorige werk gaan en dat hij ontslagen is wegens betasten van vrouwen. Volgens de roddelkanalen...
pi_220268583
Die geruchten gingen al wel vrij snel de rondte ja. Dan kun je natuurlijk niet met je gladgestreken smoel alsnog naar de reünie komen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:45:37 #154
338319 ZarB
Piņa colada
pi_220268636
Had wel een beetje te doen met Elsje, ook al begreep ik helemaal niks van haar moves. Gilbert zat overduidelijk in een kliniek.

Robin en Pearl: geweldig stel en Robin heeft het echt goed gedaan met al die vrouwen, maar dat hele trouwen is toch gewoon zodat zij in Zweden kan gaan wonen vanuit Suriname?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:09 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220268748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:45 schreef ZarB het volgende:
Had wel een beetje te doen met Elsje, ook al begreep ik helemaal niks van haar moves. Gilbert zat overduidelijk in een kliniek.

Robin en Pearl: geweldig stel en Robin heeft het echt goed gedaan met al die vrouwen, maar dat hele trouwen is toch gewoon zodat zij in Zweden kan gaan wonen vanuit Suriname?
Ja dat is gewoon makkelijker voor de verblijfsvergunning.

Wel grappig hoe haar kinderen het haar allemaal zo gunnen, terwijl ik ze nog vrij jong vind om aan de andere kant vd wereld te wonen. Alleen die 14 jarige moet nu in schubbekutteveen Zweden wonen bij zijn moeder.
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:09:46 #156
338319 ZarB
Piņa colada
pi_220268994
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:54 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja dat is gewoon makkelijker voor de verblijfsvergunning.

Wel grappig hoe haar kinderen het haar allemaal zo gunnen, terwijl ik ze nog vrij jong vind om aan de andere kant vd wereld te wonen. Alleen die 14 jarige moet nu in schubbekutteveen Zweden wonen bij zijn moeder.
Ze waren niet eens op de bruiloft. Er wordt zo emo over gedaan en ze natuurlijk echt wel verliefd maar die bruiloft was zakelijk dus laat ze daar dan eerlijk over zijn.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:55:33 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220271114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:09 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ze waren niet eens op de bruiloft. Er wordt zo emo over gedaan en ze natuurlijk echt wel verliefd maar die bruiloft was zakelijk dus laat ze daar dan eerlijk over zijn.
Ik denk dat dat gewoon te duur was.
Ze moesten trouwen zodat ze straks met haar zoon naar Zweden kan. Ze hebben er zo te zien gewoon iets leuks, kleins van gemaakt. En weten wij veel of er nog een groot feest gaat volgen.

Ik zou niet weten waarom ze er 'eerlijk' over hadden moeten zijn. De vraag is hun niet gesteld en ze zijn niemand verantwoording schuldig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220271125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:45 schreef ZarB het volgende:

En in de eerste aflevering dacht iedereen nog jeetje wat een botte lompe bokkelul is dat zeg.

Leuk stel inderdaad.

Andre had beter bij mylene gepast denk ik.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:01:17 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220271139
Zielig voor Elsje. Dit lijkt me één van de ergste vormen van bedrog die je kan overkomen. En dan ook nog op tv je eigen blindheid te moeten zien. Kan niet anders dan traumatisch voor haar zijn. Dat zag je ook aan haar af.

Ze was er zelf bij natuurlijk, maar dit soort manipulatieve charlatans weten precies op wie ze moeten mikken. Ze was hier duidelijk een makkelijk slachtoffer voor. Hoop dat ze hulp heeft gekregen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:14:27 #160
338319 ZarB
Piņa colada
pi_220271235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik denk dat dat gewoon te duur was.
Ze moesten trouwen zodat ze straks met haar zoon naar Zweden kan. Ze hebben er zo te zien gewoon iets leuks, kleins van gemaakt. En weten wij veel of er nog een groot feest gaat volgen.

Ik zou niet weten waarom ze er 'eerlijk' over hadden moeten zijn. De vraag is hun niet gesteld en ze zijn niemand verantwoording schuldig.
Omdat "wauw een winter vol liefde huwelijk" een beetje overdreven was want als pearl uit NL kwam was dit huwelijk er niet geweest. Dus ik vond de reacties een beetje overdreven. Maar goed, wel goede tv.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:04:07 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220272055
Vanmorgen belden ze op radio 2 met Elsje, die toegaf dat ze wel wat red flags had gemist toen ze Gilbert zag quoten tijdens de uitzendingen.

Ik gok dat er niet heel zorgvuldige screening plaatsvindt vooraf door een redactie bijvoorbeeld. Er vallen elk jaar wel wat mensen door het ijs. Ik gok dat de redactie met name screent op "is dit kijkcijferwaardig?" En eerlijk gezegd mis ik dan ook een presentator die even langsgaat tussendoor en wat prikkelende vragen stelt, de sfeer proeft, zoals met Yvon Jaspers en in het begin ook Art. Maar goed, het is RTL, we hebben er weer van gesmuld.
pi_220272587
Wat bezielt je als Gilbert ook? Je weet dat dit vroeg of laat (en waarschijnlijk vroeg) uit gaat komen. Waarom je dan anders voor doen dan je bent? Veertig jaar geleden was-ie er misschien mee weggekomen, anno nu is dat volkomen kansloos.

Sneu voor Elsje.
pi_220272800
Wat een saaie reunie was het zeg. Wel goed passend bij het hele seizoen.

Hopelijk krijgt Elsje nazorg, wat krijgt die een hoop over zich heen zeg. Wij zagen allemaal dat die Gilbert een enorme, foute, enge vent was. Zij zag het niet, maar zij zag hem ook niet zoals wij op tv natuurlijk.

Zelfde met Klaas, die zei tegen de dames andere dingen dan in de camera.

En die Robin en Pearl O+ Na de eerste uitzending had ik verwacht dat die Robin een hele nare man was, blijkt het gewoon een toffe vent te zijn.
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 23:04:21 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220311771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:24 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Victor kan niet wachten om weer op onschuldige mensen te schieten. Mongool dat het is.
Wat is dat schietverhaal van viktor? Ik heb het nu al meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een bron hiervan gezien.
5 - 28 februari Thailand O+
  dinsdag 10 maart 2026 @ 23:15:24 #165
501914 Flory-
met streepje!
pi_220311802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat is dat schietverhaal van viktor? Ik heb het nu al meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een bron hiervan gezien.
Heeft onlangs in diverse kranten gestaan.
Kan even niet zien of dit een plus artikel is..
Ex-politieagent Viktor werd veroordeeld voor poging tot doodslag, nu verschijnt hij in Winter vol liefde
It's weird being the same age as old people
pi_220311856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Die gozer was een politie agent. Toen zag hij een auto en hij dacht dat deze gestolen was. Dus eerste wat hij doet is er op losschieten met z’n wapen. Achteraf bleek het een gehuurde auto te zijn met onschuldige mensen erin. Daarvoor is hij opgepakt en heeft een straf gehad. Daarna is hij bij een zorginstelling gaan werken

Edit:

Hierbij geen plus artikel: https://www.jan-magazine.(...)blad-viktor-claudia/
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220314030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:36 schreef exode het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:36 schreef exode het volgende:
Wat een saaie reunie was het zeg. Wel goed passend bij het hele seizoen.

Hopelijk krijgt Elsje nazorg, wat krijgt die een hoop over zich heen zeg. Wij zagen allemaal dat die Gilbert een enorme, foute, enge vent was. Zij zag het niet, maar zij zag hem ook niet zoals wij op tv natuurlijk.

Zelfde met Klaas, die zei tegen de dames andere dingen dan in de camera.

En die Robin en Pearl O+ Na de eerste uitzending had ik verwacht dat die Robin een hele nare man was, blijkt het gewoon een toffe vent te zijn.
Robin was in het begin nogal lomp en ongeīnteresseerd door niets aan eten in huis te halen voor de aankomende kandidaten die er zouden logeren. Maar Pearl heeft hem ontdooid denk ik en hem wat fatsoen bijgebracht. Wat liefde al niet doet bij een mens. ;)
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:24:42 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220316707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:15 schreef Flory- het volgende:

[..]
Heeft onlangs in diverse kranten gestaan.
Kan even niet zien of dit een plus artikel is..
Ex-politieagent Viktor werd veroordeeld voor poging tot doodslag, nu verschijnt hij in Winter vol liefde
Bedankt, ik ben een tijdje op vakantie geweest dus de dingen eromheen niet meegekregen :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:36 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Die gozer was een politie agent. Toen zag hij een auto en hij dacht dat deze gestolen was. Dus eerste wat hij doet is er op losschieten met z’n wapen. Achteraf bleek het een gehuurde auto te zijn met onschuldige mensen erin. Daarvoor is hij opgepakt en heeft een straf gehad. Daarna is hij bij een zorginstelling gaan werken

Edit:

Hierbij geen plus artikel: https://www.jan-magazine.(...)blad-viktor-claudia/
Bedankt ^O^
5 - 28 februari Thailand O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')