Nog even dit dan, als ik hier een verslagje tik is het altijd over de laatste uitzending op Videoland. Soms zodra de uitzending online staat of de volgende dag.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is..
Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Kijk maar uit of ik doe een plasje over jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is..
Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Nou he? En al die mannen die ineens dagboeken bijhouden en brieven gaan schrijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe..
Jij durft..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:35 schreef ZarB het volgende:
Mijn hemel die Glibert.
Echt 100% rijp voor de ggz.
Moord-zelfmoord kandidaatje. I'm telling you.
Nee en dan na een paar dagen samen zijn het geven als grote liefde, doodengquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Mequote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe..
Vreemd, ik vind Gru namelijk best sympathiek.quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Me
Ook nog een optie ja!quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Ik heb echt medelijden met Leonie ter Braak. Je zal maar tegenover dat geschifte stel zitten en nog een semi leuk interviewtje moeten doenquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
Er staat notabene een verslag van de laatste uitzending vlak boven jouw post.quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:41 schreef exode het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, kunnen jullie me alvast voorbereiden?
Zien we Gilbert en Elsje zoenen en worden ze wakker in 1 bed? Zo ja, in welke minuten, dan spoel ik met mijn ogen dicht door.
Inderdaad, hoe kan die man dit publieke beeld van hemzelf nog terugdraaien?quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Hey hey, de reünie moet vooral leuk blijven.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
Ditquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe gestoorder hij doet, hoe leuker zij het lijkt te vinden. Wat ziet zij dat werkelijk helemaal niemand thuis ziet? Ik denk dan: zo erg beschadigd, verwaarloosd en tekortgekomen in haar leven dat Glibert al die gaten opvult en voor haar helemaal niet duidelijk is wat een gezond contact is. Net zoals 16 jarige kwetsbare meisjes vallen voor loverboys.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DitDie man is zo'n wandelende rode vlag. Ik hoop dat Elsje dat uiteindelijk ook door heeft gehad
Precies dat, ja. Vanaf dag een gedroeg hij zich al als een dominante egocentrische onaangename kerel. Verveeld kauwgom kauwend, onderuit hangend met voeten op tafel, andere mannen afkraken en binnen drie dagen "Ik hou van jou."quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe gestoorder hij doet, hoe leuker zij het lijkt te vinden. Wat ziet zij dat werkelijk helemaal niemand thuis ziet? Ik denk dan: zo erg beschadigd, verwaarloosd en tekortgekomen in haar leven dat Glibert al die gaten opvult en voor haar helemaal niet duidelijk is wat een gezond contact is. Net zoals 16 jarige kwetsbare meisjes vallen voor loverboys.
Ongeveer hetzelfde wat ik ook vond van de laatste aflevering..quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:53 schreef exode het volgende:
De laatste aflevering nu ook gezien. Heel snel doorgespoeld bij Gilbert en Elsje. Zonde wat ik vond Elsje echt een leuk, stoere en zelfstandige vrouw. Hopelijk blijkt bij de reunie dat ze die Gilbert de deur heeft gewezen.
Die Hanneke, echt, de saaiheid, dat gezapige, we zaten naar niets te kijken. Die heeft volgens mij zo enorm veel spijt van haar deelname gehad. Maar die mannen ook, wat een rare matches waren dat.
Claudia en de vrouwen bij Hans waren het enige wat dit seizoen wat glans gaven. En eigenlijk vind ik Andre en Debby samen erg schattig. Die lijken perfect bij elkaar te passen.
Op naar de reunie (wanneer is die eigenlijk?)
Huh? Zat ie aan een enkelband thuis ofso? Sorry, moet lachen, maar als dit een verzinsel is, is dat ook weer best kwalijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:29 schreef Ole het volgende:
Gilbert mag gewoon het land niet uit van justitie.
Ik bedoelde het zou zo maar kunnen. De reden van zijn thuisblijven zullen we wellicht nooit te horen krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Zat ie aan een enkelband thuis ofso? Sorry, moet lachen, maar als dit een verzinsel is, is dat ook weer best kwalijk.
Het zag er niet heel huiselijk uit inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat huisje waarin hij gefilmd werd was zeker een kliniek waar hij zat...
Hahaha, ok, wel oppassen met insinuaties, voor je het weet krijg je een claim van smaad aan je broek van Gilleber..quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zou zo maar kunnen. De reden van zijn thuisblijven zullen we wellicht nooit te horen krijgen
Beetje klinisch in een bosrijke omgeving.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Het zag er niet heel huiselijk uit inderdaad
Betere samenvatting had ik niet kunnen schtijvenquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:14 schreef Quoi het volgende:
Wat is het dan weer snel voorbij ineens. Mijn twee centjes dan nog even:
Monique --> Verwacht. Peter vond ik een beetje raar doen. En wat is haar gezicht toch raar. En weinig publiek bij de Pink Floyd cover van een coverbandNetjes dat ze nog zijn geweest.
Klaas --> Verwacht. Openhartig gesprek. Juiste conclusie.
Hans --> Verwacht. Dat spatte er ook niet echt af van zijn kant. Hij wil nog steeds heel graag een ander beeld van zichzelf laten zien.
Claudia --> Gehoopt dat ze voor deze man zou gaan en niet voor de andere – die ook nogal sikkeneurig was eronder. Mooie manier van latten zo in de keller.
André --> Prima joh, ga lekker socializen hoe jij wil. Tijd zat om nog een leuke vrouw tegen het lijf te lopen en de eerste stappen op het liefdespad te betreden, zonder camera (en ouders, zou ik aanraden).
Hanneke --> Sja. Ze gaf wel netjes toe dat het er niet uit is gekomen. Die ene ik-ga-niet-met-de-apres-ski-mee-man was tijdens de reunie wederom .... intrigerend.
Robin -->![]()
!!!
Victor kan niet wachten om weer op onschuldige mensen te schieten. Mongool dat het is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:07 schreef Firuze60 het volgende:
Epiloog:
Wat zag Pearl er fantastisch uit op hun huwelijksdag! En mooi dat er toch een kind mee naar Zweden komt, hopelijk blijft Robin zoals ie nu is ipv die enorme hork aan het begin van de uitzendingen.
Claudia, schitterend kleurrijk mens, test haar kerels uit en kiest voor Victor (wat ik wel had verwacht, die Hans lijkt mij uiteindelijk een zwabber).
Behalve dat ik dus Elsje was vergeten! Niet de minste. Wat een verhaal is dat. Al lieten ze allebei in het midden wat er nu echt aan de hand was.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:04 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Betere samenvatting had ik niet kunnen schtijven
Elsje. Glibberige Gilbert is dus eigenlijk gluiperige Gilbert. Hij was een heel leven bij elkaar gefantaseerd. Ze was echt wel ontdaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |