abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220193096
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is. :').

Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Nog even dit dan, als ik hier een verslagje tik is het altijd over de laatste uitzending op Videoland. Soms zodra de uitzending online staat of de volgende dag.

Nog een saaie aflevering te gaan voor de reunie.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:10:39 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220193401
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is. :').

Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Kijk maar uit of ik doe een plasje over jou.
pi_220193480
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe.. :r
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 16:56:16 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220193697
Zullen er het modden en users aanspreken aan de mods overlaten?
Er is al wat over gezegd en dan stopt het ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:08:39 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220193780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe.. :r
Nou he? En al die mannen die ineens dagboeken bijhouden en brieven gaan schrijven.
pi_220194492
Het is idd een saai seizoen. Echt 0 interessante karakters maar echt een paar van de meest saaie mensen die ik in jaren op tv gezien heb (Andre en Hanneke vooral).
Maar leuk dat Robin iemand lijkt te hebben. Die Gilbert is trouwens echt een engnek 1e klas, hoe je daar tot aangetrokken kan voelen is mij een raadsel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 februari 2026 @ 20:32:23 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220195249
Ik zie bij Elsje geen echte liefde. Die Gilbert is eng met dat cadeautje van zijn moeder. Brrr.

Hanneke geen verrassing. Die heeft koelkast in het hart en een diepvries daaronder.

Monique krijg ik geen hoogte van. Dat gaat ook niks worden.
Oh en Pearl lacht teveel. Claudia beetje raar dat ze voor twee mannen kiest. Klinkt nep.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:35:11 #108
338319 ZarB
Piña colada
pi_220195696
Mijn hemel die Glibert.

Echt 100% rijp voor de ggz.

Moord-zelfmoord kandidaatje. I'm telling you. :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:57:50 #109
208890 June.
Seriously?
pi_220196121
Ik vind die Gilbert ook zo onaantrekkelijk. Qua innerlijk en uiterlijk. Maar ja. Op elk potje past blijkbaar een deksel.
Shine bright like a diamond.
pi_220196287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:35 schreef ZarB het volgende:
Mijn hemel die Glibert.

Echt 100% rijp voor de ggz.

Moord-zelfmoord kandidaatje. I'm telling you. :r
Jij durft.. :D Maar goed, de man is niet helemaal honderd. En Elsje blind.

De laatste aflevering zometeen..

Pearl en Robin samen koesen O+ , jajaja, altijd gek als iemand een bril ophoudt in bed, lijkt mij beroerd slapen en dat niet alleen.. Vals zingen met gitaar van Robin even doorgescrolld.

Oh got, die andere twee had ik liever niet samen in een bed willen zien. :X

Hans vind ik toch wel een echte bejaarde uitgebluste zeventiger, hoor. Thea is veel energieker. Wel duidelijk eenrichtingsverkeer. Hij is nog niet helemaal genezen van Iris.

Bij Debbie en Andre krijg ik het gevoel van een soort verstandshuwelijk, allemaal wat slapjes. En die ouders zo blij, hmmm.

Claudia was letterlijk en figuurlijk het meest kleurrijke type van deze serie, zonder haar was het allemaal oersaai geweest.

[ Bericht 35% gewijzigd door Firuze60 op 25-02-2026 00:49:10 ]
pi_220196804
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, kunnen jullie me alvast voorbereiden?

Zien we Gilbert en Elsje zoenen en worden ze wakker in 1 bed? Zo ja, in welke minuten, dan spoel ik met mijn ogen dicht door.
  woensdag 25 februari 2026 @ 08:56:39 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220197065
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:16:10 #113
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220197820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Nee en dan na een paar dagen samen zijn het geven als grote liefde, doodeng
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:21:03 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220197838
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220197849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Me :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:31:00 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220197874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:23 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Me :D
Vreemd, ik vind Gru namelijk best sympathiek.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 25 februari 2026 @ 12:22:03 #117
338319 ZarB
Piña colada
pi_220198616
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Ook nog een optie ja!

Edit: verkeerde gequote

[ Bericht 22% gewijzigd door ZarB op 25-02-2026 16:21:25 ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 februari 2026 @ 13:05:12 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220198966
quote:
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
  woensdag 25 februari 2026 @ 16:20:22 #119
338319 ZarB
Piña colada
pi_220199900
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
Ik heb echt medelijden met Leonie ter Braak. Je zal maar tegenover dat geschifte stel zitten en nog een semi leuk interviewtje moeten doen :r
pi_220201549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 07:41 schreef exode het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, kunnen jullie me alvast voorbereiden?

Zien we Gilbert en Elsje zoenen en worden ze wakker in 1 bed? Zo ja, in welke minuten, dan spoel ik met mijn ogen dicht door.
Er staat notabene een verslag van de laatste uitzending vlak boven jouw post.

De scene in de ochtend met Glibbert en Elsje daar expres geskipt. Dus je was al gewaarschuwd :D
pi_220201632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Inderdaad, hoe kan die man dit publieke beeld van hemzelf nog terugdraaien?
pi_220203474
De donderdag aflevering gezien die vanavond te zien gaat zijn op RTL 4. Klaas maakt schoon schip en stuurt beide vrouwen weer naar Nederland. Klaas is een hopeloos geval gebleken die nooit aan deze show had mee moeten doen. Is er duidelijk nog niet klaar voor en wil zoals het voorheen ging, maar zo werkt dat niet natuurlijk. Denk ook dat de productie geen deelnemers heeft kunnen vinden die hij geschikt acht, of heeft niet zijn juiste wensen doorgegeven anders had hij niet eens mee mogen doen wegens te weinig belangstelling zoals dat ook wel eens bij de zomer B&B Vol Liefde gebeurde bij deelnemers. Blijkbaar konden ze niemand anders vinden, dus dan toch die Klaas maar met zijn wensenlijst van heb ik jouw daar...
Claudia weer helemaal in haar knollentuin en dan weet je wat je ziet, en vooral gaat horen, een orgastisch gekir van jewelste en die 2 mannen erbij krijgen een soort ingehouden onpasselijkheid er van maar proberen dat nog wel wat te verbergen waardoor je die gasten ziet, van moet ik nu gewoon mee lachen omdat het echt grappig is, of moet ik heel ongemakkelijk mee gaan lachen omdat het awkward is, en dat laatste gebeurd dan ook...Dit keer was het vanwege een ballonvaart waar superlatieven te kort schoten en we die allemaal moesten aanhoren gelardeerd met sfeervolle klassieke muziek.
Hanneke zat voor haar gelukkig maar kort aan Philip vast want voor wat zijn laatste 1 op 1 date goed en wel op gang kwam maakt hij in de auto al duidelijk dat hij er weer vandoor zou gaan. Hij zag gewoon dat zij en Dave een betere klik hadden. Gelukkig haalde hij dus voor Hanneke al de kastanjes uit het spreekwoordelijke vuur en vertrok weer in zijn moeilijk startende oldtimer richting Nederland...althans een poging daartoe want ik gaf die bak niet lang meer dus of hij thuis is gekomen dat zullen we merken aan de reünie aflevering als hij daar ook bij aanwezig is of niet. Of hij laat dat ook lekker links liggen net als die apres-ski waar hij niet aanwezig was want 'te moe'. Dave en Hanneke zijn voor hun doen wel gewaagd aan elkaar want alle 2 grijze muizen dus het zal me niets verwonderen dat die 2 het tot een goed einde hebben kunnen brengen, wait and see.
Monique en Peter gingen in een stroomloos Chalet kijken of er al verdere stappen gemaakt konden worden en dat lijkt de goede kant op te gaan. Moet als ik Peter hoor praten altijd een beetje aan Matthijs van Nieuwkerk denken aan zijn woordkeuze en dingen verwoorden. Maar Monique ontdooit ondanks de koude wel bij hem zo bleek in de aflevering.
Andre heeft zijn vriendinnetje gevonden in Debbie. Yasmine werd weer huiswaarts gezonden naar die kakkerlakkenstad van haar...met je Feyenooit sjaaltje...Kwam wat pathetisch over. De scene dat Andre en Debbie een zoentje gaven was natuurlijk gestaged door productie: "nou dit verdiend wel een zoentje voor het eindshot toch". Ja mooi, die handjes in elkaar, ja mooi!" Ok, it's a wrap!"
Nog 2 afleveringen te gaan en dan wachten op de reünie aflevering. Schijnt wel weer spraakmakend te worden heb ik begrepen...

[ Bericht 3% gewijzigd door freaky40 op 26-02-2026 02:35:00 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_220203480
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Hey hey, de reünie moet vooral leuk blijven.
pi_220203999
quote:
Dit _O- Die man is zo'n wandelende rode vlag. Ik hoop dat Elsje dat uiteindelijk ook door heeft gehad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220204862
Wel.zin in de reünie. Dat is denk ik nog het leukste :D
  donderdag 26 februari 2026 @ 12:15:19 #126
338319 ZarB
Piña colada
pi_220205683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit _O- Die man is zo'n wandelende rode vlag. Ik hoop dat Elsje dat uiteindelijk ook door heeft gehad
Hoe gestoorder hij doet, hoe leuker zij het lijkt te vinden. Wat ziet zij dat werkelijk helemaal niemand thuis ziet? Ik denk dan: zo erg beschadigd, verwaarloosd en tekortgekomen in haar leven dat Glibert al die gaten opvult en voor haar helemaal niet duidelijk is wat een gezond contact is. Net zoals 16 jarige kwetsbare meisjes vallen voor loverboys.
pi_220206077
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:15 schreef ZarB het volgende:

[..]
Hoe gestoorder hij doet, hoe leuker zij het lijkt te vinden. Wat ziet zij dat werkelijk helemaal niemand thuis ziet? Ik denk dan: zo erg beschadigd, verwaarloosd en tekortgekomen in haar leven dat Glibert al die gaten opvult en voor haar helemaal niet duidelijk is wat een gezond contact is. Net zoals 16 jarige kwetsbare meisjes vallen voor loverboys.
Precies dat, ja. Vanaf dag een gedroeg hij zich al als een dominante egocentrische onaangename kerel. Verveeld kauwgom kauwend, onderuit hangend met voeten op tafel, andere mannen afkraken en binnen drie dagen "Ik hou van jou."
Blegh! Hoop dat ie al dit commentaar leest, maar het lijkt mij een type die dat naast zich neerlegt en gaat janken dat er een verkeerd beeld van hem is neergezet.
pi_220206209
En dat gejank constant wat irritant
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220206267
De laatste aflevering nu ook gezien. Heel snel doorgespoeld bij Gilbert en Elsje. Zonde wat ik vond Elsje echt een leuk, stoere en zelfstandige vrouw. Hopelijk blijkt bij de reunie dat ze die Gilbert de deur heeft gewezen.

Die Hanneke, echt, de saaiheid, dat gezapige, we zaten naar niets te kijken. Die heeft volgens mij zo enorm veel spijt van haar deelname gehad. Maar die mannen ook, wat een rare matches waren dat.

Claudia en de vrouwen bij Hans waren het enige wat dit seizoen wat glans gaven. En eigenlijk vind ik Andre en Debby samen erg schattig. Die lijken perfect bij elkaar te passen.

Op naar de reunie (wanneer is die eigenlijk?)
pi_220206326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:53 schreef exode het volgende:
De laatste aflevering nu ook gezien. Heel snel doorgespoeld bij Gilbert en Elsje. Zonde wat ik vond Elsje echt een leuk, stoere en zelfstandige vrouw. Hopelijk blijkt bij de reunie dat ze die Gilbert de deur heeft gewezen.

Die Hanneke, echt, de saaiheid, dat gezapige, we zaten naar niets te kijken. Die heeft volgens mij zo enorm veel spijt van haar deelname gehad. Maar die mannen ook, wat een rare matches waren dat.

Claudia en de vrouwen bij Hans waren het enige wat dit seizoen wat glans gaven. En eigenlijk vind ik Andre en Debby samen erg schattig. Die lijken perfect bij elkaar te passen.

Op naar de reunie (wanneer is die eigenlijk?)
Ongeveer hetzelfde wat ik ook vond van de laatste aflevering.. :Y

De reunie is op Videoland as woensdag om 22.00 uur.
pi_220207509
De aflevering van komende dinsdag gezien, de een na laatste aflevering voor de reünie, het was dus een grote afscheidsshow. Hanneke heeft Dave ook te verstaan gegeven om naar huis te keren, meer dan vriendschap/friendzone gaat het niet worden dus die is weer alleen op de berg...met haar hond. En dat zal nog wel even zo blijven ga ik vanuit.
Claudia maakt er een hele show van die wat weg had van The Bachelorette, wie van de mannen mogen blijven? Blijven ze toch allebei? Gaat er 1 weg? Ze heeft het nu aan de mannen over gelaten. Ze wil ze buiten de camera's om beter leren kennen, elk afzonderlijk dus we hebben een gigantische cliffhanger voor de reünie aflevering, want daar moeten ook kijkers voor zijn dus de productie zal deze beslissing alleen maar aangemoedigd hebben dat Claudia dit moest doen. We gaan het zien of ze voor Viktor of toch voor Hans heeft gekozen volgende week, of geen van beide. Dat sluit ik ook helemaal niet uit.
Elsje en glibberige Gilbert gaan hun date verder voortzetten met een hotelovernachting ergens in Zweden. Vol van pathetisch gejank om eigen schrijfseltjes in het dagboek van hem was deze scene gebouwd. En dan kreeg Elsje ook nog eens kettinkjes van zijn overleden moeder toegeschoven, man man, hoe opdringerig moet het nog worden bij die vent. En dan gaan ze samen de nacht doorbrengen. Elsje wist nog niet aan te geven hoe dat zal zijn, maar ik denk dat Gilbert dat wel wist, en dat gaat zij merken...in alle opzichten. Hij gaat haar verslinden gelijk een psychopaat, brrr... :r })
Robin en Pearl hebben voor elkaar gekozen. Wel jammer, ik had toch nog op een plottwist gehoopt en dat hij toch voor die Ecuadoraanse zou gaan, maar helaas. Pearl dus helemaal blij in haar knollentuin.
Monique en Peter waren weer uit hun stroomloze Chalet bevrijd en lijken toch ook voor elkaar te zijn gegaan. Maar goed, die ontknoping zien we van de week in de reünie pas.
Andre en Debbie gaan hard. De hele familie aan tafel kwamen kijken en Debbie uit horen, lekker ongemakkelijk! Net als Yasmine heeft Debbie niets met pauperpijltjes gooien. Dacht dat dit net als bij Yasmine een dealbreaker werd, maar nee zo lijkt het net. Nog 1 aflevering te gaan en die ga ik voor de afwisseling morgen maar eens kijken, ben ik helemaal bij voor de reünie op donderdag.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2026 @ 20:16:04 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220208763
Goed verhaal weer. Oude tijden herleven. Als een opborrelende boer van het eten van zes uur geleden, dat je nog even proeft hoe het ook alweer was.
pi_220215554
De woensdag aflevering, de laatste voor de reünie gezien dus ben helemaal bij nu. Hans heeft afscheid genomen van Thea nadat ze eerst zijn verjaardag hebben gevierd. Zit je dan als oude man van 74 kaarsjes uit blazen op iets van wat een taart moet lijken. Vrolijk gelardeerd met een hoedje op en wat slingers en een Thea die de ietwat dementerend lijkende Hans begeleid met het kaarsjes uitblazen en verteld hoe dat moet. Hans vind Thea 'een moordwijf' iets wat ik niet bij Hans verwacht, gewoon een ouwe geile bok die dat bij zijn kennismaking aan het begin van het seizoen wel liet merken in dubbelzinnige uitspraken: 'hij ging er moet open ogen IN', zeker bij de vorige dames. Bij Thea is het echter anders toen ontdooide hij eigenlijk pas. We gaan zien in de reünie hoe dat verder is geëindigd vorig jaar na de opnames.
Over 'moordwijf' gesproken, die opmerking past misschien meer bij de op een psychopaat lijkende Gilbert om 'zijn' Elsje zo te noemen. Alles pais en vree in de laatste aflevering na hun nacht samen in het hotel waar 'dingen' zijn gebeurd ga ik vanuit, denk dat de druk van de ketel is. Zo leek het na de opnames van die nacht wel naar uit te zien.
Robin en Pearl gaan helemaal voor elkaar en lagen in Robin's bed zelfs. Daar hadden we de beelden niet voor hoeven te zien, dat was wel duidelijk dat die 2 allang bij elkaar sliepen. Die zoon van Pearl vond ik wel sympathiek en had een leuk aandeel in deze aflevering.
Andre en Debbie zijn ook een setje en dat werd duidelijk kenbaar gemaakt door zijn ouders. Dat had ik liever van hun zelf gehoord want dat was wel een typisch 'Moeder Mo/Mike' momentje. Alleen vraag ik me af of het zinvol is om samen de keuken te gaan runnen. Ze is naar het blijkt in deze aflevering nu samen met hem dus ik zou dat vooral gescheiden houden. Denk dat dit niet een goede basis is voor een relatie. Het is niet de nieuwe souschef maar zijn vriendin naar het schijnt. Maar goed, wait and see.
Claudia heeft afscheid genomen van haar harem, Viktor en Hans. Wel lullig voor de programmamakers nu ze het zelf buiten de camera's om wil gaan uitzoeken met de mannen. Hier had wel een pre-seasontje Winter vol Liefde achteraan gekund genaamd Winter Vol Liefde: Claudia en haar mannen. Wie mag blijven en wie niet, een beetje het The Bachelorette principe.
Op naar de reünie op 4 maart en dan kunnen we dit matig tot goede seizoen weer afsluiten en op naar B&B Vol Liefde in juli. Er komt in ieder geval een volgend seizoen wat de afgelopen maanden en misschien nog wel steeds wordt gedraaid. Ze zijn zelfs al op zoek naar kandidaten voor het seizoen wat wij in 2028 pas te zien krijgen als we de oproep voor nieuwe deelnemers mogen geloven. We zijn er dus nog llllang niet vanaf...!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220260665
Reunie!

Eerste stukje is een herhaling van vandaag in rechtstreekse uitzending.

Gossie, Andre en Debbie niks geworden. Hij voelde het niet. Keek wel wat bescheten.
OMG, samen met zijn moeder aan de karaoke Tina Turner nadoen! Hier hoorde je wel dat ma best een aardige stem heeft (deed toch ooit mee aan het ESF?), Andre iets minder. Toch jammer, dacht dat ze aardig bij elkaar pasten, misschien moet ma iets minder pushen.

Peter en Monique zijn niet verliefd, wat een verrassing! NOT. Echt zo'n geval weer van winnen van andere kerels, want Monique zag het wel zitten. Nu ineens heeft ie bezwaar tegen haar reizen ivm het milieu.. _O-
Harm draagt weer eens een sinterklaasgedicht voor alsof ie voor de klas staat.. :D

Hans houdt meer van zijn motor dan van Thea. Meer valt er niet te zeggen. Oja, dat het volgens Hans heel anders was gelopen als hij die poot niet had gehad. Ja, Hans, zelfs met twee lopende poten blijf je een ouwe eikel. Ga maar lekker motorrijden en hopelijk niet Iris stalken.

Gilbert is er niet vanwege prive omstandigheden *O* *O* *O* Ze hebben hem toch even 'thuis' geinterviewd, hij leek een hoop kilo's aan leugens afgevallen.. ~O> Het is uit met die Glijbakkus. _O-

Hanneke sla ik over, zelfs op de reunie is ze saai.

Pauze..
pi_220260709
Mooie reunie, vond Leonie het weer ontzettend leuk doen _O_

Ik vond het oprecht heel sneu voor Elsje, en laf dat Gilbert er A niet was en B ook in het filmpje niet het boetekleed aantrok. Maar het viel te verwachten van de vleesgeworden rode vlag. Succes met je verdere leven en het vinden van een partner.

Voor de rest heel mooi voor Robin en Pearl O+ en Claudia en Victor O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220260732
Epiloog:

Wat zag Pearl er fantastisch uit op hun huwelijksdag! En mooi dat er toch een kind mee naar Zweden komt, hopelijk blijft Robin zoals ie nu is ipv die enorme hork aan het begin van de uitzendingen.

Claudia, schitterend kleurrijk mens, test haar kerels uit en kiest voor Victor (wat ik wel had verwacht, die Hans lijkt mij uiteindelijk een zwabber).
pi_220260757
Gilbert natuurlijk afwezig. Wegens omstandigheden, mss zijn moeder voor de tweede keer overleden .Hij had een jasje uitgedaan, en Elsje eentje meer. Prachtige uitkomst voor Pearl en Robin, wie gunt dat ze niet! En Claudia met Victor! Heel leuk.
Make trouble not war
pi_220260762
Nou, dat was geheel volgens verwachting, meidenschuwe Andre keerde weer terug in zijn schulp en naar zijn rukbunker waar hitsige meiden op posters voor hem klaar hangen en alleen zijn motor staat om bereden te worden, dat zal voorlopig dan wel het enige zijn wat hij berijd...
Hanneke eens een grijze muis, altijd een grijze muis. Leek tijdens de reünie wel 2 jaar ouder geworden terwijl de opnames een jaar geleden gemaakt zijn. Elsje niet meer met klaploper en ultra scammer Gilbert samen, goh waarom verraste me dat nou niet. Zijn moeder bleek dus niet echt overleden, en die sieraden die hij Elsje schonk kwamen van de Kringloop. Wazig dat hij zo moeilijk deed waarom hij daar niet aanwezig kon zijn. Daar is het laatste woord ook nog niet over gesproken...Klaas nog steeds single en zal dat nog wel een tijdje blijven, Claudia heeft voor Viktor gekozen, ook iemand met een verhaal en rugzakje. Eens zien of dat goed blijft gaan. En dan Robin en Pearl, en zelfs getrouwd. Dat wist ik al een tijdje maar dat is nu bevestigd. Hans ook weer alleen en weer goed ter been, zal je altijd zien dat hij fysiek nu weer goed uit de voeten komt maar dat er nog steeds geen vrouw is waar 'met open ogen in kan gaan', zoals hij zelf aan het begin van het afgelopen seizoen nog zei.
Monique ook aanzienlijk wat pondjes aangekomen net als Elsje trouwens. Peter heeft de Zwitserse berg weer verlaten. Al met al weer een geweldig seizoen van gefaalde relaties, zoals elk seizoen. De track record staat weer behoorlijk laag nog steeds. En dan moeten we nog wel afwachten of het uiteindelijk langdurige relaties worden tussen Robin en Pearl en Claudia en Viktor. Ervaring leert inmiddels dat dit ook niet zeker is.
Tot van de zomer voor B&B Vol Liefde, hopelijk bestaat FOK dan nog want ik lees onheilspellende verhalen....
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 maart 2026 @ 00:29:14 #139
22592 crew  Ole
pi_220260774
Gilbert mag gewoon het land niet uit van justitie.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220260777
Dat huisje waarin hij gefilmd werd was zeker een kliniek waar hij zat...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220260778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:29 schreef Ole het volgende:
Gilbert mag gewoon het land niet uit van justitie.
Huh? Zat ie aan een enkelband thuis ofso? Sorry, moet lachen, maar als dit een verzinsel is, is dat ook weer best kwalijk.
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 maart 2026 @ 00:40:47 #142
22592 crew  Ole
pi_220260784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh? Zat ie aan een enkelband thuis ofso? Sorry, moet lachen, maar als dit een verzinsel is, is dat ook weer best kwalijk.
Ik bedoelde het zou zo maar kunnen. De reden van zijn thuisblijven zullen we wellicht nooit te horen krijgen ;)
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 maart 2026 @ 00:41:56 #143
22592 crew  Ole
pi_220260786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat huisje waarin hij gefilmd werd was zeker een kliniek waar hij zat...
Het zag er niet heel huiselijk uit inderdaad
pi_220260788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:40 schreef Ole het volgende:

[..]
Ik bedoelde het zou zo maar kunnen. De reden van zijn thuisblijven zullen we wellicht nooit te horen krijgen ;)
Hahaha, ok, wel oppassen met insinuaties, voor je het weet krijg je een claim van smaad aan je broek van Gilleber.. :D
pi_220260812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Het zag er niet heel huiselijk uit inderdaad
Beetje klinisch in een bosrijke omgeving.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220261873
Ik vond de reünie saai, heb veel doorgespoeld.
Elsje mag wel dankbaar zijn dat ze van die engerd af is.
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:14:19 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220265025
Wat is het dan weer snel voorbij ineens. Mijn twee centjes dan nog even:

Monique --> Verwacht. Peter vond ik een beetje raar doen. En wat is haar gezicht toch raar. En weinig publiek bij de Pink Floyd cover van een coverband :D Netjes dat ze nog zijn geweest.
Klaas --> Verwacht. Openhartig gesprek. Juiste conclusie.
Hans --> Verwacht. Dat spatte er ook niet echt af van zijn kant. Hij wil nog steeds heel graag een ander beeld van zichzelf laten zien.
Claudia --> Gehoopt dat ze voor deze man zou gaan en niet voor de andere – die ook nogal sikkeneurig was eronder. Mooie manier van latten zo in de keller.
André --> Prima joh, ga lekker socializen hoe jij wil. Tijd zat om nog een leuke vrouw tegen het lijf te lopen en de eerste stappen op het liefdespad te betreden, zonder camera (en ouders, zou ik aanraden).
Hanneke --> Sja. Ze gaf wel netjes toe dat het er niet uit is gekomen. Die ene ik-ga-niet-met-de-apres-ski-mee-man was tijdens de reunie wederom .... intrigerend.
Robin --> O+ O+ !!!
pi_220267464
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:14 schreef Quoi het volgende:
Wat is het dan weer snel voorbij ineens. Mijn twee centjes dan nog even:

Monique --> Verwacht. Peter vond ik een beetje raar doen. En wat is haar gezicht toch raar. En weinig publiek bij de Pink Floyd cover van een coverband :D Netjes dat ze nog zijn geweest.
Klaas --> Verwacht. Openhartig gesprek. Juiste conclusie.
Hans --> Verwacht. Dat spatte er ook niet echt af van zijn kant. Hij wil nog steeds heel graag een ander beeld van zichzelf laten zien.
Claudia --> Gehoopt dat ze voor deze man zou gaan en niet voor de andere – die ook nogal sikkeneurig was eronder. Mooie manier van latten zo in de keller.
André --> Prima joh, ga lekker socializen hoe jij wil. Tijd zat om nog een leuke vrouw tegen het lijf te lopen en de eerste stappen op het liefdespad te betreden, zonder camera (en ouders, zou ik aanraden).
Hanneke --> Sja. Ze gaf wel netjes toe dat het er niet uit is gekomen. Die ene ik-ga-niet-met-de-apres-ski-mee-man was tijdens de reunie wederom .... intrigerend.
Robin --> O+ O+ !!!
Betere samenvatting had ik niet kunnen schtijven

Elsje. Glibberige Gilbert is dus eigenlijk gluiperige Gilbert. Hij was een heel leven bij elkaar gefantaseerd. Ze was echt wel ontdaan.
pi_220267757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 00:07 schreef Firuze60 het volgende:
Epiloog:

Wat zag Pearl er fantastisch uit op hun huwelijksdag! En mooi dat er toch een kind mee naar Zweden komt, hopelijk blijft Robin zoals ie nu is ipv die enorme hork aan het begin van de uitzendingen.

Claudia, schitterend kleurrijk mens, test haar kerels uit en kiest voor Victor (wat ik wel had verwacht, die Hans lijkt mij uiteindelijk een zwabber).
Victor kan niet wachten om weer op onschuldige mensen te schieten. Mongool dat het is.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:50:38 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220268069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:04 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Betere samenvatting had ik niet kunnen schtijven

Elsje. Glibberige Gilbert is dus eigenlijk gluiperige Gilbert. Hij was een heel leven bij elkaar gefantaseerd. Ze was echt wel ontdaan.
Behalve dat ik dus Elsje was vergeten! Niet de minste. Wat een verhaal is dat. Al lieten ze allebei in het midden wat er nu echt aan de hand was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')