abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220193096
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is. :').

Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Nog even dit dan, als ik hier een verslagje tik is het altijd over de laatste uitzending op Videoland. Soms zodra de uitzending online staat of de volgende dag.

Nog een saaie aflevering te gaan voor de reunie.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:10:39 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220193401
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is. :').

Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
Kijk maar uit of ik doe een plasje over jou.
pi_220193480
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe.. :r
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 16:56:16 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220193697
Zullen er het modden en users aanspreken aan de mods overlaten?
Er is al wat over gezegd en dan stopt het ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:08:39 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220193780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Om nog even terug te komen op de aflevering van vandaag op Videoland. Glijbert vind ik wel de meest onaantrekkelijke en opdringerige kerel die er ooit rondliep op WVL. Kreeg er bijna kotsneigingen van met zijn gejank en een kettinkje van zijn moeder te geven aan de liefde van zijn leven, jasses nog an toe.. :r
Nou he? En al die mannen die ineens dagboeken bijhouden en brieven gaan schrijven.
pi_220194492
Het is idd een saai seizoen. Echt 0 interessante karakters maar echt een paar van de meest saaie mensen die ik in jaren op tv gezien heb (Andre en Hanneke vooral).
Maar leuk dat Robin iemand lijkt te hebben. Die Gilbert is trouwens echt een engnek 1e klas, hoe je daar tot aangetrokken kan voelen is mij een raadsel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 februari 2026 @ 20:32:23 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220195249
Ik zie bij Elsje geen echte liefde. Die Gilbert is eng met dat cadeautje van zijn moeder. Brrr.

Hanneke geen verrassing. Die heeft koelkast in het hart en een diepvries daaronder.

Monique krijg ik geen hoogte van. Dat gaat ook niks worden.
Oh en Pearl lacht teveel. Claudia beetje raar dat ze voor twee mannen kiest. Klinkt nep.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:35:11 #108
338319 ZarB
Piña colada
pi_220195696
Mijn hemel die Glibert.

Echt 100% rijp voor de ggz.

Moord-zelfmoord kandidaatje. I'm telling you. :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:57:50 #109
208890 June.
Seriously?
pi_220196121
Ik vind die Gilbert ook zo onaantrekkelijk. Qua innerlijk en uiterlijk. Maar ja. Op elk potje past blijkbaar een deksel.
Shine bright like a diamond.
pi_220196287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:35 schreef ZarB het volgende:
Mijn hemel die Glibert.

Echt 100% rijp voor de ggz.

Moord-zelfmoord kandidaatje. I'm telling you. :r
Jij durft.. :D Maar goed, de man is niet helemaal honderd. En Elsje blind.

De laatste aflevering zometeen..

Pearl en Robin samen koesen O+ , jajaja, altijd gek als iemand een bril ophoudt in bed, lijkt mij beroerd slapen en dat niet alleen.. Vals zingen met gitaar van Robin even doorgescrolld.

Oh got, die andere twee had ik liever niet samen in een bed willen zien. :X

Hans vind ik toch wel een echte bejaarde uitgebluste zeventiger, hoor. Thea is veel energieker. Wel duidelijk eenrichtingsverkeer. Hij is nog niet helemaal genezen van Iris.

Bij Debbie en Andre krijg ik het gevoel van een soort verstandshuwelijk, allemaal wat slapjes. En die ouders zo blij, hmmm.

Claudia was letterlijk en figuurlijk het meest kleurrijke type van deze serie, zonder haar was het allemaal oersaai geweest.

[ Bericht 35% gewijzigd door Firuze60 op 25-02-2026 00:49:10 ]
pi_220196804
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, kunnen jullie me alvast voorbereiden?

Zien we Gilbert en Elsje zoenen en worden ze wakker in 1 bed? Zo ja, in welke minuten, dan spoel ik met mijn ogen dicht door.
  woensdag 25 februari 2026 @ 08:56:39 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220197065
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:16:10 #113
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220197820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Het idee dat Gilbert die sieraden van zijn moe al met voorbedachten rade had meegenomen. Dan spoort je zo hard niet. Oei.
Nee en dan na een paar dagen samen zijn het geven als grote liefde, doodeng
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:21:03 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220197838
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220197849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Me :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 25 februari 2026 @ 10:31:00 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220197874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:23 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Toen Gilbert en Elsje naar het hotel liepen deed Gilbert me opeens enorm denken aan Gru uit Despicable Me :D
Vreemd, ik vind Gru namelijk best sympathiek.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 25 februari 2026 @ 12:22:03 #117
338319 ZarB
Piña colada
pi_220198616
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Elsje over een paar jaar vastgeketend wordt teruggevonden in een ijskelder, dan bleek dit toch niet het allersaaiste seizoen ooit te zijn geweest.
Ook nog een optie ja!

Edit: verkeerde gequote

[ Bericht 22% gewijzigd door ZarB op 25-02-2026 16:21:25 ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 februari 2026 @ 13:05:12 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220198966
quote:
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
  woensdag 25 februari 2026 @ 16:20:22 #119
338319 ZarB
Piña colada
pi_220199900
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Goed gespot ja. Dat is wel extreem vreemd. Hopelijk vragen ze daar naar bij de reunie.
Ik heb echt medelijden met Leonie ter Braak. Je zal maar tegenover dat geschifte stel zitten en nog een semi leuk interviewtje moeten doen :r
pi_220201549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 07:41 schreef exode het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, kunnen jullie me alvast voorbereiden?

Zien we Gilbert en Elsje zoenen en worden ze wakker in 1 bed? Zo ja, in welke minuten, dan spoel ik met mijn ogen dicht door.
Er staat notabene een verslag van de laatste uitzending vlak boven jouw post.

De scene in de ochtend met Glibbert en Elsje daar expres geskipt. Dus je was al gewaarschuwd :D
pi_220201632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Inderdaad, hoe kan die man dit publieke beeld van hemzelf nog terugdraaien?
pi_220203474
De donderdag aflevering gezien die vanavond te zien gaat zijn op RTL 4. Klaas maakt schoon schip en stuurt beide vrouwen weer naar Nederland. Klaas is een hopeloos geval gebleken die nooit aan deze show had mee moeten doen. Is er duidelijk nog niet klaar voor en wil zoals het voorheen ging, maar zo werkt dat niet natuurlijk. Denk ook dat de productie geen deelnemers heeft kunnen vinden die hij geschikt acht, of heeft niet zijn juiste wensen doorgegeven anders had hij niet eens mee mogen doen wegens te weinig belangstelling zoals dat ook wel eens bij de zomer B&B Vol Liefde gebeurde bij deelnemers. Blijkbaar konden ze niemand anders vinden, dus dan toch die Klaas maar met zijn wensenlijst van heb ik jouw daar...
Claudia weer helemaal in haar knollentuin en dan weet je wat je ziet, en vooral gaat horen, een orgastisch gekir van jewelste en die 2 mannen erbij krijgen een soort ingehouden onpasselijkheid er van maar proberen dat nog wel wat te verbergen waardoor je die gasten ziet, van moet ik nu gewoon mee lachen omdat het echt grappig is, of moet ik heel ongemakkelijk mee gaan lachen omdat het awkward is, en dat laatste gebeurd dan ook...Dit keer was het vanwege een ballonvaart waar superlatieven te kort schoten en we die allemaal moesten aanhoren gelardeerd met sfeervolle klassieke muziek.
Hanneke zat voor haar gelukkig maar kort aan Philip vast want voor wat zijn laatste 1 op 1 date goed en wel op gang kwam maakt hij in de auto al duidelijk dat hij er weer vandoor zou gaan. Hij zag gewoon dat zij en Dave een betere klik hadden. Gelukkig haalde hij dus voor Hanneke al de kastanjes uit het spreekwoordelijke vuur en vertrok weer in zijn moeilijk startende oldtimer richting Nederland...althans een poging daartoe want ik gaf die bak niet lang meer dus of hij thuis is gekomen dat zullen we merken aan de reünie aflevering als hij daar ook bij aanwezig is of niet. Of hij laat dat ook lekker links liggen net als die apres-ski waar hij niet aanwezig was want 'te moe'. Dave en Hanneke zijn voor hun doen wel gewaagd aan elkaar want alle 2 grijze muizen dus het zal me niets verwonderen dat die 2 het tot een goed einde hebben kunnen brengen, wait and see.
Monique en Peter gingen in een stroomloos Chalet kijken of er al verdere stappen gemaakt konden worden en dat lijkt de goede kant op te gaan. Moet als ik Peter hoor praten altijd een beetje aan Matthijs van Nieuwkerk denken aan zijn woordkeuze en dingen verwoorden. Maar Monique ontdooit ondanks de koude wel bij hem zo bleek in de aflevering.
Andre heeft zijn vriendinnetje gevonden in Debbie. Yasmine werd weer huiswaarts gezonden naar die kakkerlakkenstad van haar...met je Feyenooit sjaaltje...Kwam wat pathetisch over. De scene dat Andre en Debbie een zoentje gaven was natuurlijk gestaged door productie: "nou dit verdiend wel een zoentje voor het eindshot toch". Ja mooi, die handjes in elkaar, ja mooi!" Ok, it's a wrap!"
Nog 2 afleveringen te gaan en dan wachten op de reünie aflevering. Schijnt wel weer spraakmakend te worden heb ik begrepen...

[ Bericht 3% gewijzigd door freaky40 op 26-02-2026 02:35:00 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_220203480
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Hey hey, de reünie moet vooral leuk blijven.
pi_220203999
quote:
Dit _O- Die man is zo'n wandelende rode vlag. Ik hoop dat Elsje dat uiteindelijk ook door heeft gehad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220204862
Wel.zin in de reünie. Dat is denk ik nog het leukste :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')