abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220186112
De woensdag aflevering van deze week op RTL gezien inmiddels. Wederom weer een uitstroom van dates bij met name Monique. Zowel Harm als Freddy zijn gesneuveld, en daar kwamen ze zelf ook wel achter dat hun verblijf kansloos zou zijn met 'bokito' Peter die wel erg in zichzelf aan het geloven is...Harm had nog een heel gedicht gemaakt waar hij zelf nog het meest om griende, van zijn eigen pathetische gewauwel. Gênante TV. Maar goed, Harm ging zoals hij gekomen is, per fiets weer huiswaarts. Van Freddy weinig gezien en weinig van gevonden omdat hij er maar zo kort was. Nu zijn Monique en Peter samen om uit te zoeken of dit kans van slagen gaat hebben in de toekomst, de ja de nee. Meestal krijgen we in de reünie aflevering pas het verlossende woord en dan nog weet je niet hoe het dáárna gegaan is...
Thea bij Hans. Ze is me er eentje, dominanter als Hans wie had dat kunnen bedenken. Ze dringt zich erg aan hem op, begint hem te kussen en is wat dat betreft best vrijpostig, zo erg zelfs dat Hans daar aan moet wennen. Ook niet zeker of dit een kans van slagen heeft, maar ze heeft wel 'de beste papieren' denk ik van alle dates tot nu toe daar in Noorwegen. Ze heeft ook het voordeel dat ze geen schapenoog hoefde uit te zuigen, maar 'gewoon' garnalen eten is een beter alternatief natuurlijk..
Klaas en zijn dates Barbara en groot oog Saskia hadden een gezellig uitje. Nog steeds niet echt duidelijk wat Klaas wil, Barbara gaat wel weg is de bedoeling, en dat zien we in de donderdagaflevering. Die quotes die Saskia geeft, ik weet het niet. Het lijkt wel een typetje en alsof ik naar Iris Rulkens kijk, die haar trouwens nog steeds moet imiteren. Ze is trouwens niet echt actief daarin dit seizoen met imitaties uit WvL.
Het lijkt na een flink standje van zijn moeder, dat Andre spijkers met koppen heeft geslagen. Debbie moet het gaan worden. Ze vind het helpen in de keuken erg leuk, en Andre ook en visa versa. Nu moet spraakwaterval Yasmine nog op de hoogte gesteld worden.
Hanneke blijft aanmodderen. Philip lijkt me een beetje autistisch, kon de hele nacht niet slapen van alle indrukken. Ging wel skiën maar niet apres-skiën tot grote ontsteltenis van de vriendinnen van Hanneke maar ze vonden 'dat echt niet kunnen', ze hadden hem graag ontmoet. Lekker belangrijk verder, als het echt wat gaat worden met Philip komen ze daar zelf wel achter. Philip komt niet voor die hijgerige vriendinnen kliek maar voor Hanneke. Maar dat Philip geen blijvertje wordt zie je ook al van mijlen ver aan komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2026 @ 17:25:03 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220186152
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De woensdag aflevering van deze week op RTL gezien inmiddels. Wederom weer een uitstroom van dates bij met name Monique. Zowel Harm als Freddy zijn gesneuveld, en daar kwamen ze zelf ook wel achter dat hun verblijf kansloos zou zijn met 'bokito' Peter die wel erg in zichzelf aan het geloven is...Harm had nog een heel gedicht gemaakt waar hij zelf nog het meest om griende, van zijn eigen pathetische gewauwel. Gênante TV. Maar goed, Harm ging zoals hij gekomen is, per fiets weer huiswaarts. Van Freddy weinig gezien en weinig van gevonden omdat hij er maar zo kort was. Nu zijn Monique en Peter samen om uit te zoeken of dit kans van slagen gaat hebben in de toekomst, de ja de nee. Meestal krijgen we in de reünie aflevering pas het verlossende woord en dan nog weet je niet hoe het dáárna gegaan is...
Thea bij Hans. Ze is me er eentje, dominanter als Hans wie had dat kunnen bedenken. Ze dringt zich erg aan hem op, begint hem te kussen en is wat dat betreft best vrijpostig, zo erg zelfs dat Hans daar aan moet wennen. Ook niet zeker of dit een kans van slagen heeft, maar ze heeft wel 'de beste papieren' denk ik van alle dates tot nu toe daar in Noorwegen. Ze heeft ook het voordeel dat ze geen schapenoog hoefde uit te zuigen, maar 'gewoon' garnalen eten is een beter alternatief natuurlijk..
Klaas en zijn dates Barbara en groot oog Saskia hadden een gezellig uitje. Nog steeds niet echt duidelijk wat Klaas wil, Barbara gaat wel weg is de bedoeling, en dat zien we in de donderdagaflevering. Die quotes die Saskia geeft, ik weet het niet. Het lijkt wel een typetje en alsof ik naar Iris Rulkens kijk, die haar trouwens nog steeds moet imiteren. Ze is trouwens niet echt actief daarin dit seizoen met imitaties uit WvL.
Het lijkt na een flink standje van zijn moeder, dat Andre spijkers met koppen heeft geslagen. Debbie moet het gaan worden. Ze vind het helpen in de keuken erg leuk, en Andre ook en visa versa. Nu moet spraakwaterval Yasmine nog op de hoogte gesteld worden.
Hanneke blijft aanmodderen. Philip lijkt me een beetje autistisch, kon de hele nacht niet slapen van alle indrukken. Ging wel skiën maar niet apres-skiën tot grote ontsteltenis van de vriendinnen van Hanneke maar ze vonden 'dat echt niet kunnen', ze hadden hem graag ontmoet. Lekker belangrijk verder, als het echt wat gaat worden met Philip komen ze daar zelf wel achter. Philip komt niet voor die hijgerige vriendinnen kliek maar voor Hanneke. Maar dat Philip geen blijvertje wordt zie je ook al van mijlen ver aan komen.
Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.
Hanneke heeft afscheid genomen van Philip.
Andre heeft al voor debbbie gekozen.

Dit ter info.
pi_220186620
En bedankt voor de spoil, zover ben ik nog niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220189281
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220189316
quote:
Dat jij nog niet zo ver ben is jouw probleem _O-

Hij post in videoland topic en de aflevering is geweest toch?
pi_220189324
quote:
Als je toch vooruit kijkt, kijk dan gewoon een week vooruit of post lekker in het RTL topic.
pi_220189338
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Kreator het volgende:

[..]
Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.
Hanneke heeft afscheid genomen van Philip.
Andre heeft al voor debbbie gekozen.

Dit ter info.
Nog even wachten en ik post over aflevering 26, dikke vette spoilers.. :D

Robin heeft een beetje moeite met zijn twee prachtige dames. Wat is Pearl toch een schat van een mens, ahum "Yes I am a winner." Zelfs de vriendin Simone komt langs en Pearl gaat een schildercursus Maluwana geven. Dan schilder je je innerlijke race, ok dan.. Robin houdt Chrysthell nog even als reserve mocht het met Pearl niet lukken. Zo dan, das weer leuk voor Pearl om terug te zien.

Claudia vindt Victor echt een testosteronaap met een zachte kant. Maar ze kan niet kiezen en stelt aan de mannen voor om met allebei te gaan daten, cool! :D Ze laat ze heel handig iig nog even het werk van Ben afmaken. Hans is een diepe oceaan en Victor een mooie rivier.. _O-

Andre en Debby, hoop dat het wat wordt. Ze ontmoet de hele schoonfamilie, inclusief opa, oma, tante en nichtje en gelijk allemaal drie klapzoenen.. (dat is herkenbaar wel, ontmoet mijn eigen familie niet vaak, laatste tijd veel bij begrafenissen, maar drie zoenen is er niet uitgeramd ondanks de corona, haha)

Hanneke en Dave.. :O Naja, omdat het bijna het einde is, spoel ik niet door. Wat ik echt niet snap dat ze in de sneeuw op een kaal koud bankje gaan zitten met een fles champagne, das toch ook koud? Pak een thermoskan warme chocolademelk met rum of zoiets. Koude champagne in zo'n omgeving, brrrrrr. Naja, koffers pakken en snel wegwezen uit die saaie koude bende.

Oh en die geschreven kaartjes word ik ook gallisch van (verdenk zelfs dat die geschreven zijn door de redactie).

Monique lijkt blij te zijn met Peter, een rots in de branding die ook nog kan klussen.

Elsje mag met haar Gillerd van bil in een luxe hotel. Biggelende tranen weer bij snotterdesnotter kwijlegillerd. Totaal ongeloofwaardig.

[ Bericht 57% gewijzigd door Firuze60 op 24-02-2026 01:21:31 ]
pi_220189491
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef casita het volgende:

[..]
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.
Je hoeft ze niet te lezen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220190213
Straks in het vliegtuig de nieuwe aflevering kijken *O*
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 februari 2026 @ 10:02:42 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220190684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Je hoeft ze niet te lezen!
Mijn reactie op je post had je ook niet hoeven lezen!
pi_220191114
Dat was zo weinig, daar las je niet overheen :+
Allemaal cabaretteketet!
pi_220191341
Gaan we nu werkelijk het hele topic volspammen met ellenlange, oude samenvattingen en vervolgens discussies daarover?

Ik vind het seizoen zo saai, maar alles wat daarna en op de achtergrond gebeurt, is dan wel weer om te smullen hoor. Nu weer die Hans waarvan een vriend Rob Goossens zou hebben bedreigd. Wat voor types zijn het toch die hieraan meedoen?
  dinsdag 24 februari 2026 @ 11:48:54 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220191705
Zo, de aflevering van vandaag (Videoland dus, dus vers! >:) ) al lekker gekeken. Ze zijn echt aan het afronden. Waarschuwing voor als je naar Hanneke en [ik weet niet eens meer hoe 'ie heet] kijkt: wat een gezapigheid :Z :Z

En Claudia pakt het handig aan: lekker zelf gaan uitzoeken met die 2 mannen.

Trouwens: bij de afkondiging hoorde ik dat de volgende de laatste uitzending is. Is het na morgen dan al klaar?
pi_220191857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:21 schreef exode het volgende:

Ik vind het seizoen zo saai, maar alles wat daarna en op de achtergrond gebeurt, is dan wel weer om te smullen hoor. Nu weer die Hans waarvan een vriend Rob Goossens zou hebben bedreigd. Wat voor types zijn het toch die hieraan meedoen?
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.

Ja boeiend wat een vriend van Hans nou weer uit spookt. Daar heeft Hans zelf toch niks mee te maken?
pi_220191894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.

Ja boeiend wat een vriend van Hans nou weer uit spookt. Daar heeft Hans zelf toch niks mee te maken?
Dat is misschien ook wel zo.
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 12:25:08 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220191907
quote:
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaan
Hier hoeft niet gespoilerd te worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 12:28:09 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220191921
Kunnen we het hier gezellig houden onderelkaar, stop maar met dat gehakketak op elkaar. En over spoilers hier, hier hoeven geen spoilers
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 februari 2026 @ 12:32:02 #93
22592 crew  Ole
pi_220191944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:48 schreef Quoi het volgende:
Zo, de aflevering van vandaag (Videoland dus, dus vers! >:) ) al lekker gekeken. Ze zijn echt aan het afronden. Waarschuwing voor als je naar Hanneke en [ik weet niet eens meer hoe 'ie heet] kijkt: wat een gezapigheid :Z :Z

En Claudia pakt het handig aan: lekker zelf gaan uitzoeken met die 2 mannen.

Trouwens: bij de afkondiging hoorde ik dat de volgende de laatste uitzending is. Is het na morgen dan al klaar?
Dan komt nog de reünie!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220192292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaan
Hier hoeft niet gespoilerd te worden
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 februari 2026 @ 13:20:18 #95
22592 crew  Ole
pi_220192306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:

[..]
@Dotteke bedoelde denk ik dat er geen spoilertags gebruikt hoeven te worden. In dit topic hebben de meesten al alles gezien wat beschikbaar is op Videoland.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 13:22:23 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220192318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruit
pi_220192323
Oh op die manier.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 februari 2026 @ 13:51:02 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220192452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 14:22:18 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220192603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:32 schreef Ole het volgende:

[..]
Dan komt nog de reünie!
Oja, maar daar dus nog even voor wachten natuurlijk.

@freaky40 Het is hier posten op eigen risico. Dit topic is bedoeld om lekker alles tot zover mogelijk vooruit te kijken. Prima als je hier post, maar dan ga je dingen zien die je nog moet bekijken. Eigen risico :* Maar enough said.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 februari 2026 @ 14:45:30 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220192738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:22 schreef Quoi het volgende:
Maar enough said.
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is. :').

Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')