Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De woensdag aflevering van deze week op RTL gezien inmiddels. Wederom weer een uitstroom van dates bij met name Monique. Zowel Harm als Freddy zijn gesneuveld, en daar kwamen ze zelf ook wel achter dat hun verblijf kansloos zou zijn met 'bokito' Peter die wel erg in zichzelf aan het geloven is...Harm had nog een heel gedicht gemaakt waar hij zelf nog het meest om griende, van zijn eigen pathetische gewauwel. Gênante TV. Maar goed, Harm ging zoals hij gekomen is, per fiets weer huiswaarts. Van Freddy weinig gezien en weinig van gevonden omdat hij er maar zo kort was. Nu zijn Monique en Peter samen om uit te zoeken of dit kans van slagen gaat hebben in de toekomst, de ja de nee. Meestal krijgen we in de reünie aflevering pas het verlossende woord en dan nog weet je niet hoe het dáárna gegaan is...
Thea bij Hans. Ze is me er eentje, dominanter als Hans wie had dat kunnen bedenken. Ze dringt zich erg aan hem op, begint hem te kussen en is wat dat betreft best vrijpostig, zo erg zelfs dat Hans daar aan moet wennen. Ook niet zeker of dit een kans van slagen heeft, maar ze heeft wel 'de beste papieren' denk ik van alle dates tot nu toe daar in Noorwegen. Ze heeft ook het voordeel dat ze geen schapenoog hoefde uit te zuigen, maar 'gewoon' garnalen eten is een beter alternatief natuurlijk..
Klaas en zijn dates Barbara en groot oog Saskia hadden een gezellig uitje. Nog steeds niet echt duidelijk wat Klaas wil, Barbara gaat wel weg is de bedoeling, en dat zien we in de donderdagaflevering. Die quotes die Saskia geeft, ik weet het niet. Het lijkt wel een typetje en alsof ik naar Iris Rulkens kijk, die haar trouwens nog steeds moet imiteren. Ze is trouwens niet echt actief daarin dit seizoen met imitaties uit WvL.
Het lijkt na een flink standje van zijn moeder, dat Andre spijkers met koppen heeft geslagen. Debbie moet het gaan worden. Ze vind het helpen in de keuken erg leuk, en Andre ook en visa versa. Nu moet spraakwaterval Yasmine nog op de hoogte gesteld worden.
Hanneke blijft aanmodderen. Philip lijkt me een beetje autistisch, kon de hele nacht niet slapen van alle indrukken. Ging wel skiën maar niet apres-skiën tot grote ontsteltenis van de vriendinnen van Hanneke maar ze vonden 'dat echt niet kunnen', ze hadden hem graag ontmoet. Lekker belangrijk verder, als het echt wat gaat worden met Philip komen ze daar zelf wel achter. Philip komt niet voor die hijgerige vriendinnen kliek maar voor Hanneke. Maar dat Philip geen blijvertje wordt zie je ook al van mijlen ver aan komen.
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt voor de spoil, zover ben ik nog niet.
Dat jij nog niet zo ver ben is jouw probleemquote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Als je toch vooruit kijkt, kijk dan gewoon een week vooruit of post lekker in het RTL topic.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Nog even wachten en ik post over aflevering 26, dikke vette spoilers..quote:Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.
Hanneke heeft afscheid genomen van Philip.
Andre heeft al voor debbbie gekozen.
Dit ter info.
Je hoeft ze niet te lezen!quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef casita het volgende:
[..]
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:21 schreef exode het volgende:
Ik vind het seizoen zo saai, maar alles wat daarna en op de achtergrond gebeurt, is dan wel weer om te smullen hoor. Nu weer die Hans waarvan een vriend Rob Goossens zou hebben bedreigd. Wat voor types zijn het toch die hieraan meedoen?
Dat is misschien ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.
Ja boeiend wat een vriend van Hans nou weer uit spookt. Daar heeft Hans zelf toch niks mee te maken?
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaanquote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dan komt nog de reünie!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:48 schreef Quoi het volgende:
Zo, de aflevering van vandaag (Videoland dus, dus vers!) al lekker gekeken. Ze zijn echt aan het afronden. Waarschuwing voor als je naar Hanneke en [ik weet niet eens meer hoe 'ie heet] kijkt: wat een gezapigheid
![]()
![]()
En Claudia pakt het handig aan: lekker zelf gaan uitzoeken met die 2 mannen.
Trouwens: bij de afkondiging hoorde ik dat de volgende de laatste uitzending is. Is het na morgen dan al klaar?
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaan
Hier hoeft niet gespoilerd te worden
@Dotteke bedoelde denk ik dat er geen spoilertags gebruikt hoeven te worden. In dit topic hebben de meesten al alles gezien wat beschikbaar is op Videoland.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruitquote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, maar daar dus nog even voor wachten natuurlijk.quote:
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |