Ah, thanks!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft Nederlands van zijn ouders geleerd want hij woont sinds zijn 2e in Andorra. Daarvoor woonde hij in Vianen. (Utrecht)
En Renske is al met der hooivork onderwegquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:37 schreef aquawoman het volgende:
Danique en Daniel (tsjechie, Renske) verwachten een B&B kindje
https://www.ad.nl/show/da(...)te-kindje~a1b9b28ae/
Ik ben vooral benieuwd naar de inmiddels al veel besproken reunie, waar Gilbert schijnbaar nogal door de mand valt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:16 schreef exode het volgende:
Wij lopen 1 aflevering achter met Videoland.
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe Elsje terugkijkt op dit hele avontuur en met name Gilbert. De aflevering met de barista die aankomt was zo exemplarisch. Het is een enorme kleuter in zijn gedrag.
Zij leert geen enkele andere man kennen. En ja dat doet ze zeker ook zelf.
En die Hanneke, zonder haar vriendinnen zou ze niet eens weten hoe de mannen heten volgens mij. Zij voeren de gesprekken en stellen wel vragen. Heel bijzonder.
Ik vind het helemaal niet zielig voor Elsje, haar hele houding was ook behoorlijk achterbaks. Wat dat betreft verdienen ze elkaar. Ook hoe ze haar gasten ontving, eentje moest op een soort vliering slapen in dat schuurtje van haar. Doe dan niet mee aan zo'n programma, suffe trien, haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de inmiddels al veel besproken reunie, waar Gilbert schijnbaar nogal door de mand valt.
Vind het ergens wel zielig voor Elsje, maar ik snap ook niet wat ze in die glijer ziet. Hij ligt regelmatig onderuit op de bank en wordt graag bediend. Maakt zich vooral niet te moe.
Vreselijk om te zien ja. Ook als hij een dagje alleen is, als Elsje met een andere kandidaat iets gaat doen. Dan gaat hij de hele dag in zijn bed liggen met zijn Ipad. Lamme tak. Ik zou er dan ook op mijn eentje op uit gaan en de omgeving verkennen (hij heeft toch een auto daar) of lekker gaan wandelen of zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de inmiddels al veel besproken reunie, waar Gilbert schijnbaar nogal door de mand valt.
Vind het ergens wel zielig voor Elsje, maar ik snap ook niet wat ze in die glijer ziet. Hij ligt regelmatig onderuit op de bank en wordt graag bediend. Maakt zich vooral niet te moe.
Eens, ik was in het begin 'bang' voor weer zo'n vreselijke 'mama Mo', maar dat is totaal anders geblekenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:35 schreef Stepperoller het volgende:
Moeder van Andre is echt een topper
Het is zeker geen mama mo. Maar wel een bemoeial. Ook moet André nodig eens los komen van zijn moeder haar boezem.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, ik was in het begin 'bang' voor weer zo'n vreselijke 'mama Mo', maar dat is totaal anders gebleken
Dat laatste wel ja, maar was ze zo'n bemoeial als Mo geweest was ze bij elk 1-op-1 moment op de sneeuwscooter achter ze aan gekomen met een kan koffie enzoquote:Op zondag 15 februari 2026 14:23 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Het is zeker geen mama mo. Maar wel een bemoeial. Ook moet André nodig eens los komen van zijn moeder haar boezem.
Eens. Gewoon oprechte interesse in haar kind zonder de spotlight te pikken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind haar geen bemoeial. Ze vraagt wel hoe het is en of hij al gekust heeft en zo. Dat is belangstelling/nieuwsgierigheid. Maar ze bemoeit zich niet met wat hij wel of niet moet doen.
Dit is het videoland topic...quote:Op maandag 16 februari 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
De aflevering van komende woensdag er op zitten hier.
Te lange tekst om te lezen
Klaas heeft zelf een hoop meegemaakt, maar wil eigenlijk een vrouw van zijn leeftijd die nog niets heeft meegemaakt en liefst geen kinderen heeft, alles uit haar handen laat vallen en bereid is binnen een jaar bij hem in te trekken.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
De aflevering van komende woensdag er op zitten hier. Klaas krijgt krullenbol-bimbo Saskia als nieuwe date en mogelijk laatste(?) op bezoek. Een soort kruising tussen een jonge Patricia Paay en Iris Rulkens (zei van de imitaties van B&B Vol Liefde en WvL deelnemers) Het is me er eentje, vind haar toontje waarop ze praat al bloed irritant en zo mogelijk haar oog opslag met wijd opengesperde ogen zo niet nog irritanter. Klaas vind haar leuk, maar dat vond hij van al zijn dates. Ze heeft wel jonge kinderen ook dus dit is bij voorbaat al mission impossible, maar hij wil het even aan kijken, nou dan weet je wel waar ze beland...in haar auto terug naar Nederland. Barbara staat ook al op het punt van vertrek denk ik zo.
Vind die nieuwe vrouw veel leuker dan Pearl. Denk dat Pearl, als ze eenmaal 'gewonnen' heeft, heel bezitterig en veeleisend wordt.quote:Robin heeft flink huisgehouden bij Pearl op de avond voor nieuwe date Jeanette arriveerde bij het huis met hottub van Robin. Die hottub zal flink gereinigd moeten worden van alle lichaamssappen die daar rijkelijk gevloeid zullen hebben nadat het camerateam vertrokken was ga ik vanuit...Pearl 'heeft zich opengesteld' aan Robin, ik denk letterlijk...wagenwijdbeens...En nu moet Jeanette Robin nog op andere gedachten zien te brengen, ook mission impossible, Pearl was er al zuur over dat ze er nu haar weer bij hebben. We gaan het zien.
Vreselijke man, die Glijbert.quote:Elsje en Gilbert hebben bezoek gekregen van een mogelijk nieuwe kanshebber voor haar, de Rotterdamse Ernst die heeft hobbies;...vuurspuwen...Nou, Gilbert vond daar natuurlijk wat van en stelde hem kritische vragen en waren een tikkeltje arrogant van aard zoals we Gilbert kennen. Die is nu de man in huis, en niemand komt aan ZIJN. Elsje anders wordt de psychopaat in Gilbert aangewakkerd, met zijn angstaanjagende kinnebakkus en riekende gebitje....![]()
Dat vind ik ook. Ze heeft de kwaliteiten van het eerste meisje, maar deze is meer meisje meisje, waar die ander een beetje lomp overkwam, vond ik. Denk in elk geval dat dit best wel een match is. Dus dat andere meisje kan haar bokshandschoenen wel weer inpakken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:01 schreef Kreator het volgende:
Nou, de kaarten zijn geschud. Van mij mag het wel afgelopen zijn. Of er komt geen liefde omdat ze 120 kinderen hebben, of de liefde is er al en het is gedaan.
Nieuwste meisje bij Andre past wel bij hem.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is het videoland topic...
En het is ook wel handig dat ze thuis is in de horecaquote:Op woensdag 18 februari 2026 09:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die nieuwe bij andre is wel een perfect match vind ik.
Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is het videoland topic...
Die bedoel ik inderdaad, pffff, namen!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind die Saskia bij Klaas echt vervelend. Sowieso het feit dat haar gezicht niet beweegt, maar ook hoe valig ze naar Barbara doet. Terwijl Barbara wel gewoon zichzelf blijft. En die stem ook van Saskia!
Debbie bij Andre lijkt me een goeie match - inderdaad een wat rustigere en vrouwelijkere versie van Mylene.
Peter en Monique vind ik beiden niet sympathiek, dus die passen wel bij elkaar.
Hanneke...
Ik ben benieuwd of Hans over de schaduw van Iris heen kan stappen en het met Thea wat wordt - ze is in ieder geval wel lekker voortvarend en brengt wat lol in zijn leven
Maar hier lopen we dus al een week vooruitquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...
Doordat Saskia me zo aan 'die WvL/B&BvL typetjes mevrouw' doet denken kan ik niets wat ze zegt serieus nemen. Ze kan er misschien niks aan doen, maar het is alsof ik op steeds op de clue van een niet zo leuke grap zit te wachten -die dan niet komt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind die Saskia bij Klaas echt vervelend. Sowieso het feit dat haar gezicht niet beweegt, maar ook hoe valig ze naar Barbara doet. Terwijl Barbara wel gewoon zichzelf blijft. En die stem ook van Saskia!
maar hier lopen we een week vooruit....quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...
De aflevering die hij op maandag keek, was de woensdag ervoor al op VL te zien, maar RTL-kijkers kunnen deze pas vanavond kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
maar hier lopen we een week vooruit....
Dat maakt toch niet uit.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar hier lopen we dus al een week vooruit
Dus dat.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De aflevering die hij op maandag keek, was de woensdag ervoor al op VL te zien, maar RTL-kijkers kunnen deze pas vanavond kijken.
Om niet in het RTL topic te spoileren, post hij z'n commentaar op maandag dus hier. Logisch
Nou ja, waarom dan niet 24 uur wachten en gewoon in het RTL topic posten? Hier is het toch vooral mosterd na de maaltijd. De meesten hier zijn al 3 afleveringen verder.quote:
Dat de aflevering erbij staat is voor mij nogal verwarrend omdat hij refereert aan de RTL-aflevering. afijn, die discussie is hier al een keer gevoerd. Ga ik niet nog een keer doen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Dat mag hij toch lekker zelf weten? Er staat ook netjes bij welke aflevering het is.
Hij krijgt minder reacties op zijn posts als hij verder achterloopt, omdat het inderdaad voor veel mensen monsterd is, maar het is gewoon ontopic en nog een spoiler in het andere topic.
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef exode het volgende:
Ik zit uberhaupt niet op hele essays te wachten over afleveringen. Maar ik stoor me niet aan, ik negeer ze gewoon.
Ik merk dat ik momenteel meer geinteresseerd ben in alle verhalen over bijvoorbeeld Viktor met zijn poging tot doodslag in het verleden, Gilbert met de vele verhalen en losse handjes en Hans die is gesignaleerd op allerei dark rooms online.
De afleveringen zelf zijn zo saai, dat ik vaker doorspoel dan ooit.
Dat deed ze wel weer heel goed idd. Die twee passen heel goed bij elkaar denk.ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fijn dat Andre een leuke sous chef heeft gevonden. Die moeder heeft wel door dat het zo niks wordt en haar zoon grote kans heeft forever single te blijven dus heeft em ff een schop onder z'n reet gegeven.
De Hans die bij Claudia is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Precies dit. In eerste instantie vond ik Peter veel te leuk voor Monique, omdat hij een stuk communicatiever is, maar hij blijkt haar vileine evenknie te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef ZarB het volgende:
Wat is Monique toch een onsympathiek mens. Alles wat zij zegt komt eruit als gezeur en negativiteit. God verhoede dat ze een vleugje enthousiasme laat zien. Peter vind ik inmiddels Glibèrt-vibes krijgen. Ook een naar mannetje aan t worden. Past dus ook wel perfect bij Monique.
Die Hans bij Claudia gaat het over. Er zijn foto's van hem op BSDM dating sites.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Moet bij haar denken aan zo'n buikspreekpop. Alleen de mond beweegt als ze praat. Echt heel raar. Staat volgens mij verder helemaal stijf van de botox.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doordat Saskia me zo aan 'die WvL/B&BvL typetjes mevrouw' doet denken kan ik niets wat ze zegt serieus nemen. Ze kan er misschien niks aan doen, maar het is alsof ik op steeds op de clue van een niet zo leuke grap zit te wachten -die dan niet komt.
Maar dan ook niet zeuren over spoilers hier....quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat de aflevering erbij staat is voor mij nogal verwarrend omdat hij refereert aan de RTL-aflevering. afijn, die discussie is hier al een keer gevoerd. Ga ik niet nog een keer doen.
Hij moet het inderdaad lekker zelf weten. Ik stoor me er verder ook niet echt aan.
Ja, hij is ook nog maar een beginneling op het liefdespad. Ik zie dit van moeders uit ook niet zo als bemoeizucht, zoals bij moeder Mo het geval was, maar goedbedoeld advies. Ook mooi te zien dat het dan goed uitpakt. Toch even handjes vastpakken. Het begin is er. Fijn voor ze.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fijn dat Andre een leuke sous chef heeft gevonden. Die moeder heeft wel door dat het zo niks wordt en haar zoon grote kans heeft forever single te blijven dus heeft em ff een schop onder z'n reet gegeven.
Vind ze wel bij elkaar passen. Allebei leeg, zonder gevoel en geen sociale antenne.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die nieuwe bij Hanneke, moet nog uit de kast komen?
Nah niet mee eens. Ik denk dat hij er nu achterkomt dat het wel leuk is dat zij goed in de keuken is en dat ze zijn leven/passie deelt. Dat maakt het makkelijker. Denk niet dat hij perse iemand zoekt die in de keuken moet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:45 schreef ZarB het volgende:
André had ook wel in zijn aanmeldingsfilmpje mogen zeggen dat hij iemand voor in de keuken zocht.
Dit ook wel, maar ergens begrijp ik hem wel. Hm, misschien zelf ook een tikkeltje autist, hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:22 schreef Binge-watch het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter Philip. Die heeft één gezichtsuitdrukking getoond: een bang hert die de koplampen van een auto ziet naderen.
En wat gaat er toch door hem heen?
Philip wil een 1 op 1 moment met Hanneke.
Philip ziet dat het regent.
Philip: "Hanneke zullen we wandelen?"
Hanneke denkt er het hare van, maar vooruit.
Philip stapt met Hanneke in de auto, friemelt zo'n beetje de gordel kapot en zegt dat-ie naar huis gaat.
(er is nog geen stap gewandeld)
Het ongemak druipt met liters tegelijk van het scherm af. Hanneke benoemt het ook.
Philip: "je mag me altijd bellen."
Om vervolgens voor de camera te beweren dat-ie het toch maar gedaan heeft. En dat is inderdaad knap als je ziet hoe zenuwachtig en ongemakkelijk hij is.
Zit hij op het spectrum? Heeft zijn therapeut hem op pad gestuurd? Moest-ie van zijn moeder een keer van de zolder af komen? Een combinatie hiervan sluit ik ook niet uit.
Ik hoop dat hij goed slaapt en de energie kan vinden om op de reünie te verschijnen.
Wel een goede edit op het eind, met de haperende auto en de muziek die stopt.
Verderop in de aflevering kwam ik er wel op terug maar in de scene met yasmine in de keuken vond ik hem opeens erg negatief omdat zij blijkbaar geen geboren chef was. Alsof dat heel belangrijk voor hem was.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah niet mee eens. Ik denk dat hij er nu achterkomt dat het wel leuk is dat zij goed in de keuken is en dat ze zijn leven/passie deelt. Dat maakt het makkelijker. Denk niet dat hij perse iemand zoekt die in de keuken moet werken.
JA! Thanks! Ik had precies hetzelfde, maar kon er ook niet op komen. Die wangen. Ik dacht steeds aan een enge Chinese pop, maar het is gewoon echt letterlijk dit! Ook zo'n vreemde manier van praten dat alleen het bovenste deel van haar gebit beweegt ofzo. Echt heel kunstmatig. Maar goed, wij hebben hier het goede voornemen, dat als je iets negatiefs over iemand zegt, dan móet je ook iets positiefs zeggen. In dit geval: ze kan wel goed skiën!quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:18 schreef -Spring het volgende:
En ineens wist ik aan wie Saskia me doet denken.
[ link | afbeelding ]
Dat allemaal precies. En ze kan heel goed skiën!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
JA! Thanks! Ik had precies hetzelfde, maar kon er ook niet op komen. Die wangen. Ik dacht steeds aan een enge Chinese pop, maar het is gewoon echt letterlijk dit! Ook zo'n vreemde manier van praten dat alleen het bovenste deel van haar gebit beweegt ofzo. Echt heel kunstmatig. Maar goed, wij hebben hier het goede voornemen, dat als je iets negatiefs over iemand zegt, dan móet je ook iets positiefs zeggen. In dit geval: ze kan wel goed skiën!
Vond het wel sympathiek van haar dat ze Barbara een lift naar het vliegveld gaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat allemaal precies. En ze kan heel goed skiën!
Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De woensdag aflevering van deze week op RTL gezien inmiddels. Wederom weer een uitstroom van dates bij met name Monique. Zowel Harm als Freddy zijn gesneuveld, en daar kwamen ze zelf ook wel achter dat hun verblijf kansloos zou zijn met 'bokito' Peter die wel erg in zichzelf aan het geloven is...Harm had nog een heel gedicht gemaakt waar hij zelf nog het meest om griende, van zijn eigen pathetische gewauwel. Gênante TV. Maar goed, Harm ging zoals hij gekomen is, per fiets weer huiswaarts. Van Freddy weinig gezien en weinig van gevonden omdat hij er maar zo kort was. Nu zijn Monique en Peter samen om uit te zoeken of dit kans van slagen gaat hebben in de toekomst, de ja de nee. Meestal krijgen we in de reünie aflevering pas het verlossende woord en dan nog weet je niet hoe het dáárna gegaan is...
Thea bij Hans. Ze is me er eentje, dominanter als Hans wie had dat kunnen bedenken. Ze dringt zich erg aan hem op, begint hem te kussen en is wat dat betreft best vrijpostig, zo erg zelfs dat Hans daar aan moet wennen. Ook niet zeker of dit een kans van slagen heeft, maar ze heeft wel 'de beste papieren' denk ik van alle dates tot nu toe daar in Noorwegen. Ze heeft ook het voordeel dat ze geen schapenoog hoefde uit te zuigen, maar 'gewoon' garnalen eten is een beter alternatief natuurlijk..
Klaas en zijn dates Barbara en groot oog Saskia hadden een gezellig uitje. Nog steeds niet echt duidelijk wat Klaas wil, Barbara gaat wel weg is de bedoeling, en dat zien we in de donderdagaflevering. Die quotes die Saskia geeft, ik weet het niet. Het lijkt wel een typetje en alsof ik naar Iris Rulkens kijk, die haar trouwens nog steeds moet imiteren. Ze is trouwens niet echt actief daarin dit seizoen met imitaties uit WvL.
Het lijkt na een flink standje van zijn moeder, dat Andre spijkers met koppen heeft geslagen. Debbie moet het gaan worden. Ze vind het helpen in de keuken erg leuk, en Andre ook en visa versa. Nu moet spraakwaterval Yasmine nog op de hoogte gesteld worden.
Hanneke blijft aanmodderen. Philip lijkt me een beetje autistisch, kon de hele nacht niet slapen van alle indrukken. Ging wel skiën maar niet apres-skiën tot grote ontsteltenis van de vriendinnen van Hanneke maar ze vonden 'dat echt niet kunnen', ze hadden hem graag ontmoet. Lekker belangrijk verder, als het echt wat gaat worden met Philip komen ze daar zelf wel achter. Philip komt niet voor die hijgerige vriendinnen kliek maar voor Hanneke. Maar dat Philip geen blijvertje wordt zie je ook al van mijlen ver aan komen.
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt voor de spoil, zover ben ik nog niet.
Dat jij nog niet zo ver ben is jouw probleemquote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Als je toch vooruit kijkt, kijk dan gewoon een week vooruit of post lekker in het RTL topic.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Nog even wachten en ik post over aflevering 26, dikke vette spoilers..quote:Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klaas heeft iedereen naar huis gestuurd.
Hanneke heeft afscheid genomen van Philip.
Andre heeft al voor debbbie gekozen.
Dit ter info.
Je hoeft ze niet te lezen!quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef casita het volgende:
[..]
Misschien je posten wat kleiner maken, heb je meer tijd om te kijken.
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:21 schreef exode het volgende:
Ik vind het seizoen zo saai, maar alles wat daarna en op de achtergrond gebeurt, is dan wel weer om te smullen hoor. Nu weer die Hans waarvan een vriend Rob Goossens zou hebben bedreigd. Wat voor types zijn het toch die hieraan meedoen?
Dat is misschien ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het seizoen zo saai is dat er maar wat random juice ''gecreëerd" wordt.
Ja boeiend wat een vriend van Hans nou weer uit spookt. Daar heeft Hans zelf toch niks mee te maken?
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaanquote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dan komt nog de reünie!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:48 schreef Quoi het volgende:
Zo, de aflevering van vandaag (Videoland dus, dus vers!) al lekker gekeken. Ze zijn echt aan het afronden. Waarschuwing voor als je naar Hanneke en [ik weet niet eens meer hoe 'ie heet] kijkt: wat een gezapigheid
![]()
![]()
En Claudia pakt het handig aan: lekker zelf gaan uitzoeken met die 2 mannen.
Trouwens: bij de afkondiging hoorde ik dat de volgende de laatste uitzending is. Is het na morgen dan al klaar?
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je tikt in het videoland topic misschien moet je naar het tv topic gaan
Hier hoeft niet gespoilerd te worden
@Dotteke bedoelde denk ik dat er geen spoilertags gebruikt hoeven te worden. In dit topic hebben de meesten al alles gezien wat beschikbaar is op Videoland.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruitquote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik spoiler niet, dat werd gedaan. Misverstand dus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep het heel goed, jij verweet iemand dat hij of zij spoilerde, en er kan niet gespoilerd worden want iedereen kijkt hier vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, maar daar dus nog even voor wachten natuurlijk.quote:
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is.quote:
Nog even dit dan, als ik hier een verslagje tik is het altijd over de laatste uitzending op Videoland. Soms zodra de uitzending online staat of de volgende dag.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar toch nog even je eigen plasje eroverheen doen. En dan zeggen dat er genoeg gezegd is..
Maar goed, genoeg erover. Klaar nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |