De aflevering van donderdag (morgen op RTL) gezien waarin er weer veel afscheid genomen werd. Dat Hanneke dit niet is wat je als deelnemer verwacht dit seizoen bleek wel weer, onverstaanbare Jordy moest het veldruimen. Ik denk dat de ondertitel afdeling van RTL daar niet rauwig om is...oh wacht, hij werd al niet ondertitelt. Die gast was echt niet te verstaan. Philip is er nu bij gekomen, nog zo'n informeel gastje die zegt 40 te zijn, maar zich voelt als 25. Dat is al een teken aan de wand dat dit ook geen blijvertje gaat zijn...
Robin heeft ook weer snel afscheid genomen van Jeanette. Die is volgens mij maar 1 nacht gebleven of zo, maar Pearl haar aanwezigheid waar hij toch een betere band mee heeft opgebouwd heeft er toe gezorgd dat zij ook weer terug is naar Nederland, want ze was toch wat te sportief volgens hem. En hele stukken wandelen, b.v. de Vierdaagse van Nijmegen zag meneer niet zitten. Dan liever een luie Surinamert, dat is meer Robin zijn ding.

. In de aflevering van dinsdag arriveert Robins laatste date, helemaal uit Equador, net als Pearl uit Suriname ook zo'n globetrotter om bij Robin in het verre Zweden te geraken. Eens zien of ze zwaargewicht Pearl kan verslaan, maar denk het niet.
Andre heeft Lisette op duidelijke wijze te kennen gegeven dat een relatie er niet in zit. Ze blijkt een ware kenau in werkelijkheid want zij wil hem zijn dingetjes ontzeggen het liefst, en daar zat hij niet op te wachten. Gelukkig blijven er nog genoeg andere soortgelijke dates over zoals Yasmine en de date die dinsdag komt, Debbie die ook als 2 druppels water op zijn vorige dates lijkt, ietwat obesitas-waardig blond en brildragend. Zo kun je nooit vergelijken natuurlijk. De casting van WvL heeft dit jaar niet zo zijn best gedaan vind ik bij sommige deelnemers zoals Andre om geschikte kandidaten te vinden. Heb het idee dat meneer een wat lastige keuze heeft, dat zien we ook bij Klaas natuurlijk.
Hans gaat vol voor, hij heeft zijn laatste date Thea verwelkomd. Een heel ander type dan de overige en niet zo zeer 'een lekker hapje' voor Hans als ik het zo bekijk, maar meer een vrolijke Zeeuw met een medisch rugzakje zo bleek bij de kennismaking. Ze heeft wel wat weg van Lieske uit B&B Vol Liefde. Misschien heeft ze ook wel bodemdrift want zij houdt ook wel van een wijntje...
Elsje dan, nou haar een na laatste date Ernst is ook weer zo snel vertrokken als dat hij kwam en dat betekend dat Gilbert al zijn concurrenten heeft weggespeeld. En zo voelt hij dat ook want als je al je voeten op tafel gaat leggen, zoals Ernst zei, dan geef je de tegenstander gelijk al het idee dat hij 10-0 achter staat; een stukje territorium afbakening. Wel jammer dat Gilbert er zo makkelijk doorgerold is en dat Elsje niet wat meer dates mocht ontvangen die het verblijf van Gilbert op de proef zouden stellen. Ik vind die 2 gewoon niet bij elkaar passen, denk dat ze helemaal over zich heen laat lopen. Hij is 'nogal' bezitterig en bij dit soort idioten gaan alle alarmbellen af bij mij. Ook door wat hij Elsje allemaal probeerde wijs te maken 'ik hou van je' 'ik ga hier nooit meer weg' Dat waren wat mij betreft geen liefdesverklaringen maar regelrechte waarschuwingen!
Op naar de dinsdag aflevering van volgende week..