Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is het videoland topic...
Die bedoel ik inderdaad, pffff, namen!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind die Saskia bij Klaas echt vervelend. Sowieso het feit dat haar gezicht niet beweegt, maar ook hoe valig ze naar Barbara doet. Terwijl Barbara wel gewoon zichzelf blijft. En die stem ook van Saskia!
Debbie bij Andre lijkt me een goeie match - inderdaad een wat rustigere en vrouwelijkere versie van Mylene.
Peter en Monique vind ik beiden niet sympathiek, dus die passen wel bij elkaar.
Hanneke...
Ik ben benieuwd of Hans over de schaduw van Iris heen kan stappen en het met Thea wat wordt - ze is in ieder geval wel lekker voortvarend en brengt wat lol in zijn leven
Maar hier lopen we dus al een week vooruitquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...
Doordat Saskia me zo aan 'die WvL/B&BvL typetjes mevrouw' doet denken kan ik niets wat ze zegt serieus nemen. Ze kan er misschien niks aan doen, maar het is alsof ik op steeds op de clue van een niet zo leuke grap zit te wachten -die dan niet komt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind die Saskia bij Klaas echt vervelend. Sowieso het feit dat haar gezicht niet beweegt, maar ook hoe valig ze naar Barbara doet. Terwijl Barbara wel gewoon zichzelf blijft. En die stem ook van Saskia!
maar hier lopen we een week vooruit....quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vooruit gekeken naar de aflevering vandaag op Videoland, dus past het hier en niet in het RTL WvL topic...
De aflevering die hij op maandag keek, was de woensdag ervoor al op VL te zien, maar RTL-kijkers kunnen deze pas vanavond kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
maar hier lopen we een week vooruit....
Dat maakt toch niet uit.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar hier lopen we dus al een week vooruit
Dus dat.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De aflevering die hij op maandag keek, was de woensdag ervoor al op VL te zien, maar RTL-kijkers kunnen deze pas vanavond kijken.
Om niet in het RTL topic te spoileren, post hij z'n commentaar op maandag dus hier. Logisch
Nou ja, waarom dan niet 24 uur wachten en gewoon in het RTL topic posten? Hier is het toch vooral mosterd na de maaltijd. De meesten hier zijn al 3 afleveringen verder.quote:
Dat de aflevering erbij staat is voor mij nogal verwarrend omdat hij refereert aan de RTL-aflevering. afijn, die discussie is hier al een keer gevoerd. Ga ik niet nog een keer doen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Dat mag hij toch lekker zelf weten? Er staat ook netjes bij welke aflevering het is.
Hij krijgt minder reacties op zijn posts als hij verder achterloopt, omdat het inderdaad voor veel mensen monsterd is, maar het is gewoon ontopic en nog een spoiler in het andere topic.
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef exode het volgende:
Ik zit uberhaupt niet op hele essays te wachten over afleveringen. Maar ik stoor me niet aan, ik negeer ze gewoon.
Ik merk dat ik momenteel meer geinteresseerd ben in alle verhalen over bijvoorbeeld Viktor met zijn poging tot doodslag in het verleden, Gilbert met de vele verhalen en losse handjes en Hans die is gesignaleerd op allerei dark rooms online.
De afleveringen zelf zijn zo saai, dat ik vaker doorspoel dan ooit.
Dat deed ze wel weer heel goed idd. Die twee passen heel goed bij elkaar denk.ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fijn dat Andre een leuke sous chef heeft gevonden. Die moeder heeft wel door dat het zo niks wordt en haar zoon grote kans heeft forever single te blijven dus heeft em ff een schop onder z'n reet gegeven.
De Hans die bij Claudia is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Precies dit. In eerste instantie vond ik Peter veel te leuk voor Monique, omdat hij een stuk communicatiever is, maar hij blijkt haar vileine evenknie te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef ZarB het volgende:
Wat is Monique toch een onsympathiek mens. Alles wat zij zegt komt eruit als gezeur en negativiteit. God verhoede dat ze een vleugje enthousiasme laat zien. Peter vind ik inmiddels Glibèrt-vibes krijgen. Ook een naar mannetje aan t worden. Past dus ook wel perfect bij Monique.
Die Hans bij Claudia gaat het over. Er zijn foto's van hem op BSDM dating sites.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Moet bij haar denken aan zo'n buikspreekpop. Alleen de mond beweegt als ze praat. Echt heel raar. Staat volgens mij verder helemaal stijf van de botox.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doordat Saskia me zo aan 'die WvL/B&BvL typetjes mevrouw' doet denken kan ik niets wat ze zegt serieus nemen. Ze kan er misschien niks aan doen, maar het is alsof ik op steeds op de clue van een niet zo leuke grap zit te wachten -die dan niet komt.
Maar dan ook niet zeuren over spoilers hier....quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat de aflevering erbij staat is voor mij nogal verwarrend omdat hij refereert aan de RTL-aflevering. afijn, die discussie is hier al een keer gevoerd. Ga ik niet nog een keer doen.
Hij moet het inderdaad lekker zelf weten. Ik stoor me er verder ook niet echt aan.
Ja, hij is ook nog maar een beginneling op het liefdespad. Ik zie dit van moeders uit ook niet zo als bemoeizucht, zoals bij moeder Mo het geval was, maar goedbedoeld advies. Ook mooi te zien dat het dan goed uitpakt. Toch even handjes vastpakken. Het begin is er. Fijn voor ze.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fijn dat Andre een leuke sous chef heeft gevonden. Die moeder heeft wel door dat het zo niks wordt en haar zoon grote kans heeft forever single te blijven dus heeft em ff een schop onder z'n reet gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |