De Hans die bij Claudia is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Precies dit. In eerste instantie vond ik Peter veel te leuk voor Monique, omdat hij een stuk communicatiever is, maar hij blijkt haar vileine evenknie te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef ZarB het volgende:
Wat is Monique toch een onsympathiek mens. Alles wat zij zegt komt eruit als gezeur en negativiteit. God verhoede dat ze een vleugje enthousiasme laat zien. Peter vind ik inmiddels Glibèrt-vibes krijgen. Ook een naar mannetje aan t worden. Past dus ook wel perfect bij Monique.
Die Hans bij Claudia gaat het over. Er zijn foto's van hem op BSDM dating sites.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees net over die Viktor. Best een heftig verhaal wel. Zes maanden de bak in en nooit meer agent omdat je hebt gelogen over de feiten bij een schietpartij.
Hans in darkrooms lijkt me vooral dat hij de verkeerde site heeft geklikt als geriatrisch patiënt.
Moet bij haar denken aan zo'n buikspreekpop. Alleen de mond beweegt als ze praat. Echt heel raar. Staat volgens mij verder helemaal stijf van de botox.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doordat Saskia me zo aan 'die WvL/B&BvL typetjes mevrouw' doet denken kan ik niets wat ze zegt serieus nemen. Ze kan er misschien niks aan doen, maar het is alsof ik op steeds op de clue van een niet zo leuke grap zit te wachten -die dan niet komt.
Maar dan ook niet zeuren over spoilers hier....quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat de aflevering erbij staat is voor mij nogal verwarrend omdat hij refereert aan de RTL-aflevering. afijn, die discussie is hier al een keer gevoerd. Ga ik niet nog een keer doen.
Hij moet het inderdaad lekker zelf weten. Ik stoor me er verder ook niet echt aan.
Ja, hij is ook nog maar een beginneling op het liefdespad. Ik zie dit van moeders uit ook niet zo als bemoeizucht, zoals bij moeder Mo het geval was, maar goedbedoeld advies. Ook mooi te zien dat het dan goed uitpakt. Toch even handjes vastpakken. Het begin is er. Fijn voor ze.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fijn dat Andre een leuke sous chef heeft gevonden. Die moeder heeft wel door dat het zo niks wordt en haar zoon grote kans heeft forever single te blijven dus heeft em ff een schop onder z'n reet gegeven.
Vind ze wel bij elkaar passen. Allebei leeg, zonder gevoel en geen sociale antenne.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die nieuwe bij Hanneke, moet nog uit de kast komen?
Nah niet mee eens. Ik denk dat hij er nu achterkomt dat het wel leuk is dat zij goed in de keuken is en dat ze zijn leven/passie deelt. Dat maakt het makkelijker. Denk niet dat hij perse iemand zoekt die in de keuken moet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:45 schreef ZarB het volgende:
André had ook wel in zijn aanmeldingsfilmpje mogen zeggen dat hij iemand voor in de keuken zocht.
Dit ook wel, maar ergens begrijp ik hem wel. Hm, misschien zelf ook een tikkeltje autist, hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:22 schreef Binge-watch het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter Philip. Die heeft één gezichtsuitdrukking getoond: een bang hert die de koplampen van een auto ziet naderen.
En wat gaat er toch door hem heen?
Philip wil een 1 op 1 moment met Hanneke.
Philip ziet dat het regent.
Philip: "Hanneke zullen we wandelen?"
Hanneke denkt er het hare van, maar vooruit.
Philip stapt met Hanneke in de auto, friemelt zo'n beetje de gordel kapot en zegt dat-ie naar huis gaat.
(er is nog geen stap gewandeld)
Het ongemak druipt met liters tegelijk van het scherm af. Hanneke benoemt het ook.
Philip: "je mag me altijd bellen."
Om vervolgens voor de camera te beweren dat-ie het toch maar gedaan heeft. En dat is inderdaad knap als je ziet hoe zenuwachtig en ongemakkelijk hij is.
Zit hij op het spectrum? Heeft zijn therapeut hem op pad gestuurd? Moest-ie van zijn moeder een keer van de zolder af komen? Een combinatie hiervan sluit ik ook niet uit.
Ik hoop dat hij goed slaapt en de energie kan vinden om op de reünie te verschijnen.
Wel een goede edit op het eind, met de haperende auto en de muziek die stopt.
Verderop in de aflevering kwam ik er wel op terug maar in de scene met yasmine in de keuken vond ik hem opeens erg negatief omdat zij blijkbaar geen geboren chef was. Alsof dat heel belangrijk voor hem was.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah niet mee eens. Ik denk dat hij er nu achterkomt dat het wel leuk is dat zij goed in de keuken is en dat ze zijn leven/passie deelt. Dat maakt het makkelijker. Denk niet dat hij perse iemand zoekt die in de keuken moet werken.
JA! Thanks! Ik had precies hetzelfde, maar kon er ook niet op komen. Die wangen. Ik dacht steeds aan een enge Chinese pop, maar het is gewoon echt letterlijk dit! Ook zo'n vreemde manier van praten dat alleen het bovenste deel van haar gebit beweegt ofzo. Echt heel kunstmatig. Maar goed, wij hebben hier het goede voornemen, dat als je iets negatiefs over iemand zegt, dan móet je ook iets positiefs zeggen. In dit geval: ze kan wel goed skiën!quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:18 schreef -Spring het volgende:
En ineens wist ik aan wie Saskia me doet denken.
[ link | afbeelding ]
Dat allemaal precies. En ze kan heel goed skiën!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
JA! Thanks! Ik had precies hetzelfde, maar kon er ook niet op komen. Die wangen. Ik dacht steeds aan een enge Chinese pop, maar het is gewoon echt letterlijk dit! Ook zo'n vreemde manier van praten dat alleen het bovenste deel van haar gebit beweegt ofzo. Echt heel kunstmatig. Maar goed, wij hebben hier het goede voornemen, dat als je iets negatiefs over iemand zegt, dan móet je ook iets positiefs zeggen. In dit geval: ze kan wel goed skiën!
Vond het wel sympathiek van haar dat ze Barbara een lift naar het vliegveld gaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat allemaal precies. En ze kan heel goed skiën!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |