De woensdagaflevering van komende woensdag gezien. Niet zo'n opmerkelijke aflevering maar eigenlijk meer met wat er komen gaat in de volgende afleveringen van donderdag b.v., want het leek er op dat Klaas en Barbara wel aan de betere hand waren dan zijn vorige dates, maar er schijnt dus nu iets voor te vallen wat de kaarten opnieuw zal schudden. We gaan het afwachten. Maar Klaas kan beter alleen blijven want nog niet klaar voor een rela na het overlijden van zijn vrouw, die harde conclusie moet je nu gaan trekken...
Robin en Pearl hebben het rijk weer alleen en genieten van de hottub en elkander. Robin met zijn guitige gezicht krijgt natuurlijk wel andere dates nog op bezoek, maar Pearl staat nog steeds 10-0 voor dus ik denk dat die nieuwe nog geen dag blijven en hij ze al huiswaarts gaat sturen, denk dat dit een behoorlijk gelopen race is tussen beiden.
Hans en zijn 2 vrouwen Iris en Mickey blijven geen van beide terwijl Hans toch wel gecharmeerd was van Iris, denkt zij daar toch wat anders over dus nu wil hij Mickey gaan dumpen want die liep toch wel gelijk erg hard van stapel en ging er vol voor bij haar 1 op 1 in de op een een soort houten bushokje leek, wat pathetisch is want er rijden daar geen bussen normaliter in the middle of nowhere.
Hanneke en Dave, ik weet niet wat het is. De meest zouteloze van het stel, lief meisje maar met bloedsaaie dates opgezadeld komt het ook maar niet los. Dave is wel de betere tot nu toe maar ik denk een beetje te formeel voor haar en ze ontdooit er niet echt van tot op heden. Ook haar vriendenkring is slaapverwekkend dus ik vind dit de meest tegenvallende B&B houdster tot nu toe maar ook haar dates zijn van hetzelfde laken en pak; maken geen TV.
En dan heb je nog Andre, die normaliter alleen vrouwenaandacht krijgt van posters in zijn rukbunker waar hij in plaats van zijn motor schoon spuit ook andere dingen onder spuit bij het kijken naar het postermateriaal. Het was dan ook een wat ongemakkelijk moment dat Lisette dit moest aanschouwen, om over zijn dart hobby maar te zwijgen. Ook zo pathetisch om thuis voor je dartbordje een dartshirt te gaan dragen; alles voor TV natuurlijk. Nee, Lisette gaat ook niet blijven. Die bloed daar helemaal dood in Andorra, ook door die vrienden van Andre wat haar bloedgroep niet is.