abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219994961
Ik vind het maar een saai seizoen..

Gilberige Gilbert.. bah..ik zou wegrennen
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:45:43 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219995814
Weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? Ik had gehoopt dat het er 20 zouden zijn zoals vorig seizoen maar ik geloof dat dit er meer zijn. Dat is wel balen want ik ga over 2 dagen op vakantie en anders zou ik het precies redden _O-
5 - 28 februari Thailand O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 februari 2026 @ 20:21:18 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219996121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:05 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het maar een saai seizoen..

Gilberige Gilbert.. bah..ik zou wegrennen
Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.

Daarentegen: Claudia. Wat een mooi mens.
pi_219996341
Raoul en Claudia O+

Hopelijk wordt dat nog wat na de opnames

Die nieuwe in Noorwegen doet me denken aan Dieuwertje Blok O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:28:24 #205
338319 ZarB
Piña colada
pi_219996556
Kom op zeg. Die elsje en glibert. Zeg me dat ze aub zijn ingehuurd. Wat een smerige tv
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:29:55 #206
338319 ZarB
Piña colada
pi_219996567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia O+

Die nieuwe in Noorwegen doet me denken aan Dieuwertje Blok O+
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.
pi_219996698
De aflevering van morgen er op zitten; Tim gaat hem peren, op, terug naar de dolfijnen in Harderwijk en zijn kind, want hij miste haar meer dan dat hij een click voelde bij ijskonijntje Hanneke Tanneke Toverkanneke, ik snap dat.
De onderhuidse irritaties en spanningen jegens een nieuwe date bij Elsje komen bij Gilbert zijn poriën uit. Zijn kinnebak vol met gore tandjes gaat steeds meer naar voren staan en begint bijna tussen die tandjes vandaan te praten en dan moet je oppassen want dat wakkert de psychopaat in hem nog meer aan... ~O> Wordt vervolgd...
Hans begint al helemaal in zijn element te komen met nieuwe vlam Iris. "Als ze in mijn ogen kijkt beginnen mijn nekharen te steigeren" aldus Hans, en dat niet alleen...ook krijgt hij een klein bol broekje er van...
Lekker ongemakkelijk moment met Klaas en Marja. Zijn dochter had haar ongezouten kritiek over haar en hij verteld Marja dat hij haar helemaal geweldig vind en verder dus niet het eerlijke verhaal. Mooi stukje ongemakkelijke TV was dat. _O-
Monique en Wim gaat het niet worden, en die nieuwe date is in ieder geval wel aanwezig en klinkt al veel enthousiaster en sympathieker dan de voorgangers van Wim. Kan nog wel wat worden deze oude hippie, maar eigenlijk vind ik dit ook niet bij Monique passen. Het blijft een ijskonijn hoor niets is echt goed.
Morgen begint Hans bij Claudia helemaal in zichzelf te geloven en gaat zelfs zingen...bedankt voor de waarschuwing, voorstukje van morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219996785
Ik vond Claudia al tof maar nu nog meer. Wat een mooi mens is dat.

En Robin is me behoorlijk meegevallen. Doet dat erg respectvol naar Mandy. Kan die engerd in Zweden wat van leren.
pi_219996801
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef Kreator het volgende:

[..]
Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.

Daarentegen: Claudia. Wat een mooi mens.
Ik vind dat die Wim (de man die in Zwitserland woont) het wel grappig aanpakt. Lullig maar ik moet er wel om lachen. En zeker ook hoe die Peter erop reageert. Die verblikt of verbloost niet en daar scoort hij punten mee bij Monique.
pi_219996875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:02 schreef exode het volgende:
Ik vond Claudia al tof maar nu nog meer. Wat een mooi mens is dat.

En Robin is me behoorlijk meegevallen. Doet dat erg respectvol naar Mandy. Kan die engerd in Zweden wat van leren.
Claudia is echt O+ ja
  dinsdag 3 februari 2026 @ 22:28:43 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219996965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia O+

Nou he? Laten we het hopen O+ Ik vind het wel sterk van 'm dat 'ie opstapt. Ik dacht alleen maar: stuur Edelweiss dan naar huis!! Die gast is vaag.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 22:34:02 #212
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219996988
En Hans heeft zelf besloten: "dat leeftijdsverschil dat schuiven we opzij." Geen enkel moment even inchecken bij haar, hoe zij erover denkt. Zelf waait ze ook een beetje mee. De nieuwe dame Mickey is wat dat betreft wat wervelender.

En die Wim bij Monique gooit ook geen hoge ogen. Goeie reclame voor toekomstige dames die hij tegen gaat komen. Wat een droeftoeter. Je zou hopen dat hij dit cynisch bedoelt, maar volgens mij is hij bloedserieus.

Gulbert (ik deed een typo, maar vind dit eigenlijk wel passen) en Elsje: genoeg gezegd daarover.

Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.

Meer hadden we er niet vandaag geloof ik :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 februari 2026 @ 09:20:10 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219998887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Quoi het volgende:

[..]
Nou he? Laten we het hopen O+ Ik vind het wel sterk van 'm dat 'ie opstapt. Ik dacht alleen maar: stuur Edelweiss dan naar huis!! Die gast is vaag.
Ze ettert veel te lang door met die vage zanger. Ze zegt dat ze hem leuk vindt, maar ik geloof er niks van. Ik denk dat ze straks heel veel spijt heeft dat ze zich niet meer heeft opengesteld voor Raoul. Die passen perfect bij elkaar. Hij de rust, zij de gekte.
  Miss 200.000.000! woensdag 4 februari 2026 @ 09:21:24 #214
367000 roos94
pi_219998898
WTF waarom zit MissLipgloss opeens bij Hanneke _O- _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 februari 2026 @ 09:22:24 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219998905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.
Ik krijg echt kriebels van die Robin. Ik vind het helemaal niks. Een houtbewerker in een lelijk ingericht hutje in buttfuck-zweden met de emotionele capaciteiten van een 13 jarige.
pi_219999448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
En Hans heeft zelf besloten: "dat leeftijdsverschil dat schuiven we opzij." Geen enkel moment even inchecken bij haar, hoe zij erover denkt. Zelf waait ze ook een beetje mee. De nieuwe dame Mickey is wat dat betreft wat wervelender.

En die Wim bij Monique gooit ook geen hoge ogen. Goeie reclame voor toekomstige dames die hij tegen gaat komen. Wat een droeftoeter. Je zou hopen dat hij dit cynisch bedoelt, maar volgens mij is hij bloedserieus.

Gulbert (ik deed een typo, maar vind dit eigenlijk wel passen) en Elsje: genoeg gezegd daarover.

Meer hadden we er niet vandaag geloof ik :P
En mandy is weg :W
Hoppa :D
pi_220002265
Aflevering 18 en we moeten er nog 9...pfffft. Sommige verhaallijnen worden wel ontzettend uitgerekt en saaaaaai.

Pearl vind ik eigenlijk veel te leuk voor Robin. Maar goed, ze vindt hem een sexy kerel, ok dan. Mandy en Pearl werden dikke vriendinnen, leuk om te zien. Zou Robin nu nog meer vrouwen op bezoek krijgen?
Hans met zijn waardeloze kookkunsten van aangebrande pannenkoeken tot halve schapenkoppen vind ik steeds onsympathieker, echt een oude bejaarde zeurkous met zijn "Mickey vraagt wel heel veel aandacht." Beetje tuttige en stijve Iris ziet Hans ook niet zitten (waarom schrijf je dan, vraag ik mij af), heb wel zin om zijn gezicht te zien als zij hem de bons geeft.

Andre zoekt helemaal geen vrouw, die wil lekker een keer per week darten en wat motorrijden en is graag alleen.
Hanneke skip ik, zo saai, val erbij in slaap.
Klaas en Barbara wordt ook niks.
  Miss 200.000.000! woensdag 4 februari 2026 @ 16:01:25 #218
367000 roos94
pi_220002271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 18 en we moeten er nog 9...pfffft. Sommige verhaallijnen worden wel ontzettend uitgerekt en saaaaaai.

Pearl vind ik eigenlijk veel te leuk voor Robin. Maar goed, ze vindt hem een sexy kerel, ok dan. Mandy en Pearl werden dikke vriendinnen, leuk om te zien. Zou Robin nu nog meer vrouwen op bezoek krijgen?
Hans met zijn waardeloze kookkunsten van aangebrande pannenkoeken tot halve schapenkoppen vind ik steeds onsympathieker, echt een oude bejaarde zeurkous met zijn "Mickey vraagt wel heel veel aandacht." Beetje tuttige en stijve Iris ziet Hans ook niet zitten (waarom schrijf je dan, vraag ik mij af), heb wel zin om zijn gezicht te zien als zij hem de bons geeft.

Andre zoekt helemaal geen vrouw, die wil lekker een keer per week darten en wat motorrijden en is graag alleen.
Hanneke skip ik, zo saai, val erbij in slaap.
Klaas en Barbara wordt ook niks.
Hanneke vindt zichzelf wel een enorme catch geloof ik
  woensdag 4 februari 2026 @ 16:10:35 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220002313
Ik vind Klaas en Barbara dus wel potentie hebben :Y

Ach en André is gewoon nog een beetje bleu. Had haar niet mee moeten nemen. Los van de taalbarrière hadden flink wat bezoekers een contactstoornis daar, zo te zien. Dat soort kroegen heb je hier ook. Dan moet je niet meegaan gewoon. Hij had het handiger aangepakt om met haar iets te gaan eten of doen en los daarvan lekker zelf te gaan darten (of een keertje overslaan omdat hij bezoek heeft).
pi_220002331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik vind Klaas en Barbara dus wel potentie hebben :Y

Ach en André is gewoon nog een beetje bleu. Had haar niet mee moeten nemen. Los van de taalbarrière hadden flink wat bezoekers een contactstoornis daar, zo te zien. Dat soort kroegen heb je hier ook. Dan moet je niet meegaan gewoon. Hij had het handiger aangepakt om met haar iets te gaan eten of doen en los daarvan lekker zelf te gaan darten (of een keertje overslaan omdat hij bezoek heeft).
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.
pi_220002558
Aflevering van morgen er al weer in zitten. Marja wordt vriendelijk verzocht om het pand te verlaten van Klaas ondanks de innige zoenpartij van de avond er voor. Toch was de klik er niet echt tussen de 2 en zijn dochter gaf de doorslag. Ze is toch wat te formeel net als in haar werk als reisadviseur denk ik zo. Ik vind haar ook zo'n stereotype voorbeeld van en zie haar dan echt zitten in zo'n filiaal van D-Reizen...
Barbara, de nieuwe aanwinst oogt en klinkt dan wel wat uitbundiger en ik weet niet of dit nu wel zo past bij Klaas, maar het klikt meteen al wat beter dus dat gaan we zien hoe dat gaat.
Ondertussen schijnt de zon voor Gilbert weer wat meer want Matthijs gaat het ook niet worden voor Elsje bleek wel uit de aflevering van morgen. Alleen vangt Matthijs zelf die signalen nog niet op...Gilbert begint echter nu helemaal in zichzelf te geloven en gaat al aan onmogelijke opmerkingen beginnen als 'ik hou van je', en dat komt toch iets te dichtbij voor Elsje.
Monique en Wim is ook geen match en bij een ongemakkelijk moment kwam het hoge woord bij haar er ook uit dat ze niet mee ging met hem naar de Pink Floyd coverband maar liever met Peter ging kaasfonduen. En daar zit je dan als een Wim zijnde, alleen in een houten huis...Wim kan denk ik heel erg snel van de muziek van Pink Floyd genieten terug in de auto naar huisje toe.... :Y Dat zal dan wel de echte Pink Floyd zijn en niet de coverband ga ik vanuit... ^O^
Claudia had ook een zeer ongemakkelijk samenzijn met vrienden en familie met beide heren als vleeskeuring om haar en de andere heen. Hans deed een poging tot verkrachten van het lied Edelweiss in een soort Tom Waits meets Bob Dylan uitvoering, en je zag die Oostenrijkers denken, ai ai, wat een belediging. Maar we klappen keihard op het einde zodat het lijkt of het geweldig was. Pijnlijk pijnlijk.
Dat waren wel de opmerkelijke momenten in deze aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220003046
Die Noor gelooft echt dat het wat kan worden met Iris he? Dat wordt een koude kermis. Die ander past echt fantastisch bij hem, leuk mens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220003175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:29 schreef ZarB het volgende:

[..]
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.
Ja omdat ze ongeveer 20 jaar jonger is dan hijzelf.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:17:20 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220004240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.
Ja ja, ik ben bij. Dat het begint te kraken was in het voorstukje, meen ik me te herinneren. Ik vond het ijsklimmen enzo best veelbelovend. Ik hoop maar dat het zo'n overgedramatiseerde cliffhanger is en dat het wel meevalt.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:23:00 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004286
Klaas probeert iemand te schaken voor zijn plaatje die aan al zijn eisen voldoet en weet dat mooi te verpakken in een soort geveinsde interesse richting die ander. Maar als zijn vragen zijn alleen maar in de trant van "hoe vind je mijn leven, mijn hobby's, mijn liefhebberijtjes, wat kun jij voor mij betekenen?). Die ander interesseert hem als persoon helemaal niets. Verbaast me dan ook niks dat hij er in de volgende aflevering alweer over twijfelt. In Klaas zijn plaatje past namelijk maar 1 iemand en dat is zijn vrouw.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:25:00 #226
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004303
Iris komt heel nobel over, maar ik denk a. Ze merkt nu pas dat Hans toch wel heel oud is nu hij door zijn mankement geen berg kan beklimmen of b. Het komt toch te dichtbij en haar copingsmechanisme van wegrennen speelt op.
pi_220004637
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:25 schreef ZarB het volgende:
Iris komt heel nobel over, maar ik denk a. Ze merkt nu pas dat Hans toch wel heel oud is nu hij door zijn mankement geen berg kan beklimmen of b. Het komt toch te dichtbij en haar copingsmechanisme van wegrennen speelt op.
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.

Ik vind het ook wel interessant dat hij het feit dat ze jonger is zo belangrijk vindt, terwijl ze niet per se heel jonger voelt in haar gedrag. Hij heeft eigenlijk best mazzel met hoe leuk de vrouwen zijn die voor hem komen! Ik vind Terese geweldig, maar Yvonne en Mickey zijn ook eigenlijk te leuk voor hem.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 4 februari 2026 @ 22:23:15 #228
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.

Ik vind het ook wel interessant dat hij het feit dat ze jonger is zo belangrijk vindt, terwijl ze niet per se heel jonger voelt in haar gedrag. Hij heeft eigenlijk best mazzel met hoe leuk de vrouwen zijn die voor hem komen! Ik vind Terese geweldig, maar Yvonne en Mickey zijn ook eigenlijk te leuk voor hem.
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.
pi_220005676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:23 schreef ZarB het volgende:
Klaas probeert iemand te schaken voor zijn plaatje die aan al zijn eisen voldoet en weet dat mooi te verpakken in een soort geveinsde interesse richting die ander. Maar als zijn vragen zijn alleen maar in de trant van "hoe vind je mijn leven, mijn hobby's, mijn liefhebberijtjes, wat kun jij voor mij betekenen?). Die ander interesseert hem als persoon helemaal niets. Verbaast me dan ook niks dat hij er in de volgende aflevering alweer over twijfelt. In Klaas zijn plaatje past namelijk maar 1 iemand en dat is zijn vrouw.
Denk dat deze analyse wel aardig in de buurt komt ja :Y
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 februari 2026 @ 09:02:51 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220005846
Ik vind Klaas vooral een stuk minder druk, interessant, avontuurlijk en edgy dan hij zelf lijkt te denken. Zelfkennis is er niet. En hij heeft geen nek.
Ik snap overigens wel dat hij deze mond vol tanden niet gaat houden. Dan nog liever die knappe dooie (figuurlijk) die we eerst was.
pi_220005856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:23 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.
Ik denk dat haar staartje te strak zit.
pi_220006513
Klaas, ik weet het niet. Hij is vooral vol van zichzelf en zijn geweldige hobby's. Ik denk niet dat hij zich interesseert in andere bezigheden of wat die vrouwen leuk vinden.

Eerst zoenen, de volgende dag naar huis sturen en nu weer zeggen dat je de stad ook leuk vindt maar achter haar rug zeggen dat het wel een issue is dat ze een stad leuk vindt.
Hij is zo bezig met een lijstje afvinken, er komt 0 gevoel bij kijken.

Totnogtoe vind ik hem aardig saai.

Maar goed het hele seizoen is behoorlijk saai. Ik hoop nog steeds op vuurwerk bij de reunie als blijkt dat Gilbert inderdaad zo eng als wij allemaal vanaf de eerste seconde zagen.
pi_220006525
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:02 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Klaas vooral een stuk minder druk, interessant, avontuurlijk en edgy dan hij zelf lijkt te denken. Zelfkennis is er niet. En hij heeft geen nek.
Ik snap overigens wel dat hij deze mond vol tanden niet gaat houden. Dan nog liever die knappe dooie (figuurlijk) die we eerst was.
Hij lijkt ook op die homo die een paar seizoenen eerder meedeed. Die had ook geen nek.
pi_220008475
Aflevering 19

Klaas wordt ook steeds negatiever, wat een zeurkous, zeg. Barbara voldoet niet aan zijn randvoorwaarden, alsof ie een sollicitant beoordeelt. Er zit ook totaal geen humor of relativisme in die vent.

Heb wel moeten lachen om de moeder van Andre. "Heb je al gekroeld..en dan voel je niks?" :D
Oh, leuk, de tweelingzus van Lisette komt ook even kijken.

Hans snapt echt niks van vrouwen, hij denkt dat Iris zicht terugtrekt omdat Mickey zich aan hem opdringt. Nee man, jij dringt je aan Iris op, ouwe sukkel! Wel een smoes van stijve Iris, hoor.

..wordt vervolgd.
pi_220008541
Monique neemt geen een van haar mannen ook maar een moment serieus. Heel onsympathiek komt dat over, het lijkt alsof de enige met wie ze echt flirt de cameraman/vrouw is. Eerder vroeg ze aan Wim over zijn reislust en allerlei voorwaarden van een kerel die voor haar belangrijk zijn in de toekomst, begint Wim over diezelfde toekomst dan piept ze dat het ineens veel te vroeg is. Niet dat ik Wim nou zo leuk vind, integendeel zelfs, snap ook niet dat zij die vent zo lang laat bungelen.
Harm als biologieleraar is ook weer een portret apart, hoor. Staat ie straks voor zijn 4HAVO-klas, vragen zijn leerlingen: "Meneer, hoe is het afgelopen met uw slingerschijt?" _O-
pi_220008856
Mijn conclusie is na 19 afleveringen toch wel echt dit, vrouwen (als gasten) hebben veel meer sociale empathie voor een medemens dan mannen. Je ziet het bij Robin, je ziet het bij Hans, Klaas en Andre. De mannen als gast gaan elkaar zitten afzeiken en krijgen een soort territoriumdrift.

Die sjoelscene is schitterend met de muziek erbij.. :D
pi_220009430
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_220009699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
Wat had je anders verwacht?
pi_220009728
De dinsdag aflevering van volgende week ook al maar vast bekeken, kon niet wachten na het voorstukje van de aflevering van vanavond.
Hans is helemaal in zijn nopjes over Iris, hij voelt van alles in zijn broekje kriebelen en wordt nu dus ook fysiek opgewonden van haar waren zijn verborgen signalen naar haar toe. Maar dan staat daar ineens Mickey op de stoep een goedlachse vrouw die me in de verste verte een beetje doet denken aan een jonge versie van Laura Albers uit GTST ook in haar doen en laten. Ook daar raakt Hans wel gecharmeerd van maar denk dat Iris 10-0 voor staat.
Robin met Pearl en Mandy waren ook weer te zien op Elandspotters jacht. Robin liet lekker aan zijn wortel sabbelen, alleen niet door Pearl of Mandy maar door een Eland, tja dat is rot voor Robin...
Monique en Wim gaat het in the end toch niet worden maar hij wil nog graag bij haar blijven en probeert Peter te ontmoedigen om daar te blijven door met allerlei doom and gloom scenario's te strooien. Peter raakt daar echter niet van van de wijs. En vind dus dat die rivaliteit er helemaal niet is tussen Wim en hem, al ziet Wim dat anders...leuke TV.
Gilbert helemaal in zijn knollentuin want Matthijs voelde zich duidelijk te veel en is vertrokken en Gilbert gaat nu full speed op Elsje, letterlijk en er komt nog iemand....als dat maar goed gaat...
En dan hadden we Claudia weer met haar Hans en Raoul. Die laatste is vertrokken want het hele gedoe in zo'n programma de liefde vinden vindt hij maar vreemd en onnatuurlijk...goh, had je dat niet eerder kunnen bedenken. Denk een goedkope smoes om naar zijn hond die ziek is terug te kunnen. Had dat dan gewoon alleen verteld. Misschien dat mocht Claudia zonder man overblijven na dit avontuur dat die 2 zonder camera's er bij elkaar wel weer op gaan zoeken en dan alsnog iets krijgen mogelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220009799
Zie net klaas, jeeetje wat een leugenaar bah bah
  Miss 200.000.000! donderdag 5 februari 2026 @ 17:59:38 #241
367000 roos94
pi_220009801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef Scottie16 het volgende:
Zie net klaas, jeeetje wat een leugenaar bah bah
?
pi_220010121
Ik ben afgelopen week een beetje afgehaakt. Het kabbelt maar wat voort en er gebeurt allemaal vrij weinig. Daarnaast zijn de deelnemers ook allemaal geen characters.

André: typisch zo’n knul die zijn hele leven overal gepest wordt. Dat heeft hij gewoon over zich heen. Social ook niet de handigste. Pikt overduidelijke signalen niet op.

Claudia: ik dacht aanvankelijk wel de lekste deelnemer maar na dat gedoe met ben over die arm en die schilderstape lijkt het me een toch wat labiele vrouw.

Elsje: ook maar een saaie eigenlijk. Leuk vrouwtje maar er zit ook niet echt iets in wat spannende of leuke tv op moet leveren.

Hanneke: bestaan er saaiere mensen?

Hans: overduidelijk op zoek naar een iets te jong bloempje. Plaatsvervangende schaamte hoe hij Iris verwelkomde.

Klaas: ik kan de vinger er niet op leggen maar ik vind het een heel naar en gemeen ventje en zijn dochter heeft het niet van een vreemde.

Monique: goed figuur, weet ze ook, grafkop (weet ze niet) uitstraling ronduit kut.

Robin: eigenlijk nog de leukste van allemaal. Heeft wat slecht geplaatste grapjes maar daar kan ik wel om gniffelen.

Ik vind ook de hele setting met dat grauwe landschap en die sneeuw ook uitermate deprimerend worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 05-02-2026 20:39:37 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 februari 2026 @ 19:38:21 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:39:19 #244
338319 ZarB
Piña colada
pi_220010497
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben afgelopen week een beetje afgehaakt. Het kabbelt maar wat voort en er gebeurt allemaal vrij weinig. Daarnaast zijn de deelnemers ook allemaal geen characters.

André: typisch zo’n knul die zijn hele leven overal gepest wordt. Dat heeft hij gewoon over zich heen. Social ook niet de handigste. Pikt overduidelijke signalen niet op.

Claudia: ik dacht aanvankelijk wel de lekste deelnemer maar na dat gedoe met ben over die arm en die schilderstape lijkt het me een toch wat labiele vrouw.

Elsje: ook maar een saaie eigenlijk. Leuk vrouwtje maar er zit ook niet echt iets in wat spannende of leuke tv op moet leveren.

Hanneke: bestaan er saaiere mensen?

Hans: overduidelijk op zoek naar een iets te jong bloempje. Plaatsvervangende schaamte hoe hij Iris verwelkomde.

Klaas: ik kan de vinger er niet op leggen maar ik vind het een heel naar en gemeen ventje en zijn dochter heeft het niet van een vreemde.

Monique: goed figuur, weet ze ook, grafkop (weet ze niet) uitstraling ronduit kut.

Robin: eigenlijk nog de lekste van allemaal. Heeft wat slecht geplaatste grapjes maar daar kan ik wel om gniffelen.

Ik vind ook de hele setting met dat grauwe landschap en die sneeuw ook uitermate deprimerend worden.
Eens, behalve met Elsje. Die vrouw is gestoord dat ze die psycho Glibert niet doorziet.
pi_220011306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
?
Ik loop vast achter dat hij die vrouw voor liegt dat die dochter haar lief vond, nou die dochter zei niet leuk wordt je niet verliefd op.

En dan tegen die vrouw zeggen ze vind je leuk blah blah zeg dan gelijk ik vind je niks.
pi_220011764
Ik krijg bij Klaas echt steeds meer het gevoel dat hij een soort excuus zoekt waarom hij niet verder wil met vrouwen, nu weer dat deze vrouw voorlopig wil LATten vanwege de opgroeiende kinderen.

Verder, enorm nieuwe knappe kerel bij Hanneke maar het sloeg meteen weer dood aan tafel. Die vrouw heeft echt moeite om een gesprek op gang te brengen en te houden.
pi_220011775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat hij nog maagd zou kunnen zijn :@
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:24:36 #248
338319 ZarB
Piña colada
pi_220011867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Klaas echt steeds meer het gevoel dat hij een soort excuus zoekt waarom hij niet verder wil met vrouwen, nu weer dat deze vrouw voorlopig wil LATten vanwege de opgroeiende kinderen.

Verder, enorm nieuwe knappe kerel bij Hanneke maar het sloeg meteen weer dood aan tafel. Die vrouw heeft echt moeite om een gesprek op gang te brengen en te houden.
Klaas zoekt idd continu dingen om voor zichzelf te rechtvaardigen dat hij helemaal geen vrouw wil.

Dat etentje bij Hanneke idd.. mijn hemel. Als dit het is zelfs met wat biertjes dan is het wel heel treurig gesteld.

Overigens mag die nieuwe bij haar wel eens gaan articuleren. Zonder ondertiteling versta ik daar niks van _O-
pi_220012254
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als hij nooit naar de hoeren is geweest dan durf ik daar best een paar kratjes pils op te zetten.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 februari 2026 @ 00:38:04 #250
22592 crew  Ole
pi_220012313
quote:

[..]
Hij heeft toch een vriendin gehad?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220012667
quote:

[..]
Grote kans.

Net als Mike vorig seizoen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 februari 2026 @ 07:42:13 #252
367000 roos94
pi_220012763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef Oriente het volgende:

[..]
Grote kans.

Net als Mike vorig seizoen.
Hij had gewoon een vaste relatie.
pi_220013590
Ik hoop zo dat het bij Hanneke raar geknipt is, wat een saaiheid straalt daar vanaf.
pi_220014538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:36 schreef exode het volgende:
Ik hoop zo dat het bij Hanneke raar geknipt is, wat een saaiheid straalt daar vanaf.
Dan is het bij al die mannen heel raar geknipt. Ik denk dat zij van zichzelf denkt dat ze best een vlotte meid is, maar als je het bij elke man compleet ziet doodbloeden ligt dat echt niet alleen aan de mannen. Sterker nog, ik vind dat ze echt wel vlotte gasten over de vloer heeft.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:06:00 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220015094
Hanneke is ongetwijfeld onderdeel van een vriendengroep met een paar medium spontane vrouwen er in die haar er maar bij houden om zelf nóg spontaner te lijken.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:14:43 #256
3542 Gia
User under construction
pi_220015189
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:38 schreef Kreator het volgende:
Lekste?
Opblaaspop lekgeprikt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 13:24:08 #257
338319 ZarB
Piña colada
pi_220015761
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:06 schreef nietzman het volgende:
Hanneke is ongetwijfeld onderdeel van een vriendengroep met een paar medium spontane vrouwen er in die haar er maar bij houden om zelf nóg spontaner te lijken.
Nou, je hebt het feestje gezien toch? Met 2 flessen in de hand wachten op de auto met vriendinnen... om vervolgens aan een ongezellige eettafel te zitten net 2 kleine kinderen.

Life of the party hoor!
pi_220016715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 07:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hij had gewoon een vaste relatie.
Kun je toch nog wel maagd zijn?
pi_220025064
Mijn god, wat was het weer Boer Zoekt Vrouw-achtig ongemakkelijk bij Hanneke met die nieuwe man erbij. Hoe krijgt ze het voor elkaar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 9 februari 2026 @ 09:43:13 #260
3542 Gia
User under construction
pi_220043261
quote:

[..]
Dat idee heb ik ook. Moeders probeert hem te bewegen een move te maken naar de dames, maar hij is alleen maar bezig met koken, darten en zijn motor.
pi_220045805
Claudia :%
Ben ik de enige die haar moeilijk trekt ?
Gatver: gegil en open de sluizen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_220046109
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan het van haar juist heel goed hebben
  Miss 200.000.000! maandag 9 februari 2026 @ 15:09:42 #263
367000 roos94
pi_220046244
quote:
Ja
pi_220046576
quote:
Ja
pi_220047271
De woensdagaflevering van komende woensdag gezien. Niet zo'n opmerkelijke aflevering maar eigenlijk meer met wat er komen gaat in de volgende afleveringen van donderdag b.v., want het leek er op dat Klaas en Barbara wel aan de betere hand waren dan zijn vorige dates, maar er schijnt dus nu iets voor te vallen wat de kaarten opnieuw zal schudden. We gaan het afwachten. Maar Klaas kan beter alleen blijven want nog niet klaar voor een rela na het overlijden van zijn vrouw, die harde conclusie moet je nu gaan trekken... :Y
Robin en Pearl hebben het rijk weer alleen en genieten van de hottub en elkander. Robin met zijn guitige gezicht krijgt natuurlijk wel andere dates nog op bezoek, maar Pearl staat nog steeds 10-0 voor dus ik denk dat die nieuwe nog geen dag blijven en hij ze al huiswaarts gaat sturen, denk dat dit een behoorlijk gelopen race is tussen beiden.
Hans en zijn 2 vrouwen Iris en Mickey blijven geen van beide terwijl Hans toch wel gecharmeerd was van Iris, denkt zij daar toch wat anders over dus nu wil hij Mickey gaan dumpen want die liep toch wel gelijk erg hard van stapel en ging er vol voor bij haar 1 op 1 in de op een een soort houten bushokje leek, wat pathetisch is want er rijden daar geen bussen normaliter in the middle of nowhere.
Hanneke en Dave, ik weet niet wat het is. De meest zouteloze van het stel, lief meisje maar met bloedsaaie dates opgezadeld komt het ook maar niet los. Dave is wel de betere tot nu toe maar ik denk een beetje te formeel voor haar en ze ontdooit er niet echt van tot op heden. Ook haar vriendenkring is slaapverwekkend dus ik vind dit de meest tegenvallende B&B houdster tot nu toe maar ook haar dates zijn van hetzelfde laken en pak; maken geen TV.
En dan heb je nog Andre, die normaliter alleen vrouwenaandacht krijgt van posters in zijn rukbunker waar hij in plaats van zijn motor schoon spuit ook andere dingen onder spuit bij het kijken naar het postermateriaal. Het was dan ook een wat ongemakkelijk moment dat Lisette dit moest aanschouwen, om over zijn dart hobby maar te zwijgen. Ook zo pathetisch om thuis voor je dartbordje een dartshirt te gaan dragen; alles voor TV natuurlijk. Nee, Lisette gaat ook niet blijven. Die bloed daar helemaal dood in Andorra, ook door die vrienden van Andre wat haar bloedgroep niet is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220052863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef ZarB het volgende:

[..]
Eens, behalve met Elsje. Die vrouw is gestoord dat ze die psycho Glibert niet doorziet.
Ik heb het idee dat Elsje heel gevoelig voor bevestiging is en dat ze daarom erin wordt meegesleept

Ze maakte ook al eens zo'n pick me achtige opmerking in de trant van 'ik ben een halve man'. Ben wel benieuwd hoe haar voorgaande relaties waren. Denk dat daar ook wel een aantal onstuimige relaties met foute types tussen zaten.
pi_220052873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:54 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, wat was het weer Boer Zoekt Vrouw-achtig ongemakkelijk bij Hanneke met die nieuwe man erbij. Hoe krijgt ze het voor elkaar.
Toen ze met die Tim dat kaartspelletje ging doen _O- Kroket of frikandel en roodbont of zwartbont van boerin Annemarie all over again.

Dit waren dan iets minder gesloten kaartjes, maar van die vrijheid maakte Hanneke geen gebruik. En dan verbaast zijn dat er niet echt een gesprek op gang komt.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2026 @ 08:22:16 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220061346
Mooi, eindelijk Wim naar huis. Al vind ik die vrouw ook verschrikkelijk.

Hanneke wederom een dooie dag met een vriendin erbij omdat ze zelf geen persoonlijkheid heeft.

Ik snap die vrouw bij Klaas zelf ook niet, dus ik snap zijn twijfels wel. Hoe kun je nou als je 3 of 4 kinderen hebt waarvan er nog 3 thuiswonen meedoen aan een programma waarbij je moet emigreren, maar dat helemaal niet praktisch mogelijk is. Dan doe je alleen maar mee voor de aandacht.De komende 5/6 jaar zit zij nog in Nederland. En dan nog, zodra de kids de deur uit zijn, ga je 1000km verderop wonen? Raar verhaal. Je wil toch in de buurt van je kinderen zijn zou je denken.
pi_220061520
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef freaky40 het volgende:
De woensdagaflevering van komende woensdag gezien. Niet zo'n opmerkelijke aflevering maar eigenlijk meer met wat er komen gaat in de volgende afleveringen van
Hanneke en Dave, ik weet niet wat het is. De meest zouteloze van het stel, lief meisje maar met bloedsaaie dates opgezadeld komt het ook maar niet los. Dave is wel de betere tot nu toe maar ik denk een beetje te formeel voor haar en ze ontdooit er niet echt van tot op heden. Ook haar vriendenkring is slaapverwekkend dus ik vind dit de meest tegenvallende B&B houdster tot nu toe maar ook haar dates zijn van hetzelfde laken en pak; maken geen TV.
Denk niet zozeer dat het aan haar dates ligt maar aan Hanneke. Die Hanneke heeft 0 persoonlijkheid geen interesse en het valt haar volgens mij allemaal tegen om mee te doen aan een tv programma. Die jongens proberen nog wel beetje met humor en dergelijke maar die Hanneke wil geen man die wil wat tv aandacht.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220062416
Het is gewoon een vleesgeworden grijze muis die Hanneke en krijgt dito dates op zich af gestuurd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220067001
De donderdagaflevering gezien en dat was een flinke leegloop bij hitsige Hans. Die moet weer op een andere manier aan zijn gerief komen of wachten op de volgende vrouw. Er blijft niet veel over zo voor hem. De in zijn ogen 'lekker hapje' Iris was er ook wel klaar mee en deftig kind mevrouwtje Mickey die Hans aan het eind van haar verblijf even de les las schot aan het einde ook helemaal vol. En dat voor iemand die zei, dat het in je eentje ook heel leuk kan zijn. Zij was zelf net zo pathetisch. Wel ongemakkelijke TV dat beide vrouwen zonder dat ze het van elkaar wisten bedacht hadden om gelijk te vertrekken, beetje triest ook wel...
Andre heeft de zus (of nicht) van Lisette, Yasmine nu als nieuwe date op bezoek. De 2 gezusters kunnen het prima met vinden en lijken bijna als 2 druppels water op elkaar. Andre zoekt een bepaald type, en daar is in ieder geval 1 conclusie bij te trekken; ze zijn allemaal zwaarlijvig. Het moet je smaak maar zijn, maar Andre denkt ook; een slanke den gelijk als op de posters in zijn rukkeldertje gaan niet op mij vallen dus zak ik qua type maar naar de C categorie. Je moet wat. Denk overigens niet dat het allebei blijvertjes zijn....
Klaas maakt het zich wel lastig met Barbara. Hij wil geen lat relatie terwijl zij nog een heel gezin thuis heeft zitten. Tja, ik denk dat het beter is dat hij dan maar vrijgezel moet blijven. Hij is te kieskeurig na het overlijden van zijn vrouw. En zo is er altijd wat voor Klaasje...
Hanneke, de grijze muis van dit seizoen heeft nu een ander soort type als nieuwe date, Jordy een beetje de mooiboy uit de reeks dates die ze tot nu toe heeft gekregen. Eens zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Het was in ieder geval al ijzingwekkend stil aan tafel tijdens het eten dus ongemakkelijk was het zeker. Dat muziekje er onder was geweldig op dat moment, pijnlijk ook. Wat dat betreft doen de editors bij WvL dat altijd wel geweldig in de eindmontage van de afleveringen. En daarbij het cynische toontje van Jeroen Kijk in de Vegte de voice-over maakt het helemaal af.
Monique heeft nu haar volgende date mogen ontvangen en zit nu met 3 mannen in totaal. Error, error loading dus...Wim is denk ik de eerste van de 3 die gaat afvallen. Wim wil het meneertje uithangen na het persoonlijke gesprek met Monique en stelde Peter gerust dat er niets bijzonders was maar puur even tussen haar en hem, daar moest ik wel om lachen. Wim wil dus echt graag het haantje zijn met hem in de buurt. Wat een gast. De nieuwe date, een biologie leraar knalt er gelijk in en dat beloofd voor de volgende aflevering niet veel goeds want met name Peter gaat dit niet prettig vinden. Kan niet wachten, eindelijk wat reuring in dit seizoen, was wel even nodig.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2026 @ 20:25:10 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220068709
Dit is het Videoland topic. Waarom post je dan van die lappen tekst van dingen die we zelf ook zien, van een week geleden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2026 @ 20:26:27 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220068742
Anyway.

Saaie aflevering. Gebeurde vrij weinig. Wel weer dikke jeuk van Glijbert.
Ben wel benieuwd naar wat Andre heeft meegemaakt dat hij morgen dat blonde kopietje zo gaat toespreken.
pi_220069181
Merk eigenlijk dat ik al een hele tijd ben afgehaakt dit seizoen. Dit is misschien wel het saaiste seizoen tot dusver met deze aflevering als dieptepunt. Geilbert en Hanneke spoel ik inmiddels steevast door.
pi_220069545
Die nieuwe bij Klaas, het enige in d'r gezicht dat beweegt zijn d'r ogen _O-

En voor de rest blijft Gilbert echt niet te harden
pi_220070371
Kunnen we die hele boel ook even skippen en direct naar de reunie?

Aflevering 22...hehehehe

Elsje nodigt Ernst uit om te gaan wandelen met de rendieren...ok
Hanneke.....skip.. :O

Robin stuurt de laatste vrouw naar huis. Hij is verliefd geworden op Pearl die verliefd op hem is. Hij mag in zijn handen knijpen met zo'n leuke vrouw.

Hans uit Noorwegen is een bejaarde vent waar je tenen krom van gaan staan, maar voor de camera wil hij wel in een rolstoel zijn kamer dweilen, kijk hem eens, die kanjer.

Wow, Andre zegt voor het eerst wat zelfstandigs, Lisette drukt hem naar beneden volgens hem. Goed zo jongen, een eigen mening hebben. Lisette vind ik trouwens ook een muts.

De rest zie ik morgen ofso wel, het is echt uitzingen dit seizoen.. :O

[ Bericht 42% gewijzigd door Firuze60 op 12-02-2026 00:40:05 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 01:01:48 #277
22592 crew  Ole
pi_220070438
Zeker goed van Andre! Met Hanneke wordt het niks. Die Yordi komt wel goed mee. Past totaal niet bij haar.
Maar wie wel. Lijkt wel een assesment voor een baan of zo! Veel te zakelijk allemaal.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 01:16:28 #278
22592 crew  Ole
pi_220070453
En weer een kloon bij Andre.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 februari 2026 @ 08:09:01 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220070930
Let op, hieronder een spoiler die je niet moet lezen als je dingen niet wil weten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde onvrijwillig op de radio een paar weken geleden al dat Robin en Pearl getrouwd zijn, kwam uit 1 of ander juice kanaal. Dat haalt de hele lol wel uit zo'n verhaallijn.
"EN DAN NU EEN SPOILER VAN ROBIN EN PEARL DIE ZIJN GETROUWD ALS JE HET NIET WIL HOREN MOET JE EVEN DE AFGELOPEN 30 SECONDEN NIET LUISTEREN."
Kut Froukje de Both.

donderdag 12 februari 2026 @ 09:30:39 #280
26925 EdVe
pi_220071454
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:09 schreef Kreator het volgende:
Let op, hieronder een spoiler die je niet moet lezen als je dingen niet wil weten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:18:54 #281
351926 bloodymary1
pi_220072015
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Kreator het volgende:
Mooi, eindelijk Wim naar huis. Al vind ik die vrouw ook verschrikkelijk.

Hanneke wederom een dooie dag met een vriendin erbij omdat ze zelf geen persoonlijkheid heeft.

Ik snap die vrouw bij Klaas zelf ook niet, dus ik snap zijn twijfels wel. Hoe kun je nou als je 3 of 4 kinderen hebt waarvan er nog 3 thuiswonen meedoen aan een programma waarbij je moet emigreren, maar dat helemaal niet praktisch mogelijk is. Dan doe je alleen maar mee voor de aandacht.De komende 5/6 jaar zit zij nog in Nederland. En dan nog, zodra de kids de deur uit zijn, ga je 1000km verderop wonen? Raar verhaal. Je wil toch in de buurt van je kinderen zijn zou je denken.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raar. In Oostenrijk ben je zo (voor een LAT-relatie) en je hoeft toch niet meteen de volgende dag te gaan samenwonen. Ga eerst eens lekker daten en een keer samen vakantie houden of zo. Ik snap juist niet waarom dat zo snel moet.
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:22:26 #282
351926 bloodymary1
pi_220072056
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:09 schreef Kreator het volgende:

SPOILER
Dat is al een paar keer eerder vermeld hier.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 februari 2026 @ 12:30:30 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220073338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raar. In Oostenrijk ben je zo (voor een LAT-relatie) en je hoeft toch niet meteen de volgende dag te gaan samenwonen. Ga eerst eens lekker daten en een keer samen vakantie houden of zo. Ik snap juist niet waarom dat zo snel moet.
10 uur rijden is voor de vakantie wel leuk, maar dat ga je natuurlijk niet elk weekend doen. "je bent er zo" is wellicht wat relatief dan.
Het lijkt me juist wel duidelijk van dit programma dat de personen die op bezoek komen, wel snappen dat je dan op termijn gaat verhuizen naar het betreffende land. Ik neem aan dat Klaas anders wel in zijn oproep had gezegd dat hij op zoek is naar iemand die 2x per jaar in de vakantie komt ketsen.
  donderdag 12 februari 2026 @ 12:46:28 #284
351926 bloodymary1
pi_220073491
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:30 schreef Kreator het volgende:

[..]
10 uur rijden is voor de vakantie wel leuk, maar dat ga je natuurlijk niet elk weekend doen. "je bent er zo" is wellicht wat relatief dan.
Het lijkt me juist wel duidelijk van dit programma dat de personen die op bezoek komen, wel snappen dat je dan op termijn gaat verhuizen naar het betreffende land. Ik neem aan dat Klaas anders wel in zijn oproep had gezegd dat hij op zoek is naar iemand die 2x per jaar in de vakantie komt ketsen.
Tja vanaf hier is het 8 uur, kan zelfs sneller. Zou dat prima vinden voor een LAT-relatie 1 of 2 keer in de maand. Maar zij woont in Amsterdam natuurlijk. Met het vliegtuig ben je ook in een uurtje in Innsbruck. Als je echt gek bent op elkaar natuurlijk.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 februari 2026 @ 13:51:14 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220074236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Met het vliegtuig ben je ook in een uurtje in Innsbruck.
+2 uur vantevoren aanwezig zijn +reistijd naar schiphol + af en toe vertraging + reistijd op locatie naar Klaas = meer dan '1 uur vliegen'.

Verder lijkt me dat alsnog vrijwel onmogelijk als je jonge kinderen hebt. Moeten die dan maar elke maand 1 of 2x alles achterlaten in nederland voor het vriendje van moeder?
En wat denk je dat dat kost? :D. Als je echt gek bent op elkaar gaat de bankrekening ook wel leeglopen.
  donderdag 12 februari 2026 @ 14:12:56 #286
495525 Stepperoller
Drammer
pi_220074419
Ik vind het vreemd dat Klaas hierover niks heeft vermeld in zijn oproep terwijl hij blijkbaar hele specifieke wensen heeft over hoe lang het LATten mag duren. En dat hij bij het selecteren van de vrouwen hier niet al onderscheid in heeft gemaakt mbt kinderen van een bepaalde leeftijd terwijl hij volgens mij wel echt wat te kiezen had.

Maar het meest storende vind ik dat hij het gesprek niet aan gaat, aannames blijft doen en die vrouwen juist hele positieve signalen geeft. Dat begon al bij Marja en nu dus weer bij Barbara.
  donderdag 12 februari 2026 @ 14:16:29 #287
495525 Stepperoller
Drammer
pi_220074461
Ik heb juist de indruk dat Klaas een datingact opvoert, maar eigenlijk helemaal nog geen liefde zoekt en gewoon denkt zijn B&B makkelijk te kunnen promoten. Daarom moet er ook elke dag een andere activiteit worden gedaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 februari 2026 @ 14:49:10 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220074983
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:12 schreef Stepperoller het volgende:
Maar het meest storende vind ik dat hij het gesprek niet aan gaat, aannames blijft doen en die vrouwen juist hele positieve signalen geeft.
Dat viel ons hier thuis ook al op. Nooit in het gezicht zeggen wat hij denkt, maar later wel tegen de camera mekkeren. Leek wel een limburger.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 15:20:14 #289
22592 crew  Ole
pi_220075351
Maar die vrouwen hebben wel kinderen in dezelfde leeftijd. Op zich geeft dat wel weer iets gemeenschappelijk.
Hij is er gewoon niet aan toe. En als je verliefd bent valt er wel overheen te komen.
  donderdag 12 februari 2026 @ 17:27:27 #290
335263 freaky40
pi_220076658
De dinsdagaflevering van volgende week gezien en dat was me er eentje. Claudia stroomt helemaal leeg zoals ze zei, en daar krijg ik dan gelijk weer dubbelzinnige gedachten bij... Helemaal in haar knollentuin van Viktor, die naar het schijnt ook niet helemaal zuiver op de graat is volgens juicekanalen. Maar goed, dat zullen we mee maken hoe zich dat gaat ontwikkelen. Hans staat in ieder geval al behoorlijk achter op deze grijzende Viktor. En Claudia laat zich helemaal gaan, ook zijn ontvangst was weer des Claudia's. Op een orgastische wijze liet ze blijken dat ze erg blij was met zijn komst toen hij voor de deur stond en dat was heftiger dan ooit zoals bij de vorige dates, en dat was nog maar op zijn zachts gezegd.
En dan naar de totale tegenpool dit seizoen, Hanneke met haar nieuwe aanwinst Jordy. Er moest maar weer eens geskied worden samen met Dave en een vriendin. De vleeskeuring kon beginnen. Het liefst wil ze een combi van die 2 maar tja, dat gaat niet. Dus ik denk dat dit ook een problematisch geheel gaat worden in the end.
Ook een hoogtepunt was het moment dat Peter de waarheid aan newbie Harm ging vertellen aan het ontbijt bij Monique. Keihard gaf hij zijn mening over hem, en terecht. Natuurlijk dachten wij als kijker allemaal hetzelfde over deze Harm; Een geitenwollensokkenneukert met een hoog ADHD gehalte en iets te vol van zichzelf met allerlei betweterige stereotype Biologieleraar feitjes. Denk dat Peter met stip boven Harm staat. Voor Wim was het zijn laatste dag bij Monique, dat ging niet meer goed komen. Die dacht dat hij haar wel even voor zich kon winnen maar mede ook door de rant van Peter naar Harm was het wel duidelijk dat hij teveel was. Die kan dus weer lekker naar Pink Floyd (wel de tribute versie) luisteren in zijn auto terug naar elders in Zwitserland.
Klaas begint een moeilijk mannetje te worden. Alles loopt op rolletjes tussen hem en Barbara, ze is goedlachs en goed gemutst maar toch vindt Klaas er wat van. Denk niet dat die 2 ook samen blijven want geduld heeft Klaas niet, die wil gelijk dat ze bij hem intrekt en anders maar niet.
Elsje en Gilbert dan maar weer eens in de aflevering te zien. Het gaat zijn gangetje, er is immers nog geen concurrentie dus is het tijd om stelletje te spelen, samen boodschappen doen en kusjes geven bij het haardvuur. En iets zegt me dat Gilbert meer wilde dan alleen dat en ook bij haar in bed wilde kruipen, maar dat vond Elsje toch nog geen goed plan want er komt nog een concurrent aan voor Gilbert. Maar iets zegt me dat hij wel deze intenties had om bij haar te gaan slapen, kreeg ik uit een opmerking van Elsje, hoorde ik tussen de regels door, maar dat dit uit de aflevering is geknipt want veel zien wij ook niet. Blijft een engnek pur sang 'onze' Gilbert met zijn kinnebakkus...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 12 februari 2026 @ 17:56:34 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220077232
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb juist de indruk dat Klaas een datingact opvoert, maar eigenlijk helemaal nog geen liefde zoekt en gewoon denkt zijn B&B makkelijk te kunnen promoten. Daarom moet er ook elke dag een andere activiteit worden gedaan.
Ik denk dat U zojuist de kern van zowat alle Zomer/Herfst/Winter&Voorjaar B&B's vol bullshit te pakken heeft.. ;)
  donderdag 12 februari 2026 @ 21:32:05 #292
379328 casita
pi_220080058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
De dinsdagaflevering van volgende week gezien en dat was me er eentje. Claudia stroomt helemaal leeg zoals ze zei, en daar krijg ik dan gelijk weer dubbelzinnige gedachten bij... Helemaal in haar knollentuin van Viktor, die naar het schijnt ook niet helemaal zuiver op de graat is volgens juicekanalen. Maar goed, dat zullen we mee maken hoe zich dat gaat ontwikkelen. Hans staat in ieder geval al behoorlijk achter op deze grijzende Viktor. En Claudia laat zich helemaal gaan, ook zijn ontvangst was weer des Claudia's. Op een orgastische wijze liet ze blijken dat ze erg blij was met zijn komst toen hij voor de deur stond en dat was heftiger dan ooit zoals bij de vorige dates, en dat was nog maar op zijn zachts gezegd.
En dan naar de totale tegenpool dit seizoen, Hanneke met haar nieuwe aanwinst Jordy. Er moest maar weer eens geskied worden samen met Dave en een vriendin. De vleeskeuring kon beginnen. Het liefst wil ze een combi van die 2 maar tja, dat gaat niet. Dus ik denk dat dit ook een problematisch geheel gaat worden in the end.
Ook een hoogtepunt was het moment dat Peter de waarheid aan newbie Harm ging vertellen aan het ontbijt bij Monique. Keihard gaf hij zijn mening over hem, en terecht. Natuurlijk dachten wij als kijker allemaal hetzelfde over deze Harm; Een geitenwollensokkenneukert met een hoog ADHD gehalte en iets te vol van zichzelf met allerlei betweterige stereotype Biologieleraar feitjes. Denk dat Peter met stip boven Harm staat. Voor Wim was het zijn laatste dag bij Monique, dat ging niet meer goed komen. Die dacht dat hij haar wel even voor zich kon winnen maar mede ook door de rant van Peter naar Harm was het wel duidelijk dat hij teveel was. Die kan dus weer lekker naar Pink Floyd (wel de tribute versie) luisteren in zijn auto terug naar elders in Zwitserland.
Klaas begint een moeilijk mannetje te worden. Alles loopt op rolletjes tussen hem en Barbara, ze is goedlachs en goed gemutst maar toch vindt Klaas er wat van. Denk niet dat die 2 ook samen blijven want geduld heeft Klaas niet, die wil gelijk dat ze bij hem intrekt en anders maar niet.
Elsje en Gilbert dan maar weer eens in de aflevering te zien. Het gaat zijn gangetje, er is immers nog geen concurrentie dus is het tijd om stelletje te spelen, samen boodschappen doen en kusjes geven bij het haardvuur. En iets zegt me dat Gilbert meer wilde dan alleen dat en ook bij haar in bed wilde kruipen, maar dat vond Elsje toch nog geen goed plan want er komt nog een concurrent aan voor Gilbert. Maar iets zegt me dat hij wel deze intenties had om bij haar te gaan slapen, kreeg ik uit een opmerking van Elsje, hoorde ik tussen de regels door, maar dat dit uit de aflevering is geknipt want veel zien wij ook niet. Blijft een engnek pur sang 'onze' Gilbert met zijn kinnebakkus...
Godskolere kan het nog langer dat slappe geouwehoer.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 12 februari 2026 @ 21:37:27 #293
335263 freaky40
pi_220080159
Als je het niet wilt lezen, lees het dan niet. Kunt er ook over heen lezen natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 12 februari 2026 @ 22:13:55 #294
470039 Firuze60
pi_220080844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 21:32 schreef casita het volgende:

[..]
Godskolere kan het nog langer dat slappe geouwehoer.
Niet zo onaardig doen, ja!

Ik ga trouwens na deze reeks van WVL heel dat Videoland opzeggen. Snutverdulleme, erger mij dood aan de reklame die ik er ineens gratis bij krijg.. :(
  donderdag 12 februari 2026 @ 22:39:51 #295
370685 -Spring
-Spring
pi_220081184
Wat voor accent heeft Andre? (En zn moeder?)
  donderdag 12 februari 2026 @ 22:51:42 #296
470039 Firuze60
pi_220081270
Aflevering 22 deel 2

Toen Andre klein was leek een huwelijk wel leuk, nu vindt hij dat niet meer zo belangrijk. Yasmine denkt nog in de jaren'50, een huwelijk is het fundament en na negen maanden krijgt dat een vervolg en scheiden doe je nooit.

Thea komt bij Hans in Noorwegen, wat woont trouwens Hans in een of ander troosteloos wijkje, zeg. En ja hoor, daar komt Hans weer met zijn favoriete gerechten, gelukkig dit keer alleen een paar moten van een vette vis ipv de kop en de staart er nog aan. Helaas heeft Thea een probleem, ze kan niet in een keer een hele moot naar binnen werken want ze heeft een stoma. Tja, Hans als eeuwige puber die ouderdom ontkent krijgt het misschien een beetje moeilijk met dit, 20 jaar jonger is geen enkel probleem, een stoma maakt hem ook niks uit.. _O-

Ze hebben wel leuk gedanst O+

Enfin, nog 5 afleveringen uitzitten.
  donderdag 12 februari 2026 @ 22:53:20 #297
470039 Firuze60
pi_220081287
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 22:39 schreef -Spring het volgende:
Wat voor accent heeft Andre? (En zn moeder?)
Zeeuws?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 13 februari 2026 @ 08:55:53 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220083351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Als je het niet wilt lezen, lees het dan niet. Kunt er ook over heen lezen natuurlijk.
Eens.

Het was donderdagavond ergens in 2026. Buiten was het donker en koud, wat volledig in lijn was met het thema van het programma, maar binnen in de huiskamers van Nederland stond de televisie aan op RTL 4. De aflevering begon, zoals altijd, met de bekende tune, waarna we werden meegezogen in de besneeuwde landschappen van Europa. De sneeuw was wit, de lucht was soms blauw maar vaak grijs, en de deelnemers droegen dikke jassen, sjaals en mutsen om hun lichaamstemperatuur op peil te houden.

We begonnen in Oostenrijk bij Claudia. De sfeer was, zacht uitgedrukt, specifiek. Claudia ging met haar logé Hans (niet te verwarren met de Hans in Noorwegen) een gebakje eten. Dit gebakje zag eruit als een typisch Oostenrijkse lekkernij, waarschijnlijk rijk aan suiker en room, en het werd genuttigd in een lokale horecagelegenheid waar de stoelen vermoedelijk van hout waren.
Tijdens het eten van dit gebakje besloot Hans zijn familiegeschiedenis op tafel te gooien. Hij vertelde uitgebreid over zijn halve broers en zussen en de ietwat afstandelijke band die hij heeft met zijn vader, een dominee die maar liefst drie keer in het huwelijksbootje is gestapt. Een fascinerend detail dat voor het verloop van de liefde wellicht irrelevant is, maar wel de tijd vulde.
Maar Hans had nog een geheim. Hij was van plan om die avond een "special act" op te voeren. Hiervoor moest zijn speciale Oostenrijkse jasje gestreken worden. We zagen dus beelden van strijkwerkzaamheden, of in ieder geval de intentie daartoe, wat toch een zeldzaam kijkje geeft in de huishoudelijke taken tijdens een datingprogramma. De act zelf betrof een vertolking van het nummer Edelweiss. Hans deed zijn best, maar de dochter van Claudia keek erbij alsof ze in een citroen had gebeten.
Ondertussen gebeurde er iets wonderlijks bij Raoul, de andere man bij Claudia. Hij liet zijn duimnagels groen lakken door een vriendin van Claudia. Waarom groen? Dat werd niet volledig duidelijk, maar er werd een dubieuze grap gemaakt over "mannen met groene duimen". Raoul voelde zich echter niet helemaal happy; hij miste zijn hond en voelde zich geremd in zijn ontplooiing, waardoor hij overwoog de handdoek in de ring te gooien.
Wim in Zwitserland: De Coverband Kwestie
Door naar Zwitserland, waar Wim een cultureel uitstapje voorstelde aan Monique. Hij vroeg haar mee naar een concert van Pink Floyd. Klinkt indrukwekkend, ware het niet dat Wim er "vergat" bij te zeggen dat het om een coverband ging. Een Wimitatie, als het ware.
Monique, die wellicht ook liever originele dingen heeft, twijfelde even. Uiteindelijk besloot ze dat ze liever ging kaasfonduen met Peter, de andere man. Kaasfonduen is immers een activiteit waarbij je brood in gesmolten kaas doopt, wat in Zwitserland als cultureel erfgoed beschouwd kan worden. Wim bleef achter en besloot, vrij pragmatisch, om dan maar snel de wijn op te drinken "nu het nog kon". Er was sprake van enige rivaliteit, maar vooral vanuit Wim.
Klaas in Oostenrijk: De Ochtend na de Knuffel
Bij Klaas in Oostenrijk (Weissenbach am Lech) was de sfeer om te snijden. De avond ervoor had hij logee Marja nog liefdevol ingestopt met kussen en een dikke knuffel, waardoor Marja met een fijn gevoel ging slapen. Echter, de ochtendzon bracht een koude douche. Klaas besloot dat het toch niets werd en stuurde haar naar huis. Marja begreep er niets van en vond het – terecht – niet eerlijk: "Hoezo moet ik ineens gaan?".
Nadat Marja (vermoedelijk met haar koffer) was vertrokken, stond de volgende dame alweer klaar: Barbara. Barbara werd omschreven als een "ingewikkelde" vrouw die meestal wel lief is. Klaas vond haar direct positief, zelfverzekerd en enthousiast. Om dit te vieren, of gewoon omdat het in het draaiboek stond, gingen ze later ijsklimmen. Barbara klom als een berggeit tegen de rotswand op, wat Klaas diep imponeerde. Ze dronken daarna glühwein, een warme drank op basis van wijn en specerijen, wat gebruikelijk is in deze contreien.
Hanneke in Saalbach: Skiën en Borrelen
Hanneke, woonachtig in het bruisende Saalbach, ging skiën met Dave. De sneeuw was wit, de lucht was fris en de bewegingen waren... ski-achtig. Al snel verruilden ze de latten voor een drankje, want de après-ski is minstens zo belangrijk. De gesprekken liepen soepel, beter dan met vorige kandidaten. 's Avonds kwamen er vrienden van Hanneke uit Nederland over de vloer. Dit zorgde voor extra vulling van de ruimte en de zendtijd. Dave leek goed in de groep te liggen, wat Hanneke voorzichtig positief stemde.
Elsje in Zweden: Pretoogjes versus De Kat uit de Boom
Tot slot, Elsje in het hoge noorden van Zweden. Hier speelde zich een klassiek dilemma af. Aan de ene kant had ze Mathijs, een man met "ontzettend lieve pretoogjes" die heel open en spraakzaam was. Aan de andere kant had ze Gilbert, die vooral de kat uit de boom keek en weinig zei. Ondanks de gezellige pretoogjes van Mathijs, leek Elsje toch meer interesse te hebben in de zwijgzame Gilbert, wat bij de kijkers (en recensenten) voor onbegrip zorgde omdat Mathijs nauwelijks een eerlijke kans kreeg.
Conclusie van de Aflevering
En zo eindigde de aflevering van 5 februari 2026. Mensen aten gebak, mensen werden weggestuurd, nagels werden groen gelakt en jassen werden gestreken. De aftiteling liep, en de kijkers bleven achter met de wetenschap dat het winter was, en dat de liefde – net als het weer – onvoorspelbaar blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')