abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219994961
Ik vind het maar een saai seizoen..

Gilberige Gilbert.. bah..ik zou wegrennen
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:45:43 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219995814
Weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? Ik had gehoopt dat het er 20 zouden zijn zoals vorig seizoen maar ik geloof dat dit er meer zijn. Dat is wel balen want ik ga over 2 dagen op vakantie en anders zou ik het precies redden _O-
5 - 28 februari Thailand O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 februari 2026 @ 20:21:18 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219996121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:05 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het maar een saai seizoen..

Gilberige Gilbert.. bah..ik zou wegrennen
Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.

Daarentegen: Claudia. Wat een mooi mens.
pi_219996341
Raoul en Claudia O+

Hopelijk wordt dat nog wat na de opnames

Die nieuwe in Noorwegen doet me denken aan Dieuwertje Blok O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:28:24 #205
338319 ZarB
Piña colada
pi_219996556
Kom op zeg. Die elsje en glibert. Zeg me dat ze aub zijn ingehuurd. Wat een smerige tv
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:29:55 #206
338319 ZarB
Piña colada
pi_219996567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia O+

Die nieuwe in Noorwegen doet me denken aan Dieuwertje Blok O+
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.
pi_219996698
De aflevering van morgen er op zitten; Tim gaat hem peren, op, terug naar de dolfijnen in Harderwijk en zijn kind, want hij miste haar meer dan dat hij een click voelde bij ijskonijntje Hanneke Tanneke Toverkanneke, ik snap dat.
De onderhuidse irritaties en spanningen jegens een nieuwe date bij Elsje komen bij Gilbert zijn poriën uit. Zijn kinnebak vol met gore tandjes gaat steeds meer naar voren staan en begint bijna tussen die tandjes vandaan te praten en dan moet je oppassen want dat wakkert de psychopaat in hem nog meer aan... ~O> Wordt vervolgd...
Hans begint al helemaal in zijn element te komen met nieuwe vlam Iris. "Als ze in mijn ogen kijkt beginnen mijn nekharen te steigeren" aldus Hans, en dat niet alleen...ook krijgt hij een klein bol broekje er van...
Lekker ongemakkelijk moment met Klaas en Marja. Zijn dochter had haar ongezouten kritiek over haar en hij verteld Marja dat hij haar helemaal geweldig vind en verder dus niet het eerlijke verhaal. Mooi stukje ongemakkelijke TV was dat. _O-
Monique en Wim gaat het niet worden, en die nieuwe date is in ieder geval wel aanwezig en klinkt al veel enthousiaster en sympathieker dan de voorgangers van Wim. Kan nog wel wat worden deze oude hippie, maar eigenlijk vind ik dit ook niet bij Monique passen. Het blijft een ijskonijn hoor niets is echt goed.
Morgen begint Hans bij Claudia helemaal in zichzelf te geloven en gaat zelfs zingen...bedankt voor de waarschuwing, voorstukje van morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219996785
Ik vond Claudia al tof maar nu nog meer. Wat een mooi mens is dat.

En Robin is me behoorlijk meegevallen. Doet dat erg respectvol naar Mandy. Kan die engerd in Zweden wat van leren.
pi_219996801
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef Kreator het volgende:

[..]
Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.

Daarentegen: Claudia. Wat een mooi mens.
Ik vind dat die Wim (de man die in Zwitserland woont) het wel grappig aanpakt. Lullig maar ik moet er wel om lachen. En zeker ook hoe die Peter erop reageert. Die verblikt of verbloost niet en daar scoort hij punten mee bij Monique.
pi_219996875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:02 schreef exode het volgende:
Ik vond Claudia al tof maar nu nog meer. Wat een mooi mens is dat.

En Robin is me behoorlijk meegevallen. Doet dat erg respectvol naar Mandy. Kan die engerd in Zweden wat van leren.
Claudia is echt O+ ja
  dinsdag 3 februari 2026 @ 22:28:43 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219996965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia O+

Nou he? Laten we het hopen O+ Ik vind het wel sterk van 'm dat 'ie opstapt. Ik dacht alleen maar: stuur Edelweiss dan naar huis!! Die gast is vaag.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 22:34:02 #212
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219996988
En Hans heeft zelf besloten: "dat leeftijdsverschil dat schuiven we opzij." Geen enkel moment even inchecken bij haar, hoe zij erover denkt. Zelf waait ze ook een beetje mee. De nieuwe dame Mickey is wat dat betreft wat wervelender.

En die Wim bij Monique gooit ook geen hoge ogen. Goeie reclame voor toekomstige dames die hij tegen gaat komen. Wat een droeftoeter. Je zou hopen dat hij dit cynisch bedoelt, maar volgens mij is hij bloedserieus.

Gulbert (ik deed een typo, maar vind dit eigenlijk wel passen) en Elsje: genoeg gezegd daarover.

Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.

Meer hadden we er niet vandaag geloof ik :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 februari 2026 @ 09:20:10 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219998887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Quoi het volgende:

[..]
Nou he? Laten we het hopen O+ Ik vind het wel sterk van 'm dat 'ie opstapt. Ik dacht alleen maar: stuur Edelweiss dan naar huis!! Die gast is vaag.
Ze ettert veel te lang door met die vage zanger. Ze zegt dat ze hem leuk vindt, maar ik geloof er niks van. Ik denk dat ze straks heel veel spijt heeft dat ze zich niet meer heeft opengesteld voor Raoul. Die passen perfect bij elkaar. Hij de rust, zij de gekte.
  Miss 200.000.000! woensdag 4 februari 2026 @ 09:21:24 #214
367000 roos94
pi_219998898
WTF waarom zit MissLipgloss opeens bij Hanneke _O- _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 februari 2026 @ 09:22:24 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219998905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.
Ik krijg echt kriebels van die Robin. Ik vind het helemaal niks. Een houtbewerker in een lelijk ingericht hutje in buttfuck-zweden met de emotionele capaciteiten van een 13 jarige.
pi_219999448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
En Hans heeft zelf besloten: "dat leeftijdsverschil dat schuiven we opzij." Geen enkel moment even inchecken bij haar, hoe zij erover denkt. Zelf waait ze ook een beetje mee. De nieuwe dame Mickey is wat dat betreft wat wervelender.

En die Wim bij Monique gooit ook geen hoge ogen. Goeie reclame voor toekomstige dames die hij tegen gaat komen. Wat een droeftoeter. Je zou hopen dat hij dit cynisch bedoelt, maar volgens mij is hij bloedserieus.

Gulbert (ik deed een typo, maar vind dit eigenlijk wel passen) en Elsje: genoeg gezegd daarover.

Meer hadden we er niet vandaag geloof ik :P
En mandy is weg :W
Hoppa :D
pi_220002265
Aflevering 18 en we moeten er nog 9...pfffft. Sommige verhaallijnen worden wel ontzettend uitgerekt en saaaaaai.

Pearl vind ik eigenlijk veel te leuk voor Robin. Maar goed, ze vindt hem een sexy kerel, ok dan. Mandy en Pearl werden dikke vriendinnen, leuk om te zien. Zou Robin nu nog meer vrouwen op bezoek krijgen?
Hans met zijn waardeloze kookkunsten van aangebrande pannenkoeken tot halve schapenkoppen vind ik steeds onsympathieker, echt een oude bejaarde zeurkous met zijn "Mickey vraagt wel heel veel aandacht." Beetje tuttige en stijve Iris ziet Hans ook niet zitten (waarom schrijf je dan, vraag ik mij af), heb wel zin om zijn gezicht te zien als zij hem de bons geeft.

Andre zoekt helemaal geen vrouw, die wil lekker een keer per week darten en wat motorrijden en is graag alleen.
Hanneke skip ik, zo saai, val erbij in slaap.
Klaas en Barbara wordt ook niks.
  Miss 200.000.000! woensdag 4 februari 2026 @ 16:01:25 #218
367000 roos94
pi_220002271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 18 en we moeten er nog 9...pfffft. Sommige verhaallijnen worden wel ontzettend uitgerekt en saaaaaai.

Pearl vind ik eigenlijk veel te leuk voor Robin. Maar goed, ze vindt hem een sexy kerel, ok dan. Mandy en Pearl werden dikke vriendinnen, leuk om te zien. Zou Robin nu nog meer vrouwen op bezoek krijgen?
Hans met zijn waardeloze kookkunsten van aangebrande pannenkoeken tot halve schapenkoppen vind ik steeds onsympathieker, echt een oude bejaarde zeurkous met zijn "Mickey vraagt wel heel veel aandacht." Beetje tuttige en stijve Iris ziet Hans ook niet zitten (waarom schrijf je dan, vraag ik mij af), heb wel zin om zijn gezicht te zien als zij hem de bons geeft.

Andre zoekt helemaal geen vrouw, die wil lekker een keer per week darten en wat motorrijden en is graag alleen.
Hanneke skip ik, zo saai, val erbij in slaap.
Klaas en Barbara wordt ook niks.
Hanneke vindt zichzelf wel een enorme catch geloof ik
  woensdag 4 februari 2026 @ 16:10:35 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220002313
Ik vind Klaas en Barbara dus wel potentie hebben :Y

Ach en André is gewoon nog een beetje bleu. Had haar niet mee moeten nemen. Los van de taalbarrière hadden flink wat bezoekers een contactstoornis daar, zo te zien. Dat soort kroegen heb je hier ook. Dan moet je niet meegaan gewoon. Hij had het handiger aangepakt om met haar iets te gaan eten of doen en los daarvan lekker zelf te gaan darten (of een keertje overslaan omdat hij bezoek heeft).
pi_220002331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik vind Klaas en Barbara dus wel potentie hebben :Y

Ach en André is gewoon nog een beetje bleu. Had haar niet mee moeten nemen. Los van de taalbarrière hadden flink wat bezoekers een contactstoornis daar, zo te zien. Dat soort kroegen heb je hier ook. Dan moet je niet meegaan gewoon. Hij had het handiger aangepakt om met haar iets te gaan eten of doen en los daarvan lekker zelf te gaan darten (of een keertje overslaan omdat hij bezoek heeft).
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.
pi_220002558
Aflevering van morgen er al weer in zitten. Marja wordt vriendelijk verzocht om het pand te verlaten van Klaas ondanks de innige zoenpartij van de avond er voor. Toch was de klik er niet echt tussen de 2 en zijn dochter gaf de doorslag. Ze is toch wat te formeel net als in haar werk als reisadviseur denk ik zo. Ik vind haar ook zo'n stereotype voorbeeld van en zie haar dan echt zitten in zo'n filiaal van D-Reizen...
Barbara, de nieuwe aanwinst oogt en klinkt dan wel wat uitbundiger en ik weet niet of dit nu wel zo past bij Klaas, maar het klikt meteen al wat beter dus dat gaan we zien hoe dat gaat.
Ondertussen schijnt de zon voor Gilbert weer wat meer want Matthijs gaat het ook niet worden voor Elsje bleek wel uit de aflevering van morgen. Alleen vangt Matthijs zelf die signalen nog niet op...Gilbert begint echter nu helemaal in zichzelf te geloven en gaat al aan onmogelijke opmerkingen beginnen als 'ik hou van je', en dat komt toch iets te dichtbij voor Elsje.
Monique en Wim is ook geen match en bij een ongemakkelijk moment kwam het hoge woord bij haar er ook uit dat ze niet mee ging met hem naar de Pink Floyd coverband maar liever met Peter ging kaasfonduen. En daar zit je dan als een Wim zijnde, alleen in een houten huis...Wim kan denk ik heel erg snel van de muziek van Pink Floyd genieten terug in de auto naar huisje toe.... :Y Dat zal dan wel de echte Pink Floyd zijn en niet de coverband ga ik vanuit... ^O^
Claudia had ook een zeer ongemakkelijk samenzijn met vrienden en familie met beide heren als vleeskeuring om haar en de andere heen. Hans deed een poging tot verkrachten van het lied Edelweiss in een soort Tom Waits meets Bob Dylan uitvoering, en je zag die Oostenrijkers denken, ai ai, wat een belediging. Maar we klappen keihard op het einde zodat het lijkt of het geweldig was. Pijnlijk pijnlijk.
Dat waren wel de opmerkelijke momenten in deze aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220003046
Die Noor gelooft echt dat het wat kan worden met Iris he? Dat wordt een koude kermis. Die ander past echt fantastisch bij hem, leuk mens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220003175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:29 schreef ZarB het volgende:

[..]
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.
Ja omdat ze ongeveer 20 jaar jonger is dan hijzelf.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:17:20 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_220004240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.
Ja ja, ik ben bij. Dat het begint te kraken was in het voorstukje, meen ik me te herinneren. Ik vond het ijsklimmen enzo best veelbelovend. Ik hoop maar dat het zo'n overgedramatiseerde cliffhanger is en dat het wel meevalt.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:23:00 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004286
Klaas probeert iemand te schaken voor zijn plaatje die aan al zijn eisen voldoet en weet dat mooi te verpakken in een soort geveinsde interesse richting die ander. Maar als zijn vragen zijn alleen maar in de trant van "hoe vind je mijn leven, mijn hobby's, mijn liefhebberijtjes, wat kun jij voor mij betekenen?). Die ander interesseert hem als persoon helemaal niets. Verbaast me dan ook niks dat hij er in de volgende aflevering alweer over twijfelt. In Klaas zijn plaatje past namelijk maar 1 iemand en dat is zijn vrouw.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:25:00 #226
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004303
Iris komt heel nobel over, maar ik denk a. Ze merkt nu pas dat Hans toch wel heel oud is nu hij door zijn mankement geen berg kan beklimmen of b. Het komt toch te dichtbij en haar copingsmechanisme van wegrennen speelt op.
pi_220004637
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:25 schreef ZarB het volgende:
Iris komt heel nobel over, maar ik denk a. Ze merkt nu pas dat Hans toch wel heel oud is nu hij door zijn mankement geen berg kan beklimmen of b. Het komt toch te dichtbij en haar copingsmechanisme van wegrennen speelt op.
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.

Ik vind het ook wel interessant dat hij het feit dat ze jonger is zo belangrijk vindt, terwijl ze niet per se heel jonger voelt in haar gedrag. Hij heeft eigenlijk best mazzel met hoe leuk de vrouwen zijn die voor hem komen! Ik vind Terese geweldig, maar Yvonne en Mickey zijn ook eigenlijk te leuk voor hem.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 4 februari 2026 @ 22:23:15 #228
338319 ZarB
Piña colada
pi_220004669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.

Ik vind het ook wel interessant dat hij het feit dat ze jonger is zo belangrijk vindt, terwijl ze niet per se heel jonger voelt in haar gedrag. Hij heeft eigenlijk best mazzel met hoe leuk de vrouwen zijn die voor hem komen! Ik vind Terese geweldig, maar Yvonne en Mickey zijn ook eigenlijk te leuk voor hem.
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.
pi_220005676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:23 schreef ZarB het volgende:
Klaas probeert iemand te schaken voor zijn plaatje die aan al zijn eisen voldoet en weet dat mooi te verpakken in een soort geveinsde interesse richting die ander. Maar als zijn vragen zijn alleen maar in de trant van "hoe vind je mijn leven, mijn hobby's, mijn liefhebberijtjes, wat kun jij voor mij betekenen?). Die ander interesseert hem als persoon helemaal niets. Verbaast me dan ook niks dat hij er in de volgende aflevering alweer over twijfelt. In Klaas zijn plaatje past namelijk maar 1 iemand en dat is zijn vrouw.
Denk dat deze analyse wel aardig in de buurt komt ja :Y
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 februari 2026 @ 09:02:51 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220005846
Ik vind Klaas vooral een stuk minder druk, interessant, avontuurlijk en edgy dan hij zelf lijkt te denken. Zelfkennis is er niet. En hij heeft geen nek.
Ik snap overigens wel dat hij deze mond vol tanden niet gaat houden. Dan nog liever die knappe dooie (figuurlijk) die we eerst was.
pi_220005856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:23 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.
Ik denk dat haar staartje te strak zit.
pi_220006513
Klaas, ik weet het niet. Hij is vooral vol van zichzelf en zijn geweldige hobby's. Ik denk niet dat hij zich interesseert in andere bezigheden of wat die vrouwen leuk vinden.

Eerst zoenen, de volgende dag naar huis sturen en nu weer zeggen dat je de stad ook leuk vindt maar achter haar rug zeggen dat het wel een issue is dat ze een stad leuk vindt.
Hij is zo bezig met een lijstje afvinken, er komt 0 gevoel bij kijken.

Totnogtoe vind ik hem aardig saai.

Maar goed het hele seizoen is behoorlijk saai. Ik hoop nog steeds op vuurwerk bij de reunie als blijkt dat Gilbert inderdaad zo eng als wij allemaal vanaf de eerste seconde zagen.
pi_220006525
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:02 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Klaas vooral een stuk minder druk, interessant, avontuurlijk en edgy dan hij zelf lijkt te denken. Zelfkennis is er niet. En hij heeft geen nek.
Ik snap overigens wel dat hij deze mond vol tanden niet gaat houden. Dan nog liever die knappe dooie (figuurlijk) die we eerst was.
Hij lijkt ook op die homo die een paar seizoenen eerder meedeed. Die had ook geen nek.
pi_220008475
Aflevering 19

Klaas wordt ook steeds negatiever, wat een zeurkous, zeg. Barbara voldoet niet aan zijn randvoorwaarden, alsof ie een sollicitant beoordeelt. Er zit ook totaal geen humor of relativisme in die vent.

Heb wel moeten lachen om de moeder van Andre. "Heb je al gekroeld..en dan voel je niks?" :D
Oh, leuk, de tweelingzus van Lisette komt ook even kijken.

Hans snapt echt niks van vrouwen, hij denkt dat Iris zicht terugtrekt omdat Mickey zich aan hem opdringt. Nee man, jij dringt je aan Iris op, ouwe sukkel! Wel een smoes van stijve Iris, hoor.

..wordt vervolgd.
pi_220008541
Monique neemt geen een van haar mannen ook maar een moment serieus. Heel onsympathiek komt dat over, het lijkt alsof de enige met wie ze echt flirt de cameraman/vrouw is. Eerder vroeg ze aan Wim over zijn reislust en allerlei voorwaarden van een kerel die voor haar belangrijk zijn in de toekomst, begint Wim over diezelfde toekomst dan piept ze dat het ineens veel te vroeg is. Niet dat ik Wim nou zo leuk vind, integendeel zelfs, snap ook niet dat zij die vent zo lang laat bungelen.
Harm als biologieleraar is ook weer een portret apart, hoor. Staat ie straks voor zijn 4HAVO-klas, vragen zijn leerlingen: "Meneer, hoe is het afgelopen met uw slingerschijt?" _O-
pi_220008856
Mijn conclusie is na 19 afleveringen toch wel echt dit, vrouwen (als gasten) hebben veel meer sociale empathie voor een medemens dan mannen. Je ziet het bij Robin, je ziet het bij Hans, Klaas en Andre. De mannen als gast gaan elkaar zitten afzeiken en krijgen een soort territoriumdrift.

Die sjoelscene is schitterend met de muziek erbij.. :D
pi_220009430
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_220009699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
Wat had je anders verwacht?
pi_220009728
De dinsdag aflevering van volgende week ook al maar vast bekeken, kon niet wachten na het voorstukje van de aflevering van vanavond.
Hans is helemaal in zijn nopjes over Iris, hij voelt van alles in zijn broekje kriebelen en wordt nu dus ook fysiek opgewonden van haar waren zijn verborgen signalen naar haar toe. Maar dan staat daar ineens Mickey op de stoep een goedlachse vrouw die me in de verste verte een beetje doet denken aan een jonge versie van Laura Albers uit GTST ook in haar doen en laten. Ook daar raakt Hans wel gecharmeerd van maar denk dat Iris 10-0 voor staat.
Robin met Pearl en Mandy waren ook weer te zien op Elandspotters jacht. Robin liet lekker aan zijn wortel sabbelen, alleen niet door Pearl of Mandy maar door een Eland, tja dat is rot voor Robin...
Monique en Wim gaat het in the end toch niet worden maar hij wil nog graag bij haar blijven en probeert Peter te ontmoedigen om daar te blijven door met allerlei doom and gloom scenario's te strooien. Peter raakt daar echter niet van van de wijs. En vind dus dat die rivaliteit er helemaal niet is tussen Wim en hem, al ziet Wim dat anders...leuke TV.
Gilbert helemaal in zijn knollentuin want Matthijs voelde zich duidelijk te veel en is vertrokken en Gilbert gaat nu full speed op Elsje, letterlijk en er komt nog iemand....als dat maar goed gaat...
En dan hadden we Claudia weer met haar Hans en Raoul. Die laatste is vertrokken want het hele gedoe in zo'n programma de liefde vinden vindt hij maar vreemd en onnatuurlijk...goh, had je dat niet eerder kunnen bedenken. Denk een goedkope smoes om naar zijn hond die ziek is terug te kunnen. Had dat dan gewoon alleen verteld. Misschien dat mocht Claudia zonder man overblijven na dit avontuur dat die 2 zonder camera's er bij elkaar wel weer op gaan zoeken en dan alsnog iets krijgen mogelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220009799
Zie net klaas, jeeetje wat een leugenaar bah bah
  Miss 200.000.000! donderdag 5 februari 2026 @ 17:59:38 #241
367000 roos94
pi_220009801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef Scottie16 het volgende:
Zie net klaas, jeeetje wat een leugenaar bah bah
?
pi_220010121
Ik ben afgelopen week een beetje afgehaakt. Het kabbelt maar wat voort en er gebeurt allemaal vrij weinig. Daarnaast zijn de deelnemers ook allemaal geen characters.

André: typisch zo’n knul die zijn hele leven overal gepest wordt. Dat heeft hij gewoon over zich heen. Social ook niet de handigste. Pikt overduidelijke signalen niet op.

Claudia: ik dacht aanvankelijk wel de lekste deelnemer maar na dat gedoe met ben over die arm en die schilderstape lijkt het me een toch wat labiele vrouw.

Elsje: ook maar een saaie eigenlijk. Leuk vrouwtje maar er zit ook niet echt iets in wat spannende of leuke tv op moet leveren.

Hanneke: bestaan er saaiere mensen?

Hans: overduidelijk op zoek naar een iets te jong bloempje. Plaatsvervangende schaamte hoe hij Iris verwelkomde.

Klaas: ik kan de vinger er niet op leggen maar ik vind het een heel naar en gemeen ventje en zijn dochter heeft het niet van een vreemde.

Monique: goed figuur, weet ze ook, grafkop (weet ze niet) uitstraling ronduit kut.

Robin: eigenlijk nog de leukste van allemaal. Heeft wat slecht geplaatste grapjes maar daar kan ik wel om gniffelen.

Ik vind ook de hele setting met dat grauwe landschap en die sneeuw ook uitermate deprimerend worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 05-02-2026 20:39:37 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 februari 2026 @ 19:38:21 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:39:19 #244
338319 ZarB
Piña colada
pi_220010497
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben afgelopen week een beetje afgehaakt. Het kabbelt maar wat voort en er gebeurt allemaal vrij weinig. Daarnaast zijn de deelnemers ook allemaal geen characters.

André: typisch zo’n knul die zijn hele leven overal gepest wordt. Dat heeft hij gewoon over zich heen. Social ook niet de handigste. Pikt overduidelijke signalen niet op.

Claudia: ik dacht aanvankelijk wel de lekste deelnemer maar na dat gedoe met ben over die arm en die schilderstape lijkt het me een toch wat labiele vrouw.

Elsje: ook maar een saaie eigenlijk. Leuk vrouwtje maar er zit ook niet echt iets in wat spannende of leuke tv op moet leveren.

Hanneke: bestaan er saaiere mensen?

Hans: overduidelijk op zoek naar een iets te jong bloempje. Plaatsvervangende schaamte hoe hij Iris verwelkomde.

Klaas: ik kan de vinger er niet op leggen maar ik vind het een heel naar en gemeen ventje en zijn dochter heeft het niet van een vreemde.

Monique: goed figuur, weet ze ook, grafkop (weet ze niet) uitstraling ronduit kut.

Robin: eigenlijk nog de lekste van allemaal. Heeft wat slecht geplaatste grapjes maar daar kan ik wel om gniffelen.

Ik vind ook de hele setting met dat grauwe landschap en die sneeuw ook uitermate deprimerend worden.
Eens, behalve met Elsje. Die vrouw is gestoord dat ze die psycho Glibert niet doorziet.
pi_220011306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
?
Ik loop vast achter dat hij die vrouw voor liegt dat die dochter haar lief vond, nou die dochter zei niet leuk wordt je niet verliefd op.

En dan tegen die vrouw zeggen ze vind je leuk blah blah zeg dan gelijk ik vind je niks.
pi_220011764
Ik krijg bij Klaas echt steeds meer het gevoel dat hij een soort excuus zoekt waarom hij niet verder wil met vrouwen, nu weer dat deze vrouw voorlopig wil LATten vanwege de opgroeiende kinderen.

Verder, enorm nieuwe knappe kerel bij Hanneke maar het sloeg meteen weer dood aan tafel. Die vrouw heeft echt moeite om een gesprek op gang te brengen en te houden.
pi_220011775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat hij nog maagd zou kunnen zijn :@
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:24:36 #248
338319 ZarB
Piña colada
pi_220011867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Klaas echt steeds meer het gevoel dat hij een soort excuus zoekt waarom hij niet verder wil met vrouwen, nu weer dat deze vrouw voorlopig wil LATten vanwege de opgroeiende kinderen.

Verder, enorm nieuwe knappe kerel bij Hanneke maar het sloeg meteen weer dood aan tafel. Die vrouw heeft echt moeite om een gesprek op gang te brengen en te houden.
Klaas zoekt idd continu dingen om voor zichzelf te rechtvaardigen dat hij helemaal geen vrouw wil.

Dat etentje bij Hanneke idd.. mijn hemel. Als dit het is zelfs met wat biertjes dan is het wel heel treurig gesteld.

Overigens mag die nieuwe bij haar wel eens gaan articuleren. Zonder ondertiteling versta ik daar niks van _O-
pi_220012254
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als hij nooit naar de hoeren is geweest dan durf ik daar best een paar kratjes pils op te zetten.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 februari 2026 @ 00:38:04 #250
22592 crew  Ole
pi_220012313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij heeft toch een vriendin gehad?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties