Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:05 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het maar een saai seizoen..
Gilberige Gilbert.. bah..ik zou wegrennen
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia![]()
Hopelijk wordt dat nog wat na de opnames
Die nieuwe in Noorwegen doet me denken aan Dieuwertje Blok
Ik vind dat die Wim (de man die in Zwitserland woont) het wel grappig aanpakt. Lullig maar ik moet er wel om lachen. En zeker ook hoe die Peter erop reageert. Die verblikt of verbloost niet en daar scoort hij punten mee bij Monique.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Benauwend en beklemmend inderdaad. Maar dat vond ik ook van die rare mensen in Zwitserland. Die vrouw is raar en die man die ook in Zwitserland woont en alles als concurrentie ziet is ook een debiel.
Daarentegen: Claudia. Wat een mooi mens.
Claudia is echtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:02 schreef exode het volgende:
Ik vond Claudia al tof maar nu nog meer. Wat een mooi mens is dat.
En Robin is me behoorlijk meegevallen. Doet dat erg respectvol naar Mandy. Kan die engerd in Zweden wat van leren.
Nou he? Laten we het hopenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Raoul en Claudia![]()
Hopelijk wordt dat nog wat na de opnames
Ze ettert veel te lang door met die vage zanger. Ze zegt dat ze hem leuk vindt, maar ik geloof er niks van. Ik denk dat ze straks heel veel spijt heeft dat ze zich niet meer heeft opengesteld voor Raoul. Die passen perfect bij elkaar. Hij de rust, zij de gekte.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou he? Laten we het hopenIk vind het wel sterk van 'm dat 'ie opstapt. Ik dacht alleen maar: stuur Edelweiss dan naar huis!! Die gast is vaag.
Ik krijg echt kriebels van die Robin. Ik vind het helemaal niks. Een houtbewerker in een lelijk ingericht hutje in buttfuck-zweden met de emotionele capaciteiten van een 13 jarige.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.
En mandy is wegquote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:34 schreef Quoi het volgende:
En Hans heeft zelf besloten: "dat leeftijdsverschil dat schuiven we opzij." Geen enkel moment even inchecken bij haar, hoe zij erover denkt. Zelf waait ze ook een beetje mee. De nieuwe dame Mickey is wat dat betreft wat wervelender.
En die Wim bij Monique gooit ook geen hoge ogen. Goeie reclame voor toekomstige dames die hij tegen gaat komen. Wat een droeftoeter. Je zou hopen dat hij dit cynisch bedoelt, maar volgens mij is hij bloedserieus.
Gulbert (ik deed een typo, maar vind dit eigenlijk wel passen) en Elsje: genoeg gezegd daarover.
Pearl en Robin: nu we weten dat die twee met elkaar eindigen, kan ik ook niemand anders meer bij Robin denken. Vind ze leuk samen. Dat wordt snel exit voor Mandy.
Meer hadden we er niet vandaag geloof ik
Hanneke vindt zichzelf wel een enorme catch geloof ikquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:00 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 18 en we moeten er nog 9...pfffft. Sommige verhaallijnen worden wel ontzettend uitgerekt en saaaaaai.
Pearl vind ik eigenlijk veel te leuk voor Robin. Maar goed, ze vindt hem een sexy kerel, ok dan. Mandy en Pearl werden dikke vriendinnen, leuk om te zien. Zou Robin nu nog meer vrouwen op bezoek krijgen?
Hans met zijn waardeloze kookkunsten van aangebrande pannenkoeken tot halve schapenkoppen vind ik steeds onsympathieker, echt een oude bejaarde zeurkous met zijn "Mickey vraagt wel heel veel aandacht." Beetje tuttige en stijve Iris ziet Hans ook niet zitten (waarom schrijf je dan, vraag ik mij af), heb wel zin om zijn gezicht te zien als zij hem de bons geeft.
Andre zoekt helemaal geen vrouw, die wil lekker een keer per week darten en wat motorrijden en is graag alleen.
Hanneke skip ik, zo saai, val erbij in slaap.
Klaas en Barbara wordt ook niks.
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik vind Klaas en Barbara dus wel potentie hebben
Ach en André is gewoon nog een beetje bleu. Had haar niet mee moeten nemen. Los van de taalbarrière hadden flink wat bezoekers een contactstoornis daar, zo te zien. Dat soort kroegen heb je hier ook. Dan moet je niet meegaan gewoon. Hij had het handiger aangepakt om met haar iets te gaan eten of doen en los daarvan lekker zelf te gaan darten (of een keertje overslaan omdat hij bezoek heeft).
Ja omdat ze ongeveer 20 jaar jonger is dan hijzelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar hans is blijkbaar toch meer geinteresseerd in zijn thuiszorgmedewerker Iris. Die straalt ook helemaal niks uit.
Ja ja, ik ben bij. Dat het begint te kraken was in het voorstukje, meen ik me te herinneren. Ik vond het ijsklimmen enzo best veelbelovend. Ik hoop maar dat het zo'n overgedramatiseerde cliffhanger is en dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Laatste aflevering gezien? Klaas had weer wat aanmerkingen, ze was te oppervlakkig etc. hij ziet er ook totaal niet verliefd uit.
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:25 schreef ZarB het volgende:
Iris komt heel nobel over, maar ik denk a. Ze merkt nu pas dat Hans toch wel heel oud is nu hij door zijn mankement geen berg kan beklimmen of b. Het komt toch te dichtbij en haar copingsmechanisme van wegrennen speelt op.
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Hans is bijna haar vader. Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze weg wil, zoals ze ook wel aangeeft.
Ik vind het ook wel interessant dat hij het feit dat ze jonger is zo belangrijk vindt, terwijl ze niet per se heel jonger voelt in haar gedrag. Hij heeft eigenlijk best mazzel met hoe leuk de vrouwen zijn die voor hem komen! Ik vind Terese geweldig, maar Yvonne en Mickey zijn ook eigenlijk te leuk voor hem.
Denk dat deze analyse wel aardig in de buurt komt jaquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:23 schreef ZarB het volgende:
Klaas probeert iemand te schaken voor zijn plaatje die aan al zijn eisen voldoet en weet dat mooi te verpakken in een soort geveinsde interesse richting die ander. Maar als zijn vragen zijn alleen maar in de trant van "hoe vind je mijn leven, mijn hobby's, mijn liefhebberijtjes, wat kun jij voor mij betekenen?). Die ander interesseert hem als persoon helemaal niets. Verbaast me dan ook niks dat hij er in de volgende aflevering alweer over twijfelt. In Klaas zijn plaatje past namelijk maar 1 iemand en dat is zijn vrouw.
Ik denk dat haar staartje te strak zit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich ouder dan die andere 3 bij elkaar. Wat een stijve hark.
Hij lijkt ook op die homo die een paar seizoenen eerder meedeed. Die had ook geen nek.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:02 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Klaas vooral een stuk minder druk, interessant, avontuurlijk en edgy dan hij zelf lijkt te denken. Zelfkennis is er niet. En hij heeft geen nek.
Ik snap overigens wel dat hij deze mond vol tanden niet gaat houden. Dan nog liever die knappe dooie (figuurlijk) die we eerst was.
Wat had je anders verwacht?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef Scottie16 het volgende:
Zie net klaas, jeeetje wat een leugenaar bah bah
Eens, behalve met Elsje. Die vrouw is gestoord dat ze die psycho Glibert niet doorziet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben afgelopen week een beetje afgehaakt. Het kabbelt maar wat voort en er gebeurt allemaal vrij weinig. Daarnaast zijn de deelnemers ook allemaal geen characters.
André: typisch zo’n knul die zijn hele leven overal gepest wordt. Dat heeft hij gewoon over zich heen. Social ook niet de handigste. Pikt overduidelijke signalen niet op.
Claudia: ik dacht aanvankelijk wel de lekste deelnemer maar na dat gedoe met ben over die arm en die schilderstape lijkt het me een toch wat labiele vrouw.
Elsje: ook maar een saaie eigenlijk. Leuk vrouwtje maar er zit ook niet echt iets in wat spannende of leuke tv op moet leveren.
Hanneke: bestaan er saaiere mensen?
Hans: overduidelijk op zoek naar een iets te jong bloempje. Plaatsvervangende schaamte hoe hij Iris verwelkomde.
Klaas: ik kan de vinger er niet op leggen maar ik vind het een heel naar en gemeen ventje en zijn dochter heeft het niet van een vreemde.
Monique: goed figuur, weet ze ook, grafkop (weet ze niet) uitstraling ronduit kut.
Robin: eigenlijk nog de lekste van allemaal. Heeft wat slecht geplaatste grapjes maar daar kan ik wel om gniffelen.
Ik vind ook de hele setting met dat grauwe landschap en die sneeuw ook uitermate deprimerend worden.
Ik loop vast achter dat hij die vrouw voor liegt dat die dochter haar lief vond, nou die dochter zei niet leuk wordt je niet verliefd op.quote:
Ik krijg een beetje het idee dat hij nog maagd zou kunnen zijnquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:00 schreef Fascination het volgende:
Die André is wel echt een simpele Henkie zeg. Dat darten, F1, die grapjes, die vrouwenkalenders..
Klaas zoekt idd continu dingen om voor zichzelf te rechtvaardigen dat hij helemaal geen vrouw wil.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Klaas echt steeds meer het gevoel dat hij een soort excuus zoekt waarom hij niet verder wil met vrouwen, nu weer dat deze vrouw voorlopig wil LATten vanwege de opgroeiende kinderen.
Verder, enorm nieuwe knappe kerel bij Hanneke maar het sloeg meteen weer dood aan tafel. Die vrouw heeft echt moeite om een gesprek op gang te brengen en te houden.
Als hij nooit naar de hoeren is geweest dan durf ik daar best een paar kratjes pils op te zetten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat hij nog maagd zou kunnen zijn
Hij heeft toch een vriendin gehad?quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat hij nog maagd zou kunnen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |