SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoorde onvrijwillig op de radio een paar weken geleden al dat Robin en Pearl getrouwd zijn, kwam uit 1 of ander juice kanaal. Dat haalt de hele lol wel uit zo'n verhaallijn.
"EN DAN NU EEN SPOILER VAN ROBIN EN PEARL DIE ZIJN GETROUWD ALS JE HET NIET WIL HOREN MOET JE EVEN DE AFGELOPEN 30 SECONDEN NIET LUISTEREN."
Kut Froukje de Both.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:09 schreef Kreator het volgende:
Let op, hieronder een spoiler die je niet moet lezen als je dingen niet wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raar. In Oostenrijk ben je zo (voor een LAT-relatie) en je hoeft toch niet meteen de volgende dag te gaan samenwonen. Ga eerst eens lekker daten en een keer samen vakantie houden of zo. Ik snap juist niet waarom dat zo snel moet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Kreator het volgende:
Mooi, eindelijk Wim naar huis. Al vind ik die vrouw ook verschrikkelijk.
Hanneke wederom een dooie dag met een vriendin erbij omdat ze zelf geen persoonlijkheid heeft.
Ik snap die vrouw bij Klaas zelf ook niet, dus ik snap zijn twijfels wel. Hoe kun je nou als je 3 of 4 kinderen hebt waarvan er nog 3 thuiswonen meedoen aan een programma waarbij je moet emigreren, maar dat helemaal niet praktisch mogelijk is. Dan doe je alleen maar mee voor de aandacht.De komende 5/6 jaar zit zij nog in Nederland. En dan nog, zodra de kids de deur uit zijn, ga je 1000km verderop wonen? Raar verhaal. Je wil toch in de buurt van je kinderen zijn zou je denken.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:09 schreef Kreator het volgende:
Let op, hieronder een spoiler die je niet moet lezen als je dingen niet wil weten:Dat is al een paar keer eerder vermeld hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 uur rijden is voor de vakantie wel leuk, maar dat ga je natuurlijk niet elk weekend doen. "je bent er zo" is wellicht wat relatief dan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raar. In Oostenrijk ben je zo (voor een LAT-relatie) en je hoeft toch niet meteen de volgende dag te gaan samenwonen. Ga eerst eens lekker daten en een keer samen vakantie houden of zo. Ik snap juist niet waarom dat zo snel moet.
Tja vanaf hier is het 8 uur, kan zelfs sneller. Zou dat prima vinden voor een LAT-relatie 1 of 2 keer in de maand. Maar zij woont in Amsterdam natuurlijk. Met het vliegtuig ben je ook in een uurtje in Innsbruck. Als je echt gek bent op elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 uur rijden is voor de vakantie wel leuk, maar dat ga je natuurlijk niet elk weekend doen. "je bent er zo" is wellicht wat relatief dan.
Het lijkt me juist wel duidelijk van dit programma dat de personen die op bezoek komen, wel snappen dat je dan op termijn gaat verhuizen naar het betreffende land. Ik neem aan dat Klaas anders wel in zijn oproep had gezegd dat hij op zoek is naar iemand die 2x per jaar in de vakantie komt ketsen.
+2 uur vantevoren aanwezig zijn +reistijd naar schiphol + af en toe vertraging + reistijd op locatie naar Klaas = meer dan '1 uur vliegen'.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Met het vliegtuig ben je ook in een uurtje in Innsbruck.
Dat viel ons hier thuis ook al op. Nooit in het gezicht zeggen wat hij denkt, maar later wel tegen de camera mekkeren. Leek wel een limburger.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:12 schreef Stepperoller het volgende:
Maar het meest storende vind ik dat hij het gesprek niet aan gaat, aannames blijft doen en die vrouwen juist hele positieve signalen geeft.
Ik denk dat U zojuist de kern van zowat alle Zomer/Herfst/Winter&Voorjaar B&B's vol bullshit te pakken heeft..quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb juist de indruk dat Klaas een datingact opvoert, maar eigenlijk helemaal nog geen liefde zoekt en gewoon denkt zijn B&B makkelijk te kunnen promoten. Daarom moet er ook elke dag een andere activiteit worden gedaan.
Godskolere kan het nog langer dat slappe geouwehoer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
De dinsdagaflevering van volgende week gezien en dat was me er eentje. Claudia stroomt helemaal leeg zoals ze zei, en daar krijg ik dan gelijk weer dubbelzinnige gedachten bij... Helemaal in haar knollentuin van Viktor, die naar het schijnt ook niet helemaal zuiver op de graat is volgens juicekanalen. Maar goed, dat zullen we mee maken hoe zich dat gaat ontwikkelen. Hans staat in ieder geval al behoorlijk achter op deze grijzende Viktor. En Claudia laat zich helemaal gaan, ook zijn ontvangst was weer des Claudia's. Op een orgastische wijze liet ze blijken dat ze erg blij was met zijn komst toen hij voor de deur stond en dat was heftiger dan ooit zoals bij de vorige dates, en dat was nog maar op zijn zachts gezegd.
En dan naar de totale tegenpool dit seizoen, Hanneke met haar nieuwe aanwinst Jordy. Er moest maar weer eens geskied worden samen met Dave en een vriendin. De vleeskeuring kon beginnen. Het liefst wil ze een combi van die 2 maar tja, dat gaat niet. Dus ik denk dat dit ook een problematisch geheel gaat worden in the end.
Ook een hoogtepunt was het moment dat Peter de waarheid aan newbie Harm ging vertellen aan het ontbijt bij Monique. Keihard gaf hij zijn mening over hem, en terecht. Natuurlijk dachten wij als kijker allemaal hetzelfde over deze Harm; Een geitenwollensokkenneukert met een hoog ADHD gehalte en iets te vol van zichzelf met allerlei betweterige stereotype Biologieleraar feitjes. Denk dat Peter met stip boven Harm staat. Voor Wim was het zijn laatste dag bij Monique, dat ging niet meer goed komen. Die dacht dat hij haar wel even voor zich kon winnen maar mede ook door de rant van Peter naar Harm was het wel duidelijk dat hij teveel was. Die kan dus weer lekker naar Pink Floyd (wel de tribute versie) luisteren in zijn auto terug naar elders in Zwitserland.
Klaas begint een moeilijk mannetje te worden. Alles loopt op rolletjes tussen hem en Barbara, ze is goedlachs en goed gemutst maar toch vindt Klaas er wat van. Denk niet dat die 2 ook samen blijven want geduld heeft Klaas niet, die wil gelijk dat ze bij hem intrekt en anders maar niet.
Elsje en Gilbert dan maar weer eens in de aflevering te zien. Het gaat zijn gangetje, er is immers nog geen concurrentie dus is het tijd om stelletje te spelen, samen boodschappen doen en kusjes geven bij het haardvuur. En iets zegt me dat Gilbert meer wilde dan alleen dat en ook bij haar in bed wilde kruipen, maar dat vond Elsje toch nog geen goed plan want er komt nog een concurrent aan voor Gilbert. Maar iets zegt me dat hij wel deze intenties had om bij haar te gaan slapen, kreeg ik uit een opmerking van Elsje, hoorde ik tussen de regels door, maar dat dit uit de aflevering is geknipt want veel zien wij ook niet. Blijft een engnek pur sang 'onze' Gilbert met zijn kinnebakkus...
Niet zo onaardig doen, ja!quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:32 schreef casita het volgende:
[..]
Godskolere kan het nog langer dat slappe geouwehoer.
Zeeuws?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:39 schreef -Spring het volgende:
Wat voor accent heeft Andre? (En zn moeder?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |