abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219945516
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
pi_219945594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef exode het volgende:
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
Ja, dat leek mij ook, maar zo bracht hij het niet. Je zag haar ook echt wachten tot hij zou zeggen dat het een grapje was en doordat dat moment niet kwam, zei zij ook maar niets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 28 januari 2026 @ 14:50:15 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219947769
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:29 schreef exode het volgende:
Er komen wel steeds meer verhalen over Gilbert nu.
Kijk nu al uit naar de reünie uitzending.
Wat dan? :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 januari 2026 @ 15:02:53 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219947848
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219948705
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 28 januari 2026 @ 18:23:22 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219949113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Het blijft toch vreemd om mensen (vegetariërs) die tegen dierenleed zijn, weg te zetten als vervelende, rare kwibussen. Terwijl het eerder gek is dierenleed en -mishandeling te steunen.

Maargoed, verder een raak verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219949475
Dat is een aanname.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219949918
Wat is Hanneke saai :O
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! woensdag 28 januari 2026 @ 20:22:04 #185
367000 roos94
pi_219950202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Hanneke saai :O
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
pi_219950250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
Dit ja _O-
  donderdag 29 januari 2026 @ 15:40:41 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219955962
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.

Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd :D :D "De echte??"
pi_219956067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:40 schreef Quoi het volgende:
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.

Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd :D :D "De echte??"
Die Wim moet ze zo snel mogelijk naar huis sturen. Stijve egocentrische hark.
pi_219956444
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_219956504
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Fascination het volgende:
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
Ander soort wervelwind. En ik ril van die dominante glibber Gilbert, maar kennelijk ziet Elsje dat anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 29-01-2026 17:20:04 ]
  zaterdag 31 januari 2026 @ 22:38:17 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219973767
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.

Die joker met z'n Edelweiss _O-

[ Bericht 40% gewijzigd door matthijst op 31-01-2026 22:51:38 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219973904
Ben wel een beetje afgeknapt over hoe Klaas met Marja om is gegaan. Het leek alsof hij door zijn dochter werd beïnvloed om toch maar niet voor haar te gaan, geeft voor de camera aan dat het inderdaad niets wordt om haar dan buiten de camera een zoen op de mond te geven. Ik snap wel dat ze redelijk uit het veld geslagen was door de exit.

Wat me ook meteen opviel is dat hij nu met deze nieuwe dame ineens herboren lijkt en het helemaal niet erg meer vindt als iemand wat drukker binnen komt _O- . Ik gok dat hij vanaf het begin bij het zien van de video's al wel het gevoel had dat dit wel eens een match zou kunnen zijn, maar dan moet je anderen geen verkeede signalen geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 31-01-2026 23:29:54 ]
pi_219973910
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef matthijst het volgende:
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.

Die joker met z'n Edelweiss _O-
Dit ook ja _O- Als ik die Wim was zou ik mijn spullen pakken

Oh en mooi dat in Lapland die nieuwe kerel precies gaat zeggen waar het op staat tegen glijer Gilbert en Elsje
  maandag 2 februari 2026 @ 11:04:03 #194
3542 Gia
User under construction
pi_219983766
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
pi_219986526
Aflevering van morgen gezien. Therese gaat helaas vertrekken bij Hans wel jammer want het was wel een character deze mevrouw die ik graag zag praten. Maar het schapenkopje was wat verkeerd gevallen en had daar wat zure oprispingen van dus moest ze maar eens snel vertrekken, en zo geschieden. Verder zag ze natuurlijk ook de binnenkomst van 'jonge godin' Iris en dat deed definitief de deur dicht bij haar. Terug naar Nederland was haar devies! Iris kon Hans wel bekoren kreeg ik ongegeneerd wel door bij de omhelzing, 'we keken elkaar in de ogen, en daar reageerde ik wel op ja'....in zijn broekje denk ik...'en dat vond hij wel prettig'. 'Ze is wel jonger, maar of dat voor mij zo'n probleem is, geloof ik niet'....nee, zou ik ook zeggen. _O- Ik krijg bij Hans altijd veel suggestieve en dubbelzinnige ideeën met de teksten die hij bezigt :? We gaan het zien hoe die gaan varen...
Klaas lijkt het te treffen met Marja, maar dochterlief heeft haar mening kunnen we zien morgen in de aflevering. Ik blijf Klaas wel een boer vinden verder en vraag het me af of dit echt wel wat gaat worden. Marja gaat er in ieder geval voor.
Hanneke is officieel een saaie muts, die hond van haar vond dat ook en trok hem van haar kop, zelfs. Top hond! Die Tim is ook niet veel dus deze 2 samen is vergif voor leuke en spannende TV.
Nou, Andre gaat voor zijn doen nu vol voor Lisette, en zij voor hem dus ze was hem flink uit de tent aan het lokken maar of het echt zin had, denk het niet. Het blijft gewoon een miezerig sexloos ventje.
Bij Monique krijg ik hetzelfde, het is en blijft een ijskonijn. En die Fries doet dingen die Friezen doen, lekker stug zijn en niet te moeilijk. Halen ook het beste niet uit elkaar boven. Behalve een beetje stijldansen, of een poging daartoe aan het Meer van Genève...Beetje een voortkabbelende aflevering was, net als veel afleveringen voortkabbelen dit seizoen. Geen echte uitgesproken types bij B&B houders als de deelnemers. En die er waren, zijn inmiddels vertrokken. Dit seizoen staat 'vooralsnog' niet als het beste seizoen ooit van deze serie WvL te boek....Hopelijk een betere zomer editie van B&B Vol Liefde en ook gewoon weer 4 afleveringen, misschien wel 5 per week. 3 is toch wat karig vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 02-02-2026 21:42:23 ]
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 februari 2026 @ 19:47:56 #196
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219987583
Beste seizoen ooit? Wat?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 2 februari 2026 @ 20:56:25 #197
338319 ZarB
Piña colada
pi_219988346
Als je 2 keer meedoet aan een programma dan ben je al een beetje... bijzonder maar meine gute wat is er mis met Elsje?!?!?! OPEN.JE.O-GEN o|O o|O
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_219988666
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:47 schreef matthijst het volgende:
Beste seizoen ooit? Wat?
Aangepast.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 februari 2026 @ 22:29:13 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219989003
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs :P
  dinsdag 3 februari 2026 @ 10:10:37 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_219990806
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:29 schreef Quoi het volgende:

[..]
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs :P
Ook mijn eerste gedachte.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')