Ja, dat leek mij ook, maar zo bracht hij het niet. Je zag haar ook echt wachten tot hij zou zeggen dat het een grapje was en doordat dat moment niet kwam, zei zij ook maar niets.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef exode het volgende:
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:29 schreef exode het volgende:
Er komen wel steeds meer verhalen over Gilbert nu.
Kijk nu al uit naar de reünie uitzending.
Oooh, thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef exode het volgende:
[..]
https://www.jan-magazine.(...)t-winter-vol-liefde/
Het blijft toch vreemd om mensen (vegetariërs) die tegen dierenleed zijn, weg te zetten als vervelende, rare kwibussen. Terwijl het eerder gek is dierenleed en -mishandeling te steunen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
Die Wim moet ze zo snel mogelijk naar huis sturen. Stijve egocentrische hark.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:40 schreef Quoi het volgende:
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.
Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd![]()
"De echte??"
Ander soort wervelwind. En ik ril van die dominante glibber Gilbert, maar kennelijk ziet Elsje dat anders.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Fascination het volgende:
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
Dit ook jaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef matthijst het volgende:
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.
Die joker met z'n Edelweiss![]()
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefsquote:Op maandag 2 februari 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |