abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2026 @ 12:20:17 #151
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219906158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
Nou, inderdaad. Stoer van Therese, ik zou dit niet kunnen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219906538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
Ja, haha. Het meest erge vond ik nog zijn omschrijving. De oogbal kon je zo eten, maar het lensje moest je laten zitten en het velletje van de tong afhalen..plus dat je die kaak met tanden nog zag.. gaaaatferrrrredamme.. :r

Nuja, veel buitenlanders vinden ons dan weer goor met de zoute haring.. :D

Ik heb ooit eens een Marokkaanse stoofschotel gegeten met schapenhoeven, met name het spul tussen de hoeven moest lekker zijn...ahum..leek net plakkerige kauwgom, supergoor..

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 23-01-2026 13:11:37 ]
pi_219907440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
En bedankt! :(
Allemaal cabaretteketet!
pi_219907479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
[..]
En bedankt! :(
Snel wegwezen dan naar het andere topic. :9
pi_219907547
Las ergens trouwens dat Karine met de jongste dochter van Klaas over haar overleden moeder had gesproken, daarvan raakte de dochter overstuur. Het is gespeculeer, maar Karine leek mij wel zo'n type die dan is begonnen over de paardensport van die dochter.
pi_219913202
Nog ff niet bijgelezen, maar hier alvast mijn kopje thee c_/ ;)

Het zou me echt enorm tegenvallen als Claudia voor die engnek kiest. Hij doet me denken aan die enge goeroe die het tijdens opvoedingskampem met minderjarige meisjes deed. Alleen doet deze alsof ie heeeeel zen en geaard is. Ik krijg zo de rillingen van hem dat ik geneigd ben door te spoelen.
Maar goed, ik hoop maar dat het bij Claudia hetzelfde patroon is als anders: in het begin enthousiast over mensen, en daarna ebt het vanzelf weer weg.

Die kale vind ik trouwens echt een leuke vent. En goed bij haar passen op.

Ben had op het eind, zodra ie aan voelde komen dat ie eruit gebonjourd zou worden, zo goed de knop omgezet, dat ie er zelf in geloofde. Knap van hem!

En over Gilbert: ik zeg absoluut niet dat mannen niet mogen huilen, maar ik vind hem wel emotioneel ontzettend belastend. Als hij en Elsje iets zouden krijgen terwijl zij nog in Zweden zit en hij in Nederland, zie ik het voor me dat hij haar honderdvijftig berichten per dag stuurt (waar ze is, met wie ze is, of ze nog wel van hem houdt, enz.) Ik denk ook dat hij daarin makkelijk emotioneel manipulatief kan worden: haar voortdurend bellen, huilen, van haar verwachten dat ze hem geruststelt omdat hij haar zo mist, niet zonder haar kan, doodsbang is dat zij daar ver weg misschien toch met iemand anders bezig is, jadadajada. Ik had zo'n ex.

Ik moet bekennen dat ik Robin emotioneel heel volwassen vind handelen, vooral als hij tegen Wendy of Mandy eerlijk zegt dat hij al een klik heeft met Pearl. En Pearl zelf ook. zij doet haar best om het allemaal rationeel te bekijken. Ik heb wel een zwak voor haar.

Wat me sowieso opvalt, is dat mannen onderling niet zo snel vrienden worden; die lijken elkaar toch eerder als concurrenten te zien terwijl Vrouwen het vaak echt gezellig hebben samen.
pi_219913305
Weet het ook niet zo met Gilbert. Die is daar wat, 3? 4? dagen en dan al in zak en as als er een concurrent bij komt. Kom op, als er echt toekomst in zit gaat dat niet veranderen en als er geen toekomst in zit....., ik bedoel 3/4 dagen man, kom op. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 24 januari 2026 @ 14:20:24 #158
3542 Gia
User under construction
pi_219914636
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:52 schreef -Spring het volgende:
Nog ff niet bijgelezen, maar hier alvast mijn kopje thee c_/ ;)

Het zou me echt enorm tegenvallen als Claudia voor die engnek kiest. Hij doet me denken aan die enge goeroe die het tijdens opvoedingskampem met minderjarige meisjes deed. Alleen doet deze alsof ie heeeeel zen en geaard is. Ik krijg zo de rillingen van hem dat ik geneigd ben door te spoelen.
Maar goed, ik hoop maar dat het bij Claudia hetzelfde patroon is als anders: in het begin enthousiast over mensen, en daarna ebt het vanzelf weer weg.

Die kale vind ik trouwens echt een leuke vent. En goed bij haar passen op.

Ben had op het eind, zodra ie aan voelde komen dat ie eruit gebonjourd zou worden, zo goed de knop omgezet, dat ie er zelf in geloofde. Knap van hem!

En over Gilbert: ik zeg absoluut niet dat mannen niet mogen huilen, maar ik vind hem wel emotioneel ontzettend belastend. Als hij en Elsje iets zouden krijgen terwijl zij nog in Zweden zit en hij in Nederland, zie ik het voor me dat hij haar honderdvijftig berichten per dag stuurt (waar ze is, met wie ze is, of ze nog wel van hem houdt, enz.) Ik denk ook dat hij daarin makkelijk emotioneel manipulatief kan worden: haar voortdurend bellen, huilen, van haar verwachten dat ze hem geruststelt omdat hij haar zo mist, niet zonder haar kan, doodsbang is dat zij daar ver weg misschien toch met iemand anders bezig is, jadadajada. Ik had zo'n ex.

Heb ook zo'n ex gehad. Als ik met een mannelijke kennis praatte, wilde hij weten waar ik die van kende en of ik er ooit iets mee gehad had. Echt zo benauwend.

En precies zo komt Gilbert ook op me over.
pi_219915289
Ik denk dat bij iedereen alle alarmbellen afgaan als ze Gilbert zien, behalve bij Elsje. Zo'n beetje het tegenovergestelde zelfs. Heel bijzonder.
pi_219936388
Nou, de aflevering van morgenavond van RTL 4 er al weer op zitten. Gilbert begint zich echt te ontpoppen tot een hopeloos geval met dat domme gejank telkens.
Die onderhuidse ongemakkelijkheid van Pearl bij Robin was ook wel goud toen de nieuwste date Mandy zich kwam aanmelden in Zweden bij hem. Een soort Karina-light gevoel krijg ik bij haar. Maar zo te zien blijft die niet al te lang ook omdat Robin al best ver is met Pearl. Blijft toch vreemd dat de eerste dates zo lang de tijd krijgen voordat er een 2e komt. Dan zorg je als productie toch dat dit gelijk op gaat, of je 'lanceert' er gewoon 2 tegelijk zo krijg je als B&B houder ook een eerlijker beeld en kun je kiezen wie je laat blijven en wie moet vertrekken.
De nieuwe deelnemer Lisette is in ieder geval wat sympathieker dan mankerelwijf Mylene...met haar kenau-bril. Dat was en is geen match. Dat helpen in de keuken was ineens verleden tijd en ze zat als een oud besje in te dutten in de sere van het hotel afwachtend op de terugkomst van Andre met Lisette.
De nieuwe Tim bij Hanneke, ik weet niet. Oogt wel wat opener dan Erik en doet wat meer mee bij apres ski feestjes maar blijf Hanneke toch een beetje kleurloos eigenlijk, ten opzichten van de overige deelnemers. Meestal stellen de deelnemers en/of de B&B houders de show, maar bij Hanneke vooralsnog zeer saai zowel zij zelf, en haar dates.
Morgen aan de aflevering toe waarin Ben de bons krijgt van Claudia, nu al zin in...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219941240
Woensdag aflevering er op zitten. Het was de grote leegloop aflevering want zowel Ronald, Mylene en Ben vertrokken. Mandy voelt zich helemaal kumbaya bij Robin, zelfs zo erg dat ze op blote voeten op het koude Zweedse mos/gras loopt en haar tranen de vrije loop laat. Z.g.n. door de 'ontlading', tja zou ik ook zeggen als je net keihard te verstaan is gegeven dat Robin toch wel erg ver in het proces met Pearl zit en dat ze eigenlijk geen schijn van kans maakt....iets met 10-0 achter...
Mylene dacht, laat ik eens even wat van mijn zachte kant laten zien aan Andre en voorstellen om te koken. Nog voor het koken gaf nu al eindbaas Andre haar te verstaan dat ze beter naar huis kon gaan want hij en zij gaan het niet worden. En terecht, binnen de kortste keren had ze over hem heen gewalst want dat viel nog wel mee in de tijd dat ze bij hem was voor zover we konden zien, maar had zeker wel gebeurd. Lisette oogt wat opener en toegankelijker maar gaat ook geen blijvertje worden in the end. Denk dat hij nog even wacht tot de andere vrouwen zich aandienen.
Gilbert is helemaal in zijn nopjes want Ronald is weer lekker terug naar Nederland en aan het ondertitelen geslagen. Dus hij gaat nu flink doorpakken bij haar en wordt steeds vrijpostiger als een ware psychopaat kan zijn :Y
Bij Hanneke en Tim ben ik in slaap gevallen. Het totale niets heeft een beeld.... :O Benieuwd of dat met andere dates wat gaat opfleuren....
Toch jammer dat Ben vertrokken is hoor, het was wel een character en stal de show met zijn koddige voorkomen en ongemakkelijkheden. Denk dat Raoul het toch ook niet helemaal is. Beetje te gewoontjes voor Claudia denk ik zo.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 18:01:32 #162
22592 crew  Ole
pi_219941764
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 18:46:57 #163
22592 crew  Ole
pi_219942101
En het wordt steeds erger!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 januari 2026 @ 20:10:58 #164
367000 roos94
pi_219942944
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig O-)
Ik spoel haar scenes door.
pi_219943511
Er komen wel steeds meer verhalen over Gilbert nu.
Kijk nu al uit naar de reünie uitzending.
pi_219943814
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegen *O* Ik dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_219944114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:

[..]
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegen *O* Ik dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
Het lukt mij niet om ook maar iets aardigs van Monique te vinden. Naja, die kerels die ze op bezoek krijgt zijn ook tien keer niks. Maar ze is zelf ook geen kaskraker..pffft
pi_219944280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:

[..]
_O- Ik kan ook alleen maar naar die kin kijken :D
pi_219944314
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2026 00:13 schreef praadje het volgende:

[..]
_O- Ik kan ook alleen maar naar die kin kijken :D
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen.. :D
pi_219944317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit.
Haha. Eerst lag mijn focus inderdaad op haar neus maar nu ben ik gefascineerd door haar kin. :D
  Miss 200.000.000! woensdag 28 januari 2026 @ 08:49:58 #171
367000 roos94
pi_219945185
Hanneke is ook slecht gecast. Er is echt helemaal niets leuks/sympathieks of interessants aan dat hele mens.
pi_219945222
Ik vind Monique nog steeds leuk, geen grijs muisje, heerlijk.

Ben wel erg benieuwd of die Andre nog interessant gaat worden, ik vrees dat dit het is.
pi_219945299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:49 schreef roos94 het volgende:
Hanneke is ook slecht gecast. Er is echt helemaal niets leuks/sympathieks of interessants aan dat hele mens.
Lege huls inderdaad. Ze voelt zich ook zo’n wild feestbeest met haar après-ski. Dat zien wel meer deelnemers als het meest wilde wat je kan doen overigens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_219945343
Nou, Wim heeft nog nooit een wasmachine gebruikt zo te zien. Hoe dan?
pi_219945384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen.. :D
Haha, ziet er ook zo raar uit. Niets eens verfrommeld van het ouder worden, maar lijkt eerder iets met haar huid. Of het brandwonden zijn, maar dan heel licht.

Moest wel lachen toen ze zei dat ze NLse mannen leuker vond vanwege dezelfde humor. Dat mens heeft echt 0,0000 humor. En begrijpt die van anderen ook niet.
pi_219945516
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
pi_219945594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef exode het volgende:
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
Ja, dat leek mij ook, maar zo bracht hij het niet. Je zag haar ook echt wachten tot hij zou zeggen dat het een grapje was en doordat dat moment niet kwam, zei zij ook maar niets.
  woensdag 28 januari 2026 @ 14:50:15 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219947769
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:29 schreef exode het volgende:
Er komen wel steeds meer verhalen over Gilbert nu.
Kijk nu al uit naar de reünie uitzending.
Wat dan? :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 januari 2026 @ 15:02:53 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219947848
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219948705
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 28 januari 2026 @ 18:23:22 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219949113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Het blijft toch vreemd om mensen (vegetariërs) die tegen dierenleed zijn, weg te zetten als vervelende, rare kwibussen. Terwijl het eerder gek is dierenleed en -mishandeling te steunen.

Maargoed, verder een raak verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219949475
Dat is een aanname.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219949918
Wat is Hanneke saai :O
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! woensdag 28 januari 2026 @ 20:22:04 #185
367000 roos94
pi_219950202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Hanneke saai :O
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
pi_219950250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
Dit ja _O-
  donderdag 29 januari 2026 @ 15:40:41 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219955962
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.

Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd :D :D "De echte??"
pi_219956067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:40 schreef Quoi het volgende:
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.

Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd :D :D "De echte??"
Die Wim moet ze zo snel mogelijk naar huis sturen. Stijve egocentrische hark.
pi_219956444
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
pi_219956504
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Fascination het volgende:
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
Ander soort wervelwind. En ik ril van die dominante glibber Gilbert, maar kennelijk ziet Elsje dat anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 29-01-2026 17:20:04 ]
  zaterdag 31 januari 2026 @ 22:38:17 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219973767
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.

Die joker met z'n Edelweiss _O-

[ Bericht 40% gewijzigd door matthijst op 31-01-2026 22:51:38 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219973904
Ben wel een beetje afgeknapt over hoe Klaas met Marja om is gegaan. Het leek alsof hij door zijn dochter werd beïnvloed om toch maar niet voor haar te gaan, geeft voor de camera aan dat het inderdaad niets wordt om haar dan buiten de camera een zoen op de mond te geven. Ik snap wel dat ze redelijk uit het veld geslagen was door de exit.

Wat me ook meteen opviel is dat hij nu met deze nieuwe dame ineens herboren lijkt en het helemaal niet erg meer vindt als iemand wat drukker binnen komt _O- . Ik gok dat hij vanaf het begin bij het zien van de video's al wel het gevoel had dat dit wel eens een match zou kunnen zijn, maar dan moet je anderen geen verkeede signalen geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 31-01-2026 23:29:54 ]
pi_219973910
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef matthijst het volgende:
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.

Die joker met z'n Edelweiss _O-
Dit ook ja _O- Als ik die Wim was zou ik mijn spullen pakken

Oh en mooi dat in Lapland die nieuwe kerel precies gaat zeggen waar het op staat tegen glijer Gilbert en Elsje
  maandag 2 februari 2026 @ 11:04:03 #194
3542 Gia
User under construction
pi_219983766
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
pi_219986526
Aflevering van morgen gezien. Therese gaat helaas vertrekken bij Hans wel jammer want het was wel een character deze mevrouw die ik graag zag praten. Maar het schapenkopje was wat verkeerd gevallen en had daar wat zure oprispingen van dus moest ze maar eens snel vertrekken, en zo geschieden. Verder zag ze natuurlijk ook de binnenkomst van 'jonge godin' Iris en dat deed definitief de deur dicht bij haar. Terug naar Nederland was haar devies! Iris kon Hans wel bekoren kreeg ik ongegeneerd wel door bij de omhelzing, 'we keken elkaar in de ogen, en daar reageerde ik wel op ja'....in zijn broekje denk ik...'en dat vond hij wel prettig'. 'Ze is wel jonger, maar of dat voor mij zo'n probleem is, geloof ik niet'....nee, zou ik ook zeggen. _O- Ik krijg bij Hans altijd veel suggestieve en dubbelzinnige ideeën met de teksten die hij bezigt :? We gaan het zien hoe die gaan varen...
Klaas lijkt het te treffen met Marja, maar dochterlief heeft haar mening kunnen we zien morgen in de aflevering. Ik blijf Klaas wel een boer vinden verder en vraag het me af of dit echt wel wat gaat worden. Marja gaat er in ieder geval voor.
Hanneke is officieel een saaie muts, die hond van haar vond dat ook en trok hem van haar kop, zelfs. Top hond! Die Tim is ook niet veel dus deze 2 samen is vergif voor leuke en spannende TV.
Nou, Andre gaat voor zijn doen nu vol voor Lisette, en zij voor hem dus ze was hem flink uit de tent aan het lokken maar of het echt zin had, denk het niet. Het blijft gewoon een miezerig sexloos ventje.
Bij Monique krijg ik hetzelfde, het is en blijft een ijskonijn. En die Fries doet dingen die Friezen doen, lekker stug zijn en niet te moeilijk. Halen ook het beste niet uit elkaar boven. Behalve een beetje stijldansen, of een poging daartoe aan het Meer van Genève...Beetje een voortkabbelende aflevering was, net als veel afleveringen voortkabbelen dit seizoen. Geen echte uitgesproken types bij B&B houders als de deelnemers. En die er waren, zijn inmiddels vertrokken. Dit seizoen staat 'vooralsnog' niet als het beste seizoen ooit van deze serie WvL te boek....Hopelijk een betere zomer editie van B&B Vol Liefde en ook gewoon weer 4 afleveringen, misschien wel 5 per week. 3 is toch wat karig vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 02-02-2026 21:42:23 ]
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 februari 2026 @ 19:47:56 #196
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219987583
Beste seizoen ooit? Wat?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 2 februari 2026 @ 20:56:25 #197
338319 ZarB
Piña colada
pi_219988346
Als je 2 keer meedoet aan een programma dan ben je al een beetje... bijzonder maar meine gute wat is er mis met Elsje?!?!?! OPEN.JE.O-GEN o|O o|O
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_219988666
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:47 schreef matthijst het volgende:
Beste seizoen ooit? Wat?
Aangepast.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 februari 2026 @ 22:29:13 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219989003
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs :P
  dinsdag 3 februari 2026 @ 10:10:37 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_219990806
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:29 schreef Quoi het volgende:

[..]
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs :P
Ook mijn eerste gedachte.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')