Nou, inderdaad. Stoer van Therese, ik zou dit niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
Ja, haha. Het meest erge vond ik nog zijn omschrijving. De oogbal kon je zo eten, maar het lensje moest je laten zitten en het velletje van de tong afhalen..plus dat je die kaak met tanden nog zag.. gaaaatferrrrredamme..quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
En bedankt!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
Heb ook zo'n ex gehad. Als ik met een mannelijke kennis praatte, wilde hij weten waar ik die van kende en of ik er ooit iets mee gehad had. Echt zo benauwend.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:52 schreef -Spring het volgende:
Nog ff niet bijgelezen, maar hier alvast mijn kopje thee![]()
![]()
Het zou me echt enorm tegenvallen als Claudia voor die engnek kiest. Hij doet me denken aan die enge goeroe die het tijdens opvoedingskampem met minderjarige meisjes deed. Alleen doet deze alsof ie heeeeel zen en geaard is. Ik krijg zo de rillingen van hem dat ik geneigd ben door te spoelen.
Maar goed, ik hoop maar dat het bij Claudia hetzelfde patroon is als anders: in het begin enthousiast over mensen, en daarna ebt het vanzelf weer weg.
Die kale vind ik trouwens echt een leuke vent. En goed bij haar passen op.
Ben had op het eind, zodra ie aan voelde komen dat ie eruit gebonjourd zou worden, zo goed de knop omgezet, dat ie er zelf in geloofde. Knap van hem!
En over Gilbert: ik zeg absoluut niet dat mannen niet mogen huilen, maar ik vind hem wel emotioneel ontzettend belastend. Als hij en Elsje iets zouden krijgen terwijl zij nog in Zweden zit en hij in Nederland, zie ik het voor me dat hij haar honderdvijftig berichten per dag stuurt (waar ze is, met wie ze is, of ze nog wel van hem houdt, enz.) Ik denk ook dat hij daarin makkelijk emotioneel manipulatief kan worden: haar voortdurend bellen, huilen, van haar verwachten dat ze hem geruststelt omdat hij haar zo mist, niet zonder haar kan, doodsbang is dat zij daar ver weg misschien toch met iemand anders bezig is, jadadajada. Ik had zo'n ex.
Ik spoel haar scenes door.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig
Het lukt mij niet om ook maar iets aardigs van Monique te vinden. Naja, die kerels die ze op bezoek krijgt zijn ook tien keer niks. Maar ze is zelf ook geen kaskraker..pffftquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:
[..]
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenIk dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:
[..]
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenIk dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen..quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:13 schreef praadje het volgende:
[..]Ik kan ook alleen maar naar die kin kijken
Haha. Eerst lag mijn focus inderdaad op haar neus maar nu ben ik gefascineerd door haar kin.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit.
Lege huls inderdaad. Ze voelt zich ook zo’n wild feestbeest met haar après-ski. Dat zien wel meer deelnemers als het meest wilde wat je kan doen overigens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:49 schreef roos94 het volgende:
Hanneke is ook slecht gecast. Er is echt helemaal niets leuks/sympathieks of interessants aan dat hele mens.
Haha, ziet er ook zo raar uit. Niets eens verfrommeld van het ouder worden, maar lijkt eerder iets met haar huid. Of het brandwonden zijn, maar dan heel licht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen..![]()
Ja, dat leek mij ook, maar zo bracht hij het niet. Je zag haar ook echt wachten tot hij zou zeggen dat het een grapje was en doordat dat moment niet kwam, zei zij ook maar niets.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef exode het volgende:
Over humor gesproken, ik neem aan dat Andre een grapje maakt toen hij vertelde dat hij 10 kilometer hardrent?
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:29 schreef exode het volgende:
Er komen wel steeds meer verhalen over Gilbert nu.
Kijk nu al uit naar de reünie uitzending.
Oooh, thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef exode het volgende:
[..]
https://www.jan-magazine.(...)t-winter-vol-liefde/
Het blijft toch vreemd om mensen (vegetariërs) die tegen dierenleed zijn, weg te zetten als vervelende, rare kwibussen. Terwijl het eerder gek is dierenleed en -mishandeling te steunen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van morgen gezien inmiddels. Ik vond dit de meest wonderbaarlijke tot nu toe moet ik zeggen. Een hoop duidelijk ook. Mylene is vertrokken bij Andre en beweerde aan het eind in het 1 op 1 gesprekje met de producer/camera dat 'op elke potje past een dekseltje' en schoot toen vol...dat is ook precies het hele eieren eten bij haar! Probeer eens een vrouw! Tot zover Mylene. Lisette is misschien net zo onzeker als Andre zelf en gaat te raden bij de moeder van hem. Gelukkig geen hele troonrede zoals Mo (De Hanslers) zou doen, maar toch een heel normaal gesprek zoals het óók kan. Helaas komt het nog niet binnen bij Andre dus ik denk dat die ook snel vertrokken is.
Robin en zijn 2 vrouwen in de hottub waarvan Mandy aangaf hem wel een flinke volle maan zou kunnen laten zien en dat geloof ik meteen toen ze met haar derrière de hottub betrad...En Robin vind het allemaal best. Dat shot van verre dat hij met zijn kale koppie boven de hottub uitstak was wel weer komisch.
De nieuwe date van Claudia daarbij moest ik gelijk denken aan deze commercial van jaren geleden:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n zelfde type en voer voor de imitatoren van deelnemers uit WvL/B&B VL om zich hier flink op uit te leven want dit is er eentje!
Klaas en Marja, begint wat beter te matchen. Marja is wel zo'n stereotype reisadviseuse, dat wel. Beetje te formeel denk ik. Verder nog niet veel over te zeggen, denk dat hij er zelf nog niet helemaal klaar voor is om een nieuwe vrouw in zijn leven toe te laten na het dramatische einde van zijn vrouw.
Ik denk dat Therese datzelfde heeft die als enige overgebleven is tot op heden bij Hans. Maar goed, gelukkig blijft ze nog want ik vind haar wel gezellig verder. Ze wilde ook de kookkunsten van Hans ondervinden want hij was toch immers 'gepensioneerd chefkok' zoals de onderzin onder zijn naam steeds aangeeft? Ah fijn, dat probeerde hij nu te laten zien en proeven middels het uitkoken van een lams hoofdje compleet met tong en ogen er nog in. Gadverrrrdamme! Ik kreeg al rare ideeën bij hem maar dit bevestig dit alleen maar. Ik wordt even tijdelijk vegetarisch bij het kijken van deze beelden en ik vrees met grote vrezen dat de hele vegetarische/natuurfreaks en ander deuggemeenschap die deze beelden zien of gaan zien volgende week hier ook hun plasje over gaan plegen...
Dat waren wel weer de hoogtepunten van de aflevering van donderdag.
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt hoor, teeeeering. Die behandelt het hele daten ook zo steriel als een soort sollicitatieprocedure.
Die Wim moet ze zo snel mogelijk naar huis sturen. Stijve egocentrische hark.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:40 schreef Quoi het volgende:
Ik begin terug te komen op mijn mening over Monique. Ik zie soms echt wel dat ze cynische grapjes maakt, maar ze doet toch ook een hoop indirecte passive-agressive communicatie (over dat bedden verschonen enzo). Maar gok dat het soms ook ongemakkelijkheid is voor de camera.
Al is die Wim wel echt een kwibus hoor. Met z'n Pink Floyd![]()
"De echte??"
Ander soort wervelwind. En ik ril van die dominante glibber Gilbert, maar kennelijk ziet Elsje dat anders.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Fascination het volgende:
Wervelwind Barbara. Maar nu is het opeens wel goed.. Oké Klaas.
Dit ook jaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef matthijst het volgende:
Irritant die Monique.
Zeg dan gewoon meteen dat je niet naar dat concert wilt, in die gast alleen gaan.
Die joker met z'n Edelweiss![]()
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefsquote:Op maandag 2 februari 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
Grappig dat iemand als Hans zo uit zijn dak gaat van Armin van Buuren!
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn kijk-mij-eens-niet-oud-zijn act. Tevergeefs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |