Nou, inderdaad. Stoer van Therese, ik zou dit niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
Ja, haha. Het meest erge vond ik nog zijn omschrijving. De oogbal kon je zo eten, maar het lensje moest je laten zitten en het velletje van de tong afhalen..plus dat je die kaak met tanden nog zag.. gaaaatferrrrredamme..quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het wel stoer van die vrouw, naam kwijt, dat ze het zonder te blikken of te blozen gewoon ook at!
Ben zelf wel wat gewend, maar hier zou ik toch moeite mee hebben, denk ik.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
En bedankt!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat dat mag in dit topic, toch! We mogen hier toch gewoon zeggen dat Mylene en Ben alweer naar huis zijn. Goddank.
Ben was best een goeierik, maar erg georganiseerd, terwijl Claudia eerst doet en dan pas nadenkt. Zoals dat ritje naar de verfwinkel.
Heb ook zo'n ex gehad. Als ik met een mannelijke kennis praatte, wilde hij weten waar ik die van kende en of ik er ooit iets mee gehad had. Echt zo benauwend.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:52 schreef -Spring het volgende:
Nog ff niet bijgelezen, maar hier alvast mijn kopje thee![]()
![]()
Het zou me echt enorm tegenvallen als Claudia voor die engnek kiest. Hij doet me denken aan die enge goeroe die het tijdens opvoedingskampem met minderjarige meisjes deed. Alleen doet deze alsof ie heeeeel zen en geaard is. Ik krijg zo de rillingen van hem dat ik geneigd ben door te spoelen.
Maar goed, ik hoop maar dat het bij Claudia hetzelfde patroon is als anders: in het begin enthousiast over mensen, en daarna ebt het vanzelf weer weg.
Die kale vind ik trouwens echt een leuke vent. En goed bij haar passen op.
Ben had op het eind, zodra ie aan voelde komen dat ie eruit gebonjourd zou worden, zo goed de knop omgezet, dat ie er zelf in geloofde. Knap van hem!
En over Gilbert: ik zeg absoluut niet dat mannen niet mogen huilen, maar ik vind hem wel emotioneel ontzettend belastend. Als hij en Elsje iets zouden krijgen terwijl zij nog in Zweden zit en hij in Nederland, zie ik het voor me dat hij haar honderdvijftig berichten per dag stuurt (waar ze is, met wie ze is, of ze nog wel van hem houdt, enz.) Ik denk ook dat hij daarin makkelijk emotioneel manipulatief kan worden: haar voortdurend bellen, huilen, van haar verwachten dat ze hem geruststelt omdat hij haar zo mist, niet zonder haar kan, doodsbang is dat zij daar ver weg misschien toch met iemand anders bezig is, jadadajada. Ik had zo'n ex.
Ik spoel haar scenes door.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:01 schreef Ole het volgende:
Ik begin nu. Maar demn ik krijg neiging om Monique te slaan! En ik ben zo zachtaardig
Het lukt mij niet om ook maar iets aardigs van Monique te vinden. Naja, die kerels die ze op bezoek krijgt zijn ook tien keer niks. Maar ze is zelf ook geen kaskraker..pffftquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:
[..]
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenIk dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:18 schreef casita het volgende:
[..]
Dat manwijf kan wel wat hebben dus Sloan ik hou je niet tegenIk dacht eigenlijk dat je Melyne bedoelde, nou ja Moniek is ook een manwijf met die skipiste kin.
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen..quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:13 schreef praadje het volgende:
[..]Ik kan ook alleen maar naar die kin kijken
Haha. Eerst lag mijn focus inderdaad op haar neus maar nu ben ik gefascineerd door haar kin.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit.
Lege huls inderdaad. Ze voelt zich ook zo’n wild feestbeest met haar après-ski. Dat zien wel meer deelnemers als het meest wilde wat je kan doen overigens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:49 schreef roos94 het volgende:
Hanneke is ook slecht gecast. Er is echt helemaal niets leuks/sympathieks of interessants aan dat hele mens.
Haha, ziet er ook zo raar uit. Niets eens verfrommeld van het ouder worden, maar lijkt eerder iets met haar huid. Of het brandwonden zijn, maar dan heel licht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik naar die knolneus en haar piepoogjes, haar hele gezicht ziet er verfrommeld uit. Kan ze ook niks aan doen, maar als er dan zo'n geblaaskaak uit die muil komt, ga ik het toch noemen..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |