abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219883666
Ik ben me er absoluut bewust van dat alcohol maatschappelijk gezien heel erg genormaliseerd is en de schadelijke gezondheidseffecten onderschat (ook bij kleine hoeveelheden), maar zo lang de deelnemers normaal gesproken toch al drinken is het geen gek idee om een deel van hun jaarlijkse alcoholkrediet te reserveren voor dit programma.

Want sommigen slaan helemaal dicht door de setting lijkt het regelmatig. Als drank dan het ijs kan breken moeten ze dat vooral doen.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 17:32:57 #127
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219885110
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 januari 2026 @ 17:33:56 #128
367000 roos94
pi_219885115
! Dikke spoiler over verloop vd serie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219885232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:32 schreef JeOma het volgende:

[..]
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
Wat losser worden is toch echt heel wat anders dan niet leuk zijn zonder. Zeker in een ontmoetingssituatie waarbij zenuwen een rol spelen.
pi_219885319
Woensdagaflevering er ook weer op zitten. Nou Yvonne weer terug naar de hoofdstad na het avontuur bij Hans. Was te verwachten, Therese is veel gezelliger, wat ik in eerste instantie totaal niet dacht, ik vond het maar een kenau op het eerste gezicht. No(o)rs uiterlijk maar dat viel reuze mee. Bij haar zit veel meer dynamiek in dan Yvonne...
Dan mag de tsunami Karine weer net zo snel vertrokken zijn dan dat ze kwam bij Klaas, maar met Natasja gaat het ook niets worden, het loopt totaal vast. Eigenlijk is Natasja, Karine on steroids. En gulden middenweg voor Klaas is er nog niet gekomen voor hem aldaar.
Monique, blijft een beetje een ijskonijn. Dan mag Edwin wel weer vertrokken zijn naar Tukkerland met Willem gingen de alarmbellen bij haar ook al gelijk af nadat bleek dat hij nog een 'vriendin' thuis had zitten die eerst een relatie met hem had...ja ja, maar ze doen het natuurlijk nog wel gewoon met elkaar...Ik kan me voorstellen dat die alarmbellen af gingen. Die blijft dus ook niet lang.
Elsje Fiederelsje met glibberige Gilbert dreigt aardig de goede kant op te gaan. Wel jammer dat ik al meerdere keren het kruis van Gilbert van dichtbij heb moeten aanschouwen. Hij heeft altijd van die hobbezak broeken aan, en dat hij blij wordt van Elsje wil ik niet constant zien in zijn broekje.... :X Verder doet Gilbert me ook een beetje denken aan Frank van Putten en zijn moeder uit Van Kooten en de Bie, die kinnebak van hem met zijn tandjes..

Ben bij Claudia begint ook een aflopend verhaal te worden. Hij heeft het toch wat zwaar na het blauwtje te hebben gelopen op dat bankje, waar hij wat te dicht in haar aura kwam. Maar de nieuwe deelnemer met camper Raoul zie ook 123 niet zo passen bij haar. Denk ook een beetje gewoontjes. Maar Claudia wordt nu al Giiiillend gek van hem! :{
Allemaal cabaretteketet!
pi_219886635
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:33 schreef roos94 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 januari 2026 @ 00:28:15 #132
22592 crew  Ole
pi_219887966
quote:

SPOILER
Staat al overal op internet en was ook al bij RTL tonight...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 08:47:12 #133
388664 crew  Dotteke
pi_219888567
quote:

SPOILER
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:34:02 #134
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_219889375
quote:

SPOILER
Had ik ook al gelezen. Tot zover dingen geheim houden tot de laatste uitzending _O-
No mercy for animal abusers
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:37:08 #135
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_219889423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
Ik vond hem een eikel vanaf aflevering 1.

Dat kan komen door wat ze van hem hebben laten zien maar ook zag ik niks van chemie tussen hem en Pearl. Alleen maar uitsloverij en gegiegel..
No mercy for animal abusers
pi_219889944
https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv/124950680.html

Meteen een gesprek aanknopen over de overleden vrouw/moeder en Klaas zijn luchtje opspuiten zijn inderdaad hele normale binnenkomers :')

Zoals ik haar zag op tv geloof ik nooit dat die dochter uit zichzelf over haar moeder is begonnen, en dan alsnog zie ik Karine er wel voor aan dat ze heel dat gesprek op een bepaalde manier heeft overgenomen met haar "energie"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219892777
Donderdag aflevering al weer verslonden. Die Marja bij Klaas lijkt me wel een blijvertje te worden, past nog het meest bij hem. Bij Ben gaat mijn autisme-radar vol in het rood! Wat een vreemde communicatie stoornissen tussen beiden. Eigenlijk gekomen met de komst van de nieuwe aanwinst Raoul.
Monique en Willem was inderdaad geen match maar met Wim weet ik het ook nog niet, wel een betere binnenkomer dan de overige voorgangers.
Mylene moet haast wel van de vrouwenliefde zijn, ik zie daar totaal geen match in met Andre. Ze is te nors, mannelijk, dominant en er zit totaal geen aantrekkelijkheid in voor een man lijkt me zo. En ze lijkt me meer een nieuwe medewerker dan een date van hem. Benieuwd naar de volgende meid, hopelijk komt er wat dynamiek want ik heb het idee dat ze samen in ieder geval niet echt ver komen als ze maar in de keuken blijven staan....
Gilbert probeert zich helemaal te bewijzen met de nieuwe 'ondertitelaar' als date gearriveerd bij Elsje. Misschien dat hij de aflevering ook eens kan ondertitelen....
Dat gehijg in de nek en gerij tegen Elsje in de supermarkt was echt psychopaat-waardig moet ik zeggen. Wordt wel leuke TV verder.
Ik vind het wel jammer dat ze wel erg lang wachten om een 2e date er bij te plaatsen bij sommige. Het is juist mooi vergelijkingsmateriaal en het levert ook wat meer dynamiek op en dus mogelijk leuke TV. Dat zie je dus nu gebeuren bij Elsje en eerder al bij Hans.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 januari 2026 @ 21:17:03 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219894858
Hier mag je vooruitkijken toch?
@freaky40 welke kijk jij dan telkens? Ik merk dat ik telkens al meer weet en vind het dan een beetje gênant om dat te posten. Terwijl dit topic daar wel voor is, toch?

Leuk nieuws over Robin en Pearl trws!
pi_219894901
Ik kijk niet zo ver vooruit omdat het er maar 3 per week zijn en ik er anders te snel doorheen ben. Ik loop altijd een dag voor. Die van gisteren heb ik al gezien.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 januari 2026 @ 08:35:03 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219896830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk niet zo ver vooruit omdat het er maar 3 per week zijn en ik er anders te snel doorheen ben. Ik loop altijd een dag voor. Die van gisteren heb ik al gezien.
Ok, ik snap :) Met het risico dat je hier leest dat Ben bijvoorbeeld alweer naar huis is?
pi_219896907
Ik kijk ook vooruit ben helemaal UP to date. Hier mag je toch vooruit kijken? :P

Maar snap het wel ben ook waakzaam met niet te veel te zeggen en ook benieuwd wat andere er over te zeggen hebben :P lurkmode.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_219897476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:35 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ok, ik snap :) Met het risico dat je hier leest dat Ben bijvoorbeeld alweer naar huis is?
Waarom spoil je nou?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219897671
Maar hier kijken we toch juist vooruit via Videoland?

Wij zijn inmiddels zover dat we Gilbert en Elsje vooruit spoelen.
Ik weet niet wat het exact is maar Gilbert zit enorm in mijn irritatiezone.

En Ben naar huis had al eerder moeten gebeuren. Die arm was de bottleneck dat bleef blijkbaar knagen.
pi_219897862
Ik lees juist niet de bovenste berichten om zelf niet gespoiled te worden als ik mijn stukjes schrijf.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 januari 2026 @ 11:26:31 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219898007
Matig seizoen tot nu toe.
Weinig interessante lui.
Vind alleen die gast die bij z'n ouders woont wel grappig, benieuwd of die er een vriendin aan overhoudt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Miss 200.000.000! donderdag 22 januari 2026 @ 13:04:42 #146
367000 roos94
pi_219898668
Die hans spoel ik ook door, duffe bende
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:04:57 #147
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219902904
Wat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
praat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hans
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sloom
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219903218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:04 schreef roos94 het volgende:
Die hans spoel ik ook door, duffe bende
Even je gast een gekookte schapenkop voorzetten vind ik niet een duffe bende, wel verschrikkelijk goor.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')