Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat losser worden is toch echt heel wat anders dan niet leuk zijn zonder. Zeker in een ontmoetingssituatie waarbij zenuwen een rol spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:32 schreef JeOma het volgende:
[..]
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:33 schreef roos94 het volgende:
! Dikke spoiler over verloop vd serieNah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! Dikke spoiler over verloop vd serieStaat al overal op internet en was ook al bij RTL tonight...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
! Dikke spoiler over verloop vd serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
! Dikke spoiler over verloop vd serieHad ik ook al gelezen. Tot zover dingen geheim houden tot de laatste uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ik vond hem een eikel vanaf aflevering 1.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
Ok, ik snapquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk niet zo ver vooruit omdat het er maar 3 per week zijn en ik er anders te snel doorheen ben. Ik loop altijd een dag voor. Die van gisteren heb ik al gezien.
Waarom spoil je nou?!quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ok, ik snapMet het risico dat je hier leest dat Ben bijvoorbeeld alweer naar huis is?
Even je gast een gekookte schapenkop voorzetten vind ik niet een duffe bende, wel verschrikkelijk goor..quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:04 schreef roos94 het volgende:
Die hans spoel ik ook door, duffe bende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |