Ik ook wel, vermoed dat ze met het thuisfront een weddenschap is aangegaan, wie kan het hardste schieten..quote:
Van Klaas overdreven bedoel je, nou ik ook. Zet het dan niet op de wc.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook, hahaha, om niet alles te spoileren voor diegene die de aflevering nog niet hebben gezien. Vond dat met dat parfum ook wel belachelijk, dan schiet je ook in de weerstand..
Ik vind dat sowieso een aparte vrouw. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar niet sympathiek ofzo. Dat afzeikerige, dat negatieve, af en toe kortzichtig, bepaalde starheid, not my cup of tea. Wel tof dat ze tegen die vent (weet niet hoe hij heet) zei dat ze geen zin had in een soort van driehoeksverhouding.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.
Nu was het mij iedere keer wel duidelijk wanneer de beste man een grapje maakte. Het verschil met veel mensen is, dat hij er zelf niet bij ging zitten lachen, of een hoofd trekt van "kijk een grap! lach dan! lach dan!". (iets wat veel vooral mannen doen). Ik kan dat zelf juist wel waarderen.
Maar als jij als potentíële partner niet door hebt wanneer dat aan de hand is, dan ben je duidelijk geen match.
Het "gezeik" over het opwarmen van de appeltaart vond ik opmerkelijk. Edwin stelt voor het op 160 graden in de oven te doen, zij kiest grill stand, dat gaat mis.
Edwin zegt daar niets over, behalve iets als "ontdooien in grillstand gaat niet, weten we dat ook weer".
Zij weet vervolgens te melden: "ja dat ontdooien ging mis, en niemand zei er iets toen de appeltaart in de oven stond".
Wacht ff, jij ging tegen het idee van Edwin in de grill stand gebruiken, en stond voor de fucking oven tijdens het ontdooien. Dus je bent gewoon geheel en alleen verantwoordelijk voor de faal. Verder niet erg natuurlijk, maar het onvermogen om dat toe te geven doet mij alarmbellen afgaan.
Dat ze later in de instart ook nog zegt: "ja het ging over het ontdooien van Appeltaart, komop! waar hebben we het over". laat ook zien dat het in haar hoofd een heel ding was. Terwijl Edwin het als een (grappige) voetnoot van de dag had beschouwd.
Ook van die Karine, wie weet of het de wc was, kan ook wel de badkamer zijn geweest. En ze leek mij een type om dan de deur uit te komen en te zeggen tegen Klaas: "Oh, heb even jouw geurtje uitgeprobeerd, even kijken of mij dat past." Je zag zijn hoofd vertrekken bij het idee alleen al.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van Klaas overdreven bedoel je, nou ik ook. Zet het dan niet op de wc.
Vind ik ook, die laatste man nam trouwens wel een origineel kado mee waar ze erg blij mee was. Alvast een gastenboek voor haar B&B in wording. Ze lijkt mij trouwens een vreselijke gastvrouw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso een aparte vrouw. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar niet sympathiek ofzo. Dat afzeikerige, dat negatieve, af en toe kortzichtig, bepaalde starheid, not my cup of tea. Wel tof dat ze tegen die vent (weet niet hoe hij heet) zei dat ze geen zin had in een soort van driehoeksverhouding.
Komt ook omdat ze al over die hartjes begon, wat een druif was dat ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook van die Karine, wie weet of het de wc was, kan ook wel de badkamer zijn geweest. En ze leek mij een type om dan de deur uit te komen en te zeggen tegen Klaas: "Oh, heb even jouw geurtje uitgeprobeerd, even kijken of mij dat past." Je zag zijn hoofd vertrekken bij het idee alleen al.
Och, heeft tenminste nog iets aan karakter, waar het kennelijk bij de mannen in die familie aan ontbreekt.quote:
Dat was ook de bedoeling, gaf hij zelf aan. En no big deal dat ze dan het verwijderde zo wegwerkt hahaquote:Op maandag 19 januari 2026 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zaadlijsten verwijderen kan prima de bedoeling zijn geweest.
quote:Op maandag 19 januari 2026 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zaadlijsten verwijderen kan prima de bedoeling zijn geweest.
Werd verder ook geen probleem van gemaakt; punt was dat ze vaker lieten zien dat ze zegt graag wat te doen dan dat ze laten zien dat ze daadwerkelijk wat doet. En wanneer ze dat wel laten zien, staat ze erbij te eten.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, gaf hij zelf aan. En no big deal dat ze dan het verwijderde zo wegwerkt haha
Waarom dan? Is het zijn blik? Of houdingquote:Op maandag 19 januari 2026 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de broer van John vd Heuvel stikvervelend bij Elsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op maandag 19 januari 2026 20:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het zijn blik? Of houdingGewoon dat hele claimerige als er een nieuwe man op de stoep staat... ik zou daar echt de kriebels van krijgen. Bart deed het bij Judith wel gewoon prima en liet haar het zelf uitzoeken, maar Gilbert wil nu al een ring om zijn vinger geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Prima toch, beetje vakantiesfeer. En ook fijn om het ijs te breken. Zou er ook voor kiezen. Of is tegenwoordig iedereen van de blauwe knoop?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
Geen antwoord op mijn vraag. Kunnen deze mensen leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Prima toch, beetje vakantiesfeer. En ook fijn om het ijs te breken. Zou er ook voor kiezen. Of is tegenwoordig iedereen van de blauwe knoop?
Het zijn net volwassenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
Kunnen mensen in dit programma ook een leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk? Ik zie namelijk in elke "gezellige" lunch of avondscene drank, drank en drank. Bier, wijn, shotjes.
Voor heel veel mensen wel ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh ja, want volwassen zijn betekent alcohol bij elke gelegenheid. Noted.
Ik vind het persoonlijk wel wat toevoegen. Een lekkere wijn bij een speciaal etentje. En gezellig borrelen. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Kunnen deze mensen leuke/gezellige/romantische avond hebben samen zonder "het genot van een drankje" of is dat hier niet mogelijk?
Zonder drank is het dus niet zo leuk, is je antwoordquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel wat toevoegen. Een lekkere wijn bij een speciaal etentje. En gezellig borrelen. Niks mis mee toch?
Of mogen we alleen nog thee drinken?
Kan ook leuk zijn. Maar met drank is vaak nog leuker. Maar niet alleen leuk, ook lekkerder. Niet iedereen neemt een drankje om dronken te worden. Sommige mensen, waaronder ik, vinden de smaak ook heel lekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zonder drank is het dus niet zo leuk, is je antwoord
Wel een beetje heel erg zwart/wit ditquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh ja, want volwassen zijn betekent alcohol bij elke gelegenheid. Noted.
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:56 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat losser worden is toch echt heel wat anders dan niet leuk zijn zonder. Zeker in een ontmoetingssituatie waarbij zenuwen een rol spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:32 schreef JeOma het volgende:
[..]
Goed punt. Helemaal die Hanneke aan het begin met Erik, toen ze zei "ik hoop dat hij wat losser wordt als er wat alcohol in zit". Dat je uberhaupt al op deze manier redeneert is echt sick. Dat je dus niet leuk bent zonder. Diep triest. Maar goed, Erik was ook diep triest, dus het klopt wel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:33 schreef roos94 het volgende:
! Dikke spoiler over verloop vd serieNah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! Dikke spoiler over verloop vd serieStaat al overal op internet en was ook al bij RTL tonight...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
! Dikke spoiler over verloop vd serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
! Dikke spoiler over verloop vd serieHad ik ook al gelezen. Tot zover dingen geheim houden tot de laatste uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ik vond hem een eikel vanaf aflevering 1.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, toch wel leuk. Nu maar hopen dat het beeld van Robin iets te negatief is neergezet op tv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |