abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:52:22 #1
388664 crew  Dotteke
pi_219756861

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra
Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden
Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk
Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.

Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland
Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk
Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in

Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden
Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen
Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk
De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!
'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219756895
Waar is mijn hele epistel van de eerste aflevering gebleven die ik vandaag geschreven heb?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219756899
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Waar is mijn hele epistel van de eerste aflevering gebleven die ik vandaag geschreven heb?
Die mot je even opzoeken.. _O-
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:58:55 #4
388664 crew  Dotteke
pi_219756900
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb niets verwijderd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator/colorchick maandag 5 januari 2026 @ 22:59:12 #5
382129 crew  Donna
pi_219756904
In het RTL topic. :7
pi_219756915
Krijg hier de slappe lach zowat, maar goed, ik zit zelf nu in aflevering drie.
pi_219757058
Die moeder van Andre :X Veel te gretig dat haar zoon een vriendin vindt.
pi_219757133
Die Robin is toch wel sneu, met zijn lege koelkast en hooguit uit de vriezer wat patatjes en hamburgers. Armoedzaaier. Oh wacht, tis geen B&B eigenaar, maar een meubelverver of zoiets. We worden weer eens genept.

Vraagt ie aan Pearl, je bent 57? Zij, nee 55, lachend, je geeft mij extra jaren erbij. Hij, ik wou net zeggen, je ziet eruit als 45. Ik vond je al zo strak.. :D _O- :r

Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen, hij ziet er naar uit dat zij gaat koken.

[ Bericht 21% gewijzigd door Firuze60 op 05-01-2026 23:50:02 ]
pi_219757194
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757205
Ouwe koek, freaky _O-
  maandag 5 januari 2026 @ 23:55:02 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219757220
Dat is het! Suzan Visser uit Gooische Vrouwen :Y Haar kreten door de intercom zijn hilarisch.

Alle afleveringen meteen gekeken. Ik zal er deze week eens mijn onbescheiden analyse op loslaten.
pi_219757226
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ouwe koek, freaky _O-
Het stond in het verkeerde topic voor zonder de spoils.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757229
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het stond in het verkeerde topic voor zonder de spoils.
Klopt en mijn reactie daarop ook, maar goed, hier mag je lekker spoileren.. :Y
pi_219757254
Claudia voor de camera: "Het is een hele lieve vriendelijke man." Je ziet direct, dat ze denkt...maar te dom om te poepen.. _O-
pi_219757316
Ga je naar Noorwegen voor een liefde, kun je gelijk gaan mantelzorgen.. :D
pi_219757918
Claudia en haar welkomgilletjes vond ik wel grappig. 1ste man leek op het broertje van Marc Marie :P veel leuke katten gespot erg schattig.

Ik vond het ook vaag die vriendin van Robin die even langs kwam, duidelijk dat hij in de friendzone zat maar best ongemakkelijk momentje met hoe ze elkaar ontmoet hadden en die andere vrouw die dat moet aanhoren :P hij zou haar gewoon nog steeds doen denk ik :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 09:01:49 #17
367000 roos94
pi_219758053
Oh dit is het videoland topic dus.

Benieuwd hoeveel flessen wijn er nu weer doorheen gaan in dit programma.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 10:07:54 #18
3542 Gia
User under construction
pi_219758562
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Denk dat de vierde erop stond, omdat het (gisteren) maandag was. Toen kwam 's avonds deel 1 op tv. We lopen op Videoland dus 3 voor, waarbij de vierde om 12 uur 's nachts voor de uitzenddag, weer online komt.

Dus ja, je kunt er 4 voorlopen als je voor half 9 de nieuwste op videoland kijkt.
pi_219762748
Luuk gaat geen blijvertje worden bij Claudia, zover is wel duidelijk en geeft hem al snel een ticket terug naar Antwerpen. Die Jolijn bij Robin schijnt een lid van Extinction Rebellion te zijn dus een snelwegplakster, van huis uit zag ik op JuiceFBI. Dus wat uitgesproken meningen zullen niet op zich laten wachten ga ik vanuit...een gekkie dus. Die 'vriendin' van Robin die langskwam is gewoon een 'vriendin' wat uiteindelijk niets is geworden maar ze hebben nog wel contact...denk gewoon een fuckbuddy dus al schijnt zij nu ook gewoon een relatie te hebben maar ja, dat zegt ook niets meer. Snelwegplakstertje Jolijn was op haar hoede zag je gelijk. Mooie TV.
Die nieuwe man bij Elsje Fiederelsje is wel een beetje een eigenaardig mannetje die graag zijn tandjes laat zien, hierdoor komt hij wat psychopathisch over, tot nu toe heeft Elsje dat nog niet door...Die boswachter gaat ook niet lang blijven al is hij wel kleurrijk om de strijd nog even aan te gaan.
Andre en zijn ouders hebben ook het eerste meisje ontvangen, volgens mij kan het de goedkeuring van de moeder vooralsnog wel wegdragen en van Andre ook, maar ja dat zegt niets...
Hans, de nieuw voorgestelde B&B houder in deze aflevering lijkt op het eerste gezicht een beetje saai, maar de vrouwen zijn gewaarschuwd. Hans heeft namelijk '2 ogen en die staan helemaal open en gaat er graag in met open ogen, met een gevoel van laat het maar komen, en laten we maar kijken wat er komt!'...Ok Hans.. :{ Op naar morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219763134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Denk dat de vierde erop stond, omdat het (gisteren) maandag was. Toen kwam 's avonds deel 1 op tv. We lopen op Videoland dus 3 voor, waarbij de vierde om 12 uur 's nachts voor de uitzenddag, weer online komt.

Dus ja, je kunt er 4 voorlopen als je voor half 9 de nieuwste op videoland kijkt.
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
pi_219763257
Nou kijkt toch wel lekker weg. Die ene is al helemaal in love met Pearl, classic.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_219763329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 18:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou kijkt toch wel lekker weg. Die ene is al helemaal in love met Pearl, classic.
Ja, leuk mens wel, ze gruwelt van magnetronmaaltijden.

Lekker programma met dit winterse weertje hier, hoef je nu niet voor naar Zweden.. :)
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:25:31 #23
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763496
Mag je hier vooruit kijken?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator/colorchick dinsdag 6 januari 2026 @ 19:26:10 #24
382129 crew  Donna
pi_219763501
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Mag je hier vooruit kijken?
Yes dit is het Videoland topic!
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:27:53 #25
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:26 schreef Donna het volgende:

[..]
Yes dit is het Videoland topic!
Ja, toch even voor de zekerheid :@

Ik vond de voorstelronde van ben zo suf in aflevering 1. Je zag gewoon dat hij het voorlas van z’n briefje :D

Nu halverwege aflevering 2. :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:39:44 #26
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763661
Wat een kwal die Robin met dat koken. Nul spullen, alleen maar zeiken en niks doen. |:(
pi_219765152
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_219765186
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
Ik heb inmiddels al vijf afleveringen zitten bingen en wacht even totdat iedereen hier op hetzelfde zit, is leuker.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:30:02 #29
3542 Gia
User under construction
pi_219767586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 18:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
pi_219769801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
Je hebt gelijk. Inmiddels ook aflevering 6 bekeken en alle kandidaten zijn inmiddels langs gekomen. Vind Monique ook wel een aparte tante.. :D
  woensdag 7 januari 2026 @ 15:36:18 #31
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219770349
Ik ga het hier (nog) niet lezen, want wij zijn nu net in aflevering 1. Maar even een pro-tip waar ik nog niet van wist: er is sinds dit jaar ook een Vlaamse variant voor wie er niet genoeg van kan krijgen.

Ontopic: het is wel weer een bijzonder stel mensen die ze weer weten te vinden... :P
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_219770941
3e aflevering ook er op zitten, die Surinaamse dat vindt Robin wel een lekker hapje zo te zien, die snelwegplakster Jolijn gaat weer vrolijk snelwegen bezetten en andere deugdingetjes doen dus die is weer snel vertrokken. En zo ook Luuk bij Claudia die eerst nog maar nadenken of hij echt van de vrouwenliefde of toch herenliefde is...Lekker weer terug naar het veel leukere Antwerpen dus. ^O^ Ben bevalt goed bij Claudia, maar vind hem wat te burgerlijk in vergelijk met haar, ze is toch een soort van hippie. Het is wel een typetje die Ben. En ik vind het sowieso echt van die typetjes dit seizoen vooralsnog, dus de imitatoren Iris Rulkens en Max van den Burg kunnen hun lol weer op. ^O^
Monique de zeilster aan het meer van Geneve, ik weet het niet wat ik hier van moet vinden. Tot nu toe nog een beetje kleurloos maar dat komt wel goed want ze is een beetje...apart denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219774502
En die Ben die aankomt bij Claudia krijgt via de intercom ook weer een hysterische verwelkoming van haar en schiet weer helemaal door in dat orgastische gekrijs.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 januari 2026 @ 11:30:11 #34
367000 roos94
pi_219777253
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
pi_219777800
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.

Nu was het mij iedere keer wel duidelijk wanneer de beste man een grapje maakte. Het verschil met veel mensen is, dat hij er zelf niet bij ging zitten lachen, of een hoofd trekt van "kijk een grap! lach dan! lach dan!". (iets wat veel vooral mannen doen). Ik kan dat zelf juist wel waarderen.
Maar als jij als potentíële partner niet door hebt wanneer dat aan de hand is, dan ben je duidelijk geen match.

Het "gezeik" over het opwarmen van de appeltaart vond ik opmerkelijk. Edwin stelt voor het op 160 graden in de oven te doen, zij kiest grill stand, dat gaat mis.
Edwin zegt daar niets over, behalve iets als "ontdooien in grillstand gaat niet, weten we dat ook weer".
Zij weet vervolgens te melden: "ja dat ontdooien ging mis, en niemand zei er iets toen de appeltaart in de oven stond".

Wacht ff, jij ging tegen het idee van Edwin in de grill stand gebruiken, en stond voor de fucking oven tijdens het ontdooien. Dus je bent gewoon geheel en alleen verantwoordelijk voor de faal. Verder niet erg natuurlijk, maar het onvermogen om dat toe te geven doet mij alarmbellen afgaan.

Dat ze later in de instart ook nog zegt: "ja het ging over het ontdooien van Appeltaart, komop! waar hebben we het over". laat ook zien dat het in haar hoofd een heel ding was. Terwijl Edwin het als een (grappige) voetnoot van de dag had beschouwd.
pi_219777851
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:50:10 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219777935
Bij de selectie van mannen vond ik dat ze allemaal mannen koos die haar vader hadden kunnen zijn. Ik vind dat bij Edwin ook echt. Zo'n ouwe knar met stomme grappen. En zij ziet er natuurlijk qua gezicht jonger uit, maar is in haar doen en laten ook een stuk jonger en een beetje 'onwetend'. Denk dat een jongere vent veel beter bij haar past.

Maar typisch zijn de situaties idd wel. En als in dat soort simpele situaties het al niet matcht --> wegsturen. Dat gaat nooit goedkomen joh.
pi_219778292
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
pi_219778342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
Ze heeft inderdaad een wat verlopen kop ja.
pi_219781041
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef freaky40 het volgende:
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Wist je niet de Nederland ooit ook heel veel slaven vanuit Azie heeft zitten slepen naar Suriname?

quote:
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.

quote:
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Ben was opvulling. Past totaal niet bij Claudia. En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
pi_219784305
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
pi_219784582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Battlecruiser het volgende:
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
Oja, zit vast verschil in, de ene tegen zijn wil in kettingen en de andere gelokt met een hongerloontje. Maar goed, maakt niet uit, Robin lijkt er nu even blij mee.

Als iedereen hier inmiddels bij is met aflevering zeven, hoor ik het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')