abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:39:44 #26
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219763661
Wat een kwal die Robin met dat koken. Nul spullen, alleen maar zeiken en niks doen. |:(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219765152
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_219765186
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.

Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
Ik heb inmiddels al vijf afleveringen zitten bingen en wacht even totdat iedereen hier op hetzelfde zit, is leuker.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:30:02 #29
3542 Gia
User under construction
pi_219767586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 18:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
pi_219769801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.

Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
Je hebt gelijk. Inmiddels ook aflevering 6 bekeken en alle kandidaten zijn inmiddels langs gekomen. Vind Monique ook wel een aparte tante.. :D
  woensdag 7 januari 2026 @ 15:36:18 #31
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219770349
Ik ga het hier (nog) niet lezen, want wij zijn nu net in aflevering 1. Maar even een pro-tip waar ik nog niet van wist: er is sinds dit jaar ook een Vlaamse variant voor wie er niet genoeg van kan krijgen.

Ontopic: het is wel weer een bijzonder stel mensen die ze weer weten te vinden... :P
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_219770941
3e aflevering ook er op zitten, die Surinaamse dat vindt Robin wel een lekker hapje zo te zien, die snelwegplakster Jolijn gaat weer vrolijk snelwegen bezetten en andere deugdingetjes doen dus die is weer snel vertrokken. En zo ook Luuk bij Claudia die eerst nog maar nadenken of hij echt van de vrouwenliefde of toch herenliefde is...Lekker weer terug naar het veel leukere Antwerpen dus. ^O^ Ben bevalt goed bij Claudia, maar vind hem wat te burgerlijk in vergelijk met haar, ze is toch een soort van hippie. Het is wel een typetje die Ben. En ik vind het sowieso echt van die typetjes dit seizoen vooralsnog, dus de imitatoren Iris Rulkens en Max van den Burg kunnen hun lol weer op. ^O^
Monique de zeilster aan het meer van Geneve, ik weet het niet wat ik hier van moet vinden. Tot nu toe nog een beetje kleurloos maar dat komt wel goed want ze is een beetje...apart denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219774502
En die Ben die aankomt bij Claudia krijgt via de intercom ook weer een hysterische verwelkoming van haar en schiet weer helemaal door in dat orgastische gekrijs.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 januari 2026 @ 11:30:11 #34
367000 roos94
pi_219777253
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
pi_219777800
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Monique niet leuk.

Ik krijg echt een storing van deze conversatie:

Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.

Thats it. De reactie.

Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.

Nu was het mij iedere keer wel duidelijk wanneer de beste man een grapje maakte. Het verschil met veel mensen is, dat hij er zelf niet bij ging zitten lachen, of een hoofd trekt van "kijk een grap! lach dan! lach dan!". (iets wat veel vooral mannen doen). Ik kan dat zelf juist wel waarderen.
Maar als jij als potentíële partner niet door hebt wanneer dat aan de hand is, dan ben je duidelijk geen match.

Het "gezeik" over het opwarmen van de appeltaart vond ik opmerkelijk. Edwin stelt voor het op 160 graden in de oven te doen, zij kiest grill stand, dat gaat mis.
Edwin zegt daar niets over, behalve iets als "ontdooien in grillstand gaat niet, weten we dat ook weer".
Zij weet vervolgens te melden: "ja dat ontdooien ging mis, en niemand zei er iets toen de appeltaart in de oven stond".

Wacht ff, jij ging tegen het idee van Edwin in de grill stand gebruiken, en stond voor de fucking oven tijdens het ontdooien. Dus je bent gewoon geheel en alleen verantwoordelijk voor de faal. Verder niet erg natuurlijk, maar het onvermogen om dat toe te geven doet mij alarmbellen afgaan.

Dat ze later in de instart ook nog zegt: "ja het ging over het ontdooien van Appeltaart, komop! waar hebben we het over". laat ook zien dat het in haar hoofd een heel ding was. Terwijl Edwin het als een (grappige) voetnoot van de dag had beschouwd.
pi_219777851
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:50:10 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_219777935
Bij de selectie van mannen vond ik dat ze allemaal mannen koos die haar vader hadden kunnen zijn. Ik vind dat bij Edwin ook echt. Zo'n ouwe knar met stomme grappen. En zij ziet er natuurlijk qua gezicht jonger uit, maar is in haar doen en laten ook een stuk jonger en een beetje 'onwetend'. Denk dat een jongere vent veel beter bij haar past.

Maar typisch zijn de situaties idd wel. En als in dat soort simpele situaties het al niet matcht --> wegsturen. Dat gaat nooit goedkomen joh.
pi_219778292
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.

Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
pi_219778342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
Ze heeft inderdaad een wat verlopen kop ja.
pi_219781041
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef freaky40 het volgende:
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Wist je niet de Nederland ooit ook heel veel slaven vanuit Azie heeft zitten slepen naar Suriname?

quote:
Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.

quote:
Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Ben was opvulling. Past totaal niet bij Claudia. En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
pi_219784305
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
pi_219784582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Battlecruiser het volgende:
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
Oja, zit vast verschil in, de ene tegen zijn wil in kettingen en de andere gelokt met een hongerloontje. Maar goed, maakt niet uit, Robin lijkt er nu even blij mee.

Als iedereen hier inmiddels bij is met aflevering zeven, hoor ik het wel.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:08:49 #44
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_219811705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
Edwin? Je bedoelt André neem ik aan? Maar inderdaad, Mike en Mo all over again. En die sneue pa die er de hele tijd een beetje treurig naast staat, mag af en toe ook een keer "ja" en "inderdaad" zeggen en verder moet 'ie z'n smoel houden. Ik krijg echt jeuk van die hele familie.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_219812447
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens zo gezapig en saai is het.

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 11-01-2026 22:28:44 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! zondag 11 januari 2026 @ 20:48:28 #46
367000 roos94
pi_219813088
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens so gezapig en saai is het.
_O-
pi_219814542
Vind het wel meevallen, er zijn nog meer spraakmakende types dan de voorgaande seizoenen van WvL moet ik zeggen. Ook Max van den Burg heeft de eerste imitaties er al weer op zitten: https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Allemaal cabaretteketet!
pi_219814596
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens zo gezapig en saai is het.
Ik vind het wel mee vallen
pi_219815123
Bij de ouders van André vraag ik me telkens af: is die moeder nou zo lang of die vader nou zo klein?
Of misschien wel beiden, want zij is echt een kop groter dan hem.
pi_219815242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.
Meestal wel inderdaad, maar bij de brieven had ik bij Robin wel de indruk dat hij de hoogste verwachtingen heeft van Pearl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')