Ik heb inmiddels al vijf afleveringen zitten bingen en wacht even totdat iedereen hier op hetzelfde zit, is leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind dat handtastelijke vooral eng. En iedereen meisje noemen.
Ik ben nu al iig helemaal bij voor de dagelijkse update haha
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Aflevering 5 staat er nu al op en volgens mij (als het net zo is als voorgaande seizoenen) staat aflevering 6 er vannacht vanaf 24.00 uur weer op. Zo blijf je steeds 4 afleveringen voor.
Je hebt gelijk. Inmiddels ook aflevering 6 bekeken en alle kandidaten zijn inmiddels langs gekomen. Vind Monique ook wel een aparte tante..quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je 's morgens of althans na 12 uur van de dag van uitzending de aflevering van de week erop kijkt, wel, ja. Maar om half 11 's avonds loop je 3 afleveringen voor. Ook in het weekend loop je 3 afleveringen voor. Geen 4. En dan komt 's zondags om 12 uur 's nachts de volgende weer online.
Het is dus maar net op welk moment je kijkt, hoeveel je ervoor loopt.
Monique en Edwin zijn geen match. Dat kan, maar zij doet nu alsof hij overal problemen over maakt, en dat het niet duidelijk is wanneer iets een grapje is of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Monique niet leuk.
Ik krijg echt een storing van deze conversatie:
Man; mijn vrouw is in 2011 overleden.
Monique: ok dat is al lang geleden.
Thats it. De reactie.
Ik vind dat zo'n achterlijke reactie. Iemand vertelt iets waar wss veel emotie en verdriet achter zit en jij bagatalliseert het gewoon door te zeggen oh allang verleden tijd nou prima en doorrrr.
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Monique is sowieso geen leuke vrouw. Ik denk dat ze zelf ook best wel weet dat ze er voor haar leeftijd vrij aardig uit ziet maar ik vind dat ze onterecht nogal uit de hoogte doet.
Ze komt op mij over alsof ze weinig met mensen spreekt anders dan zakelijke relaties.
Ze heeft inderdaad een wat verlopen kop ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou uh, ze heeft een goed figuur maar een gezicht als een ontplofte aardappel. Ik denk inderdaad dat zij een goede internationale baan heeft en behoorlijk intelligent, maar sociaal een oorwurm.
Wist je niet de Nederland ooit ook heel veel slaven vanuit Azie heeft zitten slepen naar Suriname?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef freaky40 het volgende:
De donderdagaflevering van vanavond al gezien. Robin gaat vol voor Pearl en beseft zich nog niet dat er nog meer kandidaten komen. De eerste irritaties zijn al wel zichtbaar met name vanwege het eten en vind ze niet al zodanig bij elkaar passen. Ik snap ook niet wat ze in Zweden moet vanuit het verre Suriname. Dat gaat nooit stand houden. Overigens komt ze me niet zo Surinaams over, ik zie iets Aziatisch. Maar Suriname is natuurlijk ook zo'n meltingpot van allerlei stromingen zoals Hindoestaans en zulks dus het zou goed kunnen dat haar afkomst daar meer ligt.
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.quote:Ik vraag me wel af dat de eerste deelnemers altijd al een voorsprong van heb ik u daar. De productie heeft precies de hand in wie en wanneer ze iemand er bij droppen. Eigenlijk zou het format aangepast moeten worden naar op zijn minst 2 deelnemers gelijk laten arriveren bij de B&B houders/houderettes zo kun je echt vergelijken en al waar mogelijk een keuze maken zo wordt het ook eerlijk voor de laatste deelnemer die nog moet komen en heeft zodoende meer kans. Dat zagen we vorig jaar ook bij WvL en bij B&B Vol Liefde kan dat ook gebeuren dat je minder kans maakt van slagen omdat er al vele je zijn voorgegaan waarbij het voor kan komen dat de B&B houder/ster al zijn/haar keuze heeft gemaakt.
Ben was opvulling. Past totaal niet bij Claudia. En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.quote:Monique en Edwin is een totale mismatch. Communicatie gaat totaal langs elkaar heen. Levert wel leuke TV op. Ga me wel afvragen of Klaas al klaar is voor een relatie na het dramatisch overlijden van zijn vrouw. We gaan het zien...
Ben is wel een grappig ventje moet ik zeggen. Ultra droog. Of het bij Claudia past, denk het niet. Hij is toch wat te burgerlijk denk ik voor haar.
Oja, zit vast verschil in, de ene tegen zijn wil in kettingen en de andere gelokt met een hongerloontje. Maar goed, maakt niet uit, Robin lijkt er nu even blij mee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Battlecruiser het volgende:
Hoho, dat waren geen slaven, maar contractarbeiders die vooral in Ned. Indië werden geworven uit vrije wil
Edwin? Je bedoelt André neem ik aan? Maar inderdaad, Mike en Mo all over again. En die sneue pa die er de hele tijd een beetje treurig naast staat, mag af en toe ook een keer "ja" en "inderdaad" zeggen en verder moet 'ie z'n smoel houden. Ik krijg echt jeuk van die hele familie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En met Edwin vraag ik mij af of ie niet net als vorig seizoen met Mike en ma Mo uberhaupt een match vindt, ma van Edwin is nu al een gruwel en wil zichzelf steeds in de picture zien, promoten van hun kuthotel.
quote:Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens so gezapig en saai is het.
Ik vind het wel mee vallenquote:Op zondag 11 januari 2026 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kolere wat een saai seizoen zeg. Na 7 afleveringen onthoud ik de namen van de deelnemers nog niet eens zo gezapig en saai is het.
Meestal wel inderdaad, maar bij de brieven had ik bij Robin wel de indruk dat hij de hoogste verwachtingen heeft van Pearl.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke volgorde, wel krijg ik de indruk dat als er een voorkeur lijkt voor een kandidaat ze die juist later laten opdraven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |