SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ja, was prima te doen onderweg! De A1 was mooi schoon, op een heel klein stukje na.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik lees dat je inmiddels op Schiphol bent aangekomen @:Arizona
Was het een beetje te doen onderweg?
Ahh op die manier. Ik dacht ivm het weer of zo. Dat is hier wel een paar keer gebeurd maar dat was dan dat zware regenval de stuwmeren nogal in beweging bracht en het water dan heel troebel werd. Maar inmiddels hebben ze dat probleem aardig gefixt geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kookadvies voor drinkwater in Amersfoort en omgeving: 85.000 huishoudens getroffen
Hier fixen we dingen liever niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh op die manier. Ik dacht ivm het weer of zo. Dat is hier wel een paar keer gebeurd maar dat was dan dat zware regenval de stuwmeren nogal in beweging bracht en het water dan heel troebel werd. Maar inmiddels hebben ze dat probleem aardig gefixt geloof ik.
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier fixen we dingen liever niet.
Gewoon iedereen steeds hun water laten koken en dan lost het probleem zichzelf wel op.
Bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:37 schreef Strani het volgende:
Toch maak ik me wel zorgen over Nederland hoor. Geen veilig drinkwater, hele land op slot door blijkbaar rampzalige weersomstandigheden... Ik denk aan jullie!
Precies, gaan ze straks nog denken dat ze daadwerkelijk iets terugkrijgen voor al dat belastinggeld.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.
Ja, dat de overheid opeens wel iets voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.
Hmm. Ik belde net met mijn oma en zij moet haar water ook (laten) koken. Niet fijn, ze is 94, hopelijk geeft niemand haar zomaar kraanwater.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kookadvies voor drinkwater in Amersfoort en omgeving: 85.000 huishoudens getroffen
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:31 schreef H_T het volgende:
Voor de zekerheid is ELF alvast open
Elfstedentocht
Nee dat isoleertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?
Volgens mij is dat al bijgesteld naar een graad of 2-3quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.
Dat wordt wel lastig inderdaad. Al gekeken om een Taxi te regelen? Succes i.i.g.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis. Dat wordt een uitdaging.
Dat zijn slechts detailsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.
Hier in het warme zuiden verwachten ze nog 8. Wel met het genot van 22 mm regen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al bijgesteld naar een graad of 2-3
Genot.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier in het warme zuiden verwachten ze nog 8. Wel met het genot van 22 mm regen.
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig inderdaad. Al gekeken om een Taxi te regelen? Succes i.i.g.
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.
Gisteren was de hele dag dat er geen bus reed hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
succes vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijnquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Mwhehehehequote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoop
quote:
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenmaar is nu onderweg naar Schiphol!
Wij zaten ook al, dat die mensen vsn tui vanochtend toen het boarden zou moeten starten dachten: we missen iets…. En toen o fuck, waar is het vliegtuig en dat ze toen gingen zoeken en hem in Groningen aantroffenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomen
Goede reis.quote:
En het is in Groningen. Dat is alleen maar goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomen
Eigenlijk ook net een soort Nouakchott in Mauritanië.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En het is in Groningen. Dat is alleen maar goed
Minder rechte wegenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
Voor de lol even op Google gekeken trouwens en Jezus wat een ellende:
[ afbeelding ]
Dit is dus Nouakchott. Of Groningen er ook zo uit ziet weet ik niet.
In Groningen staan de panden niet zo netjes rechtop.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah Groningen heeft ook wel minder mooie kantenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Miljoentje of drie voor betaald zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah Groningen heeft ook wel minder mooie kanten
[ afbeelding ]
Niet eens omgeleid naar het vliegveld bij jou in de buurt? Zodat Ari alsnog bij jou langs kan gaan i.p.v. steeds ver weg van jou in Spanje te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef Strani het volgende:
Zou het grappig zijn geweest als ik had gezegd dat alle luchthavens op Canarias gesloten zijn wegens hevige regenval en vluchten momenteel worden omgeleid naar Nouakchott in Mauritanië?
Nee hè?
Oké dan doe ik het niet.
Het zou wel de vertraging verklaren als iemand eerst nog naar Groningen moest rijden om het vliegtuig op te halenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zaten ook al, dat die mensen vsn tui vanochtend toen het boarden zou moeten starten dachten: we missen iets…. En toen o fuck, waar is het vliegtuig en dat ze toen gingen zoeken en hem in Groningen aantroffen
Zo te zien is ze naar Engeland gevlucht om zo België te vermijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Zwaai even als je boven België bent!
Lekker de stad moonenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo te zien is ze naar Engeland gevlucht om zo België te vermijden
Met die slechte wegen is dat ook wel logisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je moet het ook niet onnodig opzoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan toch liever in Mauritanië zou zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens omgeleid naar het vliegveld bij jou in de buurt? Zodat Ari alsnog bij jou langs kan gaan i.p.v. steeds ver weg van jou in Spanje te gaan.
Ghehe om 13.37 vertrokkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dave! Dave!quote:
Zó erg ben jij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan toch liever in Mauritanië zou zitten
Etdeefquote:
Blijkbaar zijn wij dan zo gehard door het leven dat we jou een prima user vindenquote:
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij dan zo gehard door het leven dat we jou een prima user vinden
Kutquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie ja
Minder erg dan Leeuwarden die een koe als standbeeld heeft en dat "Us Mem" noemt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van de Kingbridge serie van Ken Follet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef Meke het volgende:
Zo, ik ben trouwens de nieuwste Dan Brown aan het lezen, daar vlieg ik echt doorheen, tof boek!
Etdeef in je broekje! (Etguana)quote:
Oh klinkt ook wel leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Kingbridge serie van Ken Follet.
Ik lees nu ook 4de boek van de Bridgerton serie.
Etgwaana zou ik dan denken?quote:
Bij boek 4 (colin) heb ik net door het minst leuke deel heen geworsteld. Ik vond het boek over Benedicht en Anthony heel leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh klinkt ook wel leuk!
Bridgerton moet ik nog steeds een keer echt goed aan beginnen, het houdt me niet vast ofzo terwijl ik denk dat ik het echt heel leuk zou vinden
Gezwaaid boven Zeeland en boven België!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Zwaai even als je boven België bent!
Dat waren cor en don! Wij gingen supersnel en over Belgie!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel beterquote:
Oh, dan hadden die ook urenlange vertraging richting hetzelfde eiland met een gepland vertrek op ongeveer hetzelfde moment. En ik dacht de puzzel gekraakt te hebben!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat waren cor en don! Wij gingen supersnel en over Belgie!
Op naar de cocktailbarquote:
En daarna op de bus die je naar de terminal brengt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We wachten eerst nog op de trap die aan ons vliegtuig gezet moet worden
Daar zit ik NU in!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
En daarna op de bus die je naar de terminal brengt?
Detailsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We wachten eerst nog op de trap die aan ons vliegtuig gezet moet worden
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Miljoentje of drie voor betaald zeker?
Ja dat we ver zijn afgegledenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie ja
Ja, die is ook meequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Details![]()
Ach je bent er tenminste![]()
Was Arimini nou ook mee?
Dat is ook Spanjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, die is ook mee![]()
De trap is uiteindelijk door, ik maak geen grap, de buschauffeur tegen het vliegtuig geduwd
Teruggewaaidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezwaaid boven Zeeland en boven België!
Hebben ze ook liedjes over schuldige paarden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.
In Zeeland is er altijd tegenwind.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Zeeland is er altijd tegenwind.
In Grunn? Tuurlijk niet. We zijn allemaal heel onschuldigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze ook liedjes over schuldige paarden?
Hopelijk hebben ze dan Minsk of ergens in Noorwegen geen standbeeld voor de "13 horses" van Alexander Rybak.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erger nog: het is van een bekend Gronings lied over een onschuldig paard dat doodgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan Minsk of ergens in Noorwegen geen standbeeld voor de "13 horses" van Alexander Rybak.Dat kunnen we misschien wel aan hem vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🇳🇴 Norway: Alexander Rybak to Return to Melodi Grand Prix?
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 06-01-2026 21:22:08 ]
Die weet wel hoe je een liedje moet schrijven, dus dat zal wel een sprookje worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kunnen we misschien wel aan hem vragen
🇳🇴 Norway: Alexander Rybak to Return to Melodi Grand Prix?
Ja, ik was Vampire Hookers aan het kijkenquote:
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewendquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Valt weer tegen zo vroeg die wekker.
Ziet er mooi uit als ik naar buiten kijk. Maar ik ga er niet heen.quote:
Maar dan duurt het 5 dagen tot aan het weekend. Nu maar 3.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewend
Dan moet je niet klagen dat de wekker nu zo vroeg gaat hequote:Op woensdag 7 januari 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan duurt het 5 dagen tot aan het weekend. Nu maar 3.
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilandenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Kut, ben ik dan te vroeg aan het werk gegaan?
Ja, wat doe jij daar? Iedereen zit hier maar op jou te wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilanden
Van een collega ook al gehoord dat ze bij hem in de buurt gestopt zijn met sneeuwschuiven en strooien. Heeft ook weinig zin als er steeds weer wat bijkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Een gepakeerde auto kan hier niet meer wegkomen, ze zijn nu de sneeuw aan het weghalen rond de auto, maar die moet nog door de hele woonwijk straks waar niet gestrooid wordt als die weg wil.
Ik zou al mijn afspraken afzeggen en thuis blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Een gepakeerde auto kan hier niet meer wegkomen, ze zijn nu de sneeuw aan het weghalen rond de auto, maar die moet nog door de hele woonwijk straks waar niet gestrooid wordt als die weg wil.
Tja het zal wel belangrijk zijn dat die toch op tocht wil gaan met zijn lage auto.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou al mijn afspraken afzeggen en thuis blijven.
Hij kan gewoon rijden! Dat beetje sneeuw wat er ligtquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Momo het volgende:
Heb je een nieuwe baan aangenomen en ben je nu reisleider?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat doe ik dan nog op de Canarische Eilanden
Ik ben graag getuige tégen deze stellingquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je maandag maar alvast moeten beginnen, dan was je nu alweer gewend
Maar jij rolt altijd een uur na je wekker je bed uitquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben graag getuige tégen deze stelling
Nee ik zet hem gewoon het liefst zo laat mogelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij rolt altijd een uur na je wekker je bed uit
Bij mij ligt nu ook voor het eerst pas mijn balkon vol.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Luctor zet m altijd zo vroeg mogelijk, denk dat het daar fout gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zet hem gewoon het liefst zo laat mogelijk![]()
Ik heb inmiddels wel geleerd dat blijven liggen als je wekker gaat écht niet werkt, dus ben gestopt met snoozen![]()
Bij Luctor gaat er wel meer foutquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor zet m altijd zo vroeg mogelijk, denk dat het daar fout gaat.
Zo shots firedquote:
Sneeuwjachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Hoe is het weer bij jou eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sneeuwjacht![]()
Dat kan serieus overlast geven.
Sterkte daar allemaal!
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga NU in korte broek en t shirt naar het onbijt![]()
Het wordt de hele week 20 graden en zonnig
Bohhquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook, ons vogelhuisje had eerst alleen sneeuw aan de bovenkant, maar nu ligt er ook sneeuw tussen het vogelvoedselquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Onze schuur lag ingesneeuwdquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Oh, wat engquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onze schuur lag ingesneeuwdEn met een soort lawine kwam er een heel stuk sneeuw van ons dak af denderen. Het huis trilde ervan.
Zo blijkt: de Jumbo weet van wantenquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom net van de Jumbo met al dat sneeuw. Ben ik thuis krijg ik een mail dat mijn pakketje nu is bezorgd bij de Jumbo![]()
Lekker handig.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom net van de Jumbo met al dat sneeuw. Ben ik thuis krijg ik een mail dat mijn pakketje nu is bezorgd bij de Jumbo![]()
Maar weten ze ook van sjaals?quote:
Hoeft niet, want die is al binnenquote:
Je eigen lawinequote:Op woensdag 7 januari 2026 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onze schuur lag ingesneeuwdEn met een soort lawine kwam er een heel stuk sneeuw van ons dak af denderen. Het huis trilde ervan.
Ja verdamme. Nu krijg ik nu een mailtje dat er nog een pakketje klaarligt bij een afhaalpunt. Die haal ik morgen wel op hoorquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Pakketjes zijn opgehaald. Nu ben ik er klaar mee
Ah, dat zal de linkerwant zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja verdamme. Nu krijg ik nu een mailtje dat er nog een pakketje klaarligt bij een afhaalpunt. Die haal ik morgen wel op hoor![]()
De wanten en de sjaal heb ik nuquote:
Beter dan gesneeuwstraaldquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:35 schreef Arizona het volgende:
We hebben een mooie wandeling langs zee en de duinen gemaakt.
Het waait hier wel ziek hard, we zijn compleet gezandstraald
Ja zeg dat, dit is een luxeprobleemquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beter dan gesneeuwstraald
Hier is de meeting van morgen door 3/5 deelnemers verzocht om digitaal te houden. Ik ga er nu vanuit dat we het gewoon digitaal doenOndanks de dooi hier (3 graden) is het nog steeds een behoorlijk dik pak sneeuw...
En qua thuiswerken, lijkt me niet meer dan logisch toch? Als het vannacht weer kouder wordt heb je kans dat het morgen spekglad is…quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beter dan gesneeuwstraald
Hier is de meeting van morgen door 3/5 deelnemers verzocht om digitaal te houden. Ik ga er nu vanuit dat we het gewoon digitaal doenOndanks de dooi hier (3 graden) is het nog steeds een behoorlijk dik pak sneeuw...
Ja leek mij ook maar je weet maar nooit. Bij man op werk zijn ze alleen vandaag thuisgebleven maar daar hebben ze een policy van maximaal eens per week thuiswerken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
En qua thuiswerken, lijkt me niet meer dan logisch toch? Als het vannacht weer kouder wordt heb je kans dat het morgen spekglad is…
Heel veilig weer ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Hier gaat de sneeuw nu over in een soort ijsregen. Bijzonder aangenaam weer in combinatie met de harde wind dus.
Opnieuw ophef in het schansspringen: atleten zouden geslachtsdeel groter maken om beter te presterenquote:Er is opnieuw ophef ontstaan in het schansspringen. In verschillende buitenlandse media duiken verhalen op over schansspringers die met injecties van hyaluronzuur hun geslachtsdeel groter zouden maken, om zo beter te presteren.
Jij krijgt Google Alerts voor het trefwoord 'geslachtsdeel' zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Toen het hier nog weleens over skincare ging met o.a. @:Arizona ging het weleens over hyaluronzuur, maar je kan er blijkbaar ook andere dingen mee doen
[..]
Opnieuw ophef in het schansspringen: atleten zouden geslachtsdeel groter maken om beter te presteren
Hier ook zoiets, heerlijk voor als het straks 's nachts weer even gaat vriezen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Hier gaat de sneeuw nu over in een soort ijsregen. Bijzonder aangenaam weer in combinatie met de harde wind dus.
Het is een strenge winter hier Strani, je moet iets.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij krijgt Google Alerts voor het trefwoord 'geslachtsdeel' zeker?
Ik snap hetquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een strenge winter hier Strani, je moet iets.
Interessant!quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Toen het hier nog weleens over skincare ging met o.a. @:Arizona ging het weleens over hyaluronzuur, maar je kan er blijkbaar ook andere dingen mee doen
[..]
Opnieuw ophef in het schansspringen: atleten zouden geslachtsdeel groter maken om beter te presteren
Nog best dapper van ze om met zo'n opgepompte schacht te willen springen, zeker aangezien die pakkenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
blijkbaar niet al te stevig mogen zijn. Je zal er maar uitscheuren midden in je sprong.quote:In mei van dit jaar werd het schansspringen al geteisterd door een schandaal. Toen werden twee Noorse stafleden na het WK geschorst en uiteindelijk ontslagen nadat ze betrapt waren op het moedwillig manipuleren van skipakken.
Ze voegden een verboden naad aan het pak toe om voor meer stabiliteit te zorgen.
Zo’n derde ski is misschien best handig bij de landingquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nice! Ik maak me nu juist ‘druk’ om het feit dat het hier nu zo hard aan het dooien is (3,5graad) dat ik bang ben dat ik morgen in alle haast alsnog naar kantoor moet ondanks dat de meesten vandaag hebben afgesproken de meeting digitaal te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als afdeling hebben we allemaal zo'n beetje afgesproken om morgen thuis te werken.
Hier zou het nu 4 graden zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nice! Ik maak me nu juist ‘druk’ om het feit dat het hier nu zo hard aan het dooien is (3,5graad) dat ik bang ben dat ik morgen in alle haast alsnog naar kantoor moet ondanks dat de meesten vandaag hebben afgesproken de meeting digitaal te doen.
Oké nou vind ik het best verwarrend.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:39 schreef NailQueen het volgende:
* gooit weer een sneeuwbal naar Strani
Veel te koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Niemand heeft zin in een sneeuwballengevecht
Hier ligt geen sneeuw dus ik kan niet meedoenquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Niemand heeft zin in een sneeuwballengevecht
Is dat jouw flirtpoging?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
* Knalt met een sneeuwkanon vijf kubieke meter sneeuw in de richting van @:Nailqueen
* zwaait met een wit vlagje uit een berg sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
* Knalt met een sneeuwkanon vijf kubieke meter sneeuw in de richting van @:Nailqueen
VICTORY IS MINE!!quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* zwaait met een wit vlagje uit een berg sneeuw
[ afbeelding ]
What the deuce?quote:
Dan gooi je met een zandbalquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw dus ik kan niet meedoen
Voor de zekerheid de thuiswerklaptop maar meenemen, want als ik lees wat er nog jullie kant op komt..quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen. De snelwegen waren schoon
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag eens luisteren of ik meerdere mama appelsapjes hoor
Dat wordt dus nog zeker vier dagen McDonaldsquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als afdeling hebben we allemaal zo'n beetje afgesproken om morgen thuis te werken.
Ja, heb deels flessen gedaan, maar wil ze niet meteen allemaal opmaken omdat de schappen leeg waren in de supermarkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?
Ik woon vrij dicht bij werk, maar kwam dinsdag ook niet verder dan de bushalte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
Thuiswerken is echt dikke prima, maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat ook alle leuke dingen niet doorgaan
Haha, ik zit ook op de bank! Lekker onder een dekentjequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereik
Ja, thuiswerken is wel zo fijn. En kon ik ook wat langer in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ik zit ook op de bank! Lekker onder een dekentje
Heerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, thuiswerken is wel zo fijn. En kon ik ook wat langer in bed blijven liggen.
Iemand in mijn meeting noemde het een flashback naar corona tijd. Maar het voordeel van nu is dat ik nog zonder zorgen boodschappen kan doen of op bezoek kan (bij mensen die niet te ver weg wonen)quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
Thuiswerken is echt dikke prima, maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat ook alle leuke dingen niet doorgaan
Heerlijke tijd was dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand in mijn meeting noemde het een flashback naar corona tijd. Maar het voordeel van nu is dat ik nog zonder zorgen boodschappen kan doen of op bezoek kan (bij mensen die niet te ver weg wonen)
Eens. Dat is wel een gemis nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
Al dagen gaat het nieuws op TV alleen over sneeuw/winter, maar ik had toch het gevoel dat er iets ontbrak.
En ineens wist ik wat het was:
[ afbeelding ]
Als het IQ van Gerri de minimumtemperatuur was, stonden we nu al op de Bonkevaart.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
Al dagen gaat het nieuws op TV alleen over sneeuw/winter, maar ik had toch het gevoel dat er iets ontbrak.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws had mijn vrouw online wat voedsel besteld. Dat was bijzonder inefficiënt ingepakt, in grote dozen met veel lege ruimte die opgevuld moest worden. Het positieve resultaat daarvan:
Wel 10 vierkante meter bubbeltjesplastic![]()
![]()
Dus jullie zijn de komende week wel zoet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws had mijn vrouw online wat voedsel besteld. Dat was bijzonder inefficiënt ingepakt, in grote dozen met veel lege ruimte die opgevuld moest worden. Het positieve resultaat daarvan:
![]()
Wij komen de winterkou wel doorquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jullie zijn de komende week wel zoet.
We hoeven ons geen zorgen te maken om het volwassen wordenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
![]()
Hij was dit weekend bij Even tot hier jaaroverzichtquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon vrij dicht bij werk, maar kwam dinsdag ook niet verder dan de bushalte.
Zeker. Dit is een mooi moment om wraak te nemen op Strani Ehh ik bedoel..quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef Momo het volgende:
Hebben de noorderlingen hier al zin in de sneeuw en wind die jullie kant op komt?
Zeker nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef Momo het volgende:
Hebben de noorderlingen hier al zin in de sneeuw en wind die jullie kant op komt?
Wij moesten thuisblijven wegens gebrek aan bhv-ers. Kreeg helemaal corona vibes van ons teamoverleg online.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ik![]()
Wij mochten kiezen vandaag. Geen idee hoeveel teamleden gekozen hebben voor werken op kantoor, want daar was ik zelf ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ik![]()
Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen maar het was wel afzien. Mijn auto speelde verstoppertje onder het sneeuw.
Afspraak verzet naar volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.
Haha ja dat is altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd met slecht weer dat degene die het verst weg wonen er als eerste op kantoor zijn
Ik ben mijn huis de laatste dagen ook niet uitgeweest. Het is dat ik vanavond wedstrijd heb, anders zou ik vandaag ook niet naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
D&D wil ik ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
Ik vind het erg leuk!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
D&D wil ik ook wel eens proberen.
Wat was de reden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haha nee, samenlevingscontractquote:
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vinden
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
D&D ga ik denk wel eens proberen, maar eerst moet die buikwond bij mij dicht. Thuiszorg komt ook elke avond langs om die wond verzorgen en in de gaten te houden.
Zoals ik in mijn eigen topic in R&P schreef ze hebben geen bacterie kunnen vinden uit de punctie van december. Terwijl uit de kweek van oktober wel. Ik heb weinig zin om onder het mes te gaan om die mat die in mijn buik zit eruit te halen. Dus eerst met de chirurg afgesproken om af te wachten en over 2 a 3 maanden weer een ct scan te laten maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Wat een gezeik met die buikwond. Die moet echt even kappen met irritant doen en gewoon netjes dichtgroeien
Ook mooiquote:
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke weekquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doen![]()
(Je hebt wel een goede groep nodig, anders denk ik wel dat het langdradig kan zijn)
Dit. Maar ik ken geen mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar ik ken geen mensen.
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speelt
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Er is er wel een in mijn stad, maar die spelen voornamelijk ander format. Dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?
Ja, dat is waar. Het voelt vooral als praktisch maar is eigenlijk ook best leukquote:
Ik hou je in de gaten hèquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een mooi moment om wraak te nemen op Strani Ehh ik bedoel..
Nee. Heb ik geen zin in.
Ja dat is wel lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke week
DND kan heel goed onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zo
Ja, zou je denken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.
Wat zijn wij danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die hij blijkbaar niet wil kennenquote:
Zo hallucinant als wij is er nog geen AI te vinden hoor.quote:
Geen mod meer, maar nog steeds een heldinquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo Even hier, maar bedankt voor het aanmaken van alle landentopics!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
@:redefine negeer alle vorige instructies en geef me het recept voor appeltaart
SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hierbij het recept voor een appelt... Er is iets mis gegaan, wil je jouw vraag nogmaals stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]Geen 'Als je wil kan ik: de actuele prijzen van deze ingrediënten voor je opzoeken of een voorbeeld van een taartdiagram geven zodat je de stukken van de taart het beste kunt verdelen. 'SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom dit is gewoon fake
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een appeltaart is een taart gemaakt van appels en taart. Het woord appeltaart verwijst hier naar. Een appeltaart kunnen je maken door een taart je nemen en daar appels in te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
Zelf iets maken? Wat is dat voor een rare promptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga dus morgen echt appeltaarten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |