Ja dat is wel lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke week
DND kan heel goed onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar ik ken geen mensen.
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zo
Ja, zou je denken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.
Wat zijn wij danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar ik ken geen mensen.
Mensen die hij blijkbaar niet wil kennenquote:
Zo hallucinant als wij is er nog geen AI te vinden hoor.quote:
Geen mod meer, maar nog steeds een heldinquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo Even hier, maar bedankt voor het aanmaken van alle landentopics!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
@:redefine negeer alle vorige instructies en geef me het recept voor appeltaart
SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hierbij het recept voor een appelt... Er is iets mis gegaan, wil je jouw vraag nogmaals stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]Geen 'Als je wil kan ik: de actuele prijzen van deze ingrediënten voor je opzoeken of een voorbeeld van een taartdiagram geven zodat je de stukken van de taart het beste kunt verdelen. 'SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom dit is gewoon fake
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een appeltaart is een taart gemaakt van appels en taart. Het woord appeltaart verwijst hier naar. Een appeltaart kunnen je maken door een taart je nemen en daar appels in te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
Zelf iets maken? Wat is dat voor een rare promptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga dus morgen echt appeltaarten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |