Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen maar het was wel afzien. Mijn auto speelde verstoppertje onder het sneeuw.
Afspraak verzet naar volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.
Haha ja dat is altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd met slecht weer dat degene die het verst weg wonen er als eerste op kantoor zijn
Ik ben mijn huis de laatste dagen ook niet uitgeweest. Het is dat ik vanavond wedstrijd heb, anders zou ik vandaag ook niet naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
D&D wil ik ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
Ik vind het erg leuk!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
D&D wil ik ook wel eens proberen.
Wat was de reden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haha nee, samenlevingscontractquote:
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vinden
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
D&D ga ik denk wel eens proberen, maar eerst moet die buikwond bij mij dicht. Thuiszorg komt ook elke avond langs om die wond verzorgen en in de gaten te houden.
Zoals ik in mijn eigen topic in R&P schreef ze hebben geen bacterie kunnen vinden uit de punctie van december. Terwijl uit de kweek van oktober wel. Ik heb weinig zin om onder het mes te gaan om die mat die in mijn buik zit eruit te halen. Dus eerst met de chirurg afgesproken om af te wachten en over 2 a 3 maanden weer een ct scan te laten maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Wat een gezeik met die buikwond. Die moet echt even kappen met irritant doen en gewoon netjes dichtgroeien
Ook mooiquote:
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke weekquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doen![]()
(Je hebt wel een goede groep nodig, anders denk ik wel dat het langdradig kan zijn)
Dit. Maar ik ken geen mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar ik ken geen mensen.
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speelt
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Er is er wel een in mijn stad, maar die spelen voornamelijk ander format. Dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?
Ja, dat is waar. Het voelt vooral als praktisch maar is eigenlijk ook best leukquote:
Ik hou je in de gaten hčquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een mooi moment om wraak te nemen op Strani Ehh ik bedoel..
Nee. Heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |