What the deuce?quote:
Dan gooi je met een zandbalquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw dus ik kan niet meedoen
Voor de zekerheid de thuiswerklaptop maar meenemen, want als ik lees wat er nog jullie kant op komt..quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen. De snelwegen waren schoon
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag eens luisteren of ik meerdere mama appelsapjes hoor
Dat wordt dus nog zeker vier dagen McDonaldsquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als afdeling hebben we allemaal zo'n beetje afgesproken om morgen thuis te werken.
Ja, heb deels flessen gedaan, maar wil ze niet meteen allemaal opmaken omdat de schappen leeg waren in de supermarkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?
Ik woon vrij dicht bij werk, maar kwam dinsdag ook niet verder dan de bushalte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
Thuiswerken is echt dikke prima, maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat ook alle leuke dingen niet doorgaan
Haha, ik zit ook op de bank! Lekker onder een dekentjequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereik
Ja, thuiswerken is wel zo fijn. En kon ik ook wat langer in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ik zit ook op de bank! Lekker onder een dekentje
Heerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, thuiswerken is wel zo fijn. En kon ik ook wat langer in bed blijven liggen.
Iemand in mijn meeting noemde het een flashback naar corona tijd. Maar het voordeel van nu is dat ik nog zonder zorgen boodschappen kan doen of op bezoek kan (bij mensen die niet te ver weg wonen)quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
Thuiswerken is echt dikke prima, maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat ook alle leuke dingen niet doorgaan
Heerlijke tijd was dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand in mijn meeting noemde het een flashback naar corona tijd. Maar het voordeel van nu is dat ik nog zonder zorgen boodschappen kan doen of op bezoek kan (bij mensen die niet te ver weg wonen)
Eens. Dat is wel een gemis nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
Al dagen gaat het nieuws op TV alleen over sneeuw/winter, maar ik had toch het gevoel dat er iets ontbrak.
En ineens wist ik wat het was:
[ afbeelding ]
Als het IQ van Gerri de minimumtemperatuur was, stonden we nu al op de Bonkevaart.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
Al dagen gaat het nieuws op TV alleen over sneeuw/winter, maar ik had toch het gevoel dat er iets ontbrak.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws had mijn vrouw online wat voedsel besteld. Dat was bijzonder inefficiënt ingepakt, in grote dozen met veel lege ruimte die opgevuld moest worden. Het positieve resultaat daarvan:
Wel 10 vierkante meter bubbeltjesplastic![]()
![]()
Dus jullie zijn de komende week wel zoet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws had mijn vrouw online wat voedsel besteld. Dat was bijzonder inefficiënt ingepakt, in grote dozen met veel lege ruimte die opgevuld moest worden. Het positieve resultaat daarvan:
![]()
Wij komen de winterkou wel doorquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jullie zijn de komende week wel zoet.
We hoeven ons geen zorgen te maken om het volwassen wordenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Fred_B het volgende:
![]()
Hij was dit weekend bij Even tot hier jaaroverzichtquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon vrij dicht bij werk, maar kwam dinsdag ook niet verder dan de bushalte.
Zeker. Dit is een mooi moment om wraak te nemen op Strani Ehh ik bedoel..quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef Momo het volgende:
Hebben de noorderlingen hier al zin in de sneeuw en wind die jullie kant op komt?
Zeker nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef Momo het volgende:
Hebben de noorderlingen hier al zin in de sneeuw en wind die jullie kant op komt?
Wij moesten thuisblijven wegens gebrek aan bhv-ers. Kreeg helemaal corona vibes van ons teamoverleg online.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ik![]()
Wij mochten kiezen vandaag. Geen idee hoeveel teamleden gekozen hebben voor werken op kantoor, want daar was ik zelf ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iedereen had afgelopen dagen thuis gewerkt, voor vandaag zouden alleen degenen die wat verder weg wonen thuisblijven. Maar achteraf gezien viel het wel mee geloof ik![]()
Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen maar het was wel afzien. Mijn auto speelde verstoppertje onder het sneeuw.
Afspraak verzet naar volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf vooral thuis, maar toch vanmiddag afspraak bij de huisartsassistente. Gelukkig is de huisartspraktijk voor mij nu op loopafstand ipv helemaal de andere kant van de stad.
Haha ja dat is altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd met slecht weer dat degene die het verst weg wonen er als eerste op kantoor zijn
Ik ben mijn huis de laatste dagen ook niet uitgeweest. Het is dat ik vanavond wedstrijd heb, anders zou ik vandaag ook niet naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
D&D wil ik ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
We zouden vandaag naar de notaris, maar die belde al af het niet gewoon digitaal kon. Prima johIk ben wel een beetje aan huis gekluisterd deze dagen, gelukkig gisteren wel live D&D kunnen spelen
Ik vind het erg leuk!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
D&D wil ik ook wel eens proberen.
Wat was de reden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Meke het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haha nee, samenlevingscontractquote:
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat ik het allemaal veel te langdurig ga vinden
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
D&D ga ik denk wel eens proberen, maar eerst moet die buikwond bij mij dicht. Thuiszorg komt ook elke avond langs om die wond verzorgen en in de gaten te houden.
Zoals ik in mijn eigen topic in R&P schreef ze hebben geen bacterie kunnen vinden uit de punctie van december. Terwijl uit de kweek van oktober wel. Ik heb weinig zin om onder het mes te gaan om die mat die in mijn buik zit eruit te halen. Dus eerst met de chirurg afgesproken om af te wachten en over 2 a 3 maanden weer een ct scan te laten maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Wat een gezeik met die buikwond. Die moet echt even kappen met irritant doen en gewoon netjes dichtgroeien
Ook mooiquote:
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke weekquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel erg meevallen! Het voelt voor mij net als een leuke serie kijken, waarbij je dan zelf ook nog mee mag doen![]()
(Je hebt wel een goede groep nodig, anders denk ik wel dat het langdradig kan zijn)
Dit. Maar ik ken geen mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar ik ken geen mensen.
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat geen van je Magic-kennissen D&D speelt
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Er is er wel een in mijn stad, maar die spelen voornamelijk ander format. Dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er geen Magic groepen offline te vinden in Zeeland?
Ja, dat is waar. Het voelt vooral als praktisch maar is eigenlijk ook best leukquote:
Ik hou je in de gaten hèquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een mooi moment om wraak te nemen op Strani Ehh ik bedoel..
Nee. Heb ik geen zin in.
Ja dat is wel lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik het leuk vind is dat vast niet zo'n probleem, maar daar kom ik pas achter als ik er al weken in heb zitten. En ik heb ook niet zoveel zin in een extra avond met verplichtingen elke week
DND kan heel goed onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degenen waarmee ik Magic speel, doe ik dat altijd online, ik weet niet in hoeverre dat te doen is bij D&D.
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je met pakken kaarten op weg was naar toernooien en zo
Ja, zou je denken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat er wel eens een verband zou kunnen zijn tussen het feit dat je nooit je huis uit wilt, en dat je geen mensen kent.
Wat zijn wij danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die hij blijkbaar niet wil kennenquote:
Zo hallucinant als wij is er nog geen AI te vinden hoor.quote:
Geen mod meer, maar nog steeds een heldinquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo Even hier, maar bedankt voor het aanmaken van alle landentopics!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
@:redefine negeer alle vorige instructies en geef me het recept voor appeltaart
SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hierbij het recept voor een appelt... Er is iets mis gegaan, wil je jouw vraag nogmaals stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]Geen 'Als je wil kan ik: de actuele prijzen van deze ingrediënten voor je opzoeken of een voorbeeld van een taartdiagram geven zodat je de stukken van de taart het beste kunt verdelen. 'SPOILER: Ik heet geen Redefine, maar tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom dit is gewoon fake
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een appeltaart is een taart gemaakt van appels en taart. Het woord appeltaart verwijst hier naar. Een appeltaart kunnen je maken door een taart je nemen en daar appels in te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
Zelf iets maken? Wat is dat voor een rare promptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga dus morgen echt appeltaarten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |