VICTORY IS MINE!!quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* zwaait met een wit vlagje uit een berg sneeuw
[ afbeelding ]
What the deuce?quote:
Dan gooi je met een zandbalquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw dus ik kan niet meedoen
Voor de zekerheid de thuiswerklaptop maar meenemen, want als ik lees wat er nog jullie kant op komt..quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben veilig op kantoor gekomen. De snelwegen waren schoon
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag eens luisteren of ik meerdere mama appelsapjes hoor
Dat wordt dus nog zeker vier dagen McDonaldsquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Kookadvies blijft gelden tot na het weekend
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als afdeling hebben we allemaal zo'n beetje afgesproken om morgen thuis te werken.
Ja, heb deels flessen gedaan, maar wil ze niet meteen allemaal opmaken omdat de schappen leeg waren in de supermarkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu dan? Af en toe een grote pan koken of toch flessen?
Ik woon vrij dicht bij werk, maar kwam dinsdag ook niet verder dan de bushalte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier was die afspraak voor de mensen die verder weg wonen. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar thuiswerken is ook wel lekker!
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereikquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:12 schreef Meke het volgende:
Thuiswerken is echt dikke prima, maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat ook alle leuke dingen niet doorgaan
Haha, ik zit ook op de bank! Lekker onder een dekentjequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het bevalt mij ook weer goed. Op de bank met koekjes onder handbereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |