Genot.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier in het warme zuiden verwachten ze nog 8. Wel met het genot van 22 mm regen.
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig inderdaad. Al gekeken om een Taxi te regelen? Succes i.i.g.
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.
Gisteren was de hele dag dat er geen bus reed hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
succes vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijnquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Mwhehehehequote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoop
quote:
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenmaar is nu onderweg naar Schiphol!
Wij zaten ook al, dat die mensen vsn tui vanochtend toen het boarden zou moeten starten dachten: we missen iets…. En toen o fuck, waar is het vliegtuig en dat ze toen gingen zoeken en hem in Groningen aantroffenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |