SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ja, was prima te doen onderweg! De A1 was mooi schoon, op een heel klein stukje na.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik lees dat je inmiddels op Schiphol bent aangekomen @:Arizona
Was het een beetje te doen onderweg?
Ahh op die manier. Ik dacht ivm het weer of zo. Dat is hier wel een paar keer gebeurd maar dat was dan dat zware regenval de stuwmeren nogal in beweging bracht en het water dan heel troebel werd. Maar inmiddels hebben ze dat probleem aardig gefixt geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kookadvies voor drinkwater in Amersfoort en omgeving: 85.000 huishoudens getroffen
Hier fixen we dingen liever niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh op die manier. Ik dacht ivm het weer of zo. Dat is hier wel een paar keer gebeurd maar dat was dan dat zware regenval de stuwmeren nogal in beweging bracht en het water dan heel troebel werd. Maar inmiddels hebben ze dat probleem aardig gefixt geloof ik.
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier fixen we dingen liever niet.
Gewoon iedereen steeds hun water laten koken en dan lost het probleem zichzelf wel op.
Bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:37 schreef Strani het volgende:
Toch maak ik me wel zorgen over Nederland hoor. Geen veilig drinkwater, hele land op slot door blijkbaar rampzalige weersomstandigheden... Ik denk aan jullie!
Precies, gaan ze straks nog denken dat ze daadwerkelijk iets terugkrijgen voor al dat belastinggeld.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.
Ja, dat de overheid opeens wel iets voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Je moet niet willen dat dingen opgelost worden want dan gaan mensen dat op een gegeven moment ook daadwerkelijk verwachten.
Hmm. Ik belde net met mijn oma en zij moet haar water ook (laten) koken. Niet fijn, ze is 94, hopelijk geeft niemand haar zomaar kraanwater.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kookadvies voor drinkwater in Amersfoort en omgeving: 85.000 huishoudens getroffen
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:31 schreef H_T het volgende:
Voor de zekerheid is ELF alvast open
Elfstedentocht
Nee dat isoleertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuw is toch helemaal niet goed voor ijsvorming?
Volgens mij is dat al bijgesteld naar een graad of 2-3quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.
Dat wordt wel lastig inderdaad. Al gekeken om een Taxi te regelen? Succes i.i.g.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis. Dat wordt een uitdaging.
Dat zijn slechts detailsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het vrijdag 8 graden wordt ook niet trouwens.
Hier in het warme zuiden verwachten ze nog 8. Wel met het genot van 22 mm regen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al bijgesteld naar een graad of 2-3
Genot.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier in het warme zuiden verwachten ze nog 8. Wel met het genot van 22 mm regen.
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig inderdaad. Al gekeken om een Taxi te regelen? Succes i.i.g.
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie de bussen tot nu toe nog rijden volgens de reisplanner.
Gisteren was de hele dag dat er geen bus reed hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gisteren in de middag ook zo. Maar toen reed er ook niks. Pas een klein uur later werd overal toen aangegeven dat er niks meer zou rijden. Heeft mij heel veel tijd gekost. Uiteindelijk met een taxi thuisgekomen.
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
succes vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ene muts gevonden thuis, die doe ik vanmiddag op.
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijnquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Jup. Allee gaat volgens de app / borden volgens schema. Maar er is nog geen vliegtuig te bekennen terwijl we al 20 minuten aan het boarden zouden moeten xijn
[..]
Mwhehehehequote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus een nieuwe sjaal en handschoentjes besteld voor de kou. Nu zijn die dus vertraagd vanwege de sneeuw.
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zolang de vlucht nog niet geannuleerd is1, is er nog hoop
quote:
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het vliegtuig stond nog in Groningenmaar is nu onderweg naar Schiphol!
Wij zaten ook al, dat die mensen vsn tui vanochtend toen het boarden zou moeten starten dachten: we missen iets…. En toen o fuck, waar is het vliegtuig en dat ze toen gingen zoeken en hem in Groningen aantroffenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomen
Goede reis.quote:
En het is in Groningen. Dat is alleen maar goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook wel eens een verkeerde afslag genomen
Eigenlijk ook net een soort Nouakchott in Mauritanië.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En het is in Groningen. Dat is alleen maar goed
Minder rechte wegenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
Voor de lol even op Google gekeken trouwens en Jezus wat een ellende:
[ afbeelding ]
Dit is dus Nouakchott. Of Groningen er ook zo uit ziet weet ik niet.
In Groningen staan de panden niet zo netjes rechtop.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah Groningen heeft ook wel minder mooie kantenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Miljoentje of drie voor betaald zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah Groningen heeft ook wel minder mooie kanten
[ afbeelding ]
Niet eens omgeleid naar het vliegveld bij jou in de buurt? Zodat Ari alsnog bij jou langs kan gaan i.p.v. steeds ver weg van jou in Spanje te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef Strani het volgende:
Zou het grappig zijn geweest als ik had gezegd dat alle luchthavens op Canarias gesloten zijn wegens hevige regenval en vluchten momenteel worden omgeleid naar Nouakchott in Mauritanië?
Nee hè?
Oké dan doe ik het niet.
Het zou wel de vertraging verklaren als iemand eerst nog naar Groningen moest rijden om het vliegtuig op te halenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zaten ook al, dat die mensen vsn tui vanochtend toen het boarden zou moeten starten dachten: we missen iets…. En toen o fuck, waar is het vliegtuig en dat ze toen gingen zoeken en hem in Groningen aantroffen
Zo te zien is ze naar Engeland gevlucht om zo België te vermijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Zwaai even als je boven België bent!
Lekker de stad moonenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo te zien is ze naar Engeland gevlucht om zo België te vermijden
Met die slechte wegen is dat ook wel logisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je moet het ook niet onnodig opzoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan toch liever in Mauritanië zou zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet eens omgeleid naar het vliegveld bij jou in de buurt? Zodat Ari alsnog bij jou langs kan gaan i.p.v. steeds ver weg van jou in Spanje te gaan.
Ghehe om 13.37 vertrokkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dave! Dave!quote:
Zó erg ben jij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan toch liever in Mauritanië zou zitten
Etdeefquote:
Blijkbaar zijn wij dan zo gehard door het leven dat we jou een prima user vindenquote:
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij dan zo gehard door het leven dat we jou een prima user vinden
Kutquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van je maar dat zegt helaas wel veel over jullie ja
Minder erg dan Leeuwarden die een koe als standbeeld heeft en dat "Us Mem" noemt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van de Kingbridge serie van Ken Follet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef Meke het volgende:
Zo, ik ben trouwens de nieuwste Dan Brown aan het lezen, daar vlieg ik echt doorheen, tof boek!
Etdeef in je broekje! (Etguana)quote:
Oh klinkt ook wel leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Kingbridge serie van Ken Follet.
Ik lees nu ook 4de boek van de Bridgerton serie.
Etgwaana zou ik dan denken?quote:
Bij boek 4 (colin) heb ik net door het minst leuke deel heen geworsteld. Ik vond het boek over Benedicht en Anthony heel leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh klinkt ook wel leuk!
Bridgerton moet ik nog steeds een keer echt goed aan beginnen, het houdt me niet vast ofzo terwijl ik denk dat ik het echt heel leuk zou vinden
Gezwaaid boven Zeeland en boven België!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Zwaai even als je boven België bent!
Dat waren cor en don! Wij gingen supersnel en over Belgie!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel beterquote:
Oh, dan hadden die ook urenlange vertraging richting hetzelfde eiland met een gepland vertrek op ongeveer hetzelfde moment. En ik dacht de puzzel gekraakt te hebben!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat waren cor en don! Wij gingen supersnel en over Belgie!
Op naar de cocktailbarquote:
En daarna op de bus die je naar de terminal brengt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We wachten eerst nog op de trap die aan ons vliegtuig gezet moet worden
Daar zit ik NU in!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
En daarna op de bus die je naar de terminal brengt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |